Forfatter Emne: Er du en Indigo/et slags rumvæsen?  (Læst 984 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Er du en Indigo/et slags rumvæsen?
« Dato: December 28, 2016, 10:50:50 pm »
Hvor mange af følgende ting, kan du sige ja til?

Hvis du kan sige ja til alt sammen eller bare langt de fleste af de 12 ting, så er du muligvis det man kalder en Indigo.

En Indigo person (kan være både barn og voksen, altså Indigo Child eller Indigo Adult) menes at være en slags alien. Det er sjæle fra rummet, der er sat her på jorden for at opløfte menneskeheden spirituelt til en højere dimension. For at gøre menneskeheden opmærksom på, at livet rummer meget mere end det, vi kan se og føle i vores normale tredimensionelle virkelighed.

Det med sjæle fra rummet er lidt upræcist. For dybest set er vi jo alle sjæle fra rummet, Indigo eller ej. Men Indigo sjæle menes at komme fra andre universer eller planeter end jorden. :yes:

Jeg selv fornemmer faktisk, at jeg er en Indigo, da jeg kan svare ja til samtlige 12 spørgsmål ovenover. :hyper:

1. Ja, jeg er ret antiautoritær og bryder mig generelt ikke om regler. Jeg er meget individualistisk og liberalistisk og mener, at folk skal have lov at gøre som de lyster. Og begår de fejl, mener jeg ikke, at det er statens opgave at straffe dem. For forhåbentligt lærer de af deres fejl og bliver klogere deraf. Det med at begå fejl er menneskeligt og en del af vor spirituelle udvikling og rejse. Derfor skal man passe på med at dømme andre for deres fejl. Vi begår jo alle fejl.
2. Ja, jeg er utålmodig. HADER at stå i kø f.eks. Jeg gør det dog modvilligt - men nogle gange mister jeg så meget tålmodigheden, at jeg kan finde på at forlade et supermarked mens jeg står i kø, fordi jeg bare ikke gider det der med at stå og vente i ti minutter i en lang kø. :hyper:
3. Ja, jeg bryder mig ikke om, hvis andre mener de skal bestemme over mig. Jeg betragter mig selv som min egen største autoritet. :blum:(Hvis du synes, at det lyder meget selvfedt, så har du ret. Indigo-folk er meget selvsikre. Jeg anser dog dette som et positivt karaktertræk, for hvis man ikke selv er glad for sig selv, hvem skulle dog så være? :smile1:).
4. Ja, hellere være alene end at være i dårligt selskab. Så jeg opsøger kun sociale situationer, hvis selskabet rigtigt tænder mig (skal være mennesker, der er til at føre en fornuftig samtale med - gider derfor ikke gå på en bodega og sidde og råbe og skrige for at få et ord indført blandt en masse fulderikker)
5. Ja, jeg behøver ikke en Gud til at fortælle mig, hvad der er rigtigt eller forkert. :blum:
6. Ja, i hvert fald delvist. Jeg har da et par ting jeg er allergisk overfor. Men ok, det er vi mange der har.
7. Ja, jeg er MEEEGA sær. Det tror jeg, at alle herinde kan bekræfte. :ohmy:
8. Korrekt, jeg har boet rigtigt mange steder efterhånden. Kan godt lide at opleve forskellige egne af landet, så flytter gerne rundt.
9. Ja, jeg er lidt rastløs og rodløs - måske altid ubevidst på jagt efter min plads.
10. Ja, jeg har lidt psykiske evner. F.eks. er jeg rimeligt god til at gennemskue folk. F.eks. er jeg god til at gennemskue dobbeltprofiler, fakes, trolls o.s.v. :blum: :blum: :blum: Jeg kan også når jeg møder folk nemt fornemme, om de er ærlige, uærlige, hæderlige eller uhæderlige f.eks. Jeg har dog den egenskab, at jeg som regel altid kan tilgive folk, da jeg som nævnt ovenover mener at det at begå fejl er en del af vor allesammens åndelige vækst-proces.
11. Tja, jeg har i hvert fald flyttet meget rundt som barn og skiftet skole mange gange. Dog vil jeg nu sige, at min barndom var okay. Jeg oplevede jo også mange ting ved at flytte så  meget rundt. Så det kunne også være spændende. Hvor mange kan prale af at have haft 100 forskellige klassekammerater f.eks.? :blum:
12. Korrekt. Min mission i livet er at finde ud af hvordan livet og verden hænger sammen. Derfor går jeg meget op i okkulte mystiske emner som aliens, reinkarnation, Illuminati, mindcontrol, hidden history o.s.v.

Hvad med I andre. Kan I genkende nogle af disse træk for Indigo-mennesker? Eller er jeg virkeligt så sær, at jeg er den eneste her på debatten, der har disse Indigo-træk? :ohmy:

Jeg er ikke bombesikker, men mener at have læst at ca. 1-2% af befolkningen er Indigo.

HAM her forklarer også meget godt, hvad en Indigo er.
Jeg passer også perfekt på hans beskrivelse. Han siger, at Indigo´er er ekstremt stædige rebeller, der går imod systemet og vil forandre verden. Og det passer jo fint på en konspirationstosse som jeg (ieet kan bekræfte, at jeg er meget stædig, da jeg aldrig bøjer mig for hans debunkinger :blum: :blum:).

Indigo Children & Adults- (5 - Signs you're an Indigo Soul)

https://www.youtube.com/watch?v=8bMqCGlZtPQ

Det passer vist også godt på mig det med altid at stille spørgsmålstegn ved alt:

« Senest Redigeret: December 28, 2016, 11:18:13 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.8%
    • Vis profil
Sv: Er du en Indigo/et slags rumvæsen?
« Svar #1 Dato: December 28, 2016, 11:17:46 pm »
Er det ikke bare en beskrivelse af et barn med ADHD?

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 28, 2016, 11:21:40 pm »
Er det ikke bare en beskrivelse af et barn med ADHD?

Nogle af de børn, der har ADHD menes faktisk at være Indigo. Det handler om, at de bliver misforstået af omgivelserne, fordi de har en højere vibration end andre og derfor ikke passer ind. Man behøver dog ikke være ADHD for at være Indigo. Er jeg f.eks. ikke selv.

Denne figur illustrerer ligheder og forskelle:

Er du for resten selv Indigo, Torsten? Du har jo en ekstremt høj IQ og en høj intelligens menes at være et Indigo-træk.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 28, 2016, 11:52:00 pm »
Jeg fandt også lidt god info på dansk om Indigobørn:

http://hamderser.dk/blog/indigo-b%C3%B8rn-adhd-og-problemer

Citér
Indigo børn ?

Indigo børn har en indigo lilla/blålig aura. Kun synske mennesker og de selv kan se denne.

Folks aura kan også ses ud fra de ord og handlinger de laver.

Indigo børn er ældre for deres alder , mentalt. Men de har tit mange problemer med at passe ind i denne materialistiske verden.

De er mere spirituelle, måske autistiske eller med adhd.

Det er nærmest reglen mere end undtagelsen, at de har en meget 'tilfældig' talemåde som de fleste mennesker ikke forstår, de taler 'tilfældigt' lyder det som, eller tegner tilfældige ting. Men årsagen er typisk spirituel, de er fokuseret på detaljer og det spirituelle i verden.

Detaljer som de fleste mennesker ikke kan se, men hvis de har spirituelle forældre kan forældrene have en anelse.

Den tilfældige talemåde er årsag til de tit bliver smidt ud af grupper i skolen og af kammeraterne, de har typisk meget få men gode venner.

Disse indigo børn antages tit de er psykisk syge, eller har adhd, men de er her faktisk for at helbrede verden, for de kan se det vi andre ikke kan se!

Nogle kendetegn ved indigo børn og "krystal børn" er tit:
- ældre for sin alder
- lærer fra sig tidligt
- deres forældre kan ikke lære dem noget
- de lærer deres forældre ting tidligt
- de passer ikke ind i skolen , blir nok smidt ud af grupper og isoleret/smidt ud af skolen
- får tit adhd piller pga vi tror der er noget patologisk galt med dem
- siger ting som ingen forstår udover dem selv, ikke engang forældrene forstår dem tit

Indigo betyder ligesom adhd tit at deres bevidsthed er i et andet mentalplan end de fleste jordboere.

Samme med autistiske mennesker.

De har tit nogle gaver rent mentalt, spirituelt som de kan udnytte når de finder dem en dag.

Gaver kan fx være: meget kreative, flyvende drømme hele livet mv.
Evne til at koble fra denne virkelighed og dermed ikke tage tungt det andre mennesker tar så tungt.

Indigo børn har sjældent problemer med frygt og bekymringer. Men de har tit problemer med raseri på andre.

Typisk først efter vi medicinerer dem med piller. Piller giver aggression.

Indigo børn er her på en helt speciel mission, nemlig at transformere vores samfund til et mere spirituelt samfund, hvor alle er lige. Frihed, lighed, tolerance.

De har tit nogle unikke evner til at hente information ned fra 'den anden side'. Dvs vores spirituelle hjem som de fleste mennesker har glemt. Indigo børnene har ikke glemt det. De er meget opmærksomme på vores spirituelle identitet i mange tilfælde (dem der er vågnet op/vågnet op fra fødslen).

Mange indigo børn 'sover' og har glemt deres spirituelle selv delvist eller fuldstændigt. Det vil ske senere i deres liv de får aktiveret deres DNA og der vil ske en kraftig transformation af deres liv.

Grunden til de har valgt at falde i søvn er at de er kommet her på en mission for at lære og lære fra sig. Det kan de bedst hvis de først tager verdens sorger på deres skuldre , dvs fri vilje og at glemme sig selv fuldkomment.

De fleste indigos glemmer dermed sig selv fuldstændigt og lever med misbrug før de finder sig selv og kan hele andre/samfundet.

Indigos er først på deres mission når de er fri af misbrug.
Man kan ikke hele andre før man har helet sig selv.

Mange indigo børn elsker krystaller, naturen og er meget naturmennesker. De er meget hippie agtige tit. De tror på fred i verden og vi alle burde kunne enes.
De er meget accepterende som mennesker men de tolererer ikke stupidtet, og de hader storebror regering der prøver at kontrollere os som mennesker!

De er her for at nedbryde kontrol systemer som styrer menneskers liv.

Kun systemer baseret på menneskenære værdier og lighed vil overleve

Her forklares hvorfor jeg som Indigo (hvad jeg tror jeg er) er så interesseret i aliens og reptilians:

Citér
Går man endnu dybere, har mange indigo børn en skæbne at hele verden på en bestemt måde. Nogen har ET kontakt (alien kontakt) til udenjordiske racer.
Disse udenjordiske racer ønsker at hæve jordens frekvens, at hjælpe til i vores verden, men pga en spirituel lov om ikke at ændre andres liv kan de ikke gøre det direkte.

De kan give deres ord til kende til mennesker der er parate til at lytte.

Indigo børn er tit nået spirituelt dertil hvor de ved alt er ét i universet. Alle mennesker er lige. En bevidsthed styrer alt i verden.
Så de kan tage ET kontakt, møde ufoer osv. i deres drømme og andet.

Når de har ET kontakt får de typisk beskeder, og andet som gavner her på jorden.

Jeg har også set et par ufo´er nemlig. Dog har jeg - endnu - ikke mødt selve rumvæsenerne. Men ufo´er har jeg set et par gange.
« Senest Redigeret: December 29, 2016, 12:00:29 am af politisk ukorrekt »

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 29, 2016, 10:34:26 am »
Det hér er sgu lidt sjovt:

Så meget vrøvl i eet indlæg.
Alt det der er bare skrevet for at smigre folk som kan "føle sig specielle" så de giver sig til at købe flere "spirituelle" bøger og tro mere på det andet vrøvl fra samme sites/forfattere.
Karakter trækkene beskriver stortset samtlige personer, men fokuserer særligt på at ramme enhver der har "følt sig udenfor" da de er lettest at trække ind i nye "fælleskaber" hvor de sammen kan tro på vrøvl.

- nu er jeg helt Tryg... :big_grin:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

ussenterprise

• Gæst
« Svar #5 Dato: December 29, 2016, 10:41:39 am »
Jeg fandt også lidt god info på dansk om Indigobørn:

http://hamderser.dk/blog/indigo-b%C3%B8rn-adhd-og-problemer

Citér
Indigo børn ?

Indigo børn har en indigo lilla/blålig aura. Kun synske mennesker og de selv kan se denne.

Folks aura kan også ses ud fra de ord og handlinger de laver.

Indigo børn er ældre for deres alder , mentalt. Men de har tit mange problemer med at passe ind i denne materialistiske verden.

De er mere spirituelle, måske autistiske eller med adhd.

Det er nærmest reglen mere end undtagelsen, at de har en meget 'tilfældig' talemåde som de fleste mennesker ikke forstår, de taler 'tilfældigt' lyder det som, eller tegner tilfældige ting. Men årsagen er typisk spirituel, de er fokuseret på detaljer og det spirituelle i verden.

Detaljer som de fleste mennesker ikke kan se, men hvis de har spirituelle forældre kan forældrene have en anelse.

Den tilfældige talemåde er årsag til de tit bliver smidt ud af grupper i skolen og af kammeraterne, de har typisk meget få men gode venner.

Disse indigo børn antages tit de er psykisk syge, eller har adhd, men de er her faktisk for at helbrede verden, for de kan se det vi andre ikke kan se!

Nogle kendetegn ved indigo børn og "krystal børn" er tit:
- ældre for sin alder
- lærer fra sig tidligt
- deres forældre kan ikke lære dem noget
- de lærer deres forældre ting tidligt
- de passer ikke ind i skolen , blir nok smidt ud af grupper og isoleret/smidt ud af skolen
- får tit adhd piller pga vi tror der er noget patologisk galt med dem
- siger ting som ingen forstår udover dem selv, ikke engang forældrene forstår dem tit

Indigo betyder ligesom adhd tit at deres bevidsthed er i et andet mentalplan end de fleste jordboere.

Samme med autistiske mennesker.

De har tit nogle gaver rent mentalt, spirituelt som de kan udnytte når de finder dem en dag.

Gaver kan fx være: meget kreative, flyvende drømme hele livet mv.
Evne til at koble fra denne virkelighed og dermed ikke tage tungt det andre mennesker tar så tungt.

Indigo børn har sjældent problemer med frygt og bekymringer. Men de har tit problemer med raseri på andre.

Typisk først efter vi medicinerer dem med piller. Piller giver aggression.

Indigo børn er her på en helt speciel mission, nemlig at transformere vores samfund til et mere spirituelt samfund, hvor alle er lige. Frihed, lighed, tolerance.

De har tit nogle unikke evner til at hente information ned fra 'den anden side'. Dvs vores spirituelle hjem som de fleste mennesker har glemt. Indigo børnene har ikke glemt det. De er meget opmærksomme på vores spirituelle identitet i mange tilfælde (dem der er vågnet op/vågnet op fra fødslen).

Mange indigo børn 'sover' og har glemt deres spirituelle selv delvist eller fuldstændigt. Det vil ske senere i deres liv de får aktiveret deres DNA og der vil ske en kraftig transformation af deres liv.

Grunden til de har valgt at falde i søvn er at de er kommet her på en mission for at lære og lære fra sig. Det kan de bedst hvis de først tager verdens sorger på deres skuldre , dvs fri vilje og at glemme sig selv fuldkomment.

De fleste indigos glemmer dermed sig selv fuldstændigt og lever med misbrug før de finder sig selv og kan hele andre/samfundet.

Indigos er først på deres mission når de er fri af misbrug.
Man kan ikke hele andre før man har helet sig selv.

Mange indigo børn elsker krystaller, naturen og er meget naturmennesker. De er meget hippie agtige tit. De tror på fred i verden og vi alle burde kunne enes.
De er meget accepterende som mennesker men de tolererer ikke stupidtet, og de hader storebror regering der prøver at kontrollere os som mennesker!

De er her for at nedbryde kontrol systemer som styrer menneskers liv.

Kun systemer baseret på menneskenære værdier og lighed vil overleve

Her forklares hvorfor jeg som Indigo (hvad jeg tror jeg er) er så interesseret i aliens og reptilians:

Citér
Går man endnu dybere, har mange indigo børn en skæbne at hele verden på en bestemt måde. Nogen har ET kontakt (alien kontakt) til udenjordiske racer.
Disse udenjordiske racer ønsker at hæve jordens frekvens, at hjælpe til i vores verden, men pga en spirituel lov om ikke at ændre andres liv kan de ikke gøre det direkte.

De kan give deres ord til kende til mennesker der er parate til at lytte.

Indigo børn er tit nået spirituelt dertil hvor de ved alt er ét i universet. Alle mennesker er lige. En bevidsthed styrer alt i verden.
Så de kan tage ET kontakt, møde ufoer osv. i deres drømme og andet.

Når de har ET kontakt får de typisk beskeder, og andet som gavner her på jorden.

Jeg har også set et par ufo´er nemlig. Dog har jeg - endnu - ikke mødt selve rumvæsenerne. Men ufo´er har jeg set et par gange.

https://www.youtube.com/watch?v=8BhJL1O7gmw

Her er din UFO - eller er det bare en af alle snyde videoerne? :hyper:

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 29, 2016, 11:38:15 am »

Fake, men rigtigt godt lavet faktisk. :yes:

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 29, 2016, 11:45:19 am »
Så meget vrøvl i eet indlæg.
Alt det der er bare skrevet for at smigre folk som kan "føle sig specielle" så de giver sig til at købe flere "spirituelle" bøger og tro mere på det andet vrøvl fra samme sites/forfattere.
Karakter trækkene beskriver stortset samtlige personer, men fokuserer særligt på at ramme enhver der har "følt sig udenfor" da de er lettest at trække ind i nye "fælleskaber" hvor de sammen kan tro på vrøvl.

Der er heller ikke meget spiritualitet over dig, ieet. Du er 100% jordnær og jordbunden, så du tror jo ikke på noget som helst, der ikke er fysisk eller materialistisk. :blum:

Vi Indigos ved udmærket godt, at der er langt mere mellem himmel og jord. Vidste du f.eks., at du slet ikke er ieet? Ieet er bare din identitet i denne inkarnation. Du har levet mange gange før. Måske var du skraldemand i dit seneste liv. Måske var du engang Konge eller Dronning. Men ieet er bare en midlertidig identitet, du har her på jorden i denne inkarnation. Din virkelige identitet er din evige sjæl, som gemmer sig langt inde i dig selv. Jeg ville ønske, at du ville arbejde mere med dit inderste inde og få dit virkelige spirituelle jeg frem, så du ikke altid behøver være så firkantet, ieet. Den der firkantede debunkertype, du er, er jo slet ikke dit sande jeg. Bag facaden indeholder du jo langt mere.:hyper:

David Icke Why We Are All One Consciousness

https://www.youtube.com/watch?v=n4dkEuw_uxc
« Senest Redigeret: December 29, 2016, 11:49:33 am af politisk ukorrekt »

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: December 29, 2016, 12:26:25 pm »
Der er ingen tegn på at dit vrøvl med genfødsel og sjæl skulle passe.

Masser....her ét - men der er mange andre beviser, hvis du søger på det:

Reincarnation Proof: 5 year old boy white boy lived past life as black woman! *Best Quality*

https://www.youtube.com/watch?v=2ESrd3mMop0

Det er meget almindeligt at små børn på 4-5 år kan huske glimt fra tidligere liv.

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: December 29, 2016, 12:48:58 pm »
Hver eneste af disse historier har så vist sig at være FAKE.
Luke Ruehlman 's historier blev tjekket og matchede ikke med det liv han påstod at han havde, da han blev spurgt til det.
Han kendte ikke venner til hende, familie, naboer eller tidligere kærester.

Har du nogen kilde for den påstand?

Uanset hvad, så én ting er et debunke én historie. Men ti??

10 Reincarnation Stories That Will Open Your Mind! 

https://www.youtube.com/watch?v=lwjmJtBphwc

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: December 29, 2016, 01:05:05 pm »
Du kan starte med at komme med nogen kilder hvor børnene bliver spurgt til detaljer, som bliver tjekket af en neutral part, og ikke bare er dem og deres forældre som påstår at det passer.

Lige nu linker du til en masse folk som råber "Jeg har levet før!!!"

Det er ikke beviser eller fakta. Det er bare folk som gerne vil være kendte.

11 årig dreng husker sit liv som soldat under 2. verdenskrig. Faktatjeks bekræfter historien:

Is This Young Boy A Reincarnated WWII Soldier? The Evidence Says Yes

https://www.youtube.com/watch?v=jJy31QSKcOE

Hr. Illuminati har også levet før. Han kan bare ikke huske det. Mit bud er, at hr. Illuminati har været forsvarsadvokat i sit tidligere liv, siden han altid vil debunke alt og alle.:blum:

For at finde ledetråde til tidligere liv, skal man ofte se på sin barndom. Hvis man som 4-5-6 årig har haft specielle interesser eller har opført sig på en bestemt måde, tyder det på at man har levet før. For mit vedkommende havde jeg en mega interesse for biler allerede da jeg var 2 år gammel, hvilket tyder på at jeg har haft noget med biler at gøre i forrige liv. :yes:

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: December 29, 2016, 01:29:18 pm »
11 årig dreng husker sit liv som soldat under 2. verdenskrig. Faktatjeks bekræfter historien:
Faktisk så er der intet faktatjeck i det.
Tvært imod er der flere tegn på at det er FAKE.
http://skeptico.blogs.com/skeptico/2005/07/reincarnation_a.html

Men ændrer det noget for dig? Nej, for du kan jo bare finde FLERE folk som påstår at de er reinkarneret og kender deres tidligere liv. Men ikke et eneste som har været igennem et neutralt fakta tjeck.

Det er fint nok at være skeptisk. Men alle reinkarnationshistorier kan ikke bortforklares. Og i det link du kommer med, indrømmes det jo også, at der er et par detaljer, de ikke helt kan forklare, så vidt jeg kan læse mig frem til.....

Jeg fornemmer nu at reinkarnation er sandt. Jeg har flere gange mødt nye mennesker, hvor jeg intuitivt fornemmede en forbindelse uden at have mødt dem før. Nok fordi jeg har mødt dem i tidligere liv. :yes:

Ja, jeg kunne godt finde næste historie frem, men det gider jeg ikke lige nu. Lige nu skal jeg ud og have lidt luft. Fortsat god eftermiddag, Mister Illuminatus. :blum:

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: December 29, 2016, 04:04:07 pm »

ussenterprise

• Gæst
« Svar #13 Dato: December 29, 2016, 04:13:07 pm »

Fake, men rigtigt godt lavet faktisk. :yes:

Ja, det må man sige. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvordan pokker de laver sådan noget.

Her en mere af samme skuffe:

https://www.youtube.com/watch?v=Q70MrmN8DkU

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: December 29, 2016, 04:52:38 pm »
Illuminatijægeren skrev:

"Der er heller ikke meget spiritualitet over dig, ieet. Du er 100% jordnær og jordbunden, så du tror jo ikke på noget som helst, der ikke er fysisk eller materialistisk". :blum:

Han lyder da som et helt normalt menneske, hvad er der i vejen med det ?? ...  :big_grin:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...