Forfatter Emne: Profetier for 2017?  (Læst 2975 gange)

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Sv: Profetier for 2017?
« Svar #30 Dato: Marts 25, 2017, 03:51:41 pm »
 :jester: :bee:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline busser

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Marts 25, 2017, 04:03:35 pm »
Det er copy/paste fra mit eget word dokument. Men du er da velkommen til at se, om du kan finde det andre steder. :)

Indtil videre er din kommentar den mest overflødige dog. Det er mit håb, at de fleste kan se det.

Hvad angår fremtiden, så kan de fleste jo kun læne sig tilbage og vente - og så har jeg i det mindste fået lagt det her ud, så mit ord er mere troværdigt, hvis det sker. Hvad har du gjort, har jeg lyst til at spørge? Men du behøver virkelig ikke at svare, for jeg ønsker at snakke med andre end dig.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Marts 25, 2017, 04:38:38 pm »
Det er copy/paste fra mit eget word dokument. Men du er da velkommen til at se, om du kan finde det andre steder. :)

Indtil videre er din kommentar den mest overflødige dog. Det er mit håb, at de fleste kan se det.

Hvad angår fremtiden, så kan de fleste jo kun læne sig tilbage og vente - og så har jeg i det mindste fået lagt det her ud, så mit ord er mere troværdigt, hvis det sker. Hvad har du gjort, har jeg lyst til at spørge? Men du behøver virkelig ikke at svare, for jeg ønsker at snakke med andre end dig.

'Det er mit håb, at de fleste kan se det.'

Tror sgu at langt de fleste hér på siden er pæænt ligeglade med om du tror at 'Duck l' Orange' skulle være et 'hint' til idiotens latterlige, orange hentehår... - eller hvor meget Fru Trump's outfit minder om Jackie Kennedy's

'Did you by the way see the outfit of Trumps wife on his inauguration? Looked like Jackie Kennedy if you ask me'
:ROFL:

- (nu ER det vel ikke dig, Øgle-Bob - som er gået bananas i nye vanvittige konspirationsteorier...?)

HVIS det er dig... - så trænger du altså seriøst snart til at komme ud og få noget på den dumme..! :friends: :d_sunny:

'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline busser

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Marts 25, 2017, 04:39:25 pm »
:jester: :bee:

Ja, den joker er da godt nok 'Bees Knees'!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Marts 25, 2017, 04:41:59 pm »
Det er underligt at skrive på engelsk i en dansk debat, hvis du har skrevet det selv.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline busser

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Marts 25, 2017, 05:11:57 pm »
Det var noget, jeg allerede havde skrevet for nogle dage siden. På engelsk, fordi dansk er begrænsende ift. mulige modtagere og at filmene nu engang er på engelsk.
Det der er underligt, er at dreje debatten hen på noget så ligegyldigt, men fred være med det.

Hvis nogen har brug for oversættelser, så spørg endelig.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
    • Vis profil
Fjollet
« Svar #36 Dato: Marts 25, 2017, 05:23:55 pm »
Det var noget, jeg allerede havde skrevet for nogle dage siden. På engelsk, fordi dansk er begrænsende ift. mulige modtagere og at filmene nu engang er på engelsk.
Det der er underligt, er at dreje debatten hen på noget så ligegyldigt, men fred være med det.

Der er mange danskere, der har et begrænset engelsk sprog, så det er endda meget relevant, at debatindlæg bliver skrevet på modersmålet.

Desuden er argumentationen ikke speciel intellektuel, men jeg gider ikke kommentere andet end den første sætning, fordi der er så meget at kritisere.

Citat: "Ever wondered why a crazy world just seems to get crazier by the minute? Ever wondered how we all ended up here? There must be a reason, right?"

Der ingen umiddelbar logisk grund til at tro, at der er en ydre årsag til, at verden forekommer skør - tværtimod - så det virker tomt.

Hvis der er en grund, så er det logisk at "kigge indad i sig selv", men det gør du ikke.

« Senest Redigeret: Marts 25, 2017, 05:30:27 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline busser

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Marts 25, 2017, 05:26:53 pm »
Så beskeden er ikke noget for dig? Fint. Hvorfor du føler behovet for at besvare mit indlæg er stadig en gåde.  :)

Du behøver ikke at søge efter en grund til, at verdenen bliver mere og mere skør (hvis du altså er enig i den påstand - hvis ikke, så nyd da bare det og lad mit indlæg være til dem, der kunne være interesserede). Jeg vil dog bede dig om at lade mig undre mig og lade andre nysgerrige mennesker gøre det samme.
« Senest Redigeret: Marts 25, 2017, 05:46:27 pm af busser »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Marts 25, 2017, 05:32:57 pm »
Jeg tænker så vidt muligt godt om mine medmennesker, og det er en god kvalitet at kunne modtage kritik.

Hvordan skulle vi ellers forbedre os?

Offline busser

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Marts 25, 2017, 06:05:36 pm »
Jeg beklager, at jeg, kan jeg godt se, har svært ved kritikken. Jeg skal gøre mig mere umage der. Det frustrerer mig dog, at svarene herinde handler meget lidt om sagens kerne og hele tiden flytter opmærksomheden over på ordinære og ligegyldige ting. For hvad, hvis mine påstande er korrekte - er det så ikke langt mere interessant?

Jeg har i øvrigt søgt indad og udad hele mit liv. Og altid været nysgerrig, fordi jeg ikke oplevede en verden, der gav mening for mig - så kan du sige, at det er mig, den er gal med (det er jo efterhånden normalt at tænke sådan, hvilket er forrykt), men hvis man undersøger bare lidt om menneskets natur vil man kunne se, at samfundet bevæger og har bevæget sig i den stik-modsatte retning. Hvorfor gør et samfund, der angiveligt er baseret på viden og moral det?

Vi forbedrer os gennem kritisk tænkning baseret på egen og andres tvivl og gennem nysgerrighed. Vi forbedrer os ikke ved blindt at lytte til al kritik (særligt ikke den kritik, der omhandler ligegyldigheder).

speechless

• Gæst
Sv: Fjollet
« Svar #40 Dato: Marts 25, 2017, 06:17:16 pm »

Der er mange danskere, der har et begrænset engelsk sprog, så det er endda meget relevant, at debatindlæg bliver skrevet på modersmålet.

http://www.b.dk/nationalt/danskerne-er-verdens-bedste-til-engelsk

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.4%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Marts 25, 2017, 06:26:51 pm »
Forudsigelser 2017-2019:

USA's økonomi vil være i ruiner efter et økonomisk kollaps i efteråret 2017 (hint: økonomiske udsving har i tidernes løb været mere eller mindre dikteret af Sol- og måneformørkelser, Solformørkelse August 2017 tværs gennem USA - verden som vi kender den idag er i høj grad et produkt af stjernebilleder, sol og måne)(Yderligere fortæller den Oscarvindende film 'Birdman' (fugl = 2017 kinesisk stjernetegn) om ødelæggelse i USA, der vil sprede sig til London og Paris). Store dele af Europa vil være ramt også. Dette vil ultimativt føre til borgerkrigslignende tilstande mange steder i den vestlige verden.

Donald Trump vil blive skudt den 11. august 2018 (der er hints til dette i adskillige film gennem de seneste 12 år - særligt filmene 'The Dark Knight' og 'Up' (Up fortæller også om det økonomiske kollaps)). Man skal bruge lidt fantasi for at forstå dette, men tegnene er der. Selv samtlige indslag fra Zulu Comedy Galla 2016 indikerer både et svækket USA og mord på Trump.

Gode råd til fremtiden: Hvis du har penge at investere i Januar 2018, så køb sølv og behold det til December 2019 (formentlig frem til December 2020). Det er i hvert fald det, der står i sol og måne og 'Silverlinings Playbook'. :)

Hvis du vælger at undersøge det nærmere, fint. Hvis ikke, fint. Jeg siger bare, hvad jeg ser. Hvis du vil mødes et offentligt sted og diskutere det nærmere, har det også min interesse. Jeg tror ikke nødvendigvis på reptillians, aliens og lignende - som jeg ser det er det heller ikke så vigtigt. Det vigtige for at afdække sandheden er ikke at fokusere på sandheden, men at identificere løgne og illusioner. Hvis du er interesseret i en sådan snak, så skriv endelig.

Hvorfor er det egentlig at I dommedagspreppere er så glade for at købe sølv? Hvorfor ikke guld i stedet? I Danmark er der ikke moms på investeringsguld, men det er der på sølv. Desuden følger guld- og sølvprisen jo stort set hinanden, så i tilfælde af økonomisk kollaps vil guld jo også stige eksplosivt i værdi.

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Marts 25, 2017, 06:36:09 pm »

'Det er mit håb, at de fleste kan se det.'

Tror sgu at langt de fleste hér på siden er pæænt ligeglade med om du tror at 'Duck l' Orange' skulle være et 'hint' til idiotens latterlige, orange hentehår... - eller hvor meget Fru Trump's outfit minder om Jackie Kennedy's

'Did you by the way see the outfit of Trumps wife on his inauguration? Looked like Jackie Kennedy if you ask me'
:ROFL:

- (nu ER det vel ikke dig, Øgle-Bob - som er gået bananas i nye vanvittige konspirationsteorier...?)

HVIS det er dig... - så trænger du altså seriøst snart til at komme ud og få noget på den dumme..! :friends: :d_sunny:

Nej, det er ikke mig, der har skrevet de indlæg.

Dog forstår jeg ikke, hvorfor folk har et behov for at kommentere negativt indlæg, de ikke interesserer sig for. Spring dog videre til næste emne, hvis emnet ikke interesserer dig, hr. Tørresnor... :yes:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline busser

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Marts 25, 2017, 07:10:09 pm »
Jeg bygger ikke min idé om at købe sølv på, hvad der er moms på eller hvad 'dommedagspreppere' siger. Men hvis du undersøger teorien nærmere om, at film angiveligt kan forudsige fremtiden (af den ene eller den anden grund), vil du kunne se, at der er noget om snakken og at film over en årrække trods vidt forskellige handlinger og genrer muligvis dækker de samme temaer alligevel.

Men for at se det, er man nødt til at være åben for at tænke ukonventionelt og irrationelt egentlig - det er ikke farligt. :) Bees Knees (nævnt tidligere i tråden) er eksempelvis kode for Business (simple søgninger på google kan fortælle dig dette). 'Benjamin Button' skal du ikke se meget af med en liste over 'slang for money' for at kunne se, at den i virkeligheden handler om penge. Ord som Benjamin, Cake og Frog er eksempler på pengeslang. 'Rise of the Silversurfer', 'Silver Linings Playbook' leder tankerne hen på sølv. Ser du sidstnævnte, som sjovt nok fik ekstra opmærksomhed i 2013 (J. Lawrence fald på trappen til Oscars) vil du kunne sammenstille Coopers (bipolar) humørsvingninger med sølvkursen siden krisen i 2008 på minuttallet (minut 16 er eksempelvis 2016 etc. - ja, det er gennemført). Læg også mærke til at dialogerne i filmen er bygget op af navne på sange, hvoraf de fleste er kommet ud efter filmen (kan disse bruges til at indikere datoer?). Slutningen af minut 17 indikerer, at kursen på sølv således vil være faldet i slutningen af 2017 og vil stige igen omkring Januar 2018 (sange: 'You Look Good' og 'I'm Better' udgivelsesdatoer). Sammenstiller man dette med sol og måne bliver det mere interessant. Ser man på https://www.timeanddate.com/eclipse/list.html?starty=2010 kan man få et nogenlunde overblik over, hvordan Solformørkelse resulterer i en faldende kurs, måneformørkelse og blodmåne i stigende kurs samt passerende planeter i en meget stigende kurs (hvilket vil ske igen i 19 med merkur (i øvrigt en nyligt startet serie på tv2)). Hvis du så Oscaruddelingen i år lagde du sikkert mærke til overrækkelsen for bedste film - titlerne Lala-land og Moonlight (tilfældigt? - næppe). 
Det er muligt, at guld- og sølvpris har fulgt hinanden og vil blive ved med det, men netop 'Silver Linings Playbook' indikerer, at sølvprisen har været holdt kunstigt nede og nu bliver sat fri. 

Læg i øvrigt mærke til, hvad der sker efter præcis 1.18.18 (der bliver sagt 'Go' til 'the big move' - kode for noget stort som præsidentmord? who knows?)

I filmen 'The Number 23' efter besøget hos fangen, som Jim Carrey tror er 'Topsy Kretts' kigger han på sin note og siger, at han er 'Innocent', hvilket er et interessant ordvalg. IN NO CENT (bedøm selv, om det kan indikere noget om en økonomisk krise). Der hvor det er særligt opsigtsvækkende er, at noten viser tallet '17' med en ring om, selvom tallene, der er lagt sammen giver 19. Krise i 17? Bedøm selv.

Der er masser af disse koder i film -  det er bare at gå i gang, hvis man har lyst. Ellers er jeg som sagt meget interesseret i at mødes over en kop kaffe og en snak.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Marts 25, 2017, 07:20:12 pm »

Dog forstår jeg ikke, hvorfor folk har et behov for at kommentere negativt indlæg, de ikke interesserer sig for. Spring dog videre til næste emne, hvis emnet ikke interesserer dig, hr. Tørresnor... :yes:

Jo, det burde jeg jo nok bare gøre.. :yes:

- jeg er bare SÅ ufatteligt træt af, at over halvdelen af forsiden konstant er plastret til med ligegyldigt ævl om den intetsigende idiot til Trump..

Hvad fanden rager han os..? - Vi kan jo hverken gøre til eller fra alligevel..

- jeg håber af hele mit fedtomvundne hjerte, at én eller anden galning snart sætter en kugle i skallen på den usympatiske lort..! :MG_229:

'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...