Ja - det er klart.
Citat fra: Tigermanden efter Januar 11, 2017, 07:58:00 amCitat fra: Tørresnoren efter Januar 11, 2017, 04:33:53 amCitat fra: Anklageren efter Januar 11, 2017, 02:26:17 am Man ved jo godt, hvilken halvdel det er.Ved 'man' nu også det..?- men hvad nu hvis det også kun er halvdelen af 'mannerne' som 'godt ved det'....?Selvfølgelig ved man det. Du kan jo bare se her på debatten, hvordan der er to lejre, hvor den ene hele tiden fremhæver politisk korrekte voldtægter, der er begået på den anden side af jorden for at have noget at kritisere muslimerne for.Overfor det står vi andre mere fornuftsbetonede individer, der ikke har behov for at finde på historier.Jeg går ind for en strammere udlændingepolitik, men det her begrundet i fakta og ikke frygt. Frygt er den største trussel mod Danmark i øjeblikket for det er med til at splitte danskerne i to lige store grupper 'manner'. Det har man kun interesse i, hvis man vil destabilisere samfundet. Oplysningstanken påbyder os at handle på baggrund af fornuft og rationale, og ikke som du gjorde i dit svar til mig - på baggrund af frygt.Øh... jeg troede jeg læste et indlæg af Anklageren... så står der Tigermanden Hm...
Citat fra: Tørresnoren efter Januar 11, 2017, 04:33:53 amCitat fra: Anklageren efter Januar 11, 2017, 02:26:17 am Man ved jo godt, hvilken halvdel det er.Ved 'man' nu også det..?- men hvad nu hvis det også kun er halvdelen af 'mannerne' som 'godt ved det'....?Selvfølgelig ved man det. Du kan jo bare se her på debatten, hvordan der er to lejre, hvor den ene hele tiden fremhæver politisk korrekte voldtægter, der er begået på den anden side af jorden for at have noget at kritisere muslimerne for.Overfor det står vi andre mere fornuftsbetonede individer, der ikke har behov for at finde på historier.Jeg går ind for en strammere udlændingepolitik, men det her begrundet i fakta og ikke frygt. Frygt er den største trussel mod Danmark i øjeblikket for det er med til at splitte danskerne i to lige store grupper 'manner'. Det har man kun interesse i, hvis man vil destabilisere samfundet. Oplysningstanken påbyder os at handle på baggrund af fornuft og rationale, og ikke som du gjorde i dit svar til mig - på baggrund af frygt.
Citat fra: Anklageren efter Januar 11, 2017, 02:26:17 am Man ved jo godt, hvilken halvdel det er.Ved 'man' nu også det..?- men hvad nu hvis det også kun er halvdelen af 'mannerne' som 'godt ved det'....?
Man ved jo godt, hvilken halvdel det er.
Tigermanden er en troll styret af Anklageren, vel? Case closed.
Nu bor du jo i Danmark Lyjse, hvor små drenge ikke bliver halshuggede.
hvor den ene hele tiden fremhæver politisk korrekte voldtægter, der er begået på den anden side af jorden for at have noget at kritisere muslimerne for.
Jeg tror virkelig, at Anklageren og Tigermanden er samme person !
Det er også altid Tigermanden, der giver Anklageren like.
lyjse: CitérJeg tror virkelig, at Anklageren og Tigermanden er samme person !Det kan vist ikke være anderledes. Anklageren må have troet sig logget ind som Anklageren. Skrivestilen er hans, ikke mindst forsikringen af at "gå ind for en strammere udlændingepolitik." Hvor er denne afsløring dog pinlig!CitérDet er også altid Tigermanden, der giver Anklageren like.Ja, ikke blot likes - husk også alle disse jublende hysteriske lovprisninger fra Tigermanden om, hvor genial Anklageren er, hvor velunderbyggede hans indlæg er, alle lykønskningerne hver gang Anklageren nåede et "rundt" antal indlæg osv. osv. Sådan en smutter ved at skrive som den ene og være logget ind som den anden bringer meget frem i lyset. Men - synes jeg - er også med til, at Din-debat mister endnu mere troværdighed som seriøst debatforum. Og må vi ikke sige, at det er et skrantende foretagende i forvejen? Ikke mærkeligt, at man somme tider har syntes, at det dér nedladende, til tider perfide gik igen i flere profiler. Hvad skal vi nu kalde indlæg fra den side fremover?Tigerklageren? Klagermanden?Godt set Lyjse, Tørresnoren m.fl.
Hvis du har tænkt dig at forfølge mig personligt, får det selvfølgelig konsekvenser for dig, men det er du vel klar over.
Selvfølgelig ved man det. Du kan jo bare se her på debatten, hvordan der er to lejre, hvor den ene hele tiden fremhæver politisk korrekte voldtægter, der er begået på den anden side af jorden for at have noget at kritisere muslimerne for.Overfor det står vi andre mere fornuftsbetonede individer, der ikke har behov for at finde på historier.Jeg går ind for en strammere udlændingepolitik, men det her begrundet i fakta og ikke frygt. Frygt er den største trussel mod Danmark i øjeblikket for det er med til at splitte danskerne i to lige store grupper 'manner'. Det har man kun interesse i, hvis man vil destabilisere samfundet. Oplysningstanken påbyder os at handle på baggrund af fornuft og rationale, og ikke som du gjorde i dit svar til mig - på baggrund af frygt.
Kan du huske de gode gamle dage, hvor du fornærmet slettede din profil, og en gang om måneden påstod, at nú kom du ikke igen?Det var tider - for hvad er en debat - hvis man ikke går op i det!
Anklageren: CitérHvis du har tænkt dig at forfølge mig personligt, får det selvfølgelig konsekvenser for dig, men det er du vel klar over.Den trussel, der synes at dirre i luften dér, må vi vist have uddybet. Hvad er det, han mener? Skal der ske lyjse "noget menneskeligt?" Kommentaren smager mere af tiger end af klager. Der er muligvis ikke så langt til råberi om børnenes cykler...?
Anklageren: CitérKan du huske de gode gamle dage, hvor du fornærmet slettede din profil, og en gang om måneden påstod, at nú kom du ikke igen?Det var tider - for hvad er en debat - hvis man ikke går op i det!Fantasien fejler ikke noget, lige meget hvad han kalder sig.I denne pinagtige situation (for xx) skulle man tro, at det smarteste var at holde lav profil. Meget lav.I stedet for at komme med forblommede trusler mod andre eller påstå, at "vi hele tiden sletter vores profiler."
På en måde er det lidt morsomt. Jeg har nemlig altid syntes, at det virkede som om, at mange af henholdsvis højre- og venstreprofilerne mindede påfaldende meget om hinanden. Måske er der i virkeligheden kun en 3-4 forskellige personer på de to ydrefløje, som sidder og driller hinanden fra 30 forskellige profiler. For jeg betvivler ikke at trolls og drilleprofiler findes på begge fløje...(jeg har også set nogle pudsige højrefløjsprofiler, hvor skrivestilen er den samme, men hvor der er flere forskellige nicks der har stort set samme måde at formulere sig på).Det bekræfter mig bare i, at begge ydrefløje bruger stråmandsprofiler og trolling på diverse debatfora for at fremme deres standpunkter. Det er det samme som CIA f.eks. gør, når de smider debunkerprofiler ind på konspirationsfora for at sidde og trolle vi konspirationsteoretikere.
Citat fra: politisk ukorrekt efter Januar 11, 2017, 11:23:35 pmPå en måde er det lidt morsomt. Jeg har nemlig altid syntes, at det virkede som om, at mange af henholdsvis højre- og venstreprofilerne mindede påfaldende meget om hinanden. Måske er der i virkeligheden kun en 3-4 forskellige personer på de to ydrefløje, som sidder og driller hinanden fra 30 forskellige profiler. For jeg betvivler ikke at trolls og drilleprofiler findes på begge fløje...(jeg har også set nogle pudsige højrefløjsprofiler, hvor skrivestilen er den samme, men hvor der er flere forskellige nicks der har stort set samme måde at formulere sig på).Det bekræfter mig bare i, at begge ydrefløje bruger stråmandsprofiler og trolling på diverse debatfora for at fremme deres standpunkter. Det er det samme som CIA f.eks. gør, når de smider debunkerprofiler ind på konspirationsfora for at sidde og trolle vi konspirationsteoretikere.Skulle jeg skrive mere?Der er nok kun dig og mig
Skulle jeg skrive mere?Der er nok kun dig og mig