Forfatter Emne: stop med støtte mobning  (Læst 730 gange)

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
stop med støtte mobning
« Dato: November 24, 2016, 04:42:53 pm »
jeg er træt af folk sys mobning er iorden fordi de har det sgu så skide svært, hold kæft. jeg måtte ikke mobbe fordi jeg havde en dårlig barndom? hvorfor skal jeg være god mens de skal være onde?
skider på det. jeg skal da os ha hensyn

Anklageren

• Gæst
Endnu en pædofil dansker: Voldtog sin datter fra hun var 7 år gammel
« Svar #1 Dato: November 24, 2016, 04:48:37 pm »
55-årig idømt syv års fængsel: Voldtog sin datter gennem flere år

Retten i Herning har i dag idømt en 55-årig mand syv års fængsel for igennem flere år at have voldtaget sin datter. Pigen var syv år ved første overgreb, og faderen truede med at slå hende ihjel, hvis hun fortalte nogen om det.

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2016-11-24-midtjysk-far-voldtog-sin-datter-gennem-flere-ar

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: stop med støtte mobning
« Svar #2 Dato: November 24, 2016, 08:44:01 pm »
jeg er træt af folk sys mobning er iorden fordi de har det sgu så skide svært, hold kæft. jeg måtte ikke mobbe fordi jeg havde en dårlig barndom? hvorfor skal jeg være god mens de skal være onde?

Jo mere jeg læser af dit ævl, jo mere forstår jeg hvis der ikke er andre der gider dig i den virkelige verden.

Offline Den Skaldede Hævner!

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 25, 2016, 08:03:49 am »
Bevis for at Anklageren er den samme som Tigermanden:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5128.0

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 25, 2016, 05:29:21 pm »

Jo mere jeg læser af dit ævl, jo mere forstår jeg hvis der ikke er andre der gider dig i den virkelige verden.

din idiot, diu ved sguda ikke noget om mit liv. jeg har aldrig gjort andre ondt trods jeg har det skidt. derfor skal andre mobber heller ikke gøre andre ondt

du har aldrig haft et nemt liv. du er hadet af alle, det kan man høre på dine indlæg. du har jo sikkert ingen venner, kommer det bag på dig du ingen venner har?

du ved jo ikke hvordan jeg er i virkeligheden

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #5 Dato: November 25, 2016, 06:36:12 pm »
Hvis du er ligeså ubehøvlet og aggressiv i virkeligheden, er det ikke så sært, at du hele dit liv er blevet mobbet....

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 25, 2016, 06:59:00 pm »
Hvis du er ligeså ubehøvlet og aggressiv i virkeligheden, er det ikke så sært, at du hele dit liv er blevet mobbet....

din idiot, nej jeg er ikke sådan i virkeligheden, du kender mig ikke og kan ikke sige sådan. hvis du er så agresiv i virkeligeheden er det klart ud ingen venner har

du har jo ingen venner, hvilket tydeligvis skyldes du er så agresiv

mobnign er aldrig ens egen skyld. sys du mobning er iorden bare fordi de har det skidt? du lader dig bare blive tævet fordi dehar det skidt? hvorfor måtte jeg ikke slå fiordi jeg havde det skidt?