Forfatter Emne: skrive egne historier  (Læst 2198 gange)

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: skrive egne historier
« Svar #15 Dato: Januar 06, 2017, 11:17:39 am »
Du kunne starte med at forbedre dine debat-indlæg.

velkommen el nino, din anden brugher. du kune starte med tale ordentligt så kunne du måske få venner, du kan umuligt ha nogen venner

hvad rager det dig hvordan  jeg skriver? du kender mig ikke

Jeg kender INTET til den nar / troll El_Fino - har bare brugt mit navn til prøve at lave "et og andet" ved navnet - men han / hun er gået forkert. Jeg lader mig ikke påvirke af psykotiske debattører lidende af Creutzfeld-Jakob-Syndromet, som evt. prøver at bringe andre ud af balance. Næh, du har nok ret - jeg kun nogle få venner, men de er også ok for mig - og nej jeg behøver ikke dig 12qw som "#ven#", jeg kommenterer indlæg, jeg gider, men det er slet ikke alle. :girl_devil: :focus:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline El_Fino

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Januar 06, 2017, 01:02:03 pm »
Beklager at du har taget det som et personangreb. Det var ikke tiltænkt at være et angreb på dig eller en årsag til "at bringe ud af ballance".
Du kan forvente at profilen ikke vil blive benyttet længere.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #17 Dato: Januar 06, 2017, 01:09:23 pm »
Beklager at du har taget det som et personangreb. Det var ikke tiltænkt at være et angreb på dig eller en årsag til "at bringe ud af ballance".
Du kan forvente at profilen ikke vil blive benyttet længere.

Ok, du får dog ét thumbs up for at give El_Nino en beklagelse. Han forstår jo nok heller ikke din specielle form for humor. :blum: