Forfatter Emne: guantanamo  (Læst 2612 gange)

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: guantanamo
« Svar #15 Dato: December 30, 2016, 12:23:00 pm »
Tigermanden.

Ca. 3,8% af Danmarks befolkning er muslimer.
Ca. 76,9% af Danmarks befolkning er Kristne.

Så så pokkers mange muslimer er  der nu heller ikke :) .

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Her i landet må man slet ikke lave opgørelser af, hvor mange der har hvilken religion. Dog ved vi, at når der er tale om andengenerationsindvandrere, så skrives de ud af statistikken over ikke-vestlige indvandrere. Dermed er der langt flere, end eksempelvis danmarks Statistik oplyser. Vi ved ikke hvor mange. Fra mit Islamiske netværk har jeg en god idé om tallet, men det vil jeg ikke oplyse her.  :aww: :Cherna_29:
Midlerne er underordnede.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: December 30, 2016, 03:25:15 pm »
Tigermanden.

Det kan du ikke regne med TIGERMANDEN skulle jo være væk væk, men er her stadigvæk med sit tolleri, falske profiler, agiterende skriblerier, uvederhæftige udsagn. kører i cirkler, og her; regner som fanden læser biblen :Laie_87A: :Laie_87B: :Laie_92A:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #17 Dato: December 30, 2016, 04:11:04 pm »
Tigermanden.

Det kan du ikke regne med TIGERMANDEN skulle jo være væk væk, men er her stadigvæk med sit tolleri, falske profiler, agiterende skriblerier, uvederhæftige udsagn. kører i cirkler, og her; regner som fanden læser biblen :Laie_87A: :Laie_87B: :Laie_92A:

Gå du bare ud og vogt dine geder.
Midlerne er underordnede.

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Januar 02, 2017, 01:58:57 pm »
er du for eller imod torturen mod iraker fra usa?

jeg er imod. forfærdeligt det finder sted. og burde straffes dem som gør det

Guantanamo er en skændsel. Men for at vende tilbage til det med at feje for egen dør: Nævn et enkelt muslimsk land hvor man ikke risikerer tortur. Måske findes det, men jeg kan ikke komme på et...

hvorfor er usa en krigsmaskine ? hvorfor elsker de tortur? nævn en guantamo i islam?

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Januar 03, 2017, 01:25:17 am »
er du for eller imod torturen mod iraker fra usa?

jeg er imod. forfærdeligt det finder sted. og burde straffes dem som gør det

Guantanamo er en skændsel. Men for at vende tilbage til det med at feje for egen dør: Nævn et enkelt muslimsk land hvor man ikke risikerer tortur. Måske findes det, men jeg kan ikke komme på et...

hvorfor er usa en krigsmaskine ? hvorfor elsker de tortur? nævn en guantamo i islam?

Jeg bider på. Der findes mindst ligeså grufulde fængsler i den muslimske verden, hvor politiske modstandere bliver buret inde uden rettergang og bliver udsat for tortur. Jeg kan finde så mange eksempler på det, at det næsten ikke er sjovt. Bortset fra det har vi jo IS, der IKKE har så mange fængsler fordi de bare myrder deres fanger (dem af dem de ikke kan få løsesum for) på kreative måder. Homoseksuelle bliver kastet ud fra tage, og der var også en ung Jordansk pilot der blev brændt ihjel. Udover det virker det som om halshuggelser er deres favorit. Til sammenligning, hvor mange mennesker har vesten halshugget i de seneste 30 år?

Anklageren

• Gæst
« Svar #21 Dato: Januar 03, 2017, 01:35:13 am »

Jeg bider på. Der findes mindst ligeså grufulde fængsler i den muslimske verden, hvor politiske modstandere bliver buret inde uden rettergang og bliver udsat for tortur. Jeg kan finde så mange eksempler på det, at det næsten ikke er sjovt. Bortset fra det har vi jo IS, der IKKE har så mange fængsler fordi de bare myrder deres fanger (dem af dem de ikke kan få løsesum for) på kreative måder. Homoseksuelle bliver kastet ud fra tage, og der var også en ung Jordansk pilot der blev brændt ihjel. Udover det virker det som om halshuggelser er deres favorit. Til sammenligning, hvor mange mennesker har vesten halshugget i de seneste 30 år?

I Tyskland var den sidste halshugning i 1949 og det var vist omtrent samtidig i Frankrig.

Jeg forstår bare ikke, hvorfor du fokuserer ensidigt på halshugninger?

- for andre henrettelsesmetoder har også deres ulemper.

Det forekommer mere reelt at se på henrettelser i det hele taget.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Januar 03, 2017, 02:19:48 am »

I Tyskland var den sidste halshugning i 1949 og det var vist omtrent samtidig i Frankrig.

Jeg var så specifik fordi 12qw var det mht. guantanamo. Så jeg vender hans/hendes logik imod ham/hende. Vi kan godt tage henrettelser i det hele taget, og vesten vil stadig tage sig rigtig godt ud overfor den muslimske verden. Er det alt sammen deres religions skyld? helt givet nej, men en del af det er. Og den muslimske verden kan i hvert fald ikke pege fingre af vesten på de her områder.
Bortset fra det mener jeg den sidste person henrettet med guillotine i Frankrig var i 70'erne, så jeg var måske lidt fræk med mit valg af tidsinterval, men selv da var vesten uendeligt meget bedre, da folk blev henrettet efter retfærdig rettergang, og blev dømt for handlinger mod andre, og ikke for hvem de var eller hvad de troede på, som IS har for vane.

Faktum er at uanset hvilken dårligdom man kan komme på at vesten har gjort, er ISIS værre. Det eneste der begrænser ISIS i deres barbari er begrænsningen på deres evner og midler til at udføre skade. For de gør alt hvad de kan. Det samme kan ikke siges om vesten, hverken idag, for 50 år siden eller for 100 år siden. Vesten har aldrig været en dødskult.

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Januar 04, 2017, 10:12:51 am »

jeres hobby er at dræbe mennesker

hinduer udgør da på verdensplan osse mange. men de dræber ikkke mennesker

hvorfor kommer alt tortur fra Europa? vi hader jer og i må leve med folk hader jer når i altid vil dræbe mennesker

Jeg var så specifik fordi 12qw var det mht. guantanamo. Så jeg vender hans/hendes logik imod ham/hende. Vi kan godt tage henrettelser i det hele taget, og vesten vil stadig tage sig rigtig godt ud overfor den muslimske verden. Er det alt sammen deres religions skyld? helt givet nej, men en del af det er. Og den muslimske verden kan i hvert fald ikke pege fingre af vesten på de her områder.
Bortset fra det mener jeg den sidste person henrettet med guillotine i Frankrig var i 70'erne, så jeg var måske lidt fræk med mit valg af tidsinterval, men selv da var vesten uendeligt meget bedre, da folk blev henrettet efter retfærdig rettergang, og blev dømt for handlinger mod andre, og ikke for hvem de var eller hvad de troede på, som IS har for vane.

Faktum er at uanset hvilken dårligdom man kan komme på at vesten har gjort, er ISIS værre. Det eneste der begrænser ISIS i deres barbari er begrænsningen på deres evner og midler til at udføre skade. For de gør alt hvad de kan. Det samme kan ikke siges om vesten, hverken idag, for 50 år siden eller for 100 år siden. Vesten har aldrig været en dødskult.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Januar 04, 2017, 09:27:24 pm »
AAAAAAAAAAAAAAAllllllllllllltttttttttttttttt  fffffffffffffoooooooooooooorrrrrrrrrrrrrr  llllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaannnnnngggggggggggggggtttttttttttttt  iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnddddddddddlllllllææææææææææggggggggggggg
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!