Forfatter Emne: You See .......... Hacket ...  (Læst 406 gange)

Offline Debatsvinet (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
You See .......... Hacket ...
« Dato: Januar 05, 2017, 03:32:44 pm »
(Dette er ikke Snemands News) ...

Men ...

Nu har man fundet ud af at You See er hacket af en Dansk mand, står der Gudhjælpemig ...  :big_grin:

De har godt nok travlt med at skrive den Danske etnicitet Når det endelig er en Dansker der har lavet noget snavs ... Det kniber mere når det er en´ af vore "gæster" så skal det nærmest hales ud af nyhedsmedierne ... :ermm:
« Senest Redigeret: Januar 06, 2017, 02:04:25 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: You See .......... Hacket ...
« Svar #1 Dato: Januar 05, 2017, 04:12:50 pm »
Det overrasker mig, at de ikke giver russerne skylden. Alting plejer da ellers altid at være russernes skyld, ifølge de Illuminati-kontrollerede danske mainstreammedier.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

doDO

• Gæst
« Svar #2 Dato: Januar 05, 2017, 04:34:52 pm »

Men ...

Nu har man fundet ud af at You See er hacket af en Dansk mand, står der Gudhjælpemig ...  :big_grin:

De har godt nok travlt med at skrive den Danske etnicitet Når det endelig er en Dansker der har lavet noget snavs ... Det kniber mere når det er en´ af vore "gæster"så skal det nærmest hales ud af nyhedsmedierne ... :ermm:

Garanterede en radikal DF,r

ussenterprise

• Gæst
« Svar #3 Dato: Januar 05, 2017, 04:35:35 pm »

Men ...

De har godt nok travlt med at skrive den Danske etnicitet Når det endelig er en Dansker der har lavet noget snavs ... Det kniber mere når det er en´ af vore "gæster"så skal det nærmest hales ud af nyhedsmedierne ... :ermm:

Her er dit "glemte" link:

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-01-05-mand-anholdt-for-stort-yousee-nedbrud-nytaarsaften -  "En 51-årig mand er anholdt og sigtet for at stå bag YouSees nytårsnedbrud.

Københavns Politi har torsdag anholdt en 51-årig dansk mand i sagen om det store nedbrud på YouSees kabel-tv-signal nytårsaften." - Det ser ud til at YouSee er blevet hacket! - Hvordan det så end kan lade sig gøre?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 05, 2017, 05:00:40 pm »

Men ...

Jeg har da aldrig læst om at gerningsmanden er kristen, selvom 70% er medlem af Folkekirken - så det er omvendt.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

ussenterprise

• Gæst
« Svar #5 Dato: Januar 06, 2017, 10:33:29 am »
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-01-06-eksperter-saadan-kunne-51-aarig-oedelaegge-tv-signal-hos-yousee - "Det er en person, som ved hvilke knapper, der skal trykkes på. Jeg tror på, at det er en person med dyb teknisk viden og en person, som også formentlig har insider-viden. Derfor peger alt på, at det er en medarbejder, lyder det fra sikkerhedseksperten." - Måske er det en medarbejder, som er blevet fyret og er blevet vred på YouSee?

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 06, 2017, 01:07:54 pm »
IKKE VARETÆGTSFÆNGSLET!
IM BACK!

Vidste ikke du var 51 år, ieet. Du har altid for mig virket som om du var ca. midt i 30´erne. Men man kan jo tage fejl af folk. :hyper:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 06, 2017, 01:22:35 pm »
Jeg tror at jeg 800 gange har skrevet; Udfra de beskeder jeg har fået er det tydeligt at folk tror at jeg er en anden end den jeg er.

Men i forhold til alt det andet mærlige du tror på uden nogen grund, er en forkert alder på en online person vidst det mindste.

Godt at du ikke virkelig tror på det. Hvis du virkelig troede at politikerne myrdede babyer regelmæssigt ville du tage mere handling.

Jeg ved da godt at du næppe er ham hackeren. Men er det ikke lidt farligt at spøge med den slags? Måske tager nogle dig alvorligt, fordi de ikke kender din drilske stil og sarkastiske humor? :smile1:

Jeg tror nu ikke at alle politikere går rundt og myrder babyer. Men jeg tror, at toppen af magteliten gør. Ikke nødvendigvis her i Danmark, men i USA og i England er jeg ret overbevist om, at det foregår. Jeg har i øvrigt endnu ikke set danske politikere lave sataniske tegn, så tror det primært er et amerikansk fænomen. Med visse afløbere til f.eks. England, Holland, Frankrig o.s.v.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 06, 2017, 01:31:29 pm »
Blah, blah, blah.
Bilderberg deltagere = toppen af Illuminati iflg. dig. Løkke + CoryDong har begge været på bilderberg.

Så DANMARKS ledere er IKKE Illuminati Satanister som drikker blod til Bilderberg møder? Nu må du bestemme dig.

Ok, dette svar bekræfter min mistanke om, at du er ieet. Let genkendelig debunker-stil. :yes: Jeg ved godt, at man dog aldrig får dig til at indrømme, at du er ieet. Men det kan enhver med øjne i hovedet jo se, at du ER. :blum:

Jeg har aldrig sagt at danske Bilderberg-deltagere er toppen af Illuminati. Men de bliver manipuleret af Illuminati og agerer derfor marionetdukker for Illuminati - hvilket er to forskellige ting.

Jeg ved ikke, om der drikkes blod til Bilderbergmøderne og det har jeg aldrig udtalt mig om, så vidt jeg husker. Men jeg fastholder, at folk øverst i Illuminati er satanister og drikker menneskeblod, primært fra små babyer.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 06, 2017, 01:36:07 pm »
Hvilke af følgende må jeg stadig være? Advokat, Tidsrejsende, Dommer, Anklager, Tryg-ansat, It-mand, Sagsbehander, Psykiater, Henrik Day Poulsen, Karate træner, min egen bedstefar, Hacker, GuBBi, Illuminati-insider som kan afsløre sandheden, professionel debuker, ansat for IEET.org...

Det styrer du da selv hvad du vil kalde dig.

Personligt tror jeg at du er ansat hos Nordea og at du er it-mand. Den med ieet.org har jeg altid ment var en søforklaring fra din side. Man kan jo heller ikke finde dig på ieet.org´s hjemmeside. Muligvis er du også noget med karate, i hvert fald ved jeg at du er kampsportinteresseret. Hvis du mener at jeg hermed har sagt for meget, sletter jeg gerne indlægget igen, da jeg ikke har til hensigt at afsløre dig, da jeg nok anser dig som en troll, men dog en forholdsvis harmløs én af slagsen. Men nu spørger du jo selv hvad jeg mener du er. Sletter evt. indlægget senere på dagen. :smile1:

Og ja, jeg ved godt at det også var dig, der var Psykiateren herinde. Den profil fandt jeg dog morsom nok.

« Senest Redigeret: Januar 06, 2017, 01:38:22 pm af politisk ukorrekt »

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 06, 2017, 01:59:22 pm »
Det lyder for begrænsende for mig.
Så tror jeg bare at jeg forsvinder.
Jeg undrer mig over at du tror det. Men selvfølgelig med alt det andet mærkelige du tror på...

Du ved jeg har ret, men klart at du ikke kan indrømme det. Og det har jeg fuld forståelse for. :yes:

Jeg lader dig dog gerne være i fred, da jeg sådan set ikke har noget specielt imod dig. Men da du hele tiden troller mig, må du jo ligesom forvente at få igen af samme skuffe. For min skyld kan du kalde dig, hvad du vil og have 128 profiler. Jeg er faktisk ret liberal på det punkt og har ikke noget problem med lidt godmodig og fjollet trolleri. Men så længe, du fortsætter med at trolle mig og mine indlæg, må du forvente, at jeg giver dig lidt igen. Det er nu engang spillets regler. :blum:
« Senest Redigeret: Januar 06, 2017, 02:01:41 pm af politisk ukorrekt »

Offline Debatsvinet (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Januar 06, 2017, 02:02:14 pm »
OG så slettede han ellers alle indlæggene ...
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 06, 2017, 02:03:41 pm »
OG så slettede han ellers alle indlæggene ...

Sådan har det været den sidste uge. Ny profil hver dag - og inden, han logger ud, har han slettet alle indlæg igen. Derfor er han nemt genkendelig som ieet. Den stil har ieet nemlig kørt i lang tid.

Det morsomme er, at han stadig benægter at være ieet, selvom det er 100 procent åbenlyst. :yes:

Det er helt bevidst, at jeg citerer alle hans indlæg, så der i det mindste er lidt beviser tilbage på hans aktivitet. Men kender jeg ham ret, vil han nok påstå, at jeg har fejlciteret ham og selv opfundet citaterne. SÅ manipulerende er han jo. :smile1:
« Senest Redigeret: Januar 06, 2017, 02:05:21 pm af politisk ukorrekt »