Forfatter Emne: Profetier for 2017?  (Læst 2889 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Profetier for 2017?
« Dato: Januar 03, 2017, 11:43:36 pm »
2017 forventes at blive et dramatisk år. Profeter har allerede forudsagt, at vi får en kæmpe finanskrise, som ikke er set mangen til siden 30´erne. Andre mener, at 3. verdenskrig står for døren. Andre igen mener, at Trump bliver myrdet. Ja, jeg har også hørt en profeti om, at Paven bliver myrdet i 2017. Der forventes store oversvømmelser i Europa, især her i Danmark. Flere dramatiske naturkatastrofer som jordskælv og måske tsunamier o.s.v.

Hvad forventer din-debat-panelet sig af 2017?

Her er mine forudsigelser - med fare for at blive til grin. Men hvo intet vover, intet vinder, så jeg vover pelsen og kommer med nogle forudsigelser:

1. Vi får en kæmpestor finanskrise, naturligvis startet af George Soros og den zionistiske bankelite, som især vil gå hårdt ud over den italienske økonomi. Men også Tyskland og USA vil blive hårdt ramt og derfor også resten af vesten.
2. Der kommer et par dramatiske oversvømmelser i Danmark. Måske allerede i morgen. Men også i juli-august forventer jeg en meget stor oversvømmelse her i landet. Jeg forventer en underlig sommer med skiftesvis meget varmt og lummert vejr og kæmpestore skybrud og store regnmængder.
3. Italien vil som følge af finanskrisen ønske at træde ud af EU. Andre lande vil muligvis følge trop. Jeg forventer, at Danmark også i 2017 vil diskutere sit medlemskab af EU.
4. Illuminati vil forsøge at presse Trump til at ændre kurs og lykkes det ikke, vil de muligvis forsøge at myrde ham, ligesom de myrdede Kennedy i sin tid efter at han havde holdt sin tale, hvor han talte imod hemmelige selskaber.
5. Obama vil være panisk for at starte en verdenskrig inden Trump kommer til magten, så jeg forventer 1-2 yderligere false flags her i januar-februar. Vi vil se yderligere et par false flag-terrorangreber i vesten, begået af Illuminati, men hvor islamister igen igen vil få skylden.
6. Åge Hareide vil blive fyret som landstræner, når Danmark kikser VM-kvalifikationen i fodbold.
7. Her i 2017 vil liv i rummet definitivt blive fundet. Måske blot i form af mikroorganismer, men en eller anden form for liv på en anden planet vi blive offentliggjort i 2017.
8. Borgerkrigslignende tilstande vil ses i Sverige og Tyskland. Svenskerne vil endelig gøre oprør mod de lovløse tilstande mange steder i Sverige og højreradikale kræfter vil få endnu mere medvind i Europa.
9. Angela Merkel taber valget stort og vil blive totalt ydmyget og latterliggjort og hængt ud som syndebuk og landsforræder.
10. Som følge af finanskrisen vil der opstå oprør mange steder i vesten, også her i Danmark. Bevidstheden om, at Illuminati styrer verden og manipulerer VILDT med os alle sammen vil forstærkes yderligere. Jeg forventer at vi vil se flere og flere reptile forskiftere i takt med, at Illuminati´s sataniske agenda bliver mere og mere klar for alle. Den kosmiske bevisthed blandt folk vil stige betydeligt de næste par år og det vil gøre, at reptilerne får sværere og sværere ved at gemme sig. :yes:

Hvad er DIT bud? Nogle af mine profetier, du er enig i - og nogle, du finder langt ude i skoven? :hyper:
« Senest Redigeret: Januar 03, 2017, 11:46:13 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
    • Vis profil
Sv: Profetier for 2017?
« Svar #1 Dato: Januar 04, 2017, 01:55:09 am »
Jeg vil prøve at forudsige 10 dødsfald blandt kendte mennesker:

Troels Kløvedal
Den engelske dronning
Kirk Douglas
Sean Connery
Jane Aamund
Lise Nørgaard
Jimmy Carter
George Bush Senior
Val Kilmer
Jens Okking

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 04, 2017, 02:17:53 am »
Jeg vil prøve at forudsige 10 dødsfald blandt kendte mennesker:

Troels Kløvedal
Den engelske dronning
Kirk Douglas
Sean Connery
Jane Aamund
Lise Nørgaard
Jimmy Carter
George Bush Senior
Val Kilmer
Jens Okking

He he TORSKen, det er jo nemt nok når du kun tager de terminalt syge plus de 90+ årige... :hyper:

Dog tror jeg at et par af dem på din dødliste muligvis kan gøre din profeti til skamme. Lis Nørgaard f.eks. tror jeg godt kan blive 105-110 år. :yes: Og Dronning LIZARDbeth lever jo evigt. Sådan er det jo med de reptilier. Ok, måske dør hendes nuværende menneskeskikkelse, men så shapeshifter hun jo bare og hopper over i næste ledige menneske bodysuit. :ohmy:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline ingen

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 04, 2017, 09:27:23 am »
Lad os lige gemme dem så vi kan vurdere om vi skal tro på dig næste år.
Eller om dit verdensbillede er forskruet.

2017 forventes at blive et dramatisk år. Profeter har allerede forudsagt, at vi får en kæmpe finanskrise, som ikke er set mangen til siden 30´erne. Andre mener, at 3. verdenskrig står for døren. Andre igen mener, at Trump bliver myrdet. Ja, jeg har også hørt en profeti om, at Paven bliver myrdet i 2017. Der forventes store oversvømmelser i Europa, især her i Danmark. Flere dramatiske naturkatastrofer som jordskælv og måske tsunamier o.s.v.

Her er mine forudsigelser - med fare for at blive til grin. Men hvo intet vover, intet vinder, så jeg vover pelsen og kommer med nogle forudsigelser:

1. Vi får en kæmpestor finanskrise, naturligvis startet af George Soros og den zionistiske bankelite, som især vil gå hårdt ud over den italienske økonomi. Men også Tyskland og USA vil blive hårdt ramt og derfor også resten af vesten.
Italien ER allerede i økonomiske problemer. Den del er ikke nogen forudsigelse.

2. Der kommer et par dramatiske oversvømmelser i Danmark. Måske allerede i morgen. Men også i juli-august forventer jeg en meget stor oversvømmelse her i landet. Jeg forventer en underlig sommer med skiftesvis meget varmt og lummert vejr og kæmpestore skybrud og store regnmængder.
Så du forventer normalt sommervejr?
Spøg til side. Klima forandringerne og global opvarmning er alvorlig og giver netop den form for vejr. Ironisk når du tidligere har benægtet CO2 problemet.

3. Italien vil som følge af finanskrisen ønske at træde ud af EU. Andre lande vil muligvis følge trop. Jeg forventer, at Danmark også i 2017 vil diskutere sit medlemskab af EU.
UK er på vej ud. Danmark diskuterer allerede medlemsskabet. Disse dele er status og ikke profetier.

4. Illuminati vil forsøge at presse Trump til at ændre kurs og lykkes det ikke, vil de muligvis forsøge at myrde ham, ligesom de myrdede Kennedy i sin tid efter at han havde holdt sin tale, hvor han talte imod hemmelige selskaber.
Trump siger vildt sindsyge ting. ALLE forsøger allerede at få ham til at ændre kurs.

5. Obama vil være panisk for at starte en verdenskrig inden Trump kommer til magten, så jeg forventer 1-2 yderligere false flags her i januar-februar. Vi vil se yderligere et par false flag-terrorangreber i vesten, begået af Illuminati, men hvor islamister igen igen vil få skylden.
Du tror at alt er "false-flag". Islamister begår terror angreb over hele verden konstant. Det kaldes normale måneder.

6. Åge Hareide vil blive fyret som landstræner, når Danmark kikser VM-kvalifikationen i fodbold.
Der har længe været tale om at udskifte ham. Det er en opsumering du kommer med ikke en profeti.

7. Her i 2017 vil liv i rummet definitivt blive fundet. Måske blot i form af mikroorganismer, men en eller anden form for liv på en anden planet vi blive offentliggjort i 2017.
Alle videnskabsfolk forventer at finde "biologiske rester", altså ikke levende liv "snart".

8. Borgerkrigslignende tilstande vil ses i Sverige og Tyskland. Svenskerne vil endelig gøre oprør mod de lovløse tilstande mange steder i Sverige og højreradikale kræfter vil få endnu mere medvind i Europa.
To ting som allerede delvist sker. Du opsumerer bare 2016.

9. Angela Merkel taber valget stort og vil blive totalt ydmyget og latterliggjort og hængt ud som syndebuk og landsforræder.
Alle eksperter forventer at hun taber valget.

10. Som følge af finanskrisen vil der opstå oprør mange steder i vesten, også her i Danmark. Bevidstheden om, at Illuminati styrer verden og manipulerer VILDT med os alle sammen vil forstærkes yderligere. Jeg forventer at vi vil se flere og flere reptile forskiftere i takt med, at Illuminati´s sataniske agenda bliver mere og mere klar for alle. Den kosmiske bevisthed blandt folk vil stige betydeligt de næste par år og det vil gøre, at reptilerne får sværere og sværere ved at gemme sig. :yes:
Morsomt.

Hvad er DIT bud? Nogle af mine profetier, du er enig i - og nogle, du finder langt ude i skoven? :hyper:

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 04, 2017, 10:43:38 am »
Lad os lige gemme dem så vi kan vurdere om vi skal tro på dig næste år.
Eller om dit verdensbillede er forskruet.

Italien ER allerede i økonomiske problemer. Den del er ikke nogen forudsigelse.

Så du forventer normalt sommervejr?
Spøg til side. Klima forandringerne og global opvarmning er alvorlig og giver netop den form for vejr. Ironisk når du tidligere har benægtet CO2 problemet.

UK er på vej ud. Danmark diskuterer allerede medlemsskabet. Disse dele er status og ikke profetier.

Trump siger vildt sindsyge ting. ALLE forsøger allerede at få ham til at ændre kurs.

Du tror at alt er "false-flag". Islamister begår terror angreb over hele verden konstant. Det kaldes normale måneder.

Der har længe været tale om at udskifte ham. Det er en opsumering du kommer med ikke en profeti.

Alle videnskabsfolk forventer at finde "biologiske rester", altså ikke levende liv "snart".

To ting som allerede delvist sker. Du opsumerer bare 2016.

Alle eksperter forventer at hun taber valget.

Morsomt.

Tak for dit bud. Og ja, du gemmer da bare indlægget. Så ser vi på sagen om et år. :yes:

Har dog korte kommentarer til dig.

1. Ja, men det bliver værre.
2. Klimaforandringer er skabt via HAARP og chemtrails.
3. Ja, men diskussionen vil intensiveres.
4. Det gør de, men hvis han ikke ændrer kurs, tror jeg de vil forsøge at myrde ham.
5. Rigtigt mange islamistiske terrorangreb er false flags, ja. Dog sikkert ikke dem alle.
6. Men han er immervæk ikke fyret endnu, så det er stadig en profeti.
7. Ja og jeg tror så at det sker i 2017. Er du enig?
8. At det allerede sker og er sket, ændrer ikke ved at det kan ske igen. Jeg giver dig dog ret i, at det er en meget nem profeti. Måske også for nem.
9. Sikkert ikke Anklageren. :blum:
10. Jeg ved godt du har humor, IEET. :blum:
« Senest Redigeret: Januar 04, 2017, 10:55:27 am af politisk ukorrekt »

Offline ukendt bruger

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 04, 2017, 11:26:13 am »
Når det om et år har vist sig at du tog fejl, fortsætter du bare til næste år uden at ændre synspukter.

1. Jeg forudser det modsatte.
2017 bliver et år med en pæn global økonomisk vækst. Specielt USA vil have fremgang.

2. Du modsiger samtlige forsker og videnskabs folk.
Klimaforandringerne bliver værre. Det siger alle eksperter.

3. Italien vil ikke forlade EU. Det vil andre lande end UK heller ikke i løbet af 2017, selvom Grækenland er i risiko for at blive smidt ud af Euro samarbejdet Juli-August-September.

4. Det gør de, men hvis han ikke ændrer kurs, tror jeg de vil forsøge at myrde ham.
4. Alle fortsætter med at få Trump til at skifte kurs. Han bliver IKKE myrdet. Han kan dog ikke gennemføre det meste af det han gerne vil, da Republikanere i Kongressen og Senatet stemmer imod ham sammen med Demokaterne.

5. Rigtigt mange islamistiske terrorangreb er false flags, ja. Dog sikkert ikke dem alle.
5. Islamister vil fortsat begå Terror. Assad vil fortsætte som Syriens leder.

6. Danmark kvalificerer sig til VM.

7. Der findes organiske bindinger i rummet. Det debatteres om det kan kaldes "liv" da det er ukendt om det kunne dele sig selv (formering) som er en del af liv.

8. At det allerede sker og er sket, ændrer ikke ved at det kan ske igen. Jeg giver dig dog ret i, at det er en meget nem profeti. Måske også for nem.
8. Højreradikale grupper organiserer sig yderligere og vinder større end forventet til samtlige valg.

9. Sikkert ikke Anklageren.
9. Merkel taber vælgere i Tyskland men indgår politiske aftaler som gør at hun fortsat leder Tyskland.

10. Jeg ved godt du har humor.
10. Der vil fortsat ikke være nogen tegn på hverken reptil-mennesker eller at verden skulle styres af satanister.

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 04, 2017, 11:49:55 am »
Når det om et år har vist sig at du tog fejl, fortsætter du bare til næste år uden at ændre synspukter.

1. Jeg forudser det modsatte.
2017 bliver et år med en pæn global økonomisk vækst. Specielt USA vil have fremgang.

2. Du modsiger samtlige forsker og videnskabs folk.
Klimaforandringerne bliver værre. Det siger alle eksperter.

3. Italien vil ikke forlade EU. Det vil andre lande end UK heller ikke i løbet af 2017, selvom Grækenland er i risiko for at blive smidt ud af Euro samarbejdet Juli-August-September.

4. Alle fortsætter med at få Trump til at skifte kurs. Han bliver IKKE myrdet. Han kan dog ikke gennemføre det meste af det han gerne vil, da Republikanere i Kongressen og Senatet stemmer imod ham sammen med Demokaterne.

5. Islamister vil fortsat begå Terror. Assad vil fortsætte som Syriens leder.

6. Danmark kvalificerer sig til VM.

7. Der findes organiske bindinger i rummet. Det debatteres om det kan kaldes "liv" da det er ukendt om det kunne dele sig selv (formering) som er en del af liv.

8. Højreradikale grupper organiserer sig yderligere og vinder større end forventet til samtlige valg.

9. Sikkert ikke Anklageren.
9. Merkel taber vælgere i Tyskland men indgår politiske aftaler som gør at hun fortsat leder Tyskland.

10. Jeg ved godt du har humor.
10. Der vil fortsat ikke være nogen tegn på hverken reptil-mennesker eller at verden skulle styres af satanister.

Hvorfor skifter du profil to gange om dagen, ieet?

1. Det glæder mig at du har tillid til Trumps økonomiske politik. :yes:
2. Tja, vi får snart en ny istid, siger de VIRKELIGE eksperter. I dag er der jo også hundekoldt. BRRRR :hyper:
3. Lige nu tyder intet på at Italien vil forlade EU, nej. Men det er en profeti om, at NOGET vil ske i 2017, der får dem til at ændre kurs. F..eks. en nedsmeltning af økonomien.
4. Hvis han fortsætter med at æde sine ord fra før valget, så bliver han nok tålt som præsident. Men i modsat fald....let´s see....
5. Og Illuminati vil fortsætte deres false flags.
6. Her håber jeg da skam at du får ret, hr. ieet. Jeg tvivler dog.
7. Ok, nu er vi ude i et definitionsspørgsmål, så bliver det lidt kringlet. Jeg tror nu at de finder VIRKELIGT liv i rummet i 2017. F.eks. dyre- eller planteliv.
8. Der er vi sådan set nogenlunde enige.
9. Let´s see.
10. Tegnene har altid været der for nogle af os. :yes: Det er mit bud, at der vil komme endnu flere tegn i 2017. Om det er nok til at overbevise altid skeptiske ieet, er dog særdeles tvivlsom. Jeg tror han selv skal møde en reptil i egen høje person for at blive overbevist. Og selv da, vil han bilde os ind at det bare var en drøm han havde. Eller et fatamorgana.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 04, 2017, 02:24:50 pm »

Tja, vi får snart en ny istid, siger de VIRKELIGE eksperter. I dag er der jo også hundekoldt. BRRRR :hyper:

De VIRKELIGE eksperter er altså så dumme, at de ikke kan kende forskel på klima og vejr  :smile1:
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline ukendt bruger

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 04, 2017, 02:57:01 pm »
1. Det glæder mig at du har tillid til Trumps økonomiske politik. :yes:
Han kommer ikke til at forandre meget.
På nuværende tidspunkt er der vækst. Og markedet vil i 2017 finde ud af at Trump forandrer meget lidt.
- og en lidt tavelig sammenligning. Hitler satte virkelig gang i økonomien i Tyskland.
Jeg accepterer at du har: "Finanskrise i 2017" som profeti.

2. Tja, vi får snart en ny istid, siger de VIRKELIGE eksperter. I dag er der jo også hundekoldt. BRRRR
Du snakker om en Istid om 10.000 år. Men klimaforandringer i DAG og om 100 år med global opvarmning.
Det er ikke en profeti du er kommet med der, men normalt vejr.
Du har IKKE en profeti der. Det er forventet

3. Lige nu tyder intet på at Italien vil forlade EU, nej. Men det er en profeti om, at NOGET vil ske i 2017, der får dem til at ændre kurs. F..eks. en nedsmeltning af økonomien.
Italiens økonomi ER allerede nedsmeltet og i ruiner.
Jeg accepterer at du har "Italien forlader EU i 2017" som profeti

4. Hvis han fortsætter med at æde sine ord fra før valget, så bliver han nok tålt som præsident. Men i modsat fald....let´s see....
Her har du dækket dig godt ind. Bliver han myrdet erklærer du din profeti for opfyldt. Og overlever du siger du at det var fordi han ikke kunne få hans politik gennemført (som forventet).
Du har IKKE en profeti der. Det er forventet at han ikke kan gennemføre de sindsyge ting.

5. Og Illuminati vil fortsætte deres false flags.
Du kalder alt for false flags.
Du har IKKE en profeti der.

6. Her håber jeg da skam at du får ret, hr. ieet. Jeg tvivler dog.
Jeg accepterer at du har "Danmark kvalificeres IKKE til VM i 2017" som profeti

7. Ok, nu er vi ude i et definitionsspørgsmål, så bliver det lidt kringlet. Jeg tror nu at de finder VIRKELIGT liv i rummet i 2017. F.eks. dyre- eller planteliv.
Jeg accepterer at du har "LIV i rummet (som kan formere sig) findes i 2017" som profeti

8. Der er vi sådan set nogenlunde enige.
Du trækker altså i land med din oprindelige "Borgerkrigslignende tilstande i Sverige og Tyskland i 2017" profeti?

9. Let´s see.
Jeg accepterer at du har "Merkel anklages for at være Landsforræder i 2017" som profeti

10. Tegnene har altid været der for nogle af os.  Det er mit bud, at der vil komme endnu flere tegn i 2017.
Du mener at næsten alt er et tegn. IKKE accepteret som en profeti.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 04, 2017, 09:46:33 pm »
Årh for h....... gå dog hjem med jer og tag en bunke stryknin piller - disse indlæg er jo helt ude i hampen  :dash1: :dash3: :connie_hotairballoon:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 04, 2017, 11:04:48 pm »
Årh for h....... gå dog hjem med jer og tag en bunke stryknin piller - disse indlæg er jo helt ude i hampen  :dash1: :dash3: :connie_hotairballoon:

Du er nu en spøjs type, El Nino, siden du altid SKAL kommentere på alle de indlæg, du ikke bryder dig om. Hvorfor ikke bare ignorere dem i stedet for al den negativitet? :blum:

Skulle jeg kommentere alle dine indlæg, vil jeg sige, at ca. 50% af dine indlæg tyder på, at du lider af Kreutzfeld-Jakob-syndromet. :hyper:

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Januar 05, 2017, 01:03:45 am »
Profeti for din-debat 2017...

1. Anklageren vil også i 2017 være hyperaktiv på debatten og skrive ca. 4500 indlæg. Trollerik vil afsløre at Anklageren slet ikke bor på Grønland - men i virkeligheden er Helle Thorning i inkognito.
2. Tigermanden vil naturligvis IKKE forlade din-debat, men fortsætte i samme stil som hidtil. Tigermanden vil blive forfremmet til åndelig leder for Grimhøjmoskeen, men kommer i stærk modvind da han af Morten Spigelhauer afsløres med skjult kamera som værende mellemmand for rekruttering af islamistiske jihadister. Tigermanden bliver landsforvist og flygter til Afghanistan, hvor han gifter sig med fire tørklædebeklædte fruentimmere.
3. Albert Johansen vil blive afsløret i utroskab af sin kone og flytte sammen med én af de frække mænd fra fælleden.
4. Trollerik vil i 2017 sammenlagt oprette 1436 profiler, heraf 1117 stalkerprofiler rettet mod Pøllemanden. Han går dog i panik, da GuBBi langt om længe bryder hans Tor-kode og opsporer ham. I stedet flygter Trollerik til Rusland, hvor han bliver ansat som professionel internettroll med speciale i stalking af amerikanske politikere. Han får med intensiv stalking drevet Donald  Trump så meget til vanvid, at Trump begår selvmord. I stedet indsættes en klon af Elvis som ny præsident.
5. Pøllemanden vil gå til menneskerettighedsdomstolen med sin Tryg-sag og igen blive afvist.
6. Me vil skrive 212 indlæg, heraf 125 stikpiller rettet mod Ussenterprise. Resten vil være it-relaterede indlæg hvor han tilbyder sin hjælp til folk med it-problemer og spørger om han ikke kan få lov til at remote kontrollere deres pc.
7. Torsten Bonfils vil blive tilbudt medlemskab af Mensa, men afviser da han finder ud af at Albert Johansen også er medlem - endda Mensa´s stjernemedlem med en IQ på 187. I stedet bliver han ansat som klummeskribent for Ekstra  Bladet og vinder stor anerkendelse for sine ofte rammende let underspillede ironiske stil.
8. Reptiltossen vil langt om længe fange en ægte reptil på kamera, men Illuminati vil trylle beviserne væk, så ingen vil tro på reptiltossen. I frustration lader reptiltossen sig besætte af en interdimensionel reptil og bliver i stedet bloddrikkende satanist og medlem af frimurerordenen.
9. Ieet vil fortsat nægte at oprette fast profil på din-debat og vil i snit oprette 3 nye profiler hver dag gennem hele 2017. Ieet vil desuden blive tilbudt ansættelse i CIA som master-debunker af konspirationsteorier og flytte til USA.
10. GuBBi vil sælge din-debat til Ussenterprise, da han forfremmes til integrationsordfører for De Radikale. Til stor fortrydelse for DerRudi, som i protest emigrerer til Færøerne.
11. El Nino vil igen i år kommentere SAMTLIGE tråde - fordi han har et princip om, at ALT skal kommenteres, uanset hvor ligegyldigt det er. El Nino vil i år overgå sig selv og forfatte et indlæg på mere end 8 ord, hvoraf hele to er på mere end én stavelse.
12. Carlo vil forlade din-debat, da han hyres som fører for Illuminati, der sætter stor pris på hans revolutionerende kommunistiske ideologi, som hermed kommer til at danne basis for New World Order.  One World Government - en kommunistisk totalitær verdensregering under ledelse af Carlo.

« Senest Redigeret: Januar 05, 2017, 01:32:43 am af politisk ukorrekt »

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 05, 2017, 09:15:31 am »

Du er nu en spøjs type, El Nino, siden du altid SKAL kommentere på alle de indlæg, du ikke bryder dig om. Hvorfor ikke bare ignorere dem i stedet for al den negativitet? :blum:

Skulle jeg kommentere alle dine indlæg, vil jeg sige, at ca. 50% af dine indlæg tyder på, at du lider af Kreutzfeld-Jakob-syndromet. :hyper:

Nej - politisk ukorrekt - jeg kommenterer SLET ikke alle indlæg, jeg ikke kan med, så kom jeg slet ikke til køjs. Og nej Cretzfeldt-Jakob-syndromet angriber ikke folk i min alder, den risiko eksisterer kun for de noget yngre. :hi (2): :hi (2): :JC_hurrah:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

ussenterprise

• Gæst
« Svar #13 Dato: Januar 05, 2017, 09:59:37 am »
Nej - nu går Jorden under igen!?

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/advarer-mod-jordens-undergang-doedsplanet-vil-ramme-os-i-2017/6477257

”Hvis du troede, at 2016 var skidt, så kan du godt tro om igen. I hvert fald hvis man skal tro forfatteren og forskeren David Meades vilde forudsigelse.

Det er ikke første gang, at vi har fået denne tvivlsomme besked, men ifølge ham vil Jorden går snart under.

Men nu har teorien fået en ny bannerfører i form af forfatteren, der netop nu er aktuel med bogen 'Planet X - The 2017 Arrival'.”

Ak-ja, nu går Jorden under igen, og en forfatter forsøger at sælge budskabet med sin nye bog Planet X.

I september eller oktober 2017 er det hele slut ifølge forfatteren.

Nasa i USA afviser at kunne se nogen som helst planet, der skulle være på kollisionskurs med Jorden.

Og skulle det alligevel ske, har vi vel Bruce Willis, til at bore et hul i Planet X og sprænge den med en atombombe?

Offline bruger slettet

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Januar 05, 2017, 11:21:24 am »