Forfatter Emne: Se dette, og tænk hvis det var dig.  (Læst 1606 gange)

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Se dette, og tænk hvis det var dig.
« Dato: December 25, 2016, 05:06:48 pm »
Dette er Mail: og beskeder jeg får.
Poul Joerg    

Poul Joergensen

25. dec. 13.47 CET

Han bliver ved, her er en til som skal slettes.

Kartoffelmel /16 minutter 40 sekunder/ siden

Men Hr. Pølsemester ér her stadig... blot under et andet navn. Jaaa...
Hr. Ussen Terprise. Hvorfor har du iøvrigt sådan et fremmed navn? Er du
fundamentalistisk muslim?

Man kunne frajæksæmbel skulle angive CPR# via et bedled til din id -
altså fx.
http://i.imgur.com/huqVuXC.png

og så har man sorteret de værste taskenspillere fra. Ka do føl maj?

vh. hr. Kartoffelmel

Hr.Skummel /14 timer 1 minut/ siden

Nej nej det er Pølsemesteren nede fra Krøngevej 3 han mener - ham der
der altid skulle stege sine hjemmelavede pølser på panden.

Ka I føl maj?

vh. Hr. Olsen

Hr.Skummel /12 timer 19 minutter/ siden

Jeg er også frisk! Jeg er 19 og er jomfru og vil gerne have at en
psykisk syg med handicap knallert og bopæl på Krøngevej 3 tager
styringen. Han må gerne være trusselusker og hedde Poul.

vh. Hr. Olsen

Også blev dette skrevet som en besked til mig på "din-debat", det er
tydeligt samme person.

Liselotte

Din-debat

dsiay
Gæst
FIS AF MED DIG DIT PÆDOFILE MØGSVIN!!
« Sendt til: nobody Dato: December 17, 2016, 04:22:51 pm »
Svar med citat
Slet
GÅ UD OG HÆNG DIG DIT VÆRDILØSE STYKKE LORT

Var der fingeraftryk på de to forgiftede øl

Hvor er der klippet?

Liselotte
Gæst
Du får din vilje i første omgang
« Sendt til: nobody Dato: December 23, 2016, 09:07:12 pm »
Svar med citat
Slet
Jeg sletter denne profil, men holder stadig øje med dig både her og i virkeligheden.
Muahhhhaaaaaaaaaaaaaaa

Havde jeg behold denne ville jeg være for genkendelig, så nu angriber jeg dig fra  andre profiler.

Jeg får dig bannet her som jeg gjorde på Sol.dk

Hvor meget skal man finde sig i, tag lige og hjælp mig med et svar, jeg fik en SMS her i dag "Har du set dit CPR.Nr som jeg har lagt ud offentligt.".

Det var fra Tlf: 67572802084, selvfølgeligt et DØDT nummer, men hele tiden, jeg har kun hjulpet folk hele mit liv, så hvorfor skal jeg jagtes af en så SYG person uden at politiet gør noget ved det, jeg får dødstrusler og alt muligt andet, syntes I det kan være rigtigt, kom nu!, hjælp mig.

Venlige og kærlige hilsner
Poul Jørgensen

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Se dette, og tænk hvis det var dig.
« Svar #1 Dato: December 25, 2016, 05:44:20 pm »
Lige nu, så sender den meget SYGE person mig SMSèr, det må være sørgeligt at havde et så indholdsløst liv som den person, på en måde har jeg ondt af den person, det må være frygteligt at havde det som den person har det, intet liv, ingen venner, intet af noget.

Bare der var nogen der kunne hjælpe den syge person, men det er sikkert en meget ensom syg person som kun har sin PSèr og ondt over det hele, det er min forklaring på det, så på en måde har jeg ondt af den person ;( , sådanne noget er sørgeligt, hvorfor kommer der ingen og besøger den person.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

PS: de SMSèr kan jeg ikke læse, de er fyldt med tegn i stedet for bogstaver, hvis du vil havde hjælp, så må du kontakte mig på en anden måde :) .

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 25, 2016, 07:24:42 pm »

Postet af: nobody
« Dato: I dag ved 05:06:48 pm »

Indsæt citat -:
Citér
25. dec. 13.47 CET

Han bliver ved, her er en til som skal slettes.
Kartoffelmel /16 minutter 40 sekunder/ siden
Men Hr. Pølsemester ér her stadig... blot under et andet navn. Jaaa...
Hr. Ussen Terprise. Hvorfor har du iøvrigt sådan et fremmed navn? Er du
fundamentalistisk muslim?
Man kunne frajæksæmbel skulle angive CPR# via et bedled til din id -
altså fx.
http://i.imgur.com/huqVuXC.png
og så har man sorteret de værste taskenspillere fra. Ka do føl maj?
vh. hr. Kartoffelmel
Hr.Skummel /14 timer 1 minut/ siden
Nej nej det er Pølsemesteren nede fra Krøngevej 3 han mener - ham der
der altid skulle stege sine hjemmelavede pølser på panden.
Ka I føl maj?
vh. Hr. Olsen
Hr.Skummel /12 timer 19 minutter/ siden
Jeg er også frisk! Jeg er 19 og er jomfru og vil gerne have at en
psykisk syg med handicap knallert og bopæl på Krøngevej 3 tager
styringen. Han må gerne være trusselusker og hedde Poul.
vh. Hr. Olsen
Også blev dette skrevet som en besked til mig på "din-debat", det er
tydeligt samme person.
Liselotte
Din-debat
dsiay
Gæst
FIS AF MED DIG DIT PÆDOFILE MØGSVIN!!
« Sendt til: nobody Dato: December 17, 2016, 04:22:51 pm »
Svar med citat
Slet
GÅ UD OG HÆNG DIG DIT VÆRDILØSE STYKKE LORT

Har du ikke tænkt på at søge lægehjælp, evt psykiatrisk, eller indlæggelse på en sådan afdeling, for du lyder som en sådan person, med enorm vrangforstilling, og al dit ævl.

:Laie_6: :Laie_75A:

Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 25, 2016, 09:44:09 pm »
Jeg har fået 3 ekstra Mail: siden sidst, selvfølgeligt fra forskellige Tlf. numre.

De er næsten umulige at forstå, men denne, fordi der går tal og tegn ind i stedet for bogstaver.

3ll# h3d#r dig,  (også en masse i samme køre).

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #4 Dato: December 25, 2016, 10:22:19 pm »
Det, jeg ikke forstår, er hvorfor du sidder og fortæller alt det herinde i stedet for at gå til politiet? Hvad vil du have vi andre skal gøre ved det?...

For selvfølgelig kan politiet opspore vedkommende, hvis de VIL, for i dag overvåges vi jo alle 24/7/365 og al aktivitet på nettet bliver logget. Og mon ikke politiet også har IT-eksperter, der kan opspore folk, der gemmer sig bag anonyme ip´er? Jeg tror det.

Dette får mig til at tænke, at enten gør politiet ikke deres job godt nok eller også har du simpelthen en dårlig sag - siden de ikke gider gøre noget. Hvad sandheden er, skal jeg ikke kunne sige. For hvis det nu var en person, der forfulgte en minister eller en kongelig, kan vi godt regne med, at politiet ville kunne opspore vedkommende i løbet af nul-komma-fem. Hvor der er en vilje, er der en vej.

De muligheder, jeg ser, er:

1. Du har ret i alt og politiet er nogle sløvpadder og feje hunde, siden de ikke vil gå til bunds i din sag.
2. Du har delvist ret i nogle af dine anklager, mens andre er skudt over målet og derfor kan eller vil politiet ikke gøre så meget, fordi sagen måske er mere nuanceret end du giver udtryk for.
3. Alt, hvad du skriver, er det pure opspind og er vrangforestillinger og derfor gør politiet intet. Der findes mennesker, der opfinder en masse fake anklager for at få opmærksomhed. Det syndrom hedder noget med Munchausen.

Hvad, der er sandt, skal jeg ikke kunne sige. Men jeg ser kun ovenstående muligheder. :yes:

« Senest Redigeret: December 25, 2016, 10:28:14 pm af politisk ukorrekt »

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 26, 2016, 08:32:57 am »
Politisk Ukorrekt.

Det er klart et "1", men det er jo kun hvad jeg mener, Jeg syntes det er tarveligt af politiet, de undskylder sig med "mandskabsmangel", det kan jeg bare ikke rigtigt bruge til noget.

I mine øjne er det en syg person som gør det, som bør i en eller anden slags behandling.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 26, 2016, 08:47:50 am »
Politisk Ukorrekt.

Det er klart et "1", men det er jo kun hvad jeg mener, Jeg syntes det er tarveligt af politiet, de undskylder sig med "mandskabsmangel", det kan jeg bare ikke rigtigt bruge til noget.

I mine øjne er det en syg person som gør det, som bør i en eller anden slags behandling.

Var der ikke noget om , at 1448 ikke ville hjælpe dig , hvis du oprettede flere profiler. Jeg ved din søster også har prøvet at få hjælp ved dem ang alt dit snak omkring noget som der ikke kommer os ved , du har været lidt letsindig med at lægge for meget ud på nettet, måske derfor de ikke hjælper. :yes:

Offline Gobbodanese

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 26, 2016, 12:47:39 pm »
Det, jeg ikke forstår, er hvorfor du sidder og fortæller alt det herinde i stedet for at gå til politiet? Hvad vil du have vi andre skal gøre ved det?...

For selvfølgelig kan politiet opspore vedkommende, hvis de VIL, for i dag overvåges vi jo alle 24/7/365 og al aktivitet på nettet bliver logget. Og mon ikke politiet også har IT-eksperter, der kan opspore folk, der gemmer sig bag anonyme ip´er? Jeg tror det.

Dette får mig til at tænke, at enten gør politiet ikke deres job godt nok eller også har du simpelthen en dårlig sag - siden de ikke gider gøre noget. Hvad sandheden er, skal jeg ikke kunne sige. For hvis det nu var en person, der forfulgte en minister eller en kongelig, kan vi godt regne med, at politiet ville kunne opspore vedkommende i løbet af nul-komma-fem. Hvor der er en vilje, er der en vej.

1. Du har ret i alt og politiet er nogle sløvpadder og feje hunde, siden de ikke vil gå til bunds i din sag.
2. Du har delvist ret i nogle af dine anklager, mens andre er skudt over målet og derfor kan eller vil politiet ikke gøre så meget, fordi sagen måske er mere nuanceret end du giver udtryk for.
3. Alt, hvad du skriver, er det pure opspind og er vrangforestillinger og derfor gør politiet intet. Der findes mennesker, der opfinder en masse fake anklager for at få opmærksomhed. Det syndrom hedder noget med Munchausen.

Hvad, der er sandt, skal jeg ikke kunne sige. Men jeg ser kun ovenstående muligheder. :yes:

Nr 1
Hvis nu jeg fortæller dig at ham der ejer Sol har en ledende stilling i ASK, hvad tror du så?
Næppe tilfældigt.

Undersøg selv hvem der styrer sol ved at se på hvem der har domainet

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: December 26, 2016, 01:01:10 pm »
Gobbodanese.

Jeg er udmærket klar over at jeg har at jeg har lagt mig ud med nogen som har en enorm magt.

Mit problem er bare, ingen tror på mig, det jeg skriver virker for usandsynligt, og selvfølgeligt må sådanne noget ikke kunne finde sted, havde jeg skrevet noget der ikke var rigtigt, så ville jeg nok havde modtaget et brev fra en eller anden advokat, med besked på at stoppe, men det kan de jo bare ikke.

Venlig Hilsen, forsat en god jul og et godt nytår til dig og din familie.

Poul Jørgensen

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #9 Dato: December 26, 2016, 02:48:56 pm »

Nr 1
Hvis nu jeg fortæller dig at ham der ejer Sol har en ledende stilling i ASK, hvad tror du så?
Næppe tilfældigt.

Undersøg selv hvem der styrer sol ved at se på hvem der har domainet

Du ER og bliver da skam en konspirationstosse, Gobbodanese, med alle de teorier, du kører rundt med oppe i dit hoved. :blum: :blum:

Reptiltossen Gobbodanese AFSLØRET på trekantjagt i Ålborg:

https://www.youtube.com/watch?v=pvGsdZ-dLGQ

« Senest Redigeret: December 26, 2016, 02:51:01 pm af politisk ukorrekt »

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: December 26, 2016, 04:22:15 pm »
"Ieet".

Det er rigtigt og det ved du, så stop nu.

Poul Jørgensen

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #11 Dato: December 26, 2016, 08:23:53 pm »
"Ieet".

Det er rigtigt og det ved du, så stop nu.

Poul Jørgensen

Jeg ved det, du ved det og ieet ved det. Så det var da skam bare ment som en intern joke, som spillede lidt på den forvirring, som det kan skabe, når nogen tager en anden brugers nick gang på gang. :blum: