Forfatter Emne: Dansk trumpisme  (Læst 772 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    46%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Dansk trumpisme
« Dato: November 21, 2016, 11:49:46 am »
Noget der af en eller anden grund landede på min FB-forside. Det lyder jo godt at stille kritiske spørgsmål. Venstreorienteret nærmest. Men nu er det overtaget af højrefløjen, som egentligt ikke er nogen politisk højrefløj, men mest promoverer sladder og følelsesmæssig plæderen. Harmløst, kunne man sige, men de skal nok få startet 3. verdenskrig.

De erklærer sig sjældent åbent som trumpister, men argumenterer for at "Clinton er meget værre", efterfulgt af noget sladder. Noget vi faktisk også har set her på DD.

De lugter udgydt blod og det er sikkert noget vi kommer til at mærke i Europa og i DK.

https://www.facebook.com/Skeptiske-mennesker-der-stiller-sp%C3%B8rgsm%C3%A5l-277567049117956/?hc_ref=NEWSFEED

Dem der er bag siden, er anonyme.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Dansk trumpisme
« Svar #1 Dato: November 21, 2016, 12:36:16 pm »
Har du set nogen af videoerne og hørt hvad de siger ?

Det bliver påstået Russerne bevidst skulle have bombet hospitaler i Syrien, - men US department kan ikke give nogen informationer om hvor de hospitaler skulle ligge ?

Røde kors medarbejdere på stedet har heller ingen rapporter om det, og da US department bliver spurgt om de har beviser, svarer han at jo direkte at det hele er baseret på løse rygter, og de ingen beviser har, - den slags hedder propaganda.

Journalisten viser oven i købet nye billeder af et hospital de påstår er bombet og det fejlet ingen ting.

Det er særdeles relevante og rimelige spørgsmål der stilles af journalisterne. Svarene fra US department er derimod hæklende og vævende, og en lang gang "vi tror nok", og efterlader fejlagtigt det indtryk at hele påstanden om at hospitaler skulle være blevet ramt er en stor gang propaganda.

I krig bliver hospitaler ramt ved uheld af og til, og det er sikkert også sket for både Russerne og andre i Syrien.

De eneste jeg har set beviser for der bevidst går efter hospitaler er daesh.

Skulle det være specielt Trumpistisk at stille kritiske spørgsmål, - forhåbentlig ikke, selv om jeg godt ved det ikke er populært i kommunistiske lande. Ville der være pressecensur på din parcel ?

Inden du putter mig i kasse som Trumpetist, kan jeg fortælle dig at jeg syntes han er den mindste af to onder, men at jeg hellere havde set Sanders på posten i det her, noget ekstreme, tilfælde. Han kunne højst sandsynligt have vundet valget for demokraterne.

Noget der af en eller anden grund landede på min FB-forside. Det lyder jo godt at stille kritiske spørgsmål. Venstreorienteret nærmest. Men nu er det overtaget af højrefløjen, som egentligt ikke er nogen politisk højrefløj, men mest promoverer sladder og følelsesmæssig plæderen. Harmløst, kunne man sige, men de skal nok få startet 3. verdenskrig.

De erklærer sig sjældent åbent som trumpister, men argumenterer for at "Clinton er meget værre", efterfulgt af noget sladder. Noget vi faktisk også har set her på DD.

De lugter udgydt blod og det er sikkert noget vi kommer til at mærke i Europa og i DK.

https://www.facebook.com/Skeptiske-mennesker-der-stiller-sp%C3%B8rgsm%C3%A5l-277567049117956/?hc_ref=NEWSFEED

Dem der er bag siden, er anonyme.
« Senest Redigeret: November 21, 2016, 12:54:12 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.