Forfatter Emne: Status over nytår  (Læst 666 gange)

Offline GuBBi (OP)

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
Status over nytår
« Dato: Januar 03, 2017, 12:53:52 am »
I har haft travlt over nytår skal jeg love for. Tror vi har slået rekord i rappoterede indlæg, og der har da også være besøg af en trold eller to.
Derudover har jeg valgt at give PJ (Nobody, hvis nogen skulle være i tvivl) en tænkepause på 90 dage. Det har han fået pga. tre forskellige indlæg der alle er slettede nu, men som indholdt slet skjulte trusler mod en debattør, og hængte navngivne personer ud på injurierende vis (sidstnævnte var starten på en tråd, så har været nødsaget til at slette hele tråden).

Der er ingen tvivl om at PJ bliver chikaneret og det accepterer jeg på ingen måde på dette forum. Men der er forsat lighed for loven, så uanset hvor frustreret man kan være, skal man overholde de (meget få) regler der er herinde.

En anden ting jeg bliver nød til at nævne fordi min inbox blev fyldt med de her rapporter: Der er forskel på drilleri og chikane. Så for at skære det ud i pap:

Denne besked er ikke OK:
Citér
Fuck dig din lede kælling, jeg ved hvor du bor!

Denne besked er OK:
Citér
Nå, du har da vidst nok fået en ny bruger, hva?  :smile1:

Men under alle omstændigheder, glædeligt nytår alle sammen!  :biggrin:
« Senest Redigeret: Januar 03, 2017, 01:06:15 am af GuBBi »

me

• Gæst
Sv: Status over nytår
« Svar #1 Dato: Januar 03, 2017, 01:00:23 am »
Også fortsat Godt Nyt År til dig GuBBi. :smile:

Sharia

• Gæst
Hvor ender den brune tunge?
« Svar #2 Dato: Januar 03, 2017, 07:43:40 am »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Hvor ender den brune tunge?
« Svar #3 Dato: Januar 03, 2017, 09:15:11 am »

Den ender vel der hvor  tunger plejer at ende, et sted i halsen ... Hvad troede du ellers ?? ...  :big_grin:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline ingen

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Denne besked er OK:
« Svar #4 Dato: Januar 03, 2017, 09:48:15 am »
GuBBi ville gerne være helt sikre på at alle havde forstået hvad er der lovligt at skrive.
Som service kommer her flere ting som er OK at skrive!

Denne besked er OK:
Citér
hvad tror du min bror vil gøre ved dig, når han opdager hvem du er, UF uf, det bliver meget grimt, og jeg vil hjælpe min bror,

Denne besked er OK:
Citér
jeg ved hvem du er, fat det nu, du har gjort min lille-søster ondt, den sidste der gjorde det,  Han hed Jan, han var Ibens fætter, hans mor boede i herlev, min søster var KUN 14-år, da Jan troede han kunne spille "tarsan", da alle mine venner og jeg endeligt fandt Jan og min søster, der faldt Jan desværre ned af trappen fra 2èn sal, og han brækkede et ben, men Jan fladt ned flere gange, han brækkede både arme og ben.

Siden dengang var der INGEN der rørte min søster, jeg tror de forstod budskabet, vi var 12-biler og 9-mortorcykler der ledte efter min søster igennem hele København, og vi fandt hende, og vi redede hende, og det kan ske igen, Jan troede han kunne gemme sig bag et lukket vindue på 2èn sal, nu er det dig, skal jeg samle alle mine gamle venner?, jeg ved hvem du er, jeg ved hvor du bor, valget er DIT.

Denne besked er OK:
Citér
Jeg har også en BIL, så !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, det vil kun tage mig 1½-time, så mødes vi.

Denne besked er OK:
Citér
jeg glæder mig til at min søster får fat i dig, jeg skal nok holde dig, mens min søster" leger" med dig.

Denne besked er OK:
Citér
jeg ved hvem det er, skal jeg opsøge personen, måske sammen med min søster og min bror

Denne besked er OK:
Citér
jeg ved hvem du er, og hvor du bor :) , vi ses!,

Denne besked er OK:
Citér
Jeg tror ikke du skal se frem til et møde med mine søskende, de  er ikke som mig, de tilgiver intet, de vil rive hovedet af dig,
« Senest Redigeret: Januar 03, 2017, 11:35:49 am af ingen »

ussenterprise

• Gæst
« Svar #5 Dato: Januar 03, 2017, 09:57:17 am »
I har haft travlt over nytår skal jeg love for. Tror vi har slået rekord i rappoterede indlæg, og der har da også være besøg af en trold eller to.
Derudover har jeg valgt at give PJ (Nobody, hvis nogen skulle være i tvivl) en tænkepause på 90 dage. Det har han fået pga. tre forskellige indlæg der alle er slettede nu, men som indholdt slet skjulte trusler mod en debattør, og hængte navngivne personer ud på injurierende vis (sidstnævnte var starten på en tråd, så har været nødsaget til at slette hele tråden).

Der er ingen tvivl om at PJ bliver chikaneret og det accepterer jeg på ingen måde på dette forum. Men der er forsat lighed for loven, så uanset hvor frustreret man kan være, skal man overholde de (meget få) regler der er herinde.

En anden ting jeg bliver nød til at nævne fordi min inbox blev fyldt med de her rapporter: Der er forskel på drilleri og chikane. Så for at skære det ud i pap:

Denne besked er ikke OK:
Citér
Fuck dig din lede kælling, jeg ved hvor du bor!

Denne besked er OK:
Citér
Nå, du har da vidst nok fået en ny bruger, hva?  :smile1:

Men under alle omstændigheder, glædeligt nytår alle sammen!  :biggrin:

Godt Nytår til dig også GuBBi - men hvornår gør du noget ved de stalkere og Trolle der er herinde, og som ikke svarer på de opslåede trådemner, men spammer dem til med alt muligt andet pjat som me og andre f.eks. gør, og som intet har med tråden emne at gøre???

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 03, 2017, 11:54:48 am »
Postet af: GuBBi
« Dato: I dag ved 12:53:52 am »

Indsæt citat -:  Men under alle omstændigheder, glædeligt nytår alle sammen!  :biggrin:

Åh ja tak, og i lige måde GUBBI, håber også du får ryddet op trolderierne her i det nye år :MG_273: :Laie_75A:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 03, 2017, 12:42:38 pm »
Ja, PJ gik klart over stregen, så der var ingen anden udvej end at statuere et eksempel. Omvendt er det nok en formildende omstændighed, at han i årevis er blevet udsat for grov stalking. Så er det menneskeligt forståeligt, at det slår klik for manden. Men derfor skal man nu alligevel ikke acceptere trusler, så klart at GuBBi ikke havde andet valg end at skride ind dér.

PJ gør det også nemt for sin stalker ved hele tiden at lade sig hidse op og provokere. Og ved hele tiden at udlevere sig selv på nærmest pinlig facon. Det, som stalkeren vil, er jo NETOP, at PJ går amok og begynder at true folk i affekt. Så har stalkeren vundet, for så er det pludselig PJ, som fremstår som gerningsmand og stalkeren som offer: PJ bliver banned, mens stalkeren kan fortsætte i én uendelighed - godt gemt væk bag sin Tor-forbindelse.

Det minder mig om engang i Folkeskolen, da en dreng i min klasse var blevet mobbet i laaaaaaaaaaaang tid. En dag sagde han fra og gik amok og kastede en stol efter sin mobber. Så blev han sendt på kontoret og fik en reprimande, men hans mobber blev der aldrig skredet ind overfor, fordi han var så smart at mobbe mens de voksne ikke kunne se det, og så slap han for tiltale/reprimande. Næppe retfærdigt, men eksemplet viser, at nogle bare er nemme ofre for mobberi/stalking/forfølgelse, fordi de generelt opfører sig uklogt og takler konflikter dårligt.

Og i øvrigt godt nytår til alle, inklusive PJ og Trollsen. :smile1:
« Senest Redigeret: Januar 03, 2017, 12:50:23 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

ussenterprise

• Gæst
« Svar #8 Dato: Januar 03, 2017, 04:33:34 pm »
Ja, PJ gik klart over stregen, så der var ingen anden udvej end at statuere et eksempel. Omvendt er det nok en formildende omstændighed, at han i årevis er blevet udsat for grov stalking. Så er det menneskeligt forståeligt, at det slår klik for manden. Men derfor skal man nu alligevel ikke acceptere trusler, så klart at GuBBi ikke havde andet valg end at skride ind dér.

PJ gør det også nemt for sin stalker ved hele tiden at lade sig hidse op og provokere. Og ved hele tiden at udlevere sig selv på nærmest pinlig facon. Det, som stalkeren vil, er jo NETOP, at PJ går amok og begynder at true folk i affekt. Så har stalkeren vundet, for så er det pludselig PJ, som fremstår som gerningsmand og stalkeren som offer: PJ bliver banned, mens stalkeren kan fortsætte i én uendelighed - godt gemt væk bag sin Tor-forbindelse.

Det minder mig om engang i Folkeskolen, da en dreng i min klasse var blevet mobbet i laaaaaaaaaaaang tid. En dag sagde han fra og gik amok og kastede en stol efter sin mobber. Så blev han sendt på kontoret og fik en reprimande, men hans mobber blev der aldrig skredet ind overfor, fordi han var så smart at mobbe mens de voksne ikke kunne se det, og så slap han for tiltale/reprimande. Næppe retfærdigt, men eksemplet viser, at nogle bare er nemme ofre for mobberi/stalking/forfølgelse, fordi de generelt opfører sig uklogt og takler konflikter dårligt.

Og i øvrigt godt nytår til alle, inklusive PJ og Trollsen. :smile1:

Forklaring på en stalker:

"Stalkeren kan holde ved i mange år, og det nytter ikke noget at begynde at diskutere med vedkommende. Den eneste måde at slippe fri er ved at ignorere personen.

Stalker bruges om folk der overvåger en person, det kan f.eks. være gennem sociale medier. Stalkeren er ikke interesseret i nogen debat, kun at genere tråd starteren mest muligt på sociale medier.

Systematisk forfølgelse, chikane og trusler er stalkerens varemærke."

Der er vel en 5-6 profiler her på din-debat, som kan betegnes som stalkere. Debat om et opslået emne, er de ikke interesseret i - Enten så angriber de trådopretteren på det personlige plan, eller begynder deres egen "debat", som intet har med det oprindelige trådopslag at gøre.

Og da der ingen regler er opstillet her, og sjældent gribes ind fra administrator, har de frit spil til deres stalking og Trolleri. :ohmy:

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 03, 2017, 04:51:13 pm »
Debat om et opslået emne, er de ikke interesseret i...

- eller om et opslået emne, som debatten ikke er interesseret i...!

You see...?   

? :blum:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline GuBBi (OP)

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
Sv: Denne besked er OK:
« Svar #10 Dato: Januar 03, 2017, 06:30:27 pm »
GuBBi ville gerne være helt sikre på at alle havde forstået hvad er der lovligt at skrive.

Godt for dig at næsvished er tilladt. Hvis det ikke bliver rapporteret skal du ikke regne med at jeg ser det. Jeg har et arbejde, og læser ikke samtlige tråde, og specielt ikke dem hvor to personer bruger side efter side med at diskutere hvad jeg anser som ligegyldigheder.

(...) eller begynder deres egen "debat", som intet har med det oprindelige trådopslag at gøre.

Dette er tilladt. I ekstreme tilfælde vil jeg måske splitte tråden, men der er ikke regler for at svarene i en tråd SKAL ligge inden for et snævert defineret emne defineret i åbningsposten. En tråd er levende og kan bevæge sig mange underlige steder hen.
Ellers ville halvdelen af forummet også blive ramt når alle tråde kommer til at handle om muslimer.

ussenterprise

• Gæst
« Svar #11 Dato: Januar 04, 2017, 09:03:45 am »

Godt for dig at næsvished er tilladt. Hvis det ikke bliver rapporteret skal du ikke regne med at jeg ser det. Jeg har et arbejde, og læser ikke samtlige tråde, og specielt ikke dem hvor to personer bruger side efter side med at diskutere hvad jeg anser som ligegyldigheder.

(...) eller begynder deres egen "debat", som intet har med det oprindelige trådopslag at gøre.

Dette er tilladt. I ekstreme tilfælde vil jeg måske splitte tråden, men der er ikke regler for at svarene i en tråd SKAL ligge inden for et snævert defineret emne defineret i åbningsposten. En tråd er levende og kan bevæge sig mange underlige steder hen.
Ellers ville halvdelen af forummet også blive ramt når alle tråde kommer til at handle om muslimer.

Javel - profilerne må godt debattere om alt muligt andet, end det trådstarteren lægger op til selv at ville debattere! :JC_doubledown:

Og dermed siddet trådstarteren med håret i postkassen, og fik ikke sin debat om det emne han ønskede.

Og så er han skredet fra siden, som så mange andre i tidens løb! :angry:

Men det er selvfølgelig dig der bestemmer, at der reelt ingen regler er på siden!

Stalking og Trolling er tilladt på siden - ok!? :JC_doubledown:

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 04, 2017, 09:15:49 am »

Og så er han skredet fra siden, som så mange andre i tidens løb!

- gi' lige døren et lille spark når du smutter - den har det nemli' med at binde lidt.. :big_grin: :blum: :dash2:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 04, 2017, 10:48:23 am »

Til din orientering, så ham den såkaldt næsvise var såmænd bare ieet under endnu et nyt profilnavn. Det kan gennemskues i DENNE tråd:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5074.msg63822#msg63822

(Det svar INGEN giver til mig der er tydeligvis 100% ieet´s skrivestil).
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline ukendt bruger

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Januar 04, 2017, 11:09:12 am »
ieet bruger altid samme IP adresse.