Fritid > Helbred

Kejsersnit ødelægger evolutionen

(1/2) > >>

Anklageren:
I 1960 mener forskerne at 30 ud af 1000 fødende ikke kan føde naturligt, i dag er det tal steget til 36.

Årsagen menes at være, at i gamle dage ville kvinder med et for smalt bækken simpelthen være døde under fødslen.

I dag er der ingen problemer, for kejsersnit er ikke en svær operation. Derfor videregiver kvinder med et smalt bækken deres gener, og det gjorde de ikke før.

Vi kan altså i fremtiden ende i den situation, at kvinder mister evnen til at føde naturligt.

Jeg mener selvfølgelig ikke, at man bare skal lade kvinder med et smalt bækken dø - og dog ...

http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-12-06-nyt-studie-kejsersnit-har-oedelaeggende-effekt-paa-vores-evolution

politisk ukorrekt:
Min bror er også født ved kejsersnit, men det skyldes at han var en meget stor baby. Den dag i dag er han stadig stor. Næsten 2 meter og 110 kg. Han ligner faktisk Albert lidt ha ha ha

politisk ukorrekt:

--- Citat fra: Ikke Johannes efter December 07, 2016, 12:21:50 pm ---Det har også en ødelæggende effekt på evolutionen at lave retards og handikappede formere sig.
Og stadig har vi ikke kastereret dig.

--- Afslutning på citat ---

Må hellere kopiere indlægget, da det jo er væk om senest et par dage. :blum:

Min holdning er, at der skal være plads til forskellighed. Også handicappede og retards har lov at være her. Faktisk synes jeg tit, at retards og handicappede er mere behagelige og sødere mennesker end såkaldt almindelige mennesker. F.eks. er Morten og Peter da meget søde, synes jeg. Hvorfor skulle der dog ej være plads til skæve eksistenser? Det er en fascistisk tankegang ikke at ville give rum for den slags livsformer.

Torsten Bonfils:
Vi mænd skal bare gå efter de bredmåsede kvinder. Så får vi hurtigt vendt den udvikling.

politisk ukorrekt:

--- Citat fra: Torsten Bonfils efter December 07, 2016, 12:30:16 pm ---Vi mænd skal bare gå efter de bredmåsede kvinder. Så får vi hurtigt vendt den udvikling.

--- Afslutning på citat ---

Jeg synes nu ej heller at de dersens tårnhøje, vildt magre modeltøser er særligt sexy. Det er da bedre med lidt naturlige former. F.eks. synes jeg at Donald Trump´s kone er tudegrim, selvom hun kalder sig model. :yes:

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version