Forfatter Emne: MYSTISK PYRAMIDE OPDAGET I ANTARKTIS  (Læst 9319 gange)

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
MYSTISK PYRAMIDE OPDAGET I ANTARKTIS
« Dato: November 20, 2016, 10:42:40 pm »
Så er der nyt til sølvpapirshattene, både hattemændene og hattedamerne.

MYSTISK PYRAMIDE OPDAGET I ANTARKTIS
Måske skal menneskehedens historie skrives om
Overraskende billeder af, hvad der synes at være en pyramide i Antarktis forvirrer forskere rundt om i verden.
Billeder på Google Earth har afsløret eksistensen af en fire-sidet struktur, der bærer en umiskendelig lighed med de berømte egyptiske pyramider bygget for tusinder af år siden.

Stråmand med flere billeder og film:   http://www.express.co.uk/news/weird/734186/snow-pyramid-Antarctic-human-history-discovery

« Senest Redigeret: November 20, 2016, 11:00:05 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: MYSTISK PYRAMIDE OPDAGET I ANTARKTIS
« Svar #1 Dato: November 20, 2016, 11:36:56 pm »
Som konspirationstosse er jeg da skam ej overrasket over den historie. De rygter har svirret i flere år i konspirationskredse. Men måske er der så endelig ved at komme de beviser for sagen, som vi hidtil har manglet.

Illuminati-insiders har jo også fortalt, at der er alienbaser på Antarktis.

John Kerry har også for nyligt været til et hemmeligt møde der - sikkert angående denne pyramide og en underjordisk alien base dér:

HOLD ON!! Secretary Of State Visits Alien UFO BASE Antarctic Pyramid!? Secret Agenda! 11/11/2016

https://www.youtube.com/watch?v=okYATktqB5E

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 20, 2016, 11:37:06 pm »
Hehe, jeg er nu ret sikker på at du bare laver sjov, men det er faktisk en ret almindelig klippeformation.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 20, 2016, 11:37:47 pm »
Som konspirationstosse er jeg da skam ej overrasket over den historie. De rygter har svirret i flere år i konspirationskredse. Men måske er der så endelig ved at komme de beviser for sagen, som vi hidtil har manglet.

Illuminati-insiders har jo også fortalt, at er er alienbaser på Antarktis.

John Kerry har også for nyligt været til et hemmeligt møde der - sikkert angående denne pyramide og en underjordisk alien base dér:

HOLD ON!! Secretary Of State Visits Alien UFO BASE Antarctic Pyramid!? Secret Agenda! 11/11/2016

https://www.youtube.com/watch?v=okYATktqB5E

Hmm... Hvor mener I at der IKKE er alien baser?

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #4 Dato: November 20, 2016, 11:42:29 pm »
Hehe, jeg er nu ret sikker på at du bare laver sjov, men det er faktisk en ret almindelig klippeformation.

Disclosure er tættere på end du tror, hr. GuBBi. Podesta-emails afslører, at aliens allerede ER her:

[BREAKING] Podesta UFO emails LEAKED (WikiLeaks)

https://www.youtube.com/watch?v=SyYfC6JiFvc

BEVIS:

To lækkede emails afsendt fra 6. mand på månen, Edgar Mitchel, til John Podesta, Demokraternes kampagneleder:

https://www.wikileaks.org/podesta-emails/emailid/1802#searchresult

Citér
Dear John,

Because the War in Space race is heating up, I felt you should be aware of several factors as you and I schedule our Skype talk. Remember, our nonviolent ETI from the contiguous universe are helping us bring zero point energy to Earth. They will not tolerate any forms of military violence on Earth or in space. The following information in italics was shared with me by my colleague Carol Rosin, who worked closely for several years with Wernher von Braun before his death. Carol and I have worked on the Treaty on the Prevention of the Placement of Weapons in Outer Space, attached for your convenience.

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/1766

Citér
Dear John, As 2015 unfolds, I understand you are leaving the Administration in February. It is urgent that we agree on a date and time to meet to discuss Disclosure and Zero Point Energy, at your earliest available after your departure. My Catholic colleague Terri Mansfield will be there too, to bring us up to date on the Vatican’s awareness of ETI.

Lækket email fra en militærmand ved navn Jim W. Fischer, sendt til John Podesta, Demokraternes kampagneleder:

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/51709

Citér
Just wanted you know that your many efforts (past, present, and future) are deeply appreciated in trying to right the Washington D.C. failures and in particular, the unsustainable extraterrestrial coverups.

I have a question - Is it true that 1st-term USA presidents receive a presidential-briefing concerning the USA and our dealings with extraterrestrials (this done sometime during the first week in office)?

My concerns come from the credible testimonies of experiencers, harvested farm/ranch animals and the decades-long contacts we have had with aliens. Bothersome to me are comments ascribed to Bill Clinton (at book-signings?) such as "Well, I have looked at the documents." and "My hands are tied."

We have had open contact with others not of this planet, as you well know. With one-and-a-quarter-million Americans having a "top secret" clearance it seems that we are about to enter our downfall as a beacon unto the world. Problems of all kinds are escalating and our shadow governance is not helping matters. Thanks for doing what you are able to do in getting us back on track.

Sincerely,

Jim W Fischer SSgt. (ret USAF)

I din baghave er der sikkert ikke nogen. :smile1:

Spøg til side. UFO´er er skam real og det er aliens også. Jeg har selv set et par ufo´er. Så jeg er ikke i tvivl om, at de findes.

Ægte ufo´er i action :yes::

https://www.youtube.com/watch?v=O51_BQQO3qY
« Senest Redigeret: November 20, 2016, 11:57:46 pm af politisk ukorrekt »

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 20, 2016, 11:52:34 pm »

Disclosure er tættere på end du tror, hr. GuBBi. Podesta-emails afslører, at aliens allerede ER her:

[BREAKING] Podesta UFO emails LEAKED (WikiLeaks)

https://www.youtube.com/watch?v=SyYfC6JiFvc

I din baghave er der sikkert ikke nogen. :smile1:

Spøg til side. UFO´er er skam real og det er aliens også. Jeg har selv set et par ufo´er. Så jeg er ikke i tvivl om, at de findes.

Ægte ufo´er i action :yes::

https://www.youtube.com/watch?v=O51_BQQO3qY

Synes de der emails er grinagtige. Som skrevet af et barn. Ville foretrække et link til de rent faktiske emails. Desuden er jeg bedøvende ligeglad med aliens, hvis de har opdaget Zero Point Energy! Så kan vi afblæse klima-forandringer, og have nok energi til alt hvad vi kan drømme om!

Har dog større tiltro til at det kan lykkes os at skabe fussion indenfor min levetid, end zero point energy. Fussion ved vi i det mindste eksisterer.

Edit: og du har ret mht. aliens, for jeg har ingen baghave.

Edit edit: en UFO er bare et objekt på himlen man ikke er i stand til at identificere. Det er noget at et kvantespring at konkludere at fordi man ser noget man ikke er klar over hvad er, må det være væsner fra et andet solsystemem der er rejst hertil med overlyshastighed for at lure på os uden at skjule sig selv, men også uden at give sig selv til kende.
Der er nok et par hypoteser jeg ville tage i betragtning før da.
« Senest Redigeret: November 20, 2016, 11:56:03 pm af GuBBi »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #6 Dato: November 21, 2016, 12:03:00 am »
Synes de der emails er grinagtige. Som skrevet af et barn. Ville foretrække et link til de rent faktiske emails. Desuden er jeg bedøvende ligeglad med aliens, hvis de har opdaget Zero Point Energy! Så kan vi afblæse klima-forandringer, og have nok energi til alt hvad vi kan drømme om!

Mens du svarede, var jeg ved at gøre mit indlæg færdigt og jeg har nu tilføjet links til de faktiske emails fra wikileaks.

Jeg vil mene, at man bør tage det alvorligt, når en militærmand i mail henvendt til John Podesta skriver:

Citér
We have had open contact with others not of this planet, as you well know. With one-and-a-quarter-million Americans having a "top secret" clearance it seems that we are about to enter our downfall as a beacon unto the world.

Har dog større tiltro til at det kan lykkes os at skabe fussion indenfor min levetid, end zero point energy. Fussion ved vi i det mindste eksisterer.

Ja, medmindre at aliens kommer med det dersens Zero Point Energy. :yes:

Edit: og du har ret mht. aliens, for jeg har ingen baghave.

Ja, der kan du bare se. :blum:

Edit edit: en UFO er bare et objekt på himlen man ikke er i stand til at identificere. Det er noget at et kvantespring at konkludere at fordi man ser noget man ikke er klar over hvad er, må det være væsner fra et andet solsystemem der er rejst hertil med overlyshastighed for at lure på os uden at skjule sig selv, men også uden at give sig selv til kende.
Der er nok et par hypoteser jeg ville tage i betragtning før da.

Jeg skrev derfor også bare, at det var ufo´er. Jeg har selv set ufo´er 3-4 gange. Om det så er rumskibe, er en anden sag.
« Senest Redigeret: November 21, 2016, 12:05:24 am af politisk ukorrekt »

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 21, 2016, 12:14:22 am »
mht. emails:

Citér
From:terribillionairs@aol.com
To: john.podesta@gmail.com

Seems legit... Hvis jeg skulle sende tophemmelige emails omkring aliens osv., ville jeg naturligvis bruge hotmails, som udbyderen har ret til at kigge igennem. Hvad er det værste der kunne ske?
Det er jo ikke fordi enhver idiot kan skabe en hotmails i mit navn.

Men tak for link under alle omstændigheder. Men for mig bekræfter afsender og modtager min mistanke om at det er noget en troll har lavet, og at alt konspirationsmiljøet er gået i selvspind over det. Eneste grund til at det kommer med i wikileaks, er fordi de har sat en officiel email som cc.

Mht. UFO'er så er der også en klasse af dem jeg "tror" på. Og det er lysfænomener over særligt kvartzholdige klippeformationer under pres. Specielt før jordskælv er der tit rapporteret lysglimt på himlen, og der er endda et par billeder af det (tør ikke udtale mig om deres validitet, dog). Men det er et fænomen der ser ud til at være over hele kloden, fra Norge til Japan, og det ser ud til at ave en meget jordisk forklaring. På en eller anden måde skaber spændingen i jorden nogle kuglelyns-agtige fænomener i himlen, men vi ved ikke hvordan endnu. Lidt for fremtidige forskere at finde ud af.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #8 Dato: November 21, 2016, 12:32:26 am »
mht. emails:

Citér

Seems legit... Hvis jeg skulle sende tophemmelige emails omkring aliens osv., ville jeg naturligvis bruge hotmails, som udbyderen har ret til at kigge igennem. Hvad er det værste der kunne ske?

Jeg er ikke it-ekspert, så ved slet ikke hvilke mails der er mest sikre. Men hvem siger at ham der astronauten, Edgar Mitchel, behøver have forstand på den slags? Han var ca. 80, da ha skrev de mails. 80-årige har normalt ikke meget begreb om it.

Med alle de Podesta-emails, der er lækket, ville det undre mig, hvis de skulle være frembragt af en troll. Iføle Wikipedia skulle der være tale om John Podesta´s private gmail-konto:

https://en.wikipedia.org/wiki/John_Podesta

On October 7, 2016, WikiLeaks started to publish thousands of emails reportedly retrieved from Podesta's private Gmail account.[30] Podesta and the Clinton campaign did not confirm or deny the authenticity of the emails[31][32] and along with others[who?] have stated that the Russian government is behind the leaks.

Podesta skulle altså ikke have afkrævet at disse emails er autentiske (dog ej heller bekræftet det).

Men tak for link under alle omstændigheder. Men for mig bekræfter afsender og modtager min mistanke om at det er noget en troll har lavet, og at alt konspirationsmiljøet er gået i selvspind over det. Eneste grund til at det kommer med i wikileaks, er fordi de har sat en officiel email som cc.

Hvis det ER en troll, er det nok vores allesammens allestedsværende troll, Troels Trollerik aká PJ-stalkeren. EJ, han ER da også overalt!!  :hyper:

Mht. UFO'er så er der også en klasse af dem jeg "tror" på. Og det er lysfænomener over særligt kvartzholdige klippeformationer under pres. Specielt før jordskælv er der tit rapporteret lysglimt på himlen, og der er endda et par billeder af det (tør ikke udtale mig om deres validitet, dog). Men det er et fænomen der ser ud til at være over hele kloden, fra Norge til Japan, og det ser ud til at ave en meget jordisk forklaring. På en eller anden måde skaber spændingen i jorden nogle kuglelyns-agtige fænomener i himlen, men vi ved ikke hvordan endnu. Lidt for fremtidige forskere at finde ud af.

Den teori lyder da meget plausibel. Men den forklarer vel bare ikke alle ufo-observationer. Men jo, sikkert en del af dem. Bl.a. en del af dem, som har været i Norge gennem årene.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 21, 2016, 12:35:41 am »
Nu spammer jeg lidt, men jeg har lige opdaget noget. Julen kommer sgu tidligt for dig i år politisk Ukorrekt.
Jeg har et vaskeægte mysterium:

For ham militærmanden der skriver en mail omkring kommunikation med folk fra en anden verden, ham ved navn "Jim W Fischer" ER DØD. Han døde i 2008:
http://www.legacy.com/obituaries/montgomeryadvertiser/obituary.aspx?n=james-w-fischer&pid=156328767
Han døde 7 år før han oprettede en hotmail og brugte den til at diskutere statshemmeligheder.
Ifølge nekrologen var han godt nok Oberst, og ikke bare Sergent, som skrevet i brevet, men det giver heller ikke mening at en sergent har adgang til tophemmelige dokumenter. Og ærligt talt, når jeg får en mail fra "den anden side" gider jeg ikke hænge mig i den slags formalia. Man siger jo at alderen trykker på hukommelsen, og så kan man jo gætte sig til at døden nok kan få en person til at glemme sin rang.

Det store spørgsmål er naturligvis: Er der et spøgelse på spil, eller fakede han sin egen død for at kunne fortsætte sit hemmelige hotmail relaterede arbejde? Mht. sidstnævnte teori kan jeg godt høre at det lyder lidt langt ude at han skulle fake sin død, og så fortsat bruge sit eget navn, men kan være han har set lidt mange James Bond film, og derfor heller aldrig bruger et dæknavn.

Der kan i hvert fald umuligt være andre forklaringer end de to, på det dokument.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: November 21, 2016, 12:42:43 am »
mht. emails:

Citér

Jeg er ikke it-ekspert, så ved slet ikke hvilke mails der er mest sikre. Men hvem siger at ham der astronauten, Edgar Mitchel, behøver have forstand på den slags? Han var ca. 80, da ha skrev de mails. 80-årige har normalt ikke meget begreb om it.

Med alle de Podesta-emails, der er lækket, ville det undre mig, hvis de skulle være frembragt af en troll. Iføle Wikipedia skulle der være tale om John Podesta´s private gmail-konto:

https://en.wikipedia.org/wiki/John_Podesta

On October 7, 2016, WikiLeaks started to publish thousands of emails reportedly retrieved from Podesta's private Gmail account.[30] Podesta and the Clinton campaign did not confirm or deny the authenticity of the emails[31][32] and along with others[who?] have stated that the Russian government is behind the leaks.

Podesta skulle altså ikke have afkrævet at disse emails er autentiske (dog ej heller bekræftet det).

Mailsne er jo TIL den mail og ikke fra den. Jeg kan på under to minutter oprette en hotmail i Kissingers navn, og bruge den til at sende en mail til Podesta, hvor jeg skriver "Kan du huske den gang vi slog Kennedy ihjel? Good times...", og så kan jeg vente på næste batch fra wikileaks, og falde ned fra stolen af grin når en youtube kanal proklamerer at sandheden nu er kommet frem med min mail som kilde. Trolling af dimensioner, og jeg brugte under 120 sekunders energi på det.

• Gæst
Two can play that game..!
« Svar #11 Dato: November 21, 2016, 04:45:33 am »
Den er god nok..!

Der er simpelthen tale om et mausolæum - en gravsten af enorme dimensioner om I vil..

- og IKKE til hvem som helst, men pyramiden er rejst til ære for Marilyn Monroe - af den amerikansk/italienske mafia - på foranledning af nu afdøde Frank Sinatra...

- adspurgt om validiteten af historien, allerede i 1966, slog Sinatra det hen med en spøg - noget med at 'Marilyn var SÅ hot at hun måtte stedes til hvile i en verden af is'...

Vi andre kender nu godt sandheden:  Monroe stod i 1960 til at vinde det næste valg til præsidentembedet i stedet for Lyndon B. Johnson - det vil sige at hun åbenbart VIDSTE at JFK ville blive myrdet af Illuminati d. 22 November -63...!

- denne viden havde hun angiveligt fra en gammel kommunist-ven fra ved navn 'Robert Zimmerman' - (aka Bob Dylan)...

Bob Dylan, som i virkeligheden var et fremstående medlem i inderkredsen af Frimurerne i Kentucky - svor ved Marilyns alt for tidlige død - at i langt ude i fremtiden - nemlig i det herrens år 2017, da skulle USA for alvor forbandes med en blond, tom gåsehjerne som præsident...

- og det er GANSKE vist...!  :hyper:
« Senest Redigeret: November 21, 2016, 04:48:03 am af Tørresnoren »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: November 21, 2016, 10:46:28 am »
Citér
Dear John,

Because the War in Space race is heating up, I felt you should be aware of several factors as you and I schedule our Skype talk. Remember, our nonviolent ETI from the contiguous universe are helping us bring zero point energy to Earth. They will not tolerate any forms of military violence on Earth or in space. The following information in italics was shared with me by my colleague Carol Rosin, who worked closely for several years with Wernher von Braun before his death. Carol and I have worked on the Treaty on the Prevention of the Placement of Weapons in Outer Space, attached for your convenience.
Jeg undrer mig lidt over indholdet i den tekst. "They will not tolerate any forms of military violence on Earth or in space". Det minder for meget om filmen The day the earth stood still fra 1951, hvor jorden også bliver kontaktet af en rummand, der er bekymret for, at vi eksporterer for meget krig. Indtil videre foregår 99% af alle krige og konflikter med håndvåben og for stormagter er er regionale konflikter mere vigtige end hvad der sker i rummet.
Og hvorfor skulle en krig på jorden være til gene for rumvæsener mange lysår væk? Det giver jo ingen mening.

Og så ved jeg ikke, om jeg er den eneste, der finder starten lidt komisk. "Dear John" i en mail, der handler om aliens, zp-energi og rumkrig.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.2%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: November 21, 2016, 11:16:57 am »
Mount Everest er tilsyneladende også en pyramide bygget af rumvæsner.  :alien:

Danmark frit for marmorkrebs.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #14 Dato: November 21, 2016, 11:43:32 am »
Nu spammer jeg lidt, men jeg har lige opdaget noget. Julen kommer sgu tidligt for dig i år politisk Ukorrekt.
Jeg har et vaskeægte mysterium:

For ham militærmanden der skriver en mail omkring kommunikation med folk fra en anden verden, ham ved navn "Jim W Fischer" ER DØD. Han døde i 2008:
http://www.legacy.com/obituaries/montgomeryadvertiser/obituary.aspx?n=james-w-fischer&pid=156328767
Han døde 7 år før han oprettede en hotmail og brugte den til at diskutere statshemmeligheder.
Ifølge nekrologen var han godt nok Oberst, og ikke bare Sergent, som skrevet i brevet, men det giver heller ikke mening at en sergent har adgang til tophemmelige dokumenter. Og ærligt talt, når jeg får en mail fra "den anden side" gider jeg ikke hænge mig i den slags formalia. Man siger jo at alderen trykker på hukommelsen, og så kan man jo gætte sig til at døden nok kan få en person til at glemme sin rang.

Det store spørgsmål er naturligvis: Er der et spøgelse på spil, eller fakede han sin egen død for at kunne fortsætte sit hemmelige hotmail relaterede arbejde? Mht. sidstnævnte teori kan jeg godt høre at det lyder lidt langt ude at han skulle fake sin død, og så fortsat bruge sit eget navn, men kan være han har set lidt mange James Bond film, og derfor heller aldrig bruger et dæknavn.

Der kan i hvert fald umuligt være andre forklaringer end de to, på det dokument.

God humor der, hr. GuBBi.

Der er bare ét problem ved dit ellers udmærkede link fra Legacy. Manden i dit link hedder James og ikke Jim. :smile1:

Når dette så er sagt, så hvis du har ret i din formodning om, at disse mails er falske, så er der jo også i et eller andet omfang tale om en konspiration. Hvorfor udgiver Wikileaks falske emails kort før det amerikanske præsidentvalg? Har Wikileaks en agenda hermed? Styres Wikileaks reelt af CIA, FBI eller af Illuminati? :hyper:

Så HVIS du har ret, åbner det skam da blot op for en anden og lige så interessant konspirationsteori.  Nemlig at Wikileaks er et værktøj, som magteliten selv benytter sig af for f.eks. at manipulere med det amerikanske præsidentvalg og med den offentlige opinion i almindelighed. :yes:

Og så ér vi igen ved Illuminati Kort-konspirationsteorien. Er Assange selv en del af Illuminati og er det hele bare et spil for galleriet?:

SIMPSONS forudsage Trump som præsident tilbage i 2000:

https://www.youtube.com/watch?v=gN_mjI_HswU

Trump laver konstant et håndtegn, der ifølge eksperter udi det okkulte er et 666-håndtegn. Husk at Illuminati´s religion er Lucifer-religionen:

Jeg er stadig ikke overbevist om at disse Wikileaks-mails er falske, men HVIS de er, så har vi jo sådan set bare en ny spændende konspirationsteori. :blum:

« Senest Redigeret: November 21, 2016, 12:27:51 pm af politisk ukorrekt »