Forfatter Emne: Hjælp mig til at forstå den muslimske indvandring  (Læst 1766 gange)

Anklageren

• Gæst
Sv: Det er jo ikke sandt
« Svar #15 Dato: Marts 05, 2017, 01:17:40 pm »

Det er jeg ikke enig med dig i. Lovgivningen før 1983 var fornuftig og fungerede efter hensigten. Loven blev forhandlet på plads efter de retningslinjer, som Dansk Flygtningehjælp udstak under ledelse af Hans Gammeltoft-Hansen, og jeg mener de retningslinjer var et udtryk for, at man ønskede mange fremmede til landet.

Hvorfor i alverden skulle man ellers strikke lovgivningen sammen, som man gjorde?

Jeg kan da godt se, at retskravet på familiesammenføring satte turbo på indvandringen, og at det ikke var helt gennemtænkt.

Under alle omstændigheder har de politisk partier siden strammet udlændingeloven af 1983 op, fordi der kom flere, end de nok havde forestillet sig.

Jeg går ind for at stramme indvandringen så meget op - som man kan - inden for de internationale aftaler, som Danmark har tilsluttet sig - herunder Schengen Konventionen. Hvis vi kommer ud af Schengen en dag, så foreligger der en ny situation.

Jeg vil gerne have de kriminelle indvandrere udvist - og de indvandrere som er modstandere af demokratiet (inden for retssamfundets rammer). De lovlydige indvandrere har jeg ikke noget imod, og jeg mener de skal behandles som alle andre.

Nordboen

• Gæst
Sv: Det er jo sandt
« Svar #16 Dato: Marts 05, 2017, 01:20:31 pm »
Anklageren:
Citér
Muslimerne er ikke kommet til landet fordi de er blevet inviteret (med undtagelse af fremmedarbejderne, som arbejdsgiverne inviterede for over 40 år siden).
Derfor kan man jo ikke sige, at nogen har ønsket muslimerne til landet.

Det er noget forbandet vrøvl.

Et stort flertal af folketingsmedlemmerne stemte i juni 1983 for den nye udlændingelov. Det tyder da på, at de ønskede dem til Danmark.
Og når enkelte røster pippede, fordi de begyndte at kunne se galskaben i gadebilledet og i politirapporterne, hvad var det så, de blev kaldt?