Forfatter Emne: Profetier for 2017?  (Læst 2960 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Profetier for 2017?
« Svar #15 Dato: Januar 05, 2017, 12:27:44 pm »
Jeg indrømmer at din karikatur nu er meget sjov. Men jeg kunne jo lave samme type karikatur på DIG, ieet, og påstå, at grunden til at dit liv er et debunke dagen ud og dagen ind, er at du ikke har andet at lave, netop fordi du savner en sexy GF og har et manglende selvværd. :blum:

For ieet, du ER og bliver en debunker-troll. Du debunker for at debunke, også når du ved jeg har ret, hvilket er tydeligt i denne tråd, hvor du bevidst manipulerer og forsøger at ændre mine profetier, så de passer ind i dit billede (f.eks. manipulerer du min profeti om at Hareide bliver fyret til at Danmark ikke kommer med til VM - typisk ieet-måde at manipulere på). Og der danner sig mere og mere et billede af, at grunden til at du sletter dine egne profiler konstant og opretter nye er, at DU er en troll, som kun er her for at pille andre ned og skabe rav i den, måske for at booste dit eget selvværd. Og derfor konstant må slette sine indlæg for ikke at blive afsløret af admin....

I parentes bemærket er lighederne mellem dig og PJ´s stalkertroll i øvrigt påfaldende. Man tænker da sit (din stil med at oprette en ny profil hver dag er jo præcist hans stil og udover ham er du jo den eneste, der nogensinde har vist væsentlig interesse for Tryg-sagen). Så er dit forsvar, at du bruger samme ip og ikke Tor. MEN det kunne jo netop være for at dække over, at du er samme person. Hvis nu også ieet brugte Tor, ville det være for nemt for GuBBi at regne sammenhængen ud. Derfor bliver ieet nødt til at lade være med at bruge Tor - og i stedet garderer han sig ved at slette alle sine indlæg efter maks et par dage. Det er hermed nemt at danne sig en grund til, at ieet konstant sletter sine profiler og opretter nye. :yes:

Beviser har jeg ikke. Men jeg siger bare ærligt nu, at jeg i et stykke tid har haft denne mistanke.... :smile1: MÅSKE er den urimelig og skudt helt ved siden af, men du kunne jo så starte med at opføre dig lidt mere seriøst og oprette én profil, ligesom da du debunkede på SOL´en i gamle dage. Men så længe du konstant sletter og genopretter dig, kan du ikke bebrejde én i at have mistanken, at du troller. :blum: :blum:

« Senest Redigeret: Januar 05, 2017, 12:54:50 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Januar 05, 2017, 12:59:30 pm »
Bemærk at der nu er kommet en ny profil ved navn El_Fino. Hvilket igen er ieet undercover. Denne gang efterligner han så El_Nino´s nick. Ieet´s  adfærd er SÅ forudsigelig. Om lidt kommer der sikkert et indlæg fra El_Fino. :yes:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Januar 05, 2017, 01:20:16 pm »
Der gik første profeti i opfyldelse. Jeg havde lige spået, at El_Fino var ieet´s nye dæknavn og at han om et øjeblik ville svare fra den profil. Den profeti holdt. 1-0 til reptiltossen. :hyper:

du bevidst manipulerer og forsøger at ændre mine profetier, så de passer ind i dit billede (f.eks. manipulerer du min profeti om at Hareide bliver fyret til at Danmark ikke kommer med til VM).
6. Åge Hareide vil blive fyret som landstræner, når Danmark kikser VM-kvalifikationen i fodbold.
Allerede i 2016 snakkes der om at Hareide nok skal fyrres. Det er ikke en profeti, men en opsumering.

D.v.s. at ser sådan på det, at Hareide i praksis allerede ER fyret, siden du mener det ej er en profeti at forusige, at han BLIVER fyret i 2017. Er du clairvoyant, ieet? :ohmy:

Citér
er du jo den eneste, der nogensinde har vist væsentlig interesse for Tryg-sagen).
Og jeg håber forsat på at Hr Jørgensen VINDER sin sag imod Tryg. Det er synd for manden at han er kommet tilskade og på grund af en masse juridisk vrøvl som ikke er for normale mennesker, ikke fik erstatning.
En anden kørte ind i ham og blev dømt for det! Hvor svært kan det være, han burde have fået en erstatning for MEEN + bonus for svie og smerte!

Han er dog ikke interesseret i min hjælp og bliver chikaneret så jeg lader det HELT værre.

Muligvis. Men jeg synes nu stadig det er et interessant sammentræf, at der kun er TO, der nogensinde har vist stor interesse for PJ´s Tryg-sag. Nemlig ieet og Mr. Troels Trollsen med de 117 profiler. Og da ieet nu også er begyndt at oprette 117 forskellige profiler, må du tilgive mig, når jeg nu får strøtanken, om der mon KUNNE være en sammenhæng. :smile1:

Men indrømmet, det kan være et tilfælde. Klart. Nu ville jeg bare spille med åbne kort og være ærlig omkring min strø-mistanke.

Citér
Men så længe du konstant sletter og genopretter dig, kan du ikke bebrejde én i at have mistanken, at du troller.
Jeg er ganske åben om at samtlige indlæg jeg laver på denne debat-side er ren trolling og tidsspilde.
INGEN burde læse dem. Jeg svarer på Bait og Tåbeligheder. Alt fra racistiske løgne til om øgle folk findes.
Jeg er idioten som peger på racisterne, griner og råber "Du bruger forkerte tal OG du er jo Racist! Hahaha!"

Det er da første gang, at du skriver det. Men tak for at du NU er åben omkring det. :yes:

Jeg syntes faktisk du var en okay og seriøs debattør på SOL som ieet. Herinde synes jeg dog du fjoller meget rundt. Men i det mindste har du nu selv vedkendt dig dette.

Bemærk at der nu er kommet en ny profil ved navn El_Fino. Om lidt kommer der sikkert et indlæg fra El_Fino.
Noter forskellen: Jeg lader på INGEN måde som om det er den ægte profil og efterligner ikke deres holdninger, profilbilleder mm.
Stave-ændringerne i navnene er på ingen måde skjulte.

Første gange jeg bemærkede denne adfærd, var da du samtidig med, at du trollede mig på min Youtube-kanal, oprettede en profil på SOL, der hed Gobodanese (med ét b). Nej, du tager i det mindste som regel ikke selve nicket, men genopfinder det i en lettere modificeret udgave. Men det er nu stadig ret troll-agtigt at gøre sådan. Igen kæder jeg dig lidt sammen med trollerik, fordi jeg husker, at han mange gange har udvist tilsvarende adfærd. F.eks. de utallige gange, hvor han har kaldt sig Poul Jørgensen, men bare ændret på ét bogstav (f.eks. Poul Joergensen eller Povl Jørgensen). Det kan så igen være et pudsigt sammentræf, men nu forelagde jeg dig jo også mistanken, så du har muligheden for at forsvare dig. Jeg foretrækker, at vi spiller med åbne kort.
« Senest Redigeret: Januar 05, 2017, 01:27:43 pm af politisk ukorrekt »

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Januar 05, 2017, 01:29:34 pm »
D.v.s. at ser sådan på det, at Hareide i praksis allerede ER fyret, siden du mener det ej er en profeti at forusige, at han BLIVER fyret i 2017. Er du clairvoyant?
Jeps. Jeg mener han allerede er fyret i praksis.
Jeg ser ikke engang en VM-kvalifikation som en redning for ham.

Ok, så fik vi det sat på plads. Dermed giver dit udsagn endelig mening.

Citér
Det er da første gang, at du skriver det. Men tak for at du NU er åben omkring det.
Jeg har FLERE gange skrevet at dette forum er rent spam. Moderator er ikke interesseret i at gøre noget ved det.

Delvist enig. Dog tror jeg, at GuBBi gør hvad han kan. Men heller ikke på SOL kunne de jo bekæmpe trolleri og spam. Det er ikke så nemt som man gør det til at være moderator. Min egen erfaring som moderator begrænser sig til 3-4 måneder på et meget lille site, hvor en bekendt havde spurgt om jeg ikke ville hjælpe til. Det er svært at finde balancen som moderator. Modererer man for meget, er man en emsig diktator og modererer man for lidt, er man ikke opgaven voksen. GuBBi er frisindet og liberal, derfor beskyldes han ofte for at være for eftergivende. Men andre steder har jeg set en hårdere moderering, hvilket har fået folk til at himle op om at moderator var en diktator. Så det er ikke så nemt. Og selvom jeg ikke selv er radikal, så deler jeg nogenlunde GuBBi´s syn på sagen. Jeg er også for en fri retorik og en fri debat og foretrækker faktisk, at indlæg censureres og modereres så lidt som overhovedet muligt. Derfor kan jeg på sin vis godt lide GuBBi´s moderatorstil, selvom det også er sket, at jeg har tænkt, at han har givet for lang snor. Men i disse tilfælde har han altid argumenteret sagligt for sin beslutning. F.eks. har han været åben om, at han ikke vil moderere trolleri, så længe der ikke forekommer direkte ulovligheder (hadtale, trusler o.s.v.). Dette vil mange andre moderators nok være uenige i. Men i det mindste må man give manden, at han er konsekvent i sin stil og behandler alle ens.

Jeg er dog enig i, at der generelt er for få spændende diskussioner herinde, og derfor er dine indlæg såmænd ikke værre end gennemsnittets. Det vil jeg medgive.

Muligvis anser mange mig for at være småtosset eller endda heltosset ( :hyper:), MEN i det mindste må man dog indrømme, at jeg tager alternative emner op. Hvilket jeg mener, at dette site har brug for, da 90% af emnerne kun drejer sig om muslimer, hviket jeg finder utroligt trivielt i længden.
« Senest Redigeret: Januar 05, 2017, 01:38:33 pm af politisk ukorrekt »

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Januar 05, 2017, 01:42:01 pm »
Citér
Jeg er dog enig i, at der generelt er for få spændende diskussioner herinde, og derfor er dine indlæg såmænd ikke værre end gennemsnittets. Det vil jeg medgive.
Dine er til gængæld rent affald og spredning af mis-information, løgne og idioti.
Racisternes indlæg er i det mindste motiveret af det reelle problem at Indvandere og Efterkommere fra ikke vestlige lande har et 2.5 gange så højt kriminal-index som etnisk danske.

Det er jo bare din mening og den har du lov at have.

Jeg mener tilsvarende, at DU misinformerer ved at afvise ting, der faktisk er sande. F.eks. at aliens i mange mange år har infiltreret f.eks. USA´s regering. Eller at Illuminati findes. Eller at der er bunkevis af historisk dokumentation for reptilians´eksistens. Jeg mener, at dette skyldes, at du er meget mainstream og logisk i din tankegang og ikke formår at tænke udenfor boksen. Du afviser så folk, der har denne evne til at tænke udenfor boksen, som idioter. Tja, måske siger det bare mere om din egen begrænsede forestillingsevne end om os andre. :blum:

Grundlæggende tror jeg bare at vi to tænker meget forskelligt. Derfor forstår vi overordnet ikke hinanden (eneste sted, hvor jeg forstår dig lidt er din humor, som jeg faktisk ofte finder morsom). Du tænker indenfor boksen og tænker kun i logiske, fast definerede rammer. Hvor jeg tænker udenfor boksen og har et mere kosmisk, omfattende livssyn. F.eks. tror jeg på aliens, reinkarnation, parallelle universer o.s.v. Du synes derimod kun at tro på alt det, du kan se med dit blotte øje og alt andet vil du ikke anerkende som eksisterende. Derfor tror du f.eks. ikke på aliens eller spøgelser. Fordi du ikke har set nogen endnu. Du vil have håndfaste beviser for alt. Så kan du sige, at jeg blot TROR og dermed ikke VED. Måske. Men at man tror på noget, betyder ikke, at det ikke KAN findes. Ikke alt kan bevises umiddelbart. Og ikke alt eksisterende kan ses med det blotte øje.
« Senest Redigeret: Januar 05, 2017, 01:46:34 pm af politisk ukorrekt »

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Januar 05, 2017, 02:25:42 pm »
Nå, så fik ieet (ukendt bruger + El_Fino) igen slettet alle sine indlæg. Han er nok bange for, at GuBBi ser hans IP.

Nå, i det mindste nåede jeg at citere alle ieet´s indlæg, så folk ikke tror, jeg bare sidder og skriver med mig selv.

Offline Politisk ukurant

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Januar 05, 2017, 02:58:10 pm »
Profeti for din-debat 2017...

1. Anklageren vil også i 2017 være hyperaktiv på debatten og skrive ca. 4500 indlæg. Trollerik vil afsløre at Anklageren slet ikke bor på Grønland - men i virkeligheden er Helle Thorning i inkognito.
2. Tigermanden vil naturligvis IKKE forlade din-debat, men fortsætte i samme stil som hidtil. Tigermanden vil blive forfremmet til åndelig leder for Grimhøjmoskeen, men kommer i stærk modvind da han af Morten Spigelhauer afsløres med skjult kamera som værende mellemmand for rekruttering af islamistiske jihadister. Tigermanden bliver landsforvist og flygter til Afghanistan, hvor han gifter sig med fire tørklædebeklædte fruentimmere.
3. Albert Johansen vil blive afsløret i utroskab af sin kone og flytte sammen med én af de frække mænd fra fælleden.
4. Trollerik vil i 2017 sammenlagt oprette 1436 profiler, heraf 1117 stalkerprofiler rettet mod Pøllemanden. Han går dog i panik, da GuBBi langt om længe bryder hans Tor-kode og opsporer ham. I stedet flygter Trollerik til Rusland, hvor han bliver ansat som professionel internettroll med speciale i stalking af amerikanske politikere. Han får med intensiv stalking drevet Donald  Trump så meget til vanvid, at Trump begår selvmord. I stedet indsættes en klon af Elvis som ny præsident.
5. Pøllemanden vil gå til menneskerettighedsdomstolen med sin Tryg-sag og igen blive afvist.
6. Me vil skrive 212 indlæg, heraf 125 stikpiller rettet mod Ussenterprise. Resten vil være it-relaterede indlæg hvor han tilbyder sin hjælp til folk med it-problemer og spørger om han ikke kan få lov til at remote kontrollere deres pc.
7. Torsten Bonfils vil blive tilbudt medlemskab af Mensa, men afviser da han finder ud af at Albert Johansen også er medlem - endda Mensa´s stjernemedlem med en IQ på 187. I stedet bliver han ansat som klummeskribent for Ekstra  Bladet og vinder stor anerkendelse for sine ofte rammende let underspillede ironiske stil.
8. Reptiltossen vil langt om længe fange en ægte reptil på kamera, men Illuminati vil trylle beviserne væk, så ingen vil tro på reptiltossen. I frustration lader reptiltossen sig besætte af en interdimensionel reptil og bliver i stedet bloddrikkende satanist og medlem af frimurerordenen.
9. Ieet vil fortsat nægte at oprette fast profil på din-debat og vil i snit oprette 3 nye profiler hver dag gennem hele 2017. Ieet vil desuden blive tilbudt ansættelse i CIA som master-debunker af konspirationsteorier og flytte til USA.
10. GuBBi vil sælge din-debat til Ussenterprise, da han forfremmes til integrationsordfører for De Radikale. Til stor fortrydelse for DerRudi, som i protest emigrerer til Færøerne.
11. El Nino vil igen i år kommentere SAMTLIGE tråde - fordi han har et princip om, at ALT skal kommenteres, uanset hvor ligegyldigt det er. El Nino vil i år overgå sig selv og forfatte et indlæg på mere end 8 ord, hvoraf hele to er på mere end én stavelse.
12. Carlo vil forlade din-debat, da han hyres som fører for Illuminati, der sætter stor pris på hans revolutionerende kommunistiske ideologi, som hermed kommer til at danne basis for New World Order.  One World Government - en kommunistisk totalitær verdensregering under ledelse af Carlo.

Mon dog

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Januar 05, 2017, 09:07:19 pm »
GuBBi registrerer alles IP ved oprettelse af en bruger.
Til hvad nytte?
Bruger man dynamisk ip ændres den jo konstant!
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline M47

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Januar 06, 2017, 06:32:39 pm »
"Du jo den eneste, der nogensinde har vist væsentlig interesse for Tryg-sagen).Og jeg håber forsat på at Hr Jørgensen VINDER sin sag imod Tryg. Det er synd for manden at han er kommet tilskade og på grund af en masse juridisk vrøvl som ikke er for normale mennesker, ikke fik erstatning.
En anden kørte ind i ham og blev dømt for det! Hvor svært kan det være, han burde have fået en erstatning for MEEN + bonus for svie og smerte!

Han er dog ikke interesseret i min hjælp og bliver chikaneret så jeg lader det HELT værre."

Der er mange der har prøvet, at hjælpe ham, men han tror jo han er klogere end hele advokatstanden tilsammen ,og så lyver han, som du selv kan læse her.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:JOjMx2Ph0U4J:sol.dk/debat/nu-har-jeg-sendt-et-kopi-til-m47+&cd=1&hl=da&ct=clnk&gl=dk

Han fik erstatning, trods man ikke har kunnet finde skader der relatere til trafikuheldet.

Også her har kloge folk forsøgt at trænge igennem.
http://www.dindebat.dk/topic/599640-forsikringssvindel-tryg/

Jeg spår han holder en uge, når han må igen, så finder han en han kender identiteten på.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Januar 06, 2017, 08:44:11 pm »
"Du jo den eneste, der nogensinde har vist væsentlig interesse for Tryg-sagen).Og jeg håber forsat på at Hr Jørgensen VINDER sin sag imod Tryg. Det er synd for manden at han er kommet tilskade og på grund af en masse juridisk vrøvl som ikke er for normale mennesker, ikke fik erstatning.

Han er dog ikke interesseret i min hjælp og bliver chikaneret så jeg lader det HELT værre."

Der er mange der har prøvet, at hjælpe ham, men han tror jo han er klogere end hele advokatstanden tilsammen ,og så lyver han, som du selv kan læse her.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:JOjMx2Ph0U4J:sol.dk/debat/nu-har-jeg-sendt-et-kopi-til-m47+&cd=1&hl=da&ct=clnk&gl=dk

Han fik erstatning, trods man ikke har kunnet finde skader der relatere til trafikuheldet.

Også her har kloge folk forsøgt at trænge igennem.
http://www.dindebat.dk/topic/599640-forsikringssvindel-tryg/

Jeg spår han holder en uge, når han må igen, så finder han en han kender identiteten på.

Og hvorfor poster du det spam her?
Endnu en PJ-stalker ...
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Februar 02, 2017, 01:34:40 am »
Jeg fandt lige disse spændende profetier for 2017 fra en eller anden profet eller clairvoyant ved navn James Hamilton-Parker:

http://psychics.co.uk/blog/predictions/

Her er hans forudsigelser (kopierer dem ind, så han ikke kan rette i dem - hvilket man jo aldrig ved om han kan finde på :blum:):

Citér
New 2017 Predictions (Posted 9 September 2016)
◾Hillary Clinton will resign from politics because of the release of documents that reveal financial corruption and falsification of government documents. (Correct? See Hillary Clinton recent comments by her friend in the Independent on 10th Jan 2017 about running for office. I made and posted this prediction September 2016. No comment yet about release of more documents.)
◾Added on the video (see above) on the 5th Jan 2017 at 23:06 mark point I said: “It could happen in 2017. My feeling is volcanic problems around Italy, around the area of Vesuvius and maybe the Island of Ischia and Naples itself. There’s problems there.” (Correct/Happening? Could the earthquake on 19 Jan 2017 may be the start of this?)
◾Denmark and Italy pull out of EU as Euro crashes. 2017 sees Italy in serious economic problems.
◾Economic chaos in Europe (and America for a short while) with riots in many European capital and big cities (Rome, Madrid, Berlin, Paris and Prague) In these places many people are suffering serious poverty and food shortages due to the failure of the EU. (UPDATE – added 20 Jan 2017 Just want to clarify that although I see these world economic problems with lots of steep falls, America and the UK will bounce back quickly and prosper. See my video and also the Trump videos for the details. )
◾Famous building in flames as right-wing riots in Germany spark memories of the burning of the Reichstag.
◾Britain escapes the worst of the international economic troubles and is seen as a safe economic haven. Britain, India and Australia form an economic alliance.
◾America becomes politically divided between East and West. Riots and gun fights in America over election results (Correct 10/10  10 Nov 2016 Riots) and turmoil throughout 2017. Friendly, neutral troops from Canada are called in to quell unrest.
◾USA experiences a serious drought during the summer of 2017 while Europe has floods.
◾Large fire at the UK Houses of Parliament
◾New War spills into Afghanistan as revolution erupts in Uzbekistan
◾Ancient Giant Squid makes the news – found frozen in ice.
◾Volcanic eruption in Iceland causes toxic gas cloud over Norway
◾Conflicts between China and USA as satellite computers are hacked.
◾Japan initiates an arms race in the Far East after provocation from China and North Korea.
◾Kim Jong-un will be fall from power later in the year – maybe December 2017 or January 2018
◾Serious threat of escalating conflict between China and India over northern border of Kashmir.
◾Sample of Shakespeare’s bones exhumed and show that he was poisoned. Clues to a new play found in his grave.
◾Terrorists make toxic or biological attack on school in Europe.
◾Alliance between Russia and USA partitions Syria. Syria is left like a wasteland.
◾August 21, 2017 eclipse over America coincides with huge stock market fall and long-term inflation.
◾December 2017 – possibly into mid 2018 – there will be a world-wide flu like epidemic from a strange disease that attacks the immune system and will kill many in the third world.
◾Assassination and kidnap attempt on the pope at the Vatican. Swiss guards killed.
◾2017 sees the launch of new virtual reality games and cinema. This is hailed as a great cultural leap forward and takes off on a massive scale in the coming years. Its downside is that, just like immersive video games, it saps the inspiration from people and further enslaves the mind to materialism.

Så der er altså to-tre profetier, som evt. involverer Danmark:

1. Danmark og Italien vil træde ud af EU som følge af EU´s kollaps.

2. Der vil komme oversvømmelser i Europa til sommer. Og så vil Danmark med garanti også blive ramt, da vi jo ligger mega fladt.

3. Økonomisk krise i Europa. Danmark nævnes ikke direkte, men vil naturligvis også blive påvirket heraf. Italien vil dog blive værst ramt og jeg har set andetsteds, at det forudses at de i 2017 vil gå tilbage til Lira´en som valuta. Vi i Danmark har i det mindste stadig vores krone.

Internationalt set er det interessant med vulkanudbrud i både Italien (Vesuv) og på Island. Sidstnævnte vil føre en giftig askesky ind over Norge....

Det er også spændende med den berømte bygning i Tyskland, som højreekstremister vil futte af - ifølge den britiske profet. Så får hr. Tigermand da noget at have ondt i røven over. :hyper:

Paven vil blive udsat for et attentat, men det lyder til at han vil overleve? Men at en schweizisk vagt vil blive anholdt for forsøget....
« Senest Redigeret: Februar 02, 2017, 01:39:35 am af politisk ukorrekt »

Offline busser

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Marts 25, 2017, 02:07:02 pm »
Forudsigelser 2017-2019:

USA's økonomi vil være i ruiner efter et økonomisk kollaps i efteråret 2017 (hint: økonomiske udsving har i tidernes løb været mere eller mindre dikteret af Sol- og måneformørkelser, Solformørkelse August 2017 tværs gennem USA - verden som vi kender den idag er i høj grad et produkt af stjernebilleder, sol og måne)(Yderligere fortæller den Oscarvindende film 'Birdman' (fugl = 2017 kinesisk stjernetegn) om ødelæggelse i USA, der vil sprede sig til London og Paris). Store dele af Europa vil være ramt også. Dette vil ultimativt føre til borgerkrigslignende tilstande mange steder i den vestlige verden.

Donald Trump vil blive skudt den 11. august 2018 (der er hints til dette i adskillige film gennem de seneste 12 år - særligt filmene 'The Dark Knight' og 'Up' (Up fortæller også om det økonomiske kollaps)). Man skal bruge lidt fantasi for at forstå dette, men tegnene er der. Selv samtlige indslag fra Zulu Comedy Galla 2016 indikerer både et svækket USA og mord på Trump.

Gode råd til fremtiden: Hvis du har penge at investere i Januar 2018, så køb sølv og behold det til December 2019 (formentlig frem til December 2020). Det er i hvert fald det, der står i sol og måne og 'Silverlinings Playbook'. :)

Hvis du vælger at undersøge det nærmere, fint. Hvis ikke, fint. Jeg siger bare, hvad jeg ser. Hvis du vil mødes et offentligt sted og diskutere det nærmere, har det også min interesse. Jeg tror ikke nødvendigvis på reptillians, aliens og lignende - som jeg ser det er det heller ikke så vigtigt. Det vigtige for at afdække sandheden er ikke at fokusere på sandheden, men at identificere løgne og illusioner. Hvis du er interesseret i en sådan snak, så skriv endelig.

« Senest Redigeret: Marts 25, 2017, 02:14:27 pm af busser »

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Marts 25, 2017, 02:27:44 pm »
Forudsigelser 2017-2019:

USA's økonomi vil være i ruiner efter et økonomisk kollaps i efteråret 2017 (hint: økonomiske udsving har i tidernes løb været mere eller mindre dikteret af Sol- og måneformørkelser, Solformørkelse August 2017 tværs gennem USA - verden som vi kender den idag er i høj grad et produkt af stjernebilleder, sol og måne)(Yderligere fortæller den Oscarvindende film 'Birdman' (fugl = 2017 kinesisk stjernetegn) om ødelæggelse i USA, der vil sprede sig til London og Paris). Store dele af Europa vil være ramt også. Dette vil ultimativt føre til borgerkrigslignende tilstande mange steder i den vestlige verden.

Donald Trump vil blive skudt den 11. august 2018 (der er hints til dette i adskillige film gennem de seneste 12 år - særligt filmene 'The Dark Knight' og 'Up' (Up fortæller også om det økonomiske kollaps)). Man skal bruge lidt fantasi for at forstå dette, men tegnene er der. Selv samtlige indslag fra Zulu Comedy Galla 2016 indikerer både et svækket USA og mord på Trump.

Gode råd til fremtiden: Hvis du har penge at investere i Januar 2018, så køb sølv og behold det til December 2019 (formentlig frem til December 2020). Det er i hvert fald det, der står i sol og måne og 'Silverlinings Playbook'. :)

Hvis du vælger at undersøge det nærmere, fint. Hvis ikke, fint. Jeg siger bare, hvad jeg ser. Hvis du vil mødes et offentligt sted og diskutere det nærmere, har det også min interesse. Jeg tror ikke nødvendigvis på reptillians, aliens og lignende - som jeg ser det er det heller ikke så vigtigt. Det vigtige for at afdække sandheden er ikke at fokusere på sandheden, men at identificere løgne og illusioner. Hvis du er interesseret i en sådan snak, så skriv endelig.

Ku' du evt. være behjælpelig med at forudsige vejret for uge 21..?

- svigermor kommer nemlig over i den uge, og jeg ville morderligt gerne sove udendørs i den periode - hun har sådan en frygtelig gennemtrængende stemme - nærmest som når en rundsav kører gennem en 19 mm MDF-plade..... :hyper:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline busser

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Marts 25, 2017, 02:53:05 pm »
Uncovering truth and predicting future events

Ever wondered why a crazy world just seems to get crazier by the minute? Ever wondered how we all ended up here? There must be a reason, right?
I cannot tell you the truth, because honestly I do not know it. People with knowledge and enough influence have been killed trying to tell us about it. But the right question and path at this moment is not what the truth is, but rather what the truth is not. I will explain this later.
First you need to open up your mind and imagination to what could be going on in the world we (think we) know today. This will demand your time and attention and most people will likely want to dismiss the ideas presented – it is completely up to you. I am offering an opportunity to be part of changing the world and it is up to you as an individual to decide whether you are willing to listen or not. If you don’t, the world will likely continue on this ‘crazy’ path; if you do, we might have a chance to save it – the choice really is yours and yours and yours. If you follow these suggestions, you may see that you were never to blame for any of it and that we have all been manipulated into a certain way of thinking.
Step 1. Do non-mainstream research (these videos will help you see why)
https://www.youtube.com/watch?v=aLXvmZiEGWo
https://www.youtube.com/watch?v=U1Qt6a-vaNM
Now, it is not important that you accept all the ‘facts’ as truth – the important part is that you open up your mind to accepting that anything could be the truth and that reality presented in mainstream media today could be a made-up lie created to control the minds of the masses.
Step 2. If you have come this far, you will be ready to read Anthony de Mello’s book “Awareness, awareness, awareness” and fully understand it. He explains everything well and will guide you to see more of what is important and what is not. Start letting go of your illusions and the truth (which cannot be explained) will present itself. You can let go of all the illusions yourself – you are much more powerful than you think.
Is money real? Is possession real? What is body and mind? And when we observe our thoughts, who or what is the observer? Do we have a soul? Can you in truth own anything which is not part of you? These are interesting and relevant questions. Once we dare to start living without enslaving ourselves to our illusions, the world changes.

Predicting future events
Movies seem to be predicting the future. To open up your mind to this possibility, do some research on movies predicting 9/11. There will be plenty of videos telling and showing you this. Most importantly you should look into ‘Back to the future’ predictions.
Robert Zemeckis (writer and director of BttF) cryptically said in an interview for the 30th anniversary Blu-Ray that “he usually watches a movie 10-12 years after it’s creation and then decides whether it is good or bad”. Others have presented this idea as well. Now could it be a hint pointing to the fact, that mainstream media is presenting ideas to us for us to accept them as viable realities up to 10-12 years before they actually happen? Or could signs in movies (that you and I don’t see, because we don’t look for them) actually be a way of communicating? I fully believe that, you decide for yourself.
But first, let me present an example:
Do you believe in coincidence? And if so, how many coincidences have to point in the same direction before it is not one?
What I see in these movies is an unknown language to the mainstream, but it can be learned and researched.

Trumps assassination
Open your mind up to accepting that these ideas are not presented chronologically in the movies.
The Departed (2006) - The earliest presentation of the idea (that I have found) is from Oscarwinning movie “The Departed”. Notice the weird scene at (00:30:12 – movie times are from solarmovie.sc). Could “Duck l’Orange” be a hint pointing to the fact that we are talking about Trump now? Donald (Duck) with the Orange hair. This might seem farfetched, but when Damon then says “if this thing moves, I am gonna shoot it” about a cake, it gets more suspicious in my opinion. If you watch the whole thing, you can look for signs that dates are being suggested throughout the movie and that a decision is being demanded. Notice that Chinese Zodiacs are used to present years – dog, pig and rat (2018, 2019 and 2020). See the rat crawling in front of the Dome in the background in the end of the Movie – is it suggesting something happening to the Dome of the Rock in 2020? Or is this code for Rock meaning stone meaning precious metals or gems.
The Dark Knight (2008) – The Joker is the villain in this movie and at several occasions showing Jokers from a deck of cards. That all makes sense of course, but could this also be pointing towards Trump, since the joker usually is the trump in most games? Also notice that the stories about a troubled relationship with his father somewhat resembles the ones of Donald Trump. At (01.15.48) see that the numbers on the SWAT cars can be representing dates. 18-847 (4+7=11) and the one that Harvey Dent is in which is being hit by guns and bazooka 18-811 (8.11.18 – keep this date in mind). Earlier in the movie (around 01:01:00) an assassination attempt is shown.
Up (2009) – Presenting the idea to Russell that he should look for the Snipe is the first clue that we are talking about an assassination. Right after this Carl goes to bang a construction worker on his forehead, creating an image that could resemble a guy who has been shot (except that he is still alive of course). A lot of the movie is about dogs chasing a bird (dogs =2018) and the house is number 18. At (01:09:11) notice the track left in the sand by the house. If you look at it closely, you will see that the stones to the left of them create the number 8 and the tracks number 11. Is this movie presenting the idea that an assassination is happening on 8.11.18? See the nuclear signs in the credits by the way (scary, right)?
Did you by the way see the outfit of Trumps wife on his inauguration? Looked like Jackie Kennedy if you ask me.
Now I cannot know this (unless I am one of ‘them’ of course) and trying to predict the future has made a lot of people look stupid. But if it can make you realize that there is something going on behind the scenes of everything mainstream, I would take that chance any day. So here we go, I predict that Donald J. Trump is being assassinated on August 11th, 2018.

It is completely up to you what you want to believe. And I completely understand if you want to see it happening first. And if it does and if you start believing and want to act, let me give some advice.
It does not matter, what the truth is. Many will suggest to you that aliens, reptilians or worshippers of Lucifer are controlling the world – it does NOT matter which (if any) is true. What matters is the lies and illusions. Reveal those to yourself and to the world and the truth is just a byproduct that most likely won’t matter much either way. The most important illusions are (I think) ideas of possession (that we can own stuff, people and animals), money (just a piece of paper or dots on a screen), safety (are you really ever safe?), nationality and religion. I am not saying that we should necessarily live without these ideas in our lives, just that we should be very aware of how much we risk being enslaved by them. Anthony de Mello (look into his death) tells you that right is wrong and wrong is right – sane is insane and insane is sane. To one something is stealing, to another it is sharing.
I am calling for a peaceful riot, where the people start realizing what they truly need and heal themselves from the addiction of things they truly do not need. Prepare yourself, for the Hunger Games is coming. Be as self-sufficient as you can, help each other with this, share. Live as though your government was just playing a game, because they are. Live as though money and possession didn’t exist, because they don’t. Start looking into each other’s eyes and know that language is more a hurdle than it is a help. Be the fool that walks against the stream and trust that others will follow. The future of this world and breaking this vicious cycle depends on the persistence of the fools.
To people in police and army – start asking what you are actually doing and please stop it. Your actions are not noble (even though I can understand why you thought so in the first place) – in fact they (your actions) are slowly contributing to the destruction of this world and keeping the cycle going. We do not need kings, queens or presidents. Children know right from wrong a lot better than their parents do, learn from the children – but most importantly be with them.   

Del gerne! Svar gerne! Hvis dit formål er at latterliggøre eller skabe frygt for latterliggørelse eller andet, så spild endelig din tid på det. Jeg er utrolig bevidst om, hvem jeg vil bruge min tid på. :)

« Senest Redigeret: Marts 25, 2017, 03:09:55 pm af busser »

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Marts 25, 2017, 03:23:34 pm »
Uncovering truth and predicting future events

Ever wondered why a crazy world just....... - bla.bla.bla.bla.. - ......importantly be with them.   

Del gerne! Svar gerne! Hvis dit formål er at latterliggøre eller skabe frygt for latterliggørelse eller andet, så spild endelig din tid på det. Jeg er utrolig bevidst om, hvem jeg vil bruge min tid på. :)

KÆFT, en gang fuldstændigt overflødigt, pisse-ligegyldigt copy/paste-crap..!!!

'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...