Forfatter Emne: Skæg.  (Læst 412 gange)

Online Lunavecchia (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Skæg.
« Dato: December 23, 2016, 09:49:34 pm »
I'm a Troll

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Skæg.
« Svar #1 Dato: December 23, 2016, 09:54:52 pm »
Bare sytten år og næsten fuld af skæg!

I Italien har de ikke nogen synderlig folkeregistrering. Han kan nemt oplyse en anden alder. Ingen har mulighed for at tjekke det.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Online Lunavecchia (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 23, 2016, 09:59:48 pm »

I Italien har de ikke nogen synderlig folkeregistrering. Han kan nemt oplyse en anden alder. Ingen har mulighed for at tjekke det.

Når man spiller for en storklub, er der nok en eller anden kontrol med, hvem fanden der spiller for klubben.
I'm a Troll

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: December 25, 2016, 10:57:44 pm »

http://www.dr.dk/sporten/fodbold/italien/17-aarig-sikrer-milan-super-cup-trofae-i-straffedrama

:blum:

Han ligner næsten en muslim. De ser også meget ældre ud i en tidlig alder. Det er ikke usædvanligt at se 13-15 årige muslimske drenge med skæg. :hyper:

Men nu er han faktisk italiener og jeg tror nu at hans alder er god nok. Han er i øvrigt også frygteligt stor. Næsten 2 meter høj og han er også en supergod målmand. Faktisk er han allerede reservemålmand for legenden Buffon på det italienske landshold.

Som sagt tror jeg dog at hans alder er god nok. På DETTE billede, som kun er få år gammelt, ser han rimeligt alderssvarende ud i forhold til holdkammeraterne (det er naturligvis ham med målmandstrøjen). Jeg gætter på han er ca. 11 der? I dag er han 17 og ser meget mere voksen ud:

Her ses han for 5 år siden. Der lignede han nu en normal 12 årig. Og det er nemt at se at det er ham på ansigtstrækkene. Så jeg tror nu ikke at der er fusket med hans alder. Nogle vokser bare rigtigt meget i løbet af kort tid :yes::

« Senest Redigeret: December 25, 2016, 11:06:35 pm af politisk ukorrekt »