Forfatter Emne: Den bedste Danske opfindelse er Danmark.  (Læst 2790 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Det er nok et spørgsmål om at vælge
« Svar #30 Dato: Januar 11, 2017, 08:15:18 pm »
Forskellen på dig og mig er, at du forsvarer drab og overfald på uskyldige begået af højrenationale antimuslimer. Vi er ikke i nærheden af nogen krigszonetilstand, hvor myndigheder ikke har kontrol. Heller ikke selv om Den Korte Avis skriver det. Det absurde ved den højrenationale logik er, at fordi en politibil eller en bus er blevet ramt af stenkast, er det i orden at stikke ild til asylcentre eller moskeer eller dræbe 77 unge socialdemokrater på en ø, men problemet er bare, at fremmedhad eksisterede længe før flygtningestrøm, ghettoer og islamproblemet kom på tapetet. Det startede allerede dengang, hvor fremmede kom for at arbejde og voksede gennem 80'erne. Al den vold og ballade, som du nævner, er noget, som vi først har set inden for 10-15 år.
Jeg har nu aldrig hørt om muslimske bander, der render rundt og udpeger ikke-muslimske ofre, men jeg er sikker på, det nok står i Den Korte Avis. Men for det første kunne du jo stoppe med at se folk som muslimer eller ikke-muslimer, for det er latterligt at tro, at muslimer skulle have ret meget tilfælles fordi nogle af dem er brune i huden.
Det er også flot gået af dig, at du simpelthen kan læse de unges tanker og ved, hvorfor de gør som de gør. Du burde da virkelig arbejde som detektiv med de evner.

Jeg vil også lige bemærke, at politiet møder på arbejde hver dag på nærpolitistationerne i Mjølnerparken, i Gellerupparken og i Vollsmose - bare for at nævne nogen få af de mest omtalte af de såkaldte no-go zoner, hvor Phil ikke mener, at politiet tør komme.

Det virker jo ikke normalt, men han har nok aldrig været der.

Før jeg flyttede til Grønland, boede jeg i en af de blokke, som er på på regeringens ghettoliste, hvor jeg var i bestyrelsen for boligforeningen.

Alligevel får jeg tit at vide, at jeg ikke ved noget om det - især af Phil. Muslimer er ellers ens overtalt på jorden, fordi islam er en lovreligion - undtagen når vi taler om det  :smile1:

« Senest Redigeret: Januar 11, 2017, 08:28:05 pm af Anklageren »
Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Januar 11, 2017, 08:59:50 pm »

Før jeg flyttede til Grønland, boede jeg i en af de blokke, som er på på regeringens ghettoliste, hvor jeg var i bestyrelsen for boligforeningen.

Alligevel får jeg tit at vide, at jeg ikke ved noget om det - især af Phil. Muslimer er ellers ens overtalt på jorden, fordi islam er en lovreligion - undtagen når vi taler om det  :smile1:

Og hvornår var det du rykkede til Grønland?
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Januar 11, 2017, 09:23:27 pm »

Og hvornår var det du rykkede til Grønland?

1999

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Januar 11, 2017, 10:04:11 pm »

Jeg har ikke sagt at du ikke ved noget om det, - tværtimod ved du en masse, men at din viden hovedsagelig var baseret på statistikker, studiemateriale og sådan noget, ikke dagligdags oplevelser som borgerne i Europa har.

Carlo ved også en del om dem, selvom han heller ikke omgås dem til daglig længere, men hans viden og indtryk af dem er nærmest den stik modsatte af din. Den stammer nemlig fra de daglige oplevelser som buschauffør i København.

Så vidt jeg kan se er det kun blevet værre siden både du, Carlo og jeg flyttede fra København, - den gang var det heller ikke i provinsen, det er det nu.

Desuden er de over hele verden i dag, - undtagen Grønland,- så uanset hvor du ellers færdes får du jævnligt de samme oplevelser med dem som Europæerne får. Vi har lige læst om to Danskere der blev overfaldet af syv muslimer i et eller andet turist spot. Det var helt tilfældigt det var danskere, det kunne lige så godt have været alle mulige andre ikke-muslimer, Grækere, Japanere, hvad som helst.

Foreløbig er Norge det eneste Europiske land der officielt har turde sætte spot på det racistiske motiv i at det altid er ikke-muslimer disse volds, voldtægts og røverbander overfalder.

Derfor tror jeg også alle de små daglige oplevelser med dem, alle de daglige chikaner og provokationer i tog, busser, banegårde og indkøbscentre som aviserne og statistikkerne IKKE skriver om, flytter flere stemmer end statistikkerne gør.

« Senest Redigeret: Januar 11, 2017, 10:50:59 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Den bedste Danske opfindelse er Danmark.
« Svar #34 Dato: Januar 11, 2017, 11:20:00 pm »
Hvis du gerne vil have noget mere statistik, så kan jeg også fortælle, at dem, der ofte stemmer DF eller har indvandrerkritiske holdninger, sjældent bor i områder, hvor der er mange med anden etnisk baggrund. Samme tendens ser man også i andre europæiske lande, hvor folk i øvrigt altid overestimerer antallet af muslimer.
Det er da naturligvis også noget værre noget, at Anklageren baserer sin viden på forskning, statisik og den slags data, der ikke stemmer overens med antimuslimerne, som baserer deres synspunkter på frygt, paranoia og vildskud og dagligt tjekker, hvad der nu står af løgnhistorier i Den Korte Avis. (Det var ironisk for dem der ikke forstod det ...)

Og for lige at kommetere påstanden med, at Anklager bor på Grønland, kan man altså sagtens undersøge ting og beside viden via forskellige informationskilder, og jeg ser ikke, at det er bedre med en, der bor i provinsen og får sine informationer fra DKA. Det er heller ikke videnskabelige afhandlinger, vi har gang i her på DD.
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Lidt har jeg da oplevet
« Svar #35 Dato: Januar 12, 2017, 12:00:12 am »
Der var en, der slagtede en ged i badekarret i blokken lige overfor den blok, som jeg boede i.

De var lige kommet til Danmark, og gjorde bare ligesom de var vant til i landsbyen, som de kom fra. De fandt det helt naturligt, og der var også danske børn, som legede i lejligheden, mens de slagtede.

SIKKE EN BALLADE - der blev ud af det - så sagen endte selvfølgelig i bestyrelsen, hvor jeg sad.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Januar 12, 2017, 07:29:51 am »
Hvem mener du med I ?

Den tjekkiske præsident har opfordret sin befolkning til at bevæbne sig, -.....

Det tvivler jeg stærkt på at han skulle have sagt. Tjekkiet har restriktioner på private våben, der ligner dem de har i øvrige Europa.

Fake News.

Citér
.......... det er der flere andre forudseende politikere i Europa der har gjort, ....................

Hvilke prominente politikere skulle have gjort det?

Citér
.......ligesom vi kan se både tyskere og mange andre landes befolkninger bevæbner sig i disse tider, ..............

Nej, det kan vi ikke se. Ikke noget signifikant grad, ihvertfald.

Citér
.....................salget af våben er stigende, både det legale og det illegale og det er jo nok ikke kun muslimer der køber dem.

Ja, det poppede op med salget af beperspray i Tysklan i tiden efter Ķölner Silvesternacht. Men sådan noget har det med at gå i sin mor igen.

Hvor har du det med "det illegale" fra?

Din troppeø vil forlængst være skyllet i havet af klimaforandringer, længe inden muslimerne bliver en trussel mod Europa.

Hvis muslimerne endelig skulle begynde på noget i Europa, skal de da nok få et par storbyer jævnet med jorden. Men dertil vil de få verdenshisoriens største røvfuld. Allah vil ikke hjælpe dem. Måske en passende lejlighed til at slette islam fra verdenskortet - synes jeg.
Anti-rød: " Der skulle helst brede sig en frygt i befolkningen ............."

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Januar 12, 2017, 12:31:12 pm »
Det er absolut sandsynligt manden har sagt sådan, det stemmer fint med hans øvrige udtalelser og standpunkter. Han bliver iøvrigt også bebrejdet for at have sagt sådan af andre politikere http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/czechrepublic/11207812/Czech-president-shocks-nations-in-expletive-filled-interview.html

http://www.express.co.uk/news/world/751868/Mulims-integrate-society-no-go-zones-Milos-Zeman-Czech-Republic-migrant-crisis

Tjekkiet har så vidt jeg kan se en meget liberal våbenlov, med 800.000 registrerede våben og 3 millioner mennesker med våbentilladelse.

When most of Europe is looking for stringent gun laws in the wake of multiple terror attacks across the continent, the Czech Republic is seeking to loosen its gun policies further.
The nation already has one of the most lenient gun laws in Europe and has around 8,00,000 registered firearms and 3,00,000 people with gun licenses. It is fairly easy to get a gun in the Czech Republic: the applicant for a gun license should be at least of 21 years of age and above with no criminal record and must pass a gun-knowledge test.

http://www.ibtimes.co.in/czech-government-tells-citizens-arm-shoot-terrorists-themselves-711706

http://www.express.co.uk/news/world/751868/Mulims-integrate-society-no-go-zones-Milos-Zeman-Czech-Republic-migrant-crisis

Det er våbenhandlerne selv der siger de har kronede dage, og de mærker et stigende salg.
Her er et par links, men der er flere andre.

Migrant crisis fuels huge rise in sales of guns, burglar alarms, pepper sprays and guard dogs in Austria
http://www.mirror.co.uk/news/world-news/migrant-crisis-fuels-huge-rise-6948189

Gun sales in Austria, Switzerland, and the Czech Republic are rising and recent terror attacks across Europe are cited as a “general” cause behind the increase.
http://katehon.com/news/terrorist-attacks-increase-gun-sales-europe

Med hensyn til det illegale våbenmarked har jeg ganske perifert kendskab til nogle grupper der kender nogen der kender nogen der af og til har lidt at gøre med den slags, - det sidste jeg fik tilbudt at købe var 8 kalasnikover, prisen var vist omkring 10.000 kr. pr. stk. men det er nogle år siden og jeg tog ikke mod tilbuddet, men jeg så en af dem og de var i fine kasser - så vidt jeg husker endte det med at politiet fik fat i dem til sidst. Under alle omstændigheder ved jeg politiet er bekendt med sagen og hvor de blev forsøgt solgt, så jeg afslører ikke noget de ikke allerede ved her. Selv om der er blevet sværere, har dem der VIL have våben altså ikke enormt svært ved at skaffe dem, licens eller ej.

Min tropeø er allerede ved at blive skyllet i havet. For 20 -30 år siden havde vi 100 -200 m. kridhvid koral-sandstrand foran huset, nu har vi nogle få meter og jeg måtte efterhånden mure dørtrin op i 30-40 centimeters højde for ikke at få vand ind på gulvet ved ekstrem højvande.

Hvordan står det til der hvor du er ?

Hvem mener du med I ?

Den tjekkiske præsident har opfordret sin befolkning til at bevæbne sig, -.....

Det tvivler jeg stærkt på at han skulle have sagt. Tjekkiet har restriktioner på private våben, der ligner dem de har i øvrige Europa.

Fake News.

Citér
.......... det er der flere andre forudseende politikere i Europa der har gjort, ....................

Hvilke prominente politikere skulle have gjort det?

Citér
.......ligesom vi kan se både tyskere og mange andre landes befolkninger bevæbner sig i disse tider, ..............

Nej, det kan vi ikke se. Ikke noget signifikant grad, ihvertfald.

Citér
.....................salget af våben er stigende, både det legale og det illegale og det er jo nok ikke kun muslimer der køber dem.

Ja, det poppede op med salget af beperspray i Tysklan i tiden efter Ķölner Silvesternacht. Men sådan noget har det med at gå i sin mor igen.

Hvor har du det med "det illegale" fra?

Din troppeø vil forlængst være skyllet i havet af klimaforandringer, længe inden muslimerne bliver en trussel mod Europa.

Hvis muslimerne endelig skulle begynde på noget i Europa, skal de da nok få et par storbyer jævnet med jorden. Men dertil vil de få verdenshisoriens største røvfuld. Allah vil ikke hjælpe dem. Måske en passende lejlighed til at slette islam fra verdenskortet - synes jeg.
« Senest Redigeret: Januar 12, 2017, 12:57:01 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Januar 12, 2017, 07:42:35 pm »
I med jeres skide statistik om at muslimer ikke er værre end andre. Hvem er det mon der hærger her?

http://www.bt.dk/danmark/terroriseret-af-unge-drenge-mcdonalds-restaurant-noedt-til-at-tage-drastisk-skridt

Og det er ikke en gang. Det er hver gang.
Anti-rød: " Der skulle helst brede sig en frygt i befolkningen ............."

doDO

• Gæst
« Svar #39 Dato: Januar 12, 2017, 08:29:58 pm »
I med jeres skide statistik om at muslimer ikke er værre end andre. Hvem er det mon der hærger her?

http://www.bt.dk/danmark/terroriseret-af-unge-drenge-mcdonalds-restaurant-noedt-til-at-tage-drastisk-skridt

Og det er ikke en gang. Det er hver gang.

For Satan, de ligner Russer
Vi skal El Nino sendt til stedet, han skal nok få dem tilbage hvor de kom fra i en fart.  :yes:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: Januar 13, 2017, 11:17:38 am »

Postet af: doDO
« Dato: Januar 12, 2017, 08:29:58 pm »

Indsæt citat -
Citér
Vi skal El Nino sendt til stedet, han skal nok få dem tilbage hvor de kom fra i en fart.  :yes:

Tak doDO - Tja - grænselukning, eller i hvert fald grænsekontrol af højere grad, Schengen sat på meget lille blus, og så den australske model indført i Middelhavet v.h.a. EU-krigsskibe  :poke:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!