Forfatter Emne: Tyrkiet samler både for at oversvømme EU med asylsøgere  (Læst 2094 gange)

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Tyrkiet samler både for at oversvømme EU med asylsøgere
« Dato: December 07, 2016, 03:19:07 pm »
Tyrkiet samler nu flåder af skibe og både til levering af 3.000 migranter om dagen til Grækenland, som gengældelse for at EU har stanset optagelsesforhandlingerne.

Græske efterretningsfolk har opdaget de tyrkiske planer, som de siger involverer tusindvis af joller og motorbåde allerede indsamlet langs Tyrkiets vestkyst.

Analytikerne siger syriske indvandrere er klar til at gå ombord i skibene og lande på de græske kyster "i løbet af få uger."

Nationale efterretningsfolk anslår mindst 3.000 udokumenterede migranter kunne lande i Grækenland hver dag i henhold til planen

http://www.express.co.uk/news/world/737480/Europe-war-Turkey-migrants-Greece-EU-Erdogan
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
Det mest idiotiske indlæg
« Svar #1 Dato: December 07, 2016, 03:23:14 pm »
EU har IKKE standset optagelsesforhandlingerne!

Tyrkiet samler nu flåder af skibe og både til levering af 3.000 migranter om dagen til Grækenland, som gengældelse for at EU har stanset optagelsesforhandlingerne.

Græske efterretningsfolk har opdaget de tyrkiske planer, som de siger involverer tusindvis af joller og motorbåde allerede indsamlet langs Tyrkiets vestkyst.

Analytikerne siger syriske indvandrere er klar til at gå ombord i skibene og lande på de græske kyster "i løbet af få uger."

Nationale efterretningsfolk anslår mindst 3.000 udokumenterede migranter kunne lande i Grækenland hver dag i henhold til planen

http://www.express.co.uk/news/world/737480/Europe-war-Turkey-migrants-Greece-EU-Erdogan

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Det mest idiotiske indlæg
« Svar #2 Dato: December 07, 2016, 03:30:47 pm »
Det må du så forklare dem her, - at du syntes det er en idiotisk artikel, - det vil de sikkert tage meget højtideligt.

Jeg viderebringer blot noget ingen aviser herhjemme fortæller noget om, til orientering for andre.

Så er det jo op til folk selv at bedømme om de finder din overskrift eller artiklen mest idiotisk.

« Senest Redigeret: December 07, 2016, 03:40:09 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 07, 2016, 03:32:13 pm »

EU forhandler på skrømt, og grunden til at de netop ikke afbryder forhandlingerne helt, er risikoen for at Tyrkiet sender en syndflod af flygtninge mod Europa. Der er jo også andet i spil, nemlig Tyrkiets krav om at afskaffe visumkravet for tyrkere til Schengen. Også her har Tyrkiet, mere eller mindre åbent, truet med flygtninge, hvis EU ikke makker ret.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 07, 2016, 03:33:29 pm »
Jeg viderebringer blot noget ingen aviser herhjemme fortæller noget om.

Tyske medier har også været inde på det.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Tyrkiet samler både for at oversvømme EU med asylsøgere
« Svar #6 Dato: December 07, 2016, 07:55:17 pm »

Postet af: lyjse
« Dato: I dag ved 03:35:54 pm »

Indsæt Citat -: 
Citér
Tyrkiet skal ikke ind i EU !!

http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-07-17-overblik-saadan-forloeb-det-blodige-kupforsoeg-i-tyrkiet

Kupforsøg, dødsstraf og udrensning:

http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-07-18-kupforsoeg-doedsstraf-og-udrensning-derfor-er-tyrkiet-eus-smertensbarn

Det er et muslimsk land - ligesom Syrien !!

Helt enig - du har min fulde opbakning, men vi (EU) skal så lige have en flåde blokade af det østlige Middelhav på plads, og det ser desværre ud til at have lange udsigter - hvis det i det hele taget kan lade sig gøre - stakkels Grækenland!!! - jeg græmmes :JC_finger: :JC_hmmm: :JC_hourglass:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 07, 2016, 07:58:32 pm »
Tyrkiet skal ikke ind i EU !!

http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-07-17-overblik-saadan-forloeb-det-blodige-kupforsoeg-i-tyrkiet

Kupforsøg, dødsstraf og udrensning:

http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-07-18-kupforsoeg-doedsstraf-og-udrensning-derfor-er-tyrkiet-eus-smertensbarn

Det er et muslimsk land - ligesom Syrien !!

Det kommer de heller ikke, bare rolig. Jeg er nu mere bekymrede for deres diktaturlignende retning end for deres religion, men uanset hvad tror jeg ikke de kommer i EU i min levetid.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: December 07, 2016, 09:56:48 pm »
GuBBi

Citér
Jeg er nu mere bekymrede for deres diktaturlignende retning end for deres religion

Det følges ad..

Anklageren

• Gæst
Hvorfor mon den rigtige presse ikke skriver om det?
« Svar #9 Dato: December 07, 2016, 10:52:32 pm »
Det må du så forklare dem her, - at du syntes det er en idiotisk artikel, - det vil de sikkert tage meget højtideligt.

Jeg kan ikke fordrage Erdogan, men det er ikke en god grund til at misinformere.

Du bruger meget højreorienterede og populistiske kilder.

Daily Express er talerør for UKIP, og er i forvejen berygtet for at bringe konspirationsteorier - f.eks. om prinsesse Dianas død.

Sagen er i en nøddeskal, at EU ikke har standset Tyrkiets optagelsesforhandlinger, og derfor er der ikke nogen historie.

Europa Parlamentet stemte for at fryse optagelsesforhandlingerne, men det er ikke dem, der bestemmer - det gør Europa Kommissionen (det er også dem, der forhandler)  - og Kommissionen har ikke tænkt sig at stoppe optagelsesforhandlingerne.

Tyrkiet har mange problemer med at overholde menneskerettighederne, så det ligger alligevel langt ude i fremtiden.

« Senest Redigeret: December 08, 2016, 12:16:29 am af Anklageren »

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: December 08, 2016, 12:03:27 am »
Der er ikke dødsstraf i Tyrkiet, selvom vestlige medier har indført den seks gange siden kupforsøget.

Der er iøvrigt heller ikke afskaffelse af seksuel lavalder i Tyrkiet, selvom der konstant er opslag om det på Facebook.

Sharia

• Gæst
« Svar #11 Dato: December 08, 2016, 12:33:04 pm »
Anklager må være glad?

Sharia

• Gæst
« Svar #12 Dato: December 09, 2016, 12:41:53 pm »
Anklager må være glad?

Farizæren vil ej svare?

Anklageren

• Gæst
« Svar #13 Dato: December 09, 2016, 01:00:21 pm »
Anklager må være glad?

Farizæren vil ej svare?

Jeg kan jo heller ikke få at vide, om dine geder er blevet helbredt for kønssygdommene.

Sharia

• Gæst
« Svar #14 Dato: December 10, 2016, 12:40:58 pm »
Anklager må være glad?

Farizæren vil ej svare?

Jeg kan jo heller ikke få at vide, om dine geder er blevet helbredt for kønssygdommene.

Dyrlægen siger, at du endnu ikke har slikket dem i røven?