Forfatter Emne: brugeren politisk ukorrekt  (Læst 644 gange)

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
brugeren politisk ukorrekt
« Dato: November 23, 2016, 02:12:28 pm »
hvordan kan du mener det iorden at være svinsk fordi man har en dårlig barndom?

hvorfor4 måtte jeg ikke slå nogen pga jeg havde en dårlig barndom? dobbelmorale. jeg spaker gerne min mobber igen, ejg skide på hun har en dårlig barndom. de skal ha samme tur

hvorfor sku man finde sig i dårlig opførsel pga dårlig barndom?

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: brugeren politisk ukorrekt
« Svar #1 Dato: November 23, 2016, 04:26:28 pm »
12qw, du troller vist...

Du skriver, at dårlig barndom ikke er nogen undskyldning for at mobbe - mens du samtidig forsvarer at du er voldelig overfor mobberen. Er det ikke lidt dobbeltmoralsk? :blum:

I øvrigt takker jeg dig for din søde mail, hvor du kaldte mig svin. Jeg har dog lige slettet den, da jeg ikke gider kommunikere med dig på et så lavt niveau.:hyper:

« Senest Redigeret: November 23, 2016, 04:28:26 pm af politisk ukorrekt »

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: brugeren politisk ukorrekt
« Svar #2 Dato: November 24, 2016, 04:24:59 pm »
12qw, du troller vist...

Du skriver, at dårlig barndom ikke er nogen undskyldning for at mobbe - mens du samtidig forsvarer at du er voldelig overfor mobberen. Er det ikke lidt dobbeltmoralsk? :blum:

I øvrigt takker jeg dig for din søde mail, hvor du kaldte mig svin. Jeg har dog lige slettet den, da jeg ikke gider kommunikere med dig på et så lavt niveau.:hyper:

det er da ikke dobbelmoral, snarere gængæld. hborofr må du og andre mobbe pga dårlig barndom mens jeg ikke må pga min dårælige barndom, det er det samme

som sagt vil jeg skide på dereres bardom,. tror du du må gøre hvad du vil fordi du har en dårlig barndom? hvor er det svinsk af dig at synes det syndt for dem for ødelægge andres liv, som de for glæde af. mroe det dig? de skal opføre sig pænt. skider på hvad grunden er

kan du bevise det? mange andre med dårlig barndom har aldrig mobbet. stop den påstand