Diverse > Job og uddannelse

Hvad arbejder I med til dagligt?

(1/6) > >>

Kenneth:
Jeg arbejder selv som salgsleder i "Døgn Netto", jeg er dog pt butikschef, fordi min chef er langtids syg.

Så lige pt, arbejder jeg ca 60 timer pr uge!

Der er meget at holde styr på, og har en måske en mere, som er langtids syg.

Han har måske brækket armen!!!

Så jeg har måske to langtids syge haha.

Så det køre jo godt  :)

Hvad laver i til dagligt ???

Rudolf:
Jeg er folkepensionist og laver derfor ikke ret meget. dog laver jeg selv mad og vasker lidt tøj en gang imellem.

Nå der er vejr til det går jeg måske en tur i skoven - hvis jeg får mig kæmpet ud over det forbistrede dørtrin.

Bliver det for kedeligt tager jeg på højskole, hvor der altid foregår et eller andet. Jeg er i godt selskab og bliver aktiveret.

Og så selvfølgelig - til daglig får jeg mange timer til at gå med bomputeren og diverse debatsider.

Og Tv tager også en smule tid - det kan ændre mit humør lige fra   :)  til det kedelige :'(, men det hænder jeg skrald ;D

musenfryd:
Jamen jeg har jo så gjort mig selv til direktør :D
Jeg har åbnet et mindre callcenter hvor vi tager os af lidt forskelligt, men primært telefonpasning/receptionistservice, dvs vi tager tlf for forskellige firmaer når de ikke selv kan.
kig gerne: www.prontocallcenter.dk

Det er fedt at være sin egen herre. Det har været lidt sværere at sparke igang end jeg regnede med, men nu har jeg to samarbejdsaftaler i gang, så i løbet af de næste par måneder skulle der meget gerne ske en hel masse, og gør der ikke det, så skal jeg nok i gang med at finde ud af hvad jeg så skal....

MacAlli:

--- Citat fra: musenfryd efter Juli 16, 2012, 08:33:45 am ---Jamen jeg har jo så gjort mig selv til direktør :D
Jeg har åbnet et mindre callcenter hvor vi tager os af lidt forskelligt, men primært telefonpasning/receptionistservice, dvs vi tager tlf for forskellige firmaer når de ikke selv kan.
kig gerne: www.prontocallcenter.dk

Det er fedt at være sin egen herre. Det har været lidt sværere at sparke igang end jeg regnede med, men nu har jeg to samarbejdsaftaler i gang, så i løbet af de næste par måneder skulle der meget gerne ske en hel masse, og gør der ikke det, så skal jeg nok i gang med at finde ud af hvad jeg så skal....

--- Afslutning på citat ---

Sådan af ren nysgerrighed - hvordan fungerer et callcenter egentlig? Ved en kunde godt, at det er et callcenter og ikke selve firmaet, han/hun får fat i? Og hvad siger I til kunden? At salgsafdelingen er optaget og I vil give besked om at de kan ringe tilbage til kunden eller?

Jeg har snust lidt på hjemmesiden - igen bare af ren nysgerrighed - og den ser rigtig fin ud, men den nederste linie på denne side: http://www.prontocallcenter.dk/Kender_du_det_.html - den der står m/hvid - er næsten usynlig på min skærm. Jeg skal dog ikke kunne sige, om det bare er min skærm, der har dårlige farveindstillinger, men jeg har da ikke oplevet problemer m/andre hjemmesider, så måske du skal overveje at ændre farven, for det er lidt synd at budskabet risikerer at gå tabt  :)

Rudolf:
Jeg har ingen problemer med at se den linie. :) :)

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version