Forfatter Emne: muslimer  (Læst 2371 gange)

Anklageren

• Gæst
Sv: muslimer
« Svar #15 Dato: November 22, 2016, 11:29:23 am »
Vi aner omridset af en undskyldning, som går ud på: vesten fører krige imod onde mennesker i Mellemøsten - og vesten fører krige imod gode mennesker  i resten af verden.

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: November 22, 2016, 02:22:04 pm »

du ved ikke en skid om hvodan det er at blive mobbet, self kan du støtte dem. jeg jkan da os sige til en dreng så så ikke græd forstår dig, self kan jeg ikke det jeg har ikke prøvet det

det der pis med de har det skidt, er ingen unskyldning. jeg sparker min mobber gerne igen som jeg gjorde sidst. jeg tager ikke hensyn til deres barndom

Jeg bliver da konstant mobbet, fordi jeg skriver ting her på nettet, som flertallet betragter som skørt. F.eks. at aliens og reptilians eksisterer. Så jo, jeg kender skam da til mobning.

Men netop derfor kan jeg også genkende en mobber. Det er mit indtryk, at du selv er en mobber. :yes:

du har jo aldrig blevet mobbet derfor du støtter mobber.- lad vær at udtal di g om noget du ike ved noget om. hvornda kan du svinsk mene mobning er iorden fordi de har det sskidt?= hvad er det for noget pis. jeg har da os haft det skidt men aldrig mobbet nogen

for det andet er det ingen unskyldning. skider på grunden. jeg sparjkede min mobber og gør det gerne igen. jeg er ligeglad med hvordan de har det.

finder du dig i at blive tævet fordi personen har det skidt? fedt for dig hvorfor har vi ikke set mange andre med dårlig barndom mobbe? så den påstand holder ikke.

drop det pis med at støtte mobning fordi du synesd e har det skidt

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: November 22, 2016, 10:34:45 pm »
12qw November 21, 2016, 01:51:21 pm

Citér
racist, hvornår har vi hørt om budister hinduer og kurdere være imod  muslimer og lave ballade? hvorfor er det kun eruopæerne der laver ballade?

Årh jo lille imbisible rotte, der er jo mange tilfælde hvor disse andre trosretninger I ANDRE LANDE UDENFOR EU har angrebet muslimske bosteder, MEN VI TALER OM HER I EU - og her er det kun jer islamister, som angriber alt og alle - I ødelægger, myrder, er til offentlig last, stort set alle voksne mænd med muslimsk baggrund er mere eller mindre kriminelle, konerne laver kun børn, som senere bliver til belastning, og laver ellers intet andet, så lille sort-røde abe - det er ikke europæerne (etniske) som laver ballade, men der imod de "skide immigrerede muslimer" - se blot på Bruxelles, Paris og promenaden ved Nice  :MG_229:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: November 23, 2016, 02:08:43 pm »
12qw November 21, 2016, 01:51:21 pm

Citér
racist, hvornår har vi hørt om budister hinduer og kurdere være imod  muslimer og lave ballade? hvorfor er det kun eruopæerne der laver ballade?

Årh jo lille imbisible rotte, der er jo mange tilfælde hvor disse andre trosretninger I ANDRE LANDE UDENFOR EU har angrebet muslimske bosteder, MEN VI TALER OM HER I EU - og her er det kun jer islamister, som angriber alt og alle - I ødelægger, myrder, er til offentlig last, stort set alle voksne mænd med muslimsk baggrund er mere eller mindre kriminelle, konerne laver kun børn, som senere bliver til belastning, og laver ellers intet andet, så lille sort-røde abe - det er ikke europæerne (etniske) som laver ballade, men der imod de "skide immigrerede muslimer" - se blot på Bruxelles, Paris og promenaden ved Nice  :MG_229:

ja for muslimer har jo store problemer med hinduer budister og asiater

alle vegne er i terroister, først var det jøder så negere og nu muslimer.- nævn et folkefærd europæer kan enes med?

i kan ikke leve i harmoni med nogen. jeres hobby er at dræbe mennesker. i elsker det jo

me

• Gæst
« Svar #19 Dato: November 23, 2016, 03:52:35 pm »

alle vegne er i terroister, først var det jøder så negere og nu muslimer.- nævn et folkefærd europæer kan enes med?

i kan ikke leve i harmoni med nogen. jeres hobby er at dræbe mennesker. i elsker det jo

Du glemte at indsætte stavefejl. :smile:

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: November 23, 2016, 04:56:18 pm »

Europa har faktisk fredelige relationer til det meste af verden idag. Kan du nævnte et sted hvor muslimer kommer fint ud af det med andre andet end vesten (og selv her er der tit problemer)?
Den muslimske verden har behov for selvransagelse og en reformation. Islam lige PT har et problem med religiøs tolerance, ligesom kristendommen havde for 1000 år siden. Kristendommen kom videre, nu er det jeres tur.
« Senest Redigeret: November 23, 2016, 05:10:49 pm af GuBBi »

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: November 24, 2016, 04:29:16 pm »

Europa har faktisk fredelige relationer til det meste af verden idag. Kan du nævnte et sted hvor muslimer kommer fint ud af det med andre andet end vesten (og selv her er der tit problemer)?
Den muslimske verden har behov for selvransagelse og en reformation. Islam lige PT har et problem med religiøs tolerance, ligesom kristendommen havde for 1000 år siden. Kristendommen kom videre, nu er det jeres tur.

først ku i ikke enes med jøder hvor i dræbte 6 millioner. så var det negere, nu muslimer og så østeuropæer. i kan ikke leve i harmoni med nogen, se anden verdenskrig

der er problemer med jer overalt. derfor hader vi jer. vi dræber idet mindste ikke millioner civile

hvorfor tuder usa ikke når dræber muslimske civile? tror du de passer på? de har ført krigen på en grusom måde