Forfatter Emne: Hun bliver ikke isoleret, hun isolerer sig selv  (Læst 4675 gange)

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Kan vi være enige om, at Gandhi besejrede det britiske militær?
« Svar #15 Dato: November 19, 2016, 07:52:38 pm »
Det står fuldstændig i modsætning til den voksende splittelse i det danske samfund, som er den egentlige fjende ...

Det har du ret i. Overalt hvor islam kommer frem, bliver der splittelse i de oprindelige befolkninger. Desværre fordi nogen viser imødekommenhed overfor islam.

Islam i fremmede kulturer er som når en gøg lægger et æg i fremmed fugl rede. Den vokser sig større og større og kræver mere og mere, mens de intetanende forældre bare fodrer videre på den.

http://www.b.dk/globalt/tanken-om-at-skabe-en-europaeisk-form-for-islam-virker-ikke?referrer=RSS
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Anklageren

• Gæst
I kender nok myten om Balder og Loke
« Svar #16 Dato: November 19, 2016, 08:01:24 pm »
Loke gav guderne mange problemer, fordi han satte splid mellem dem, men da Balder blev skudt med en pil af mistelten, mistede de tålmodigheden.

I Gylfaginning kan man læse om hvordan straffen er brutal: Guderne lænker Loke i en hule i et bjerg i Jotunheim.

Her står han med møllesten om halsen, om maven og om knæene, så han ikke kan røre sig. Han får hverken vådt eller tørt. For at sikre sig, at Loke ikke vil bryde sine lænker, bandt aserne ham med hans søn Narfes' tarme.

Aserne vil ikke slå Loke ihjel, så de forvandler Narfes bror Vale til en ulv og venter på, at de to brødre skulle komme op at skændes. Vale som ikke var kendt med sin nye styrke som ulv sønderrev Narfe, og aserne bruger hans tarme.

Over Lokes hoved er der en kæmpe slange, som drypper sin gift og galde ned på Lokes hoved. Det er så pinefuldt, at Loke ryster og skælver; når det sker, ryster bjerget.

Det er herfra jordskælv stammer.

###

Den historie kan lære os, at det vi i dag har glemt om, hvad splid betyder for et samfund - det forstod vores forfædre ganske udmærket.

I dag er splid den aller største trussel imod Danmark.

Anklageren

• Gæst
Sv: Kan vi være enige om, at Gandhi besejrede det britiske militær?
« Svar #17 Dato: November 19, 2016, 08:05:14 pm »

Det har du ret i. Overalt hvor islam kommer frem, bliver der splittelse i de oprindelige befolkninger. Desværre fordi nogen viser imødekommenhed overfor islam.

Det du gør der, er at forklare hvis skyld splittelsen er, og derfor anerkender du ikke problemet.

Man kan slet ikke løse problemer ved at forhandle skyld.

Det er en bortforklaring, så du bør måske læse historierne om Loke igen.

Det svarer 100% til at give Trump skylden for, at amerikanerne nu slås i gaderne og at hadforbrydelser imod farvede accelererer.

Man kommer ikke ud af stedet ved at forhandle skyld på den måde - det er en pseudoforklaring.

Jeg vil sige det på den måde, at hvis 4-5% muslimer kan ødelægge Danmark - så kan de nationale følelser egentlig også være være ligegyldige - for hvis det er sandt, så er der alligevel ikke noget, som er værd at bevare.

« Senest Redigeret: November 19, 2016, 08:20:57 pm af Anklageren »

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Kløften bliver kun større og større
« Svar #18 Dato: November 19, 2016, 08:34:40 pm »
Du har helt ret, og splittelsen vil blive større og større så længe dem der viser imødekommenhed over for islam, fuldstændig fornægter, lukker øjnene og søger at bortforklare de problemer islam bringer med sig over alt.

Det skaber naturligvis en splittelse mellem bl.a. ofrene og deres sympatisører for det stigende antal chikaner, røverier, voldtægter og tilfældig racistisk vold fra muslimer, og så dem der lefler for dem og sympatiserer med dem.

Folk der går ind for at udbrede ligestilling, demokrati og ytringsfrihed har måske også lidt svært ved at se hvorfor folk der kæmper for det modsatte og som de netop af den grund afskyr og nødvendigvis må anse som fjender, pludselig skulle ligestilles.

Andre kan se at den velfærd den forrige generation kæmpede så hårdt for, nu er sat over styr af den efterfølgende generation.

Jeg håber bare splittelsen kan løses på demokratisk vis og i stemmeboxen, men jeg tvivler efter hånden, fordi det ikke er en splittelse mellem muslimer og danskere, men en dyb splittelse mellem det røde og det blå Danmark, hvor muslimerne er det der har splittet dem.

På den anden side ville det nok være godt for selve planetens helbred og dens fortsatte eksistens, hvis 80 - 90 % eller mere af menneskeheden forsvandt. Så intet er vel så galt at det ikke er godt for noget.

Islam i fremmede kulturer er som når en gøg lægger et æg i fremmed fugl rede. Den vokser sig større og større og kræver mere og mere, mens de intetanende forældre bare fodrer videre på den.

http://www.b.dk/globalt/tanken-om-at-skabe-en-europaeisk-form-for-islam-virker-ikke?referrer=RSS
« Senest Redigeret: November 19, 2016, 08:55:38 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
Den danske kultur er overlegen, og vælter ikke for en ørkenreligion
« Svar #19 Dato: November 19, 2016, 08:44:18 pm »
Den danske kultur består ikke kun af den lille angste befolkningsgruppe, som ikke stoler på deres egen kultur.

Den civilisation, som Danmark tilhører, er overlegen både teknisk, videnskabeligt, militært, moralsk og politisk, så der er ingen grund til at være så bange for, at vores kultur ikke skal kunne klare sig.

Den moralske og politiske overlegenhed består i, at vi lever i et mere frit samfund - og den tekniske, videnskabelige og militære overlegenhed sikrer os fysisk.

Putin er den eneste fysiske fjende af nogen praktisk betydning, og derfor er vi nødt til at have et stærkt militær.

« Senest Redigeret: November 19, 2016, 08:47:00 pm af Anklageren »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Hun bliver ikke isoleret, hun isolerer sig selv
« Svar #20 Dato: November 19, 2016, 09:04:13 pm »
Hvorfor sætter hun sig ikke ned?

Nok fordi hun ikke må sætte sig sammen med de Urene vantro ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #21 Dato: November 20, 2016, 09:41:54 am »
Jeg blev så glad, da jeg så det fotografi. Nu kan vi ikke længere skjule danskernes racisme over for Islamiske Nydanskere. Det billede siger jo det hele. Det er jo nærmest en slags apartheid, der eksemplificeres der. Hun har nok fået at vide, at hun ikke må sætte sig ned, men at hun skal stå op i stedet for, så kun danskere kan sidde. Det er jo nærmest en slags etnisk udrensning. Men nu kan hele verden se det - hvordan vi mobber og holder "de andre" udenfor her i danmark, og det er godt. Man burde arrangere en delegation, der rejste rundt i Mellemøsten og udbredte kendskabet til det billede - så den danske regering og det danske folk blev tvunget til at undskylde.  :aww: :Cherna_29:
Midlerne er underordnede.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.8%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: November 20, 2016, 10:15:28 am »
Man burde arrangere en delegation, der rejste rundt i Mellemøsten og udbredte kendskabet til det billede - så den danske regering og det danske folk blev tvunget til at undskylde.  :aww: :Cherna_29:

Lidt mindre ambitiøst: at Nationalpartiet fik styr på deres hjemmeside. Den ligner mest en henkastet bananskræl.

Vi ville gerne vide lidt om samfundsøkonomien, med det kommende muslimske flertal i DK. Budgetterne? Vi ved jo godt at der skal bruges en masse midler til moskeer og til hemmeligt politi og deres torturfængsler. Men ellers?
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #23 Dato: November 20, 2016, 10:36:01 am »
Jeg blev så glad, da jeg så det fotografi. Nu kan vi ikke længere skjule danskernes racisme over for Islamiske Nydanskere. Det billede siger jo det hele. Det er jo nærmest en slags apartheid, der eksemplificeres der. Hun har nok fået at vide, at hun ikke må sætte sig ned, men at hun skal stå op i stedet for, så kun danskere kan sidde. Det er jo nærmest en slags etnisk udrensning. Men nu kan hele verden se det - hvordan vi mobber og holder "de andre" udenfor her i danmark, og det er godt. Man burde arrangere en delegation, der rejste rundt i Mellemøsten og udbredte kendskabet til det billede - så den danske regering og det danske folk blev tvunget til at undskylde.

Smut du bare. Der er INGEN her der vil savne dig.
Mage til idiot skal man lede længe efter.
Endnu et bevis på at du udelukkende er her for at prokere og udgyde lort.
Troll af værste skuffe.

Det er slet, slet ikke det, det her handler om! Nej, det handler om folkeoplysning og demokrati, simpelthen!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #24 Dato: November 20, 2016, 10:36:49 am »
Man burde arrangere en delegation, der rejste rundt i Mellemøsten og udbredte kendskabet til det billede - så den danske regering og det danske folk blev tvunget til at undskylde.  :aww: :Cherna_29:

Lidt mindre ambitiøst: at Nationalpartiet fik styr på deres hjemmeside. Den ligner mest en henkastet bananskræl.

Vi ville gerne vide lidt om samfundsøkonomien, med det kommende muslimske flertal i DK. Budgetterne? Vi ved jo godt at der skal bruges en masse midler til moskeer og til hemmeligt politi og deres torturfængsler. Men ellers?

Carlo! Hvor kan du skrive det?!

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #25 Dato: November 20, 2016, 11:25:48 am »
Det pågældende billede behøver jo ikke sige så meget. Man bør se på konteksten. Hun ser ud til at være til en sportskamp, sikkert mellem to danske hold. Og så er det naturligt, at hun ikke gider heppe på noget af holdene. Hvis jeg tager til en håndboldkamp i Polen, vil jeg da også virke som isoleret i forhold til de øvrige tilskuere, da det ville rage mig en papand, hvem som vinder.

Man ville kunne også finde masser af situationer, hvor JEG befinder mig steder, hvor jeg føler mig isoleret i forhold til omgivelserne. Og det tror jeg man kan finde med alle mennesker. Carlo, som er kommunist, vil være isoleret på DF´s landsmøde. Rudi, som er modsatrettet rent politisk, vil føle sig isoleret på SF´s landsmøde. O.s.v. Når jeg en sjælden gang tager ud på stadion og ser AaB spille her i byen, føler jeg mig også lidt isoleret, da jeg kun ser kampen for underholdningens skyld og er pisseligeglad med om AaB vinder (hvilket sikkert skyldes at jeg ikke er indfødt her i byen). Så vi kan jo alle befinde os i situationer, hvor vi virker ude af konteksten eller isolerede.

Når dette så er sagt, så bør muslimer selvfølgelig forsøge selv at integrere sig - fremfor at forvente at verden hele tiden kommer til dem. Man bør først vise lidt god vilje og lidt åbent sind, hvis man vil integreres. Der er jo også gode eksempler på muslimer, som er velintegrerede. Jeg kommer altid til at tænke på ham den unge sanger, Basim. Fordi jeg synes han har en glad og positiv energi og det gør, at han tiltrækker folk i stedet for at frastøde dem (som f.eks. en kvinde med burka gør) - og ingen vil vel hævde, at han ikke er velintegreret. Han er så velintegreret, at han bl.a. har udtalt at homoseksuelle er lige så gode som alle andre mennesker. Det er jo ikke ligefrem en særligt muslimsk udtalelse.
« Senest Redigeret: November 20, 2016, 11:28:53 am af politisk ukorrekt »

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: November 20, 2016, 12:09:04 pm »
Jeg blev så glad, da jeg så det fotografi. Nu kan vi ikke længere skjule danskernes racisme over for Islamiske Nydanskere. Det billede siger jo det hele. Det er jo nærmest en slags apartheid, der eksemplificeres der. Hun har nok fået at vide, at hun ikke må sætte sig ned, men at hun skal stå op i stedet for, så kun danskere kan sidde. Det er jo nærmest en slags etnisk udrensning. Men nu kan hele verden se det - hvordan vi mobber og holder "de andre" udenfor her i danmark, og det er godt. Man burde arrangere en delegation, der rejste rundt i Mellemøsten og udbredte kendskabet til det billede - så den danske regering og det danske folk blev tvunget til at undskylde.  :aww: :Cherna_29:

.... og hvordan skulle Danmark så helt præcist blive tvunget til det ?

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: November 20, 2016, 12:48:10 pm »
Hvorfor sætter hun sig ikke ned?

Nok fordi hun ikke må sætte sig sammen med de Urene vantro ... :ermm:

Tænk, jeg troede, at alle vidste, at ærbare muslimske kvinder ikke må blande sig med fremmede mænd.
Derfor står hun alene et andet sted i hallen.
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: November 20, 2016, 02:25:50 pm »
citat af politisk ukorrekt: "Når dette så er sagt, så bør muslimer selvfølgelig forsøge selv at integrere sig - fremfor at forvente at verden hele tiden kommer til dem. Man bør først vise lidt god vilje og lidt åbent sind, hvis man vil integreres. Der er jo også gode eksempler på muslimer, som er velintegrerede. Jeg kommer altid til at tænke på ham den unge sanger, Basim. Fordi jeg synes han har en glad og positiv energi og det gør, at han tiltrækker folk i stedet for at frastøde dem (som f.eks. en kvinde med burka gør) - og ingen vil vel hævde, at han ikke er velintegreret. Han er så velintegreret, at han bl.a. har udtalt at homoseksuelle er lige så gode som alle andre mennesker. Det er jo ikke ligefrem en særligt muslimsk udtalelse."

Jeg er helt enig. Når man er tilflytter til et nyt land/anden kultur, er man selv forpligtet til at indordne sig og leve i overensstemmelse med det nye lands værdier.

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: November 20, 2016, 02:26:21 pm »
Phil:
Citér
.... og hvordan skulle Danmark så helt præcist blive tvunget til det ?

Vedkommende ønsker jo ligefrem en reprise af Muhammedkrisen. Havde det været i filmens verden: "Muhammedkrisen II".
Læg mærke til, at personen skriver "jeg blev så glad, da jeg så det fotografi"...! Fordi her er noget, der kan bruges imod danskerne - det er nemlig det væsentlige for Tigermanden; pigen selv er ligegyldig.

Men jeg kan se, at flere anser Tigermanden for at være en udpræget troll, så det er nok bedre bare at lade ham/hende hyle sit danskerfjendske galskab.
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.