Forfatter Emne: Spirende boykot mod islam-leflende supermarked  (Læst 753 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Spirende boykot mod islam-leflende supermarked
« Dato: December 12, 2016, 10:28:26 am »
En stribe danskere har i løbet af weekenden tilkendegivet på supermarkedskæden FØTEX´ facebookside, at de vil boykotte deres forretninger fra nu af pga. Føtex´ deltagelse i annonceboykotten mod Den Korte Avis.

http://www.mx.dk/penge_erhverv/nyheder/story/15598693

F.eks. skriver en af de utilfredse kunder, rådgivende civilingeniør Henrik Malmos:

- Jeg synes, at den daglige mediedækning generelt er stærkt farvet, og Den Korte Avis er med til at give et mere alsidigt billede, end det de viser på DR og TV2.
Han erklærer sig ligesom en del andre som tidligere Føtex-kunde.

Jeg kan kun være 100 procent enig med ham. Føtex har i det hele taget haft en "uheldig hånd" i forhold til kundepleje, når det gælder danske kunder i de senere år. Det er jo ikke glemt, heller ikke i det område jeg bor i, hvordan de kapitulerede for islam ved at begynde at ansætte "slørugler" i deres butikker. (Min erfaring er, at det skaber meget "ulige" køer blandt kunderne; dem ved dansk-betjente kasser bliver længere og længere. Sådan i stille protest   :yes:)
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Sv: Spirende boykot mod islam-leflende supermarked
« Svar #1 Dato: December 12, 2016, 10:45:59 am »
Det er vist kun tilfældigt at kasse køer er længere hvor der sidder `danske´ kassedamer

det andet er vist kun i din fantasi,
Bare folk hurtigt får deres varer så er de da ligeglade med hvad nationalitet der sidder bag kassen,  :girl_smile:

Her billedet af en `slørugle´

Og ta så og skam dig,
« Senest Redigeret: December 12, 2016, 10:56:15 am af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Anklageren

• Gæst
Færre penge til valgkampe
« Svar #2 Dato: December 12, 2016, 11:03:41 am »
Dansk Folkeparti har placeret sig på listen over de politiske partier, der bliver boykottet - når virksomhederne deler partistøtte ud.

« Senest Redigeret: December 12, 2016, 11:09:22 am af Anklageren »

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 12, 2016, 11:07:44 am »
Trådløse-Anna:
Citér
Det er vist kun tilfældigt at kasse køer er længere hvor der sidder `danske´ kassedamer
Bare folk hurtigt får deres varer så er de da ligeglade med hvad nationalitet der sidder bag kassen,  :girl_smile:

Her billedet af en `slørugle´

Og ta så og skam dig,

Nej, det er ikke tilfældigt. Men det er jo umuligt at debattere med dig; jeg kunne så skrive, at din fantasi spiller dig et puds osv. Og hva' så?
"Folk" er ikke så ligeglade, som du går og ønsker.

Og det er dig, der bør skamme dig, da du skriver 'danske' om de danske medarbejdere i Føtex. Hvad er meningen? Enten er de vel danske eller også er de det ikke.

Anklageren

• Gæst
Skruen uden ende - som en nabostrid
« Svar #4 Dato: December 12, 2016, 11:16:58 am »
Selvstændig rådgivende civilingeniør, Henrik Malmos, er blandt de kunder, der er utilfredse med supermarkedets beslutning om at stoppe for annoncekronerne til mediet.

Han kan nemt komme i en situation, hvor hans firma mister kunder.

Hvem vil ansætte en ballademager?
Andre kan få svært ved at skifte job, hvis de stikker hovedet for højt op.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Føj!
« Svar #5 Dato: December 12, 2016, 11:44:22 am »
Anklageren:
Citér
Selvstændig rådgivende civilingeniør, Henrik Malmos, er blandt de kunder, der er utilfredse med supermarkedets beslutning om at stoppe for annoncekronerne til mediet.
Han kan nemt komme i en situation, hvor hans firma mister kunder.
Hvem vil ansætte en ballademager?
Andre kan få svært ved at skifte job, hvis de stikker hovedet for højt op.

Jeg synes det er godt, at sådan en som dig, Anklager, viser sit virkelige udemokratiske ansigt herinde.
Oj oj oj, når man husker dine "tons" af indlæg om, at du er den store tilhænger af demokrati og ytringsfrihed, ha ha ha!   :big_grin:

Det braser unægtelig sammen her.
Du er endda allerede begyndt at tage glæderne på forskud, idet du håber at Henrik Malmos vil blive ramt økonomisk, fordi han har en anden mening om indvandringen end dig og Nordeas direktion! Føj for helvede!

Men det er nu godt for noget, at vi ved, hvor vi har dig. Dit hjerte er som bekendt hos dem, der vil gennemtrumfe den islamiske masseindtrængning med - formentlig - alle midler. Herunder økonomisk boykot af modstandere.
Dem, der er stædige og ikke makker ret kan blive fyret, hvis "de stikker hovedet for højt op."

Jeg kan ikke undlade at nævne, at jeg synes du stinker fælt!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.8%
  • Country: 00
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 12, 2016, 02:49:16 pm »

Det har jeg også set i et par tilfælde. Folk har tilbøjelighed til at undgå kassen med muslimen. Jeg handler helst et helt andet sted.

Arriva i Hovedstaden for søgte sig med nogle tørklædedamer til at køre bus, men hvor der sad sådan en, ventede folk på næste bus. Det holdt i'vrigt ikke ret længe med disse buschaufførers ansættelse, for de var sygemeldte evigt og altid.

Og når jeg handler i Bilka, ser jeg mig den kø ud, hvor der færrest muslimer, for de er virkeligt kreative til at lave kassekoks. Man skulle tro det var et tillæg til koranen om at lave kassekoks i Bilka, men Bilka eksisterede ikke i 600-tallet.

Citér
Og ta så og skam dig,

Man bestemmer vel selv, hvilke skændigt-uæstetiske syn man vil udsætte sig for.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 12, 2016, 03:45:45 pm »
Carlo:>
`Det har jeg også set i et par tilfælde´  :girl_blum2: - Nånå, kun i et par tilfælde?

Untagelsen bekræfter reglen? eller hvad?

Du mangler bare at gi `der Rudi´ en like og et smækkys, så er den hjemme,  :girl_smile:
« Senest Redigeret: December 12, 2016, 03:49:20 pm af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)