Forfatter Emne: Evnen til at tænke  (Læst 9544 gange)

doDO

• Gæst
Sv: Evnen til at tænke
« Svar #30 Dato: Januar 12, 2017, 08:59:55 am »
Anklageren

Citér
Skulle jeg skrive mere?

Der er nok kun dig og mig  :big_grin:

Det var godt nok ærgerligt, du afslørede dig selv Hr. Anklager - men det klæder dig ikke, at komme med trusler i din ærgrelse  :angry:

Nu så jeg gerne, du slettede din Tigermand-profil.

Jeg husker ftg fra SOL-debatten, han underskrev altid med "Venlig hilsen ftg"

Han benyttede også flere profiler, og selvfølgelig bliver det afsløret - før eller siden.

En af hans profiler skrev: "Venlig hilsen ftg"   :hyper:

Han sad og forsvarede og roste sig selv, trist nogen har behov for det....

Det ligner typisk Lyjse som er gået i selvsving.

Sharia

• Gæst
Du er så ubehagelig som en muslim?
« Svar #31 Dato: Januar 12, 2017, 12:23:02 pm »
Tror du virkelig, at du kan være ubehagelig over for andre, uden at de reagerer?

Man høster, som man sår - og det gælder også dig. Sådan er livet nu engang,

Det er en venlighed, at jeg advarer dig først, men nu har du fået chancen for at sove på det.

Anklageren

Citér
Skulle jeg skrive mere?

Der er nok kun dig og mig  :big_grin:

Det var godt nok ærgerligt, du afslørede dig selv Hr. Anklager - men det klæder dig ikke, at komme med trusler i din ærgrelse  :angry:

Nu så jeg gerne, du slettede din Tigermand-profil.

Jeg husker ftg fra SOL-debatten, han underskrev altid med "Venlig hilsen ftg"

Han benyttede også flere profiler, og selvfølgelig bliver det afsløret - før eller siden.

En af hans profiler skrev: "Venlig hilsen ftg"   :hyper:

Han sad og forsvarede og roste sig selv, trist nogen har behov for det....

Muslimen som kaldte sig dommeren?

???
??
?

• Gæst
Sv: Mangel på evne til at tænke
« Svar #32 Dato: Januar 12, 2017, 02:47:26 pm »
doDO:
Citér

Typisk idiot-bemærkning!

Forresten: Er du en selvstændig profil? Eller hører du ind under Tiger & The Dodos kartellet?

Jeg synes, lyjse opfører sig sobert og ordentligt. Det gælder enhver af de debatter, jeg har set hende deltage i.
Det samme kan jeg ikke sige om dig!
« Senest Redigeret: Januar 12, 2017, 02:49:39 pm af Åse Dane »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #33 Dato: Januar 12, 2017, 02:51:35 pm »
Tror også doDO troller lidt. Husker da han under sin sidste profil skrev om både besøg i swingerklubber og om at gå med ble. Det virkede lidt trollet....

Men hva, det er da muligt at han er seriøs og bare er voksenbaby. :hyper:

Åse Dane

• Gæst
Sv: Lad nu være med at være så dum Lyjse
« Svar #34 Dato: Januar 12, 2017, 02:54:14 pm »
Anklageren:
Citér
Det er en venlighed, at jeg advarer dig først, men nu har du fået chancen for at sove på det.

Kunne der ikke blive offentliggjort en cirka-tid på, hvornår vi får at vide, hvad truslen består i?
Du råder måske ligefrem over et brovte-tæskehold, din lede psykopat?

I så fald er det da skræmmende. Der er jo ingen garanti for at du bor på Grønland... :ohmy:

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Januar 12, 2017, 02:57:13 pm »
doDO:
Citér

Typisk idiot-bemærkning!

Forresten: Er du en selvstændig profil? Eller hører du ind under Tiger & The Dodos kartellet?

Jeg synes, lyjse opfører sig sobert og ordentligt. Det gælder enhver af de debatter, jeg har set hende deltage i.

Men du er naturligvis altid sober og ordentlig i dine indlæg?
 :JC_doubledown:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    48.8%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Januar 12, 2017, 02:57:43 pm »

I så fald er det da skræmmende. Der er jo ingen garanti for at du bor på Grønland... :ohmy:

Tak for kaffe.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Januar 12, 2017, 02:58:17 pm »
Anklageren:
Citér

Kunne der ikke blive offentliggjort en cirka-tid på, hvornår vi får at vide, hvad truslen består i?

Sobert og ordentligt ....
Jo jo, "Åse" du forstår at begå dig.

Anklageren

• Gæst
Det er da ikke andet end personfnidder
« Svar #38 Dato: Januar 12, 2017, 03:04:34 pm »

Vel gør hun da ej.

Lyjse går meget op i personfnidder, og det er hverken sobert og ordentligt i en debat.

Det kan du selvfølgelig ikke se, men du er ikke en person, man ville betrå at dømme når du har skrevet til en debattør: "Men så snart det er "de forkerte", danske piger eller som i mit oplæg nogle stakkels sexslaver fra Mellemøsten, så forvandles hun til en hun-djævel, der ikke har anden kommentar til de ulykkelige pigers situation end en rå og ond latter. Hvad rager de hende, det billige skidt - og det er jo ikke her i landet.
Dér ser du den ækle røde kællings sande ansigt forvrænget til en hadefuld maske af foragt for individer af hendes eget køn, som udsættes for det værst tænkelige.
Det er også hende, der med mellemrum mener, at "fascister" (som os) burde "hakkes til medister" og som ved enhver given lejlighed på barnagtig vis gør nar af folk, der blot ønsker at bevare deres fædreland. "

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Januar 12, 2017, 03:05:26 pm »
Ro på. Jeg kunne heller ikke tro mine egne øjne da jeg så anklageren skrive sådan, og måtte også lige kigge lidt nærmere.

Han citerer blot noget andre har skrevet, men på en måde så man kunne tro det var ham, sandsynligvis for at se forskellen i reaktionerne.

Lidt som da Trump roste Michell Obama for hendes store taler som hun fik overvældende ros for af pressen, "But when my wife held exactly the same speach ..." som han sagde, var reaktionen også en helt anden.

Anklageren:
Citér

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Åse Dane

• Gæst
Sv: Løgn over løgn...
« Svar #40 Dato: Januar 12, 2017, 03:17:27 pm »
Anklageren:
Citér
Det kan du selvfølgelig ikke se, men du er ikke en person, man ville betrå o at dømme når du har skrevet til en debattør: "Men så snart det er "de forkerte", danske piger eller som i mit oplæg nogle stakkels sexslaver fra Mellemøsten, så forvandles hun til en hun-djævel, der ikke har anden kommentar til de ulykkelige pigers situation end en rå og ond latter. Hvad rager de hende, det billige skidt - og det er jo ikke her i landet.
Dér ser du den ækle røde kællings sande ansigt forvrænget til en hadefuld maske af foragt for individer af hendes eget køn, som udsættes for det værst tænkelige.
Det er også hende, der med mellemrum mener, at "fascister" (som os) burde "hakkes til medister" og som ved enhver given lejlighed på barnagtig vis gør nar af folk, der blot ønsker at bevare deres fædreland."

Blot lige et indspark (som burde have været et straffespark):

Det, der står i citationstegn, har jeg ikke skrevet. Ved ikke, hvor det stammer fra, og kan derfor heller ikke bedømme det.
Så meget for den "ærlige og oprigtige debattør", hr./fru/frk. Tigerklagersen.

Bye!

doDO

• Gæst
« Svar #41 Dato: Januar 12, 2017, 03:23:23 pm »
doDO:
Citér

Typisk idiot-bemærkning!

Tak fordi du ikke har kald mig et led psykopat, det med idiot kan jeg leve med  :yes: og du har også ret ind at jeg ikke altid er sobert, Amarone, cognac og cigarer er også mit leveret. Skål  :blum:

Fint humor for resten,  Tiger & The Dodos kartellet
« Senest Redigeret: Januar 12, 2017, 03:25:53 pm af doDO »

Anklageren

• Gæst
Åse har altid været ukultiveret og en ballademager
« Svar #42 Dato: Januar 12, 2017, 04:13:51 pm »
Anklageren:
Citér

Der er en årsag til, at vi klarer os bedre på venstrefløjen, og en af dem er, at vores sprog er mere kultiveret.

Din tankegang er også meget voldspræget, kan jeg se  :smile1:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Januar 12, 2017, 04:38:27 pm »
Anklageren

Citér
Tror du virkelig, at du kan være ubehagelig over for andre, uden at de reagerer?

Tak for din indrømmelse, det var selvfølgelig ubehageligt for dig - at du afslørede dig selv.

Og jeg kan se, du har meget travlt med, at flytte fokus !!

Kom med en undskyldning - slet Tigermanden -  og lad os komme videre.

Anklageren

• Gæst
« Svar #44 Dato: Januar 12, 2017, 04:58:26 pm »
Du er en ubehagelig løgner, og det ser biblen ikke med milde øjne på, så det kan undre, at du kalder dig kristen.

I har Djævelen til fader, og I er villige til at gøre, hvad jeres fader lyster. Han har været en morder fra begyndelsen, og han står ikke i sandheden, for der er ikke sandhed i ham. Når han farer med løgn, taler han ud fra sig selv; for løgner er han og fader til løgnen.

Anklageren

Citér

Tak for din indrømmelse, det var selvfølgelig ubehageligt for dig - at du afslørede dig selv.

Og jeg kan se, du har meget travlt med, at flytte fokus !!

Kom med en undskyldning - slet Tigermanden -  og lad os komme videre.