Forfatter Emne: Krigstid  (Læst 4718 gange)

• Gæst
Sv: Krigstid
« Svar #45 Dato: December 23, 2016, 11:30:54 am »
Tigermanden:
Citér
Netop fordi d Danmark er et frit land, står det alle frit for at begynde at dyrke Islam.
Det er ægte demokrati.

Er det?
Det må så være ud fra devisen om, at "jeg er dybt uenig med dig, men jeg vil kæmpe til det sidste, for din ret til at mene som du gør."
Citeret efter hukommelsen; mange kulturradikale, ikke mindst nogle, der har været på højskole, har sagt sådan i mit nærvær.

Og selvfølgelig er religionsfriheden også et udtryk for en demokratisk tankegang.

Men da linjerne blev nedfældet i Grundloven af 1849, var der altså ingen eller yderst få, der havde forestillet sig, at Danmark fra midt i 1980'erne skulle blive invaderet af islamiske mennesker.

Og ISLAM ER DEMOKRATIETS MODSÆTNING OG FJENDE. 

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: December 23, 2016, 12:16:17 pm »
Åse Dane.

Jeg ved ikke hvad "tigermanden"  har været ude for i sin ungdom, men det må havde været forfærdeligt, ikke det at han er konverteret til Islam, ham om det, vi har jo frihed i Danmark, men, det at han udstiller Islam som friheden selv, Ja!, undskyld, men så "knækker" filmen lige hos mig.

Nå men PYT, <3.
Kan du havde en god jul <3.
Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: December 23, 2016, 12:43:58 pm »
Det er da sjovt sådan en vendekåbe du har på over for Tigermanden , plejer han ikke og være din ven. Ikke fordi jeg er enig med Tigermanden i hans indlæg , men lad dog ham.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #48 Dato: December 23, 2016, 12:53:35 pm »
"Måneskin" (intet rigtigt navn denne gang :).)

Tigermanden og jeg er venner, men derfor kan vi vel godt være uenige om nogle ting, Tigermanden er, for mig stadigt en ven, jeg har været oppe og slås med mange af mine rigtige venner, men de er kun blevet bedre venner af det <3 , det vi "slås" om her, det er jo bare meninger, og lidt tro.

De Venligste Jule Hilsner her fra Krønge til Slagelse :) .
Poul Jørgensen

PS: Kik forbi en dag, jeg tror vi har meget til fældes, vi er jo begge Blikkenslager, jeg søger venner, ikke fjender <3 .

Liselotte

• Gæst
« Svar #49 Dato: December 23, 2016, 01:40:30 pm »
Det er da sjovt sådan en vendekåbe du har på over for Tigermanden , plejer han ikke og være din ven. Ikke fordi jeg er enig med Tigermanden i hans indlæg , men lad dog ham.

Sådan gjorde han også med Charlee, med ham som ven, hvad skal man så med fjender?

Legede de var uvenner for at fælde Jansen, og endte med at blive det.
« Senest Redigeret: December 23, 2016, 06:44:34 pm af Liselotte »

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #50 Dato: December 23, 2016, 01:49:35 pm »
Jeg sætter Danmark højest, hvis mine venner prøver at undergrave vores værdier i Danmark, så er de automatisk ikke mine venner mere, kom nu!, det siger sig selv.

Poul Jørgensen

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #51 Dato: December 23, 2016, 01:56:50 pm »
"liselotte".

DU lyver fra ende til anden, jeg er INVALIDEPENSIONIST Pga de ulykker i 1985, jeg HAR ALDRIG sagt at jeg blev ansat hos Wagns VVS, aldrig, jeg skrev engang at jeg SØGTE arbejde hos Vagn, og et er 100% sikkert, DU kender ikke Vagn.

Og den falske profil du har oprettet, tag lige og slet den, dit skvat. du tør jo ikke stå frem med hvem du er, så i mine øjne er du en "pose-lort" og ikke en skid andet.

Poul Jørgensen

Liselotte

• Gæst
« Svar #52 Dato: December 23, 2016, 06:16:53 pm »
"liselotte".

DU lyver fra ende til anden, jeg er INVALIDEPENSIONIST Pga de ulykker i 1985, jeg HAR ALDRIG sagt at jeg blev ansat hos Wagns VVS, aldrig, jeg skrev engang at jeg SØGTE arbejde hos Vagn, og et er 100% sikkert, DU kender ikke Vagn.

Og den falske profil du har oprettet, tag lige og slet den, dit skvat. du tør jo ikke stå frem med hvem du er, så i mine øjne er du en "pose-lort" og ikke en skid andet.

Poul Jørgensen

Haha.
Hvilket forsikringsselskab får du da pension fra?
Det kaldes invalidepension. Den du får hedder den lave førtidspension.
Du er da dummere end snot, det kan trods alt finde en udvej, dig du er bare en overflødig nasserøv, og har været det hele dit liv.

Jeg tror dig når du skriver du har erhversevnetab på 80%, det har stort set alle med psykiske diagnoser, hvorimod hvis et sølle biluheld du selv forværrede ikke giver den menprocent.
ASK fortalte dig jo også du ingen påvislige men fik af den dumhed.

Det er sygt, så intresseret du er i hvem jeg er

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #53 Dato: December 23, 2016, 07:34:10 pm »
Lille syge Liselotte.

1 du opretter en profil, og straks angriber du mig ?.
2 du henviser til noget du ikke ved en skid om.
3 du udtaler dig om noget som du slet ikke ved noget om.

Så hvem er du? ja ud over at du nok er mere syg end mig, men hvem er du.

Stop nu den hetz.

Poul Jørgensen

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #54 Dato: December 23, 2016, 08:56:01 pm »
"liselotte".

Poul Jørgensen

Haha.
Du er da dummere end snot, det kan trods alt finde en udvej, dig du er bare en overflødig nasserøv, og har været det hele dit liv.

Jeg tror dig når du skriver du har erhversevnetab på 80%, det har stort set alle med psykiske diagnoser, hvorimod hvis et sølle biluheld du selv forværrede ikke giver den menprocent.

Det er faktisk mere sygt at folk som dig, opretter sig her, udelukkende for at drive hetz mod en person.
Søg hjælp, og pis så af herfra.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #55 Dato: December 24, 2016, 12:33:42 pm »
"Telia".

Du er SYG, meget syg, jeg er IKKE bange for dig, OK!, du er syg, men det tager jeg som det kommer :) .

Og NEJ!, jeg har ikke skiftet Tlf:NR, Hvis du spørger PÆNT, så kan du få mit Nr:, :) .

Poul Jørgensen

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #56 Dato: December 24, 2016, 01:39:23 pm »
"Telia".

Du er SYG, meget syg, jeg er IKKE bange for dig, OK!, du er syg, men det tager jeg som det kommer :) .

Og NEJ!, jeg har ikke skiftet Tlf:NR, Hvis du spørger PÆNT, så kan du få mit Nr:, :) .

Poul Jørgensen

Du har ikke det nummer du lagde ud på den blå avis.

Husk at se dig rigtig godt for når du kører til Havebyen, hvad tid køre du?

https://www.youtube.com/watch?v=Dv1by636j1c

Nååå, du er nok lokalkendt i Ishøj-Hundige-Greve-området..... :yes:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #57 Dato: December 26, 2016, 04:21:17 am »
Efter Madrid, London, Toulouse, Bruxelles, Paris, København, Paris igen, Bruxelles igen, Nice, St. Etienne, Paris igen, München, Berlin og ....

"Vi må erkende, at vi er i en krigstilstand, selv om nogle mennesker, der kun vil det gode, ikke ønsker at se det."

Klaus Bouillon, indenrigsminister, Saarland. (20/12 2016)

Du får ret og jeg får fred!

Sharia

• Gæst
Piss af?
« Svar #58 Dato: December 26, 2016, 07:33:01 am »
"liselotte".

Poul Jørgensen

Haha.

Det er faktisk mere sygt at folk som dig, opretter sig her, udelukkende for at drive hetz mod en person.
Søg hjælp, og pis så af herfra.

Undskyld, at der er 2 ss?

Bliver du sur over dette??????????????????