Forfatter Emne: Evnen til at tænke  (Læst 9164 gange)

Tørresnoren

• Gæst
Sv: Evnen til at tænke
« Svar #15 Dato: Januar 11, 2017, 05:49:29 pm »

Ja - det er klart.

Haha..! - Du er vist en værre een.. :big_grin: :yes:

Abdullah

• Gæst
« Svar #16 Dato: Januar 11, 2017, 07:27:16 pm »
Man ved jo godt, hvilken halvdel det er.

Ved 'man' nu også det..?

- men hvad nu hvis det også kun er halvdelen af 'mannerne' som 'godt ved det'....?

Selvfølgelig ved man det. Du kan jo bare se her på debatten, hvordan der er to lejre, hvor den ene hele tiden fremhæver politisk korrekte voldtægter, der er begået på den anden side af jorden for at have noget at kritisere muslimerne for.

Overfor det står vi andre mere fornuftsbetonede individer, der ikke har behov for at finde på historier.

Jeg går ind for en strammere udlændingepolitik, men det her begrundet i fakta og ikke frygt. 

Frygt er den største trussel mod Danmark i øjeblikket for det er med til at splitte danskerne i to lige store grupper 'manner'. Det har man kun interesse i, hvis man vil destabilisere samfundet.

Oplysningstanken påbyder os at handle på baggrund af fornuft og rationale, og ikke som du gjorde i dit svar til mig - på baggrund af frygt.

Øh... jeg troede jeg læste et indlæg af Anklageren... så står der Tigermanden  :wacko2: :Laie_23: :connie_1:

Hm...

Tigermanden er en troll styret af Anklageren, vel? Case closed.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Januar 11, 2017, 10:00:50 pm »
Abdullah

Citér
Tigermanden er en troll styret af Anklageren, vel? Case closed.

Tænk... den tanke fik jeg altså også !

Det er også altid Tigermanden, der giver Anklageren like.

Vilde fagter ANKLAGEREN

« Svar #7 Dato: I dag ved 12:11:31 am »

Citér
Nu bor du jo i Danmark Lyjse, hvor små drenge ikke bliver halshuggede.

Citat fra: TIGERMANDEN  I dag ved 07:58:00 am

Citér
hvor den ene hele tiden fremhæver politisk korrekte voldtægter, der er begået på den anden side af jorden for at have noget at kritisere muslimerne for.

Jeg tror virkelig, at Anklageren og Tigermanden er samme person !

Og Anklageren glemte han var logget ind som Tigermand  :hyper:

Evalu

• Gæst
« Svar #18 Dato: Januar 11, 2017, 10:18:03 pm »

• Gæst
Sv: Klagermanden tænkte sig ikke om!
« Svar #19 Dato: Januar 11, 2017, 10:28:48 pm »
lyjse:
Citér

Det kan vist ikke være anderledes. Anklageren må have troet sig logget ind som Anklageren. Skrivestilen er hans, ikke mindst forsikringen af at "gå ind for en strammere udlændingepolitik." 
Hvor er denne afsløring dog pinlig!

Citér

Ja, ikke blot likes - husk også alle disse jublende hysteriske lovprisninger fra Tigermanden om, hvor genial Anklageren er, hvor velunderbyggede hans indlæg er, alle lykønskningerne hver gang Anklageren nåede et "rundt" antal indlæg osv. osv.
Sådan en smutter ved at skrive som den ene og være logget ind som den anden bringer meget frem i lyset.

Men - synes jeg - er også med til, at Din-debat mister endnu mere troværdighed som seriøst debatforum. Og må vi ikke sige, at det er et skrantende foretagende i forvejen?

Ikke mærkeligt, at man somme tider har syntes, at det dér nedladende, til tider perfide gik igen i flere profiler.
Hvad skal vi nu kalde indlæg fra den side fremover?

Tigerklageren? Klagermanden?

Godt set Lyjse, Tørresnoren m.fl.

Anklageren

• Gæst
Nu skal vi have det sjovt igen Åse
« Svar #20 Dato: Januar 11, 2017, 10:40:13 pm »
Kan du huske de gode gamle dage, hvor du fornærmet slettede din profil, og en gang om måneden påstod, at nú kom du ikke igen?

Det var tider - for hvad er en debat - hvis man ikke går op i det!

:crigon_02:

lyjse:
Citér

Det kan vist ikke være anderledes. Anklageren må have troet sig logget ind som Anklageren. Skrivestilen er hans, ikke mindst forsikringen af at "gå ind for en strammere udlændingepolitik." 
Hvor er denne afsløring dog pinlig!

Citér

Ja, ikke blot likes - husk også alle disse jublende hysteriske lovprisninger fra Tigermanden om, hvor genial Anklageren er, hvor velunderbyggede hans indlæg er, alle lykønskningerne hver gang Anklageren nåede et "rundt" antal indlæg osv. osv.
Sådan en smutter ved at skrive som den ene og være logget ind som den anden bringer meget frem i lyset.

Men - synes jeg - er også med til, at Din-debat mister endnu mere troværdighed som seriøst debatforum. Og må vi ikke sige, at det er et skrantende foretagende i forvejen?

Ikke mærkeligt, at man somme tider har syntes, at det dér nedladende, til tider perfide gik igen i flere profiler.
Hvad skal vi nu kalde indlæg fra den side fremover?

Tigerklageren? Klagermanden?

Godt set Lyjse, Tørresnoren m.fl.

• Gæst
Sv: Lyjse
« Svar #21 Dato: Januar 11, 2017, 10:44:24 pm »
Anklageren:
Citér
Hvis du har tænkt dig at forfølge mig personligt, får det selvfølgelig konsekvenser for dig, men det er du vel klar over.

Den trussel, der synes at dirre i luften dér, må vi vist have uddybet. Hvad er det, han mener? Skal der ske lyjse "noget menneskeligt?"
Kommentaren smager mere af tiger end af klager. Der er muligvis ikke så langt til råberi om børnenes cykler...?     :girl_haha:  :rofl:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #22 Dato: Januar 11, 2017, 10:46:26 pm »
At Tigermanden og Albert er den samme, har jeg aldrig betvivlet. Og det blev jo også bekræftet dengang på SOL, hvor Albert kom til at skrive fra Tigermandens profil, sikkert fordi han havde glemt hvilken profil han var logget ind på.

Og hvem ved, om det virkeligt var det samme der skete HER?:

Selvfølgelig ved man det. Du kan jo bare se her på debatten, hvordan der er to lejre, hvor den ene hele tiden fremhæver politisk korrekte voldtægter, der er begået på den anden side af jorden for at have noget at kritisere muslimerne for.

Overfor det står vi andre mere fornuftsbetonede individer, der ikke har behov for at finde på historier.

Jeg går ind for en strammere udlændingepolitik, men det her begrundet i fakta og ikke frygt. 

Frygt er den største trussel mod Danmark i øjeblikket for det er med til at splitte danskerne i to lige store grupper 'manner'. Det har man kun interesse i, hvis man vil destabilisere samfundet.

Oplysningstanken påbyder os at handle på baggrund af fornuft og rationale, og ikke som du gjorde i dit svar til mig - på baggrund af frygt.

Der er dog ingen tvivl om, at dette lyder præcist som Anklageren, så jeg forstår da skam godt mistanken. Også fordi Tigermanden ikke plejer at skrive den her type indlæg. :blum: - Det er især sætningen "Jeg går ind for en strammere udlændingepolitik, men det her begrundet i fakta og ikke frygt.", som jeg hentyder til. Tigermanden har nemlig aldrig skrevet, at han går ind for stramninger.  Så derfor undrer det mig en smule, at han pludselig skriver dette. Det lyder mere som noget, Anklageren ville skrive. :yes:

Noget siger mig dog, at Anklageren et eller andet sted også har et drillegen, så det ville slet ikke forbavse mig, hvis han også kunne finde på at tage pis på folk fra alternative profiler. Men omvendt er det noget, som jeg heller ikke helt vil afvise, at jeg en enkelt eller to gange selv har gjort. Lidt sjov skal der være plads til. Der hvor det nogle gange kammer over, synes jeg, er, når at man har indtryk af at nogen eller nogle stort set ikke laver andet end at trolle. Trolleri kan være meget sjovt i begrænsede doser. Men der skal også være plads til alvor og seriøs debat og derfor bør trolleriet heller ikke overtage for meget. :ohmy:
« Senest Redigeret: Januar 11, 2017, 11:00:56 pm af politisk ukorrekt »

Åse Dane

• Gæst
Sv: Godnat, eskimokat!
« Svar #23 Dato: Januar 11, 2017, 10:51:13 pm »
Anklageren:
Citér
Kan du huske de gode gamle dage, hvor du fornærmet slettede din profil, og en gang om måneden påstod, at nú kom du ikke igen?

Fantasien fejler ikke noget, lige meget hvad han kalder sig.
I denne pinagtige situation (for xx) skulle man tro, at det smarteste var at holde lav profil. Meget lav.
I stedet for at komme med forblommede trusler mod andre eller påstå, at "vi hele tiden sletter vores profiler."

Anklageren

• Gæst
Sv: Lyjse
« Svar #24 Dato: Januar 11, 2017, 11:06:55 pm »
Anklageren:
Citér
Hvis du har tænkt dig at forfølge mig personligt, får det selvfølgelig konsekvenser for dig, men det er du vel klar over.

Den trussel, der synes at dirre i luften dér, må vi vist have uddybet. Hvad er det, han mener? Skal der ske lyjse "noget menneskeligt?"
Kommentaren smager mere af tiger end af klager. Der er muligvis ikke så langt til råberi om børnenes cykler...?     :girl_haha:  :rofl:

Jeg forestiller mig da ikke noget værre, end den kærlige behandling, jeg altid har givet dig, Åse  :smile1:

Anklageren

• Gæst
Sv: Godnat, eskimokat!
« Svar #25 Dato: Januar 11, 2017, 11:11:51 pm »
Anklageren:
Citér

Fantasien fejler ikke noget, lige meget hvad han kalder sig.
I denne pinagtige situation (for xx) skulle man tro, at det smarteste var at holde lav profil. Meget lav.
I stedet for at komme med forblommede trusler mod andre eller påstå, at "vi hele tiden sletter vores profiler."

Du slettede da allerede fornærmet din på SOL-debatten for meget længe siden  :big_grin:

Her på Din-Debat har du mindst haft 4 profiler: Smukkehelle, Hellefred, Helleristet og nu Åse.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #26 Dato: Januar 11, 2017, 11:23:35 pm »
På en måde er det lidt morsomt. Jeg har nemlig altid syntes, at det virkede som om, at mange af henholdsvis højre- og venstreprofilerne mindede påfaldende meget om hinanden. Måske er der i virkeligheden kun en 3-4 forskellige personer på de to ydrefløje, som sidder og driller hinanden fra 30 forskellige profiler. For jeg betvivler ikke at trolls og drilleprofiler findes på begge fløje...(jeg har også set nogle pudsige højrefløjsprofiler, hvor skrivestilen er den samme, men hvor der er flere forskellige nicks der har stort set samme måde at formulere sig på).

Det bekræfter mig bare i, at begge ydrefløje bruger stråmandsprofiler og trolling på diverse debatfora for at fremme deres standpunkter. Det er det samme som CIA f.eks. gør, når de smider debunkerprofiler ind på konspirationsfora for at sidde og trolle vi konspirationsteoretikere.

Anklageren

• Gæst
GYYYYS
« Svar #27 Dato: Januar 11, 2017, 11:39:08 pm »
På en måde er det lidt morsomt. Jeg har nemlig altid syntes, at det virkede som om, at mange af henholdsvis højre- og venstreprofilerne mindede påfaldende meget om hinanden. Måske er der i virkeligheden kun en 3-4 forskellige personer på de to ydrefløje, som sidder og driller hinanden fra 30 forskellige profiler. For jeg betvivler ikke at trolls og drilleprofiler findes på begge fløje...(jeg har også set nogle pudsige højrefløjsprofiler, hvor skrivestilen er den samme, men hvor der er flere forskellige nicks der har stort set samme måde at formulere sig på).

Det bekræfter mig bare i, at begge ydrefløje bruger stråmandsprofiler og trolling på diverse debatfora for at fremme deres standpunkter. Det er det samme som CIA f.eks. gør, når de smider debunkerprofiler ind på konspirationsfora for at sidde og trolle vi konspirationsteoretikere.

Skulle jeg skrive mere?

Der er nok kun dig og mig  :big_grin:

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: GYYYYS
« Svar #28 Dato: Januar 11, 2017, 11:43:19 pm »

Skulle jeg skrive mere?

Ha ha, jeg har kun den her ene profil lige pt. Jeg har dog haft to profiler herinde tidligere. Så må du selv gætte hvilke. :blum:

Det er også kun den ene af de tre profiler, jeg har haft herinde, der var en trollprofil. Hvilken afslører jeg dog ikke - medmindre folk insisterer for at få det at vide. Men det var en profil jeg havde herinde en overgang, hvor jeg var træt af at der KUN var muslim-debatter. Så lavede jeg en lille frisk drilletroll til at sætte liv i forummet med nogle alternative emner. Noget jeg følte var i en god sags tjeneste, da jeg mener at det kun er sundt for forum her at få mere afveksling i tema´erne. :yes:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Januar 12, 2017, 08:46:50 am »
Anklageren

Citér
Skulle jeg skrive mere?

Det var godt nok ærgerligt, du afslørede dig selv Hr. Anklager - men det klæder dig ikke, at komme med trusler i din ærgrelse  :angry:

Nu så jeg gerne, du slettede din Tigermand-profil.

Jeg husker ftg fra SOL-debatten, han underskrev altid med "Venlig hilsen ftg"

Han benyttede også flere profiler, og selvfølgelig bliver det afsløret - før eller siden.

En af hans profiler skrev: "Venlig hilsen ftg"   :hyper:

Han sad og forsvarede og roste sig selv, trist nogen har behov for det....