Forfatter Emne: Problemer og beskyldninger  (Læst 5330 gange)

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
Sv: Problemer og beskyldninger
« Svar #45 Dato: Januar 13, 2017, 05:00:47 pm »
Jeg forstår ikke, hvorfor Anklageren, ikke bare lukker / sletter Tigermands profil - han blev jo paf da han blev afsløret

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;area=showposts;u=151

og jeg tror aldrig Tigermanden bliver aktiv igen  :blum:

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Jeg kan lige så godt gå til bekendelse
« Svar #46 Dato: Januar 13, 2017, 05:00:56 pm »

Jeg er derfor halvt reptilian, og du forstår sikkert, hvad det medfører ...

Blandt andet, at du taler med tvedelt tunge  :yes:

Oh yes, nu giver det hele jo mening...

Anklageren

• Gæst
Sv: Tigerklageren burde være færdig som sanger!
« Svar #47 Dato: Januar 13, 2017, 05:07:13 pm »
politisk ukorrekt:
Citér
Og i øvrigt har vi ét teknisk bevis, nemlig sætningen:

Oplysningstanken påbyder os at handle på baggrund af fornuft og rationale, og ikke som du gjorde i dit svar til mig - på baggrund af frygt.

...hvor Anklageren kommer til at afsløre, at det er ham, der skriver fra Tigermanden´s profil med formuleringen "og ikke som du gjorde i dit svar til mig" (da den person, som Tørresnorren svarede, IKKE var Tigermanden, men Anklageren).

Jeg kan blive irriteret på dig, politisk ukorrekt, når du i lange indlæg fremstiller din ubegribelige overbærenhed med alt det debatskadende trolleri - men DETTE indlæg burde indrammes og hænges op.    :thumbsup:
For det er så præcist set, du viser nøjagtigt, hvad der skete for den uheldige Tigerklager!

Har du set, at han i dag "nægter at være Tigermanden" ved at svare Anti-rød m.fl., at han aldrig har skrevet under profilnavnet "Tigeren" - et svar på niveau med Bjarne Riis´ "jeg er aldrig testet positiv" !!!

Jeg har aldrig i alle mine 9.400 kommentarer brugt ordet "rationale" - eller været fortaler for "oplysningstanken".

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Tigerklageren burde være færdig som sanger!
« Svar #48 Dato: Januar 13, 2017, 05:07:23 pm »

Jeg kan blive irriteret på dig, politisk ukorrekt, når du i lange indlæg fremstiller din ubegribelige overbærenhed med alt det debatskadende trolleri - men DETTE indlæg burde indrammes og hænges op.    :thumbsup:
For det er så præcist set, du viser nøjagtigt, hvad der skete for den uheldige Tigerklager!

Har du set, at han i dag "nægter at være Tigermanden" ved at svare Anti-rød m.fl., at han aldrig har skrevet under profilnavnet "Tigeren" - et svar på niveau med Bjarne Riis´ "jeg er aldrig testet positiv" !!!

Ja, jeg bemærkede - og kommenterede også hans tvetydige svar. Og bemærkede nok hans Riis-agtige manipulerende undvigende svar.

Om jeg nogle gange er overbærende overfor trolleri? Tja, jeg har den holdning, at lidt tant og fjas skal der være plads til. Men omvendt mener jeg også, at tigeren her har kørt den alt alt for langt ud - og det er derfor du nu ser mig tage afstand fra det. Men det er da muligt, at jeg burde have sagt fra længe før, ligesom nogle af I andre har gjort. Jeg har dog villet lade tvivlen komme manden til gode. Men nu hvor jeg ikke længere er i tvivl, så siger jeg da også fra. Muligt det er lidt sent, tja. Men bedre sent end aldrig.

Jeg er dog også den tilgivende type, der ikke generelt bærer nag. Så hvis nu tigeren bare stod ved sin dumhed og ville love bedring, så ville jeg nu også give ham en chance mere. Men intet tyder på at vi får ham til at indrømme noget som helst. Derfor har jeg også skruet bissen lidt på overfor ham, selvom det egentlig normalt ikke er min stil.

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Sv: Er konspirationstossen også spindoktor for Danskernes Parti?
« Svar #49 Dato: Januar 13, 2017, 05:08:46 pm »
Trådløse-Anna:
Citér
Tak, det har jeg i forvejen styrke +2

Hm. Meget af det, du skriver, virker ellers som var det vindstyrke 11 !    :on_the_quiet:
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Sv: Er konspirationstossen også spindoktor for Danskernes Parti?
« Svar #50 Dato: Januar 14, 2017, 04:01:55 am »

Hm. Meget af det, du skriver, virker ellers som var det vindstyrke 11 !    :on_the_quiet:

Jamen dog, så pas på du ikke blir blæst omkuld:girl_blum2:
« Senest Redigeret: Januar 14, 2017, 04:03:48 am af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Anklageren

• Gæst
Kan du ikke skrive noget intelligent?
« Svar #51 Dato: Januar 14, 2017, 12:18:39 pm »

Dig og din partikammerat kunne f.eks. afklare, om Daniel Carlsen er reptilian.

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Kan du ikke skrive noget intelligent?
« Svar #52 Dato: Januar 14, 2017, 12:24:37 pm »

Jeg er nu ej medlem af noget politisk parti. Mine alternative holdninger passer skam nu ikke ind i noget etableret dansk parti.

Jeg tror i øvrigt ikke, at Daniel Carlsen er reptilian. Det giver heller ingen mening, da det, han står for, er jo totalt det modsatte af Illuminati´s New World Order. Den nye verdensorden går jo netop ud på at afskaffe nationalstaterne og indføre en verdensregering. Daniel Carlsen taler jo for det modsatte. Mere national selvbestemmelse.

I øvrigt vil jeg gerne skære min holdning til Danskernes Parti ud i pap. Jeg ville ikke selv stemme på dem, da jeg finder, at de på nogle områder er for firkantede overfor fremmede. MEN jeg deler dog deres holdninger med hensyn til globaliseringen, som jeg også er imod. Ikke at samarbejde ikke er fint nok, men vi skal ikke give afkald på vore nationale selvbestemmelse og identitet. Derfor kan jeg godt følge Danskernes Parti på en række punkter. Men de kører bare nogle af deres ting lidt for meget ud i det ekstreme efter min smag.

Jeg synes også, at Daniel Carlsen til tider er lidt for meget. MEN faktisk vil jeg gerne have ham ind på Tinget, da han også er en forfriskende provo, som jeg tror kan ruske lidt op i magthaverne. Så selvom jeg bestemt ikke er enig med ham i alt, kan jeg på sin vis godt lide Daniel Carlsen. Jeg kan i det hele taget godt lide mennesker, der står ved hvem de er og tør sige ting, der er upopulære. Det respekterer jeg ham for - også når jeg er rygende uenig med ham.

Og jeg kan også lidt identificere mig med ham på den måde, at han jo er én, som tør gå imod strømmen. Det gør jeg jo også selv med mine reptilholdninger. Jeg synes generelt det er nødvendigt, at vi har folk, der tør gå imod samfundets strømninger. Folk, der bare blindt følger flokken, har aldrig ændret ret meget i samfundet...
« Senest Redigeret: Januar 14, 2017, 12:31:39 pm af politisk ukorrekt »

Anklageren

• Gæst
Sv: Kan du ikke skrive noget intelligent?
« Svar #53 Dato: Januar 14, 2017, 01:06:32 pm »

Jeg er nu ej medlem af noget politisk parti. Mine alternative holdninger passer skam nu ikke ind i noget etableret dansk parti.

Du har ellers ytret dig på en klar måde om den muslimske indvandring - og det er sjældent at du er klar i mælet.

Citér

Jeg tror i øvrigt ikke, at Daniel Carlsen er reptilian. Det giver heller ingen mening, da det, han står for, er jo totalt det modsatte af Illuminati´s New World Order. Den nye verdensorden går jo netop ud på at afskaffe nationalstaterne og indføre en verdensregering. Daniel Carlsen taler jo for det modsatte. Mere national selvbestemmelse.

Åh jeg ved ikke rigtigt. Der kan godt ligge en skjult dagsorden der går ind for et Storgermanien for den hvide mand.

Citér

I øvrigt vil jeg gerne skære min holdning til Danskernes Parti ud i pap. Jeg ville ikke selv stemme på dem, da jeg finder, at de på nogle områder er for firkantede overfor fremmede. MEN jeg deler dog deres holdninger med hensyn til globaliseringen, som jeg også er imod. Ikke at samarbejde ikke er fint nok, men vi skal ikke give afkald på vore nationale selvbestemmelse og identitet. Derfor kan jeg godt følge Danskernes Parti på en række punkter. Men de kører bare nogle af deres ting lidt for meget ud i det ekstreme efter min smag.

Jeg synes også, at Daniel Carlsen til tider er lidt for meget. MEN faktisk vil jeg gerne have ham ind på Tinget, da han også er en forfriskende provo, som jeg tror kan ruske lidt op i magthaverne. Så selvom jeg bestemt ikke er enig med ham i alt, kan jeg på sin vis godt lide Daniel Carlsen. Jeg kan i det hele taget godt lide mennesker, der står ved hvem de er og tør sige ting, der er upopulære. Det respekterer jeg ham for - også når jeg er rygende uenig med ham.

Og jeg kan også lidt identificere mig med ham på den måde, at han jo er én, som tør gå imod strømmen. Det gør jeg jo også selv med mine reptilholdninger. Jeg synes generelt det er nødvendigt, at vi har folk, der tør gå imod samfundets strømninger. Folk, der bare blindt følger flokken, har aldrig ændret ret meget i samfundet...

Der kan du selv se - hvor du står.

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Problemer og beskyldninger
« Svar #54 Dato: Januar 14, 2017, 01:12:36 pm »
Ja, jeg er blevet ret kritisk overfor den muslimske indvandring. Også mere end jeg var for 5-10 år siden. Jeg har altid ment, at vi godt kunne klare en vis form for muslimsk indvandring. Og det mener jeg på sin vis stadig. MEN det har bare taget totalt overhånd de sidste par år og derfor mener jeg nu, at det er bydende nødvendigt, at vi får sat en stopper for indvandringen, hvis vi ikke skal ende som Sverige.

Det er ikke fordi jeg som sådan hader udlændinge eller noget. Jeg mener bare, at vi bør værne om vor egen kultur og vore egne værdier, og det kan vi ikke, hvis den vanvittige migrationsbølge fra de sidste par år fortsætter. Så ender vi snart som Sverigestan.

Derfor er jeg blevet mere kontant afvisende overfor at vi skal blive ved med at modtage indvandrere. Det spiller også ind, at jeg gennem hele mit voksne liv har boet i ret indvandrertunge områder og derfor har haft en del dårlige erfaringer med indvandrere. Jo jo, jeg har også mødt de positive af slagsen, for de findes da også. Men der er for mange udskud og brodne kar, og så længe vi har så mange uintegrerede kriminelle, skal vi ikke modtage flere indvandrere. Nok er nok.

Forskellen på mig og de mest ekstreme elementer på højrefløjen er dog, at jeg IKKE hader den enkelte muslim. Hvor nogle af dem på højrefløjen jo har et inderligt had til enhver, der er muslim. Sådan har jeg det nu ikke. Blot ser jeg overordnet set Islam som en fare for det danske samfund og derfor skal vi sige stop nu.
« Senest Redigeret: Januar 14, 2017, 01:16:16 pm af politisk ukorrekt »