Forfatter Emne: Menneskets hemmelige oprindelse  (Læst 1142 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Menneskets hemmelige oprindelse
« Svar #15 Dato: Januar 12, 2017, 02:25:53 am »
Jamen selvfølgelig er Trump da reptilian. Man bliver ikke præsident i USA uden at være reptil....

Det er ikke for sjovt, at de i USA kalder ham for Pepe The Frog....(mens Hillary åbenlyst er reptil formskifter).

Simpsons viste for nogle år siden i et afsnit, at amerikanske præsidenter i virkeligheden er reptilians i forklædning. Hvilket ses her af dette stillbillede fra den pågældende Simpsons-episode:

« Senest Redigeret: Januar 12, 2017, 02:29:07 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Januar 12, 2017, 02:30:15 am »
Jamen selvfølgelig er Trump da reptilian. Man bliver ikke præsident i USA uden at være reptil....

Hvis man tror på dine teorier, må det også være bedst at have nogen med en overlegen intelligens til at styre.

Det er ellers gået helt galt lige siden Kain og Abel.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Januar 12, 2017, 02:31:47 am »

Hvis man tror på dine teorier, må det også være bedst at have nogen med en overlegen intelligens til at styre.

Jeg scorede da henholdsvis 122, 123 og 129 de sidste tre gange, jeg har taget IQ-tests. Hvad scorer du selv, hr. Tig...øhm, jeg mener Anklageren? :blum:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.