Forfatter Emne: Vi har et alvorligt problem her på DD.  (Læst 789 gange)

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
Vi har et alvorligt problem her på DD.
« Dato: December 12, 2016, 04:17:25 pm »
Vi har et stort problem på Din-debat. Jeg er nemmelig blevet offer for et helt uhørt angreb på ytringsfriheden af DerRudi.

homofaber:
Citér
Venter spændt på (D)DerRudis svar.

Nej, det gør du ikke, hr. homoprovokatør.
Du er nemlig blevet gjort opmærksom på, at jeg ikke svarer/yderst sjældent læser dig (kun hvis det er nødvendigt, når nogen svarer dig); det skyldes, at jeg regner dig for at være endnu en rødlakeret troll, [...].

Hvorfor fanden skulle jeg svare sådan en?

DerRudi vil hverken læse eller svare mig. Han boykotter og vil ikke have noget med mig at gøre, ligesom Føtex, Nordea og alle de andre slyngler gør mod Den Korte Avis. Det er jo et fuldstændigt uhørt angreb på demokratiet og de DANSKE værdier.

Måske jeg kan få lidt støtte fra Phil, Debatsvinet, Nordboen, Lyjse, J. Langgaard-Nielsen, Sharia, Desdicardo. I må da komme mig til undsætning og kæmpe for min ytringsfrihed.

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
    • Vis profil
Sv: Vi har et alvorligt problem her på DD.
« Svar #1 Dato: December 12, 2016, 05:13:48 pm »
Ytringsfrihed er at du har ret til at udtale dig.
At racister og tosser ikke forholder sig til gode argumenter for at de kan fastholde samme forskruede virkelighedssyn er Idioti men racisterne kræner ikke din ytringsfrihed ved at ignorere det du siger.
Jeg bliver nødt til at arbejde lidt mere på min sarkastiske side. :)

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 12, 2016, 06:36:33 pm »
At racister og tosser ikke forholder sig til gode argumenter for at de kan fastholde samme forskruede virkelighedssyn er Idioti men racisterne kræner ikke din ytringsfrihed ved at ignorere det du siger.

Kan det mon betale sig?

En af mine venner delte forleden på FB denne i øvrigt noget ældre artikel fra Rokokoposten.

http://rokokoposten.dk/2012/08/06/post-danmarks-nye-ide-hent-dit-brev-hos-afsenderen/

Af de, der kommenterede opslaget, var der stort set ingen, der fattede satiren. De bekymrede sig mere om, hvad de skulle gøre, hvis breve og pakker blev sendt til og fra den anden ende af landet.

I'm a Troll

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: December 12, 2016, 06:53:51 pm »
Der er vel ingen der anfægter din ytringsfrihed. Om Der Rudi gider besvare dine indlæg, er jo også hans valg. Vi bestemmer selv, hvem vi gider svare. Du kan jo så kvittere ved også at ignorere ham, så står I lige.

Men så længe ingen forhindrer dig i at ytre dig om det, du måtte have på hjerte, er der ingen der knægter din ytringsfrihed her på siden.

Ja, måske. Jeg opfattede egentlig ej heller sarkasmen. :hyper:
« Senest Redigeret: December 12, 2016, 06:56:10 pm af politisk ukorrekt »

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 12, 2016, 08:22:10 pm »
He he. Sjovt at se, at der hvor den rød-islamiske troll indsætter et citat fra mit indlæg, udelader han en sætning, nemlig den hvor jeg gengiver, hvad han selv skrev om, at han er som en alkoholiker, der igen og igen falder i og troller.
Jeg forstår ikke, at I bruger tid på en så uvederhæftig person.
Danmark muhammedanerfrit!

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 12, 2016, 08:26:30 pm »
He he. [...]
Er glad for, at du kan li' mine jokes.  :smile1: