Forfatter Emne: Mette går sammen med Tulle!  (Læst 1057 gange)

ussenterprise

• Gæst
Mette går sammen med Tulle!
« Dato: Januar 07, 2017, 08:52:11 am »

http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/29359947

”Jeg vil foreslå, at Kristian Thulesen Dahl og jeg giver hinanden hånden på, at vi ikke forringer danskernes pensionsforhold. Så er der klarhed om det, og så ved regeringen, at der ikke er flertal for deres politik, siger Mette Frederiksen.”

Mette Frederiksen (S) og Kristian Thulesen Dahl (DF), er enige om, at pensionsalderen ikke skal sættes yderligere op for nuværende.

"Nej til at hæve pensionsalderen", er nu parolen til regeringen, og dermed har Løkke ikke noget flertal, for et af sine vigtigste økonomiske reformer.

Af flere grunde mener jeg heller ikke at man nu skal hæve pensionsalderen yderligere, også set i lyset af de senere års ”reformer” (læs nedskæringer).

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Mette går sammen med Tulle!
« Svar #1 Dato: Januar 07, 2017, 10:08:52 am »
Alle gode gange tre. :smile:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

• Gæst
Hov, du glemmer jo halvdelen..!
« Svar #2 Dato: Januar 07, 2017, 10:14:17 am »

http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/29359947

”Jeg vil foreslå, at Kristian Thulesen Dahl og jeg giver hinanden hånden på, at vi ikke forringer danskernes pensionsforhold. Så er der klarhed om det, og så ved regeringen, at der ikke er flertal for deres politik, siger Mette Frederiksen.”

Mette Frederiksen (S) og Kristian Thulesen Dahl (DF), er enige om, at pensionsalderen ikke skal sættes yderligere op for nuværende.

"Nej til at hæve pensionsalderen", er nu parolen til regeringen, og dermed har Løkke ikke noget flertal, for et af sine vigtigste økonomiske reformer.

Af flere grunde mener jeg heller ikke at man nu skal hæve pensionsalderen yderligere, også set i lyset af de senere års ”reformer” (læs nedskæringer).

Nu må du endelig ikke opfatte dette som om at jeg prøver at belære dig udi kunsten at gylpe dagens halvgamle nyheder ud over forsvarsløse læsere af debatten -

- nej, dér ER du bare mesteren..! :yes:

Der er bare så mange andre vigtige nyheder som du overser i al din iver for at oplyse folket - derfor denne lille hjælp..

- jeg er feks. ret sikker på at INGEN her på debatten vidste at Charlotte Bircow havde fået solgt sit hus..! :dash2: :almirena_04:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/bircow-har-solgt-luksusvillaen/6479851

- eller BREAKING NEWS om at 'Amalie Z' stadig vælger at holde sin Instagram hemmelig - og ikke mindst hvorfor..! :hyper: :ohmy:

http://www.herognu.dk/kendte/malie-forklarer-sig-derfor-er-min-instagram-privat

Ingen tvivl om at din læserskare bare vokser og vokser - netop derfor synes jeg at det er vigtigt at du fremover husker at komme hele vejen rundt på nyhedsfladen...

Tak for din tid.. :heart2:

ussenterprise

• Gæst
« Svar #3 Dato: Januar 07, 2017, 10:17:46 am »
Alle gode gange tre. :smile:

Ikke relevant kommentar. :JC_doubledown:

Som sædvanligt fra Trolle me. :hyper:

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 07, 2017, 10:25:50 am »

Skal du nu også bestemme hvilken kommentar der er relevant?? :smile:

PS:
Jeg viste ikke at man kunne skrive her når man skjulte sin profil.
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 07, 2017, 10:31:34 am »

Som sædvanligt fra Trolle me. :hyper:

Den´ var du vist selv uden om tror du ikke ?? ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...