Forfatter Emne: skrive egne historier  (Læst 2306 gange)

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
skrive egne historier
« Dato: Januar 04, 2017, 12:25:47 pm »
jeg drømmer om blive forfatter, derfor vil jeg øve mig
hvor kan man skrive egne historier? på nettet. kan ikke finde nogle

hvor andre kan læse det.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: skrive egne historier
« Svar #1 Dato: Januar 04, 2017, 12:39:13 pm »
sexnoveller.dk
  :Laie_cyclist:

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #2 Dato: Januar 04, 2017, 02:47:26 pm »
Hér: http://www.skrivekrampe.dk/ - kan du læse lidt om selv at forfatte en novelle/roman etc. - og om hvordan man gør for at lægge emnet ud til interesserede læsere..

Good luck! :smile1:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: Januar 04, 2017, 03:17:27 pm »
Først og fremmest bør du nok forbedre dit dansk eller alternativt få nogen til at læse korrektur. Der stilles ret høje sproglige krav for at blive forfatter. Selv jeg som fik 11 eller 13 stort set hver gang i dansk, er ikke velformuleret nok til at kunne skrive og sælge bøger. Så det er altså noget der kræver ret meget.

Dernæst bør du have en god historie. Jeg køber gerne en roman omhandlende reptilerne og Illuminati.

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 05, 2017, 01:19:35 pm »
Først og fremmest bør du nok forbedre dit dansk eller alternativt få nogen til at læse korrektur. Der stilles ret høje sproglige krav for at blive forfatter. Selv jeg som fik 11 eller 13 stort set hver gang i dansk, er ikke velformuleret nok til at kunne skrive og sælge bøger. Så det er altså noget der kræver ret meget.

Dernæst bør du have en god historie. Jeg køber gerne en roman omhandlende reptilerne og Illuminati.

hvordan kan man blive bedre til det?

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #5 Dato: Januar 05, 2017, 01:53:57 pm »
Du kunne starte med at forbedre dine debat-indlæg.

Fik vi hermed bevist at formskifte er en realitet?

Ieet foretog her lige et elegant formskifte fra ukendt bruger til El_Fino. :hyper:

:blum: :blum: :blum:

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #6 Dato: Januar 05, 2017, 02:46:27 pm »
- kunne man forstille sig at 'Ieet' både var reptil-mand... - og samtidigt karatekonge...?

Neej, vel..? - Det ville næsten være for overdrevet.. :hyper:

- alligevel har jeg efterhånden også fået denne nagende mistanke... :ohmy: - for INGEN overjordisk person kan vel nå at gennemse samtlige indlæg her på debatten, og så lynhurtigt oprette sig en profil til formålet - og herefter give en serie af supersoniske, dræbende debat-håndkantslag til 'den ukorrekte'.. :ninja:

Så jeg kørte derfor lige en tur hen til karateskolen - og tænk jer, med mit gamle Kodak Instamatic fik jeg sgu LIGE skudt et paparazzibillede af denne grusomme karate-reptil...!

- da jeg sneg mig ind i dojo'en greb jeg ham da også i at stå og lave cirkelspark på en skællet pyramide - med et øje i panden...! :dash2:

- "Åh nej, nu går jeg jo helt i stykker, skal jeg så repareres af en frimurer..?" - græd den, nu næsten ødelagte pyramide... :angry:

Så den ER altså god nok:

:big_grin: :big_grin: :big_grin: :big_grin: :big_grin: :blum:

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 05, 2017, 03:24:32 pm »

velkommen el nino, din anden brugher. du kune starte med tale ordentligt så kunne du måske få venner, du kan umuligt ha nogen venner

hvad rager det dig hvordan  jeg skriver? du kender mig ikke

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #8 Dato: Januar 05, 2017, 04:04:52 pm »

velkommen el nino, din anden brugher. du kune starte med tale ordentligt så kunne du måske få venner, du kan umuligt ha nogen venner

hvad rager det dig hvordan  jeg skriver? du kender mig ikke

Ukendt bruger er den samme som Tørremanden. Men de har intet med brugeren El_Nino at gøre. Det er nemt at gennemskue, da El_Nino ganske enkelt ikke er i stand til at skrive indlæg på mere end 1½ linie. Den ægte El_Nino kan også genkendes ved at han i hvert andet indlæg beskylder andre for at lide af Kreutzfeldt Jakobs-syndromet. :blum:

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 05, 2017, 04:14:33 pm »
Du bad om råd til at øve dig som forfatter.

faker du er ukendt manden

du sku snakke ordenligt hvis du vil have venner

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #10 Dato: Januar 05, 2017, 04:18:04 pm »
Du bad om råd til at øve dig som forfatter.

faker du er ukendt manden

du sku snakke ordenligt hvis du vil have venner

ieet er muligvis en reptil formskifter. Han skifter identitet hele tiden. Ukendt bruger - El_Fino og nu Tørremanden. :yes:

Anklageren

• Gæst
Øvelse gør mester
« Svar #11 Dato: Januar 05, 2017, 06:37:15 pm »
Du kan skrive en historie til den her
« Senest Redigeret: Januar 05, 2017, 06:39:08 pm af Anklageren »

Anklageren

• Gæst
« Svar #12 Dato: Januar 05, 2017, 10:05:28 pm »

Du påstår det modsatte af det, som andre tror - og så giver du rumvæsener, frimurerne, regeringen eller Illuminati skylden.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #13 Dato: Januar 06, 2017, 12:47:44 am »

Du påstår det modsatte af det, som andre tror - og så giver du rumvæsener, frimurerne, regeringen eller Illuminati skylden.

Jeg synes det lyder som en god idé til en bestseller. :yes:

Man kunne starte nogenlunde således...digt selv videre.... :hyper:

Vi befinder os på månen. En tilsyneladende gold og død planet uden vegetation og bevidste livsformer. Men bag sin umiddelbart nøgne overflade gemmer denne satellit på en række hemmeligheder. Noget som kun et fåtal på jorden er klar over. De indviede, de specielt udvalgte. De oplyste. Illuminati med andre ord....

Nærmere bestemt befinder vi os 4 km. under månens overflade. Men modsat af, hvad man ville forvente, er der ikke tale om et naturfænomen som et krater, et hul eller en grøft. Vi befinder os i en kunstigt skabt underjordisk tunnel. Hvabehar? Dette vil nok være det uoplyste flertals umiddelbare tillærte og automatiske reaktion. Men de specielt indviede og oplyste aka de illuminerede ved det og har vidst det længe. På månen findes der flere kunstigt skabte installationer. De er dog ikke frembragt af mennesket, men derimod af aliens. I flere tusinder år har aliens fra andre planeter og universer overvåget al aktivitet på jorden fra diverse baser på vor satellit. Disse aliens kaldes for THE WATCHERS. Med deres altseende øjne forbigår intet deres opmærksomhed og deres totalitære kontrolsystem...

Bare fortsæt derudad i ca. 150-200 sider og brug fantasien lidt. Anklagerens stikord er udmærkede til at starte med. Jeg kan tilføje...

Mind Control, matrix, fængselsplanet, underjordiske tunneller, månebase, reptilians, satanisk magtelite, Lucifer-dyrkere, bloddrikkere, 666-systemet, orbs, ufo´er, interdimensionelle væsener, parallelle universer, tidsrejser, insectoids, grey aliens, Bilderberg, frimurerloge, menneskeofringer, kannibalisme.....brug fantasien lidt og kom ind på disse ting i de forskellige kapitler. Sørg dog for at have en rød tråd i historien. Inden du går i gang, så lav en brainstorm og prøv at se, hvad du vil fortælle med historien. Hvor vil du starte (på månen, foreslår jeg) og hvor vil du ende? :smile1:

Jeg ser umiddelbart ikke mig selv som nogen forfatterspire. Så jeg magter ikke fortsætte historien. Men måske har qw12 det literære talent og fantasien til at digte videre på historien. :blum:
« Senest Redigeret: Januar 06, 2017, 01:03:59 am af politisk ukorrekt »

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #14 Dato: Januar 06, 2017, 04:49:24 am »

Mind Control, matrix, fængselsplanet, underjordiske tunneller, månebase, reptilians, satanisk magtelite, Lucifer-dyrkere, bloddrikkere, 666-systemet, orbs, ufo´er, interdimensionelle væsener, parallelle universer, tidsrejser, insectoids, grey aliens, Bilderberg, frimurerloge, menneskeofringer, kannibalisme....

Jeg kan nu godt li' dig, Reptilicus... :smile1: - og når det er sagt, så virker du heldigvis også som en glad og munter fyr... :blum:

- 'heldigvis' skriver jeg... - det er jo lissom min eneste garanti for at du ihvertfald ikke har ondt nogen steder..!

:ROFL: :hyper: :big_grin: :blum: