Forfatter Emne: parforhold er lykken, føler mindreværd som single  (Læst 481 gange)

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
parforhold er lykken, føler mindreværd som single
« Dato: December 10, 2016, 01:13:26 pm »
en kæreste er jo lykke som alle siger ugebladene. føler mig mindreværd som single

man skal jo have en kæreste. det giver god mening. hvorfor lever ingen alene?

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: parforhold er lykken, føler mindreværd som single
« Svar #1 Dato: December 10, 2016, 01:14:50 pm »
Jeg er skam da også single og trives fint derved, det giver en dejlig frihed, synes jeg. Har kun levet i åbne parforhold, da jeg ikke bryder mig om de begrænsninger, som et monogamt parforhold giver.

Glæd dig i stedet over din frihed og nyd livet.

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 10, 2016, 01:22:46 pm »
Jeg er skam da også single og trives fint derved, det giver en dejlig frihed, synes jeg. Har kun levet i åbne parforhold, da jeg ikke bryder mig om de begrænsninger, som et monogamt parforhold giver.

Glæd dig i stedet over din frihed og nyd livet.

det har du ret i. men et af de store udfordringer var at alle andre havde en kæreste, også følte man sig anderledes. skilte sig ud, man vil jo gerne være som alle andre

formålet er jo at blive elsket. singler lever jo i ensomhed nogen gange

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: December 10, 2016, 01:33:42 pm »

det har du ret i. men et af de store udfordringer var at alle andre havde en kæreste, også følte man sig anderledes. skilte sig ud, man vil jo gerne være som alle andre

formålet er jo at blive elsket. singler lever jo i ensomhed nogen gange

Nu går jeg ud fra at du er en del yngre end jeg - og det er jo normalt, at man som ung gerne vil være som de andre. Men nu har jeg altid skilt mig ud og nu har jeg efterhånden vænnet mig til det. Det er faktisk en ære ikke at være som flertallet af den lallende fåreflok. :yes: :yes:

Kærlighed kan man også få fra andre end en fast partner. F.eks. fra familie og venner. Det er så bare en mere platonisk form for kærlighed, men den ER der jo stadig.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 10, 2016, 10:20:52 pm »
Åhhh gå hjem og vug!!
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!