Forfatter Emne: ½ muslim fik kolde fødder i Tøndersagen?  (Læst 2330 gange)

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: ½ muslim fik kolde fødder i Tøndersagen?
« Svar #15 Dato: November 18, 2016, 03:31:48 pm »
Sharia-Trollen trænger til briller.

Du er nok en af Muhammeds efterfølgere?

Vil du gerne fortælle, hvad lavede den MUSLIM på den adresse, hvis det kun var for at købe en motorcykel eller andet lort?

????????????????????????

Så lad os tage den én gang til for prins Knud:

Som det fremgår af dit link var han på adressen, fordi politiet have bedt ham om det.

citat:
"Dansk-tyrkeren fik også tilbuddet om at besøge Zandra Berthelsen i hendes hjem, men han takkede nej og kontaktede i stedet politiet med sine informationer. Her fik han besked på at tage hen til den unge piges hus for at se, hvad der foregik.

Næste gang vennen skulle hen til Zandra Bertelsen, fik han derfor følgeskab af anmelderen. Han gik dog ikke med ind, men fik alligevel stillet faderen et par spørgsmål, der både bekræftede, at datteren var til leje, men også at hun blev misbrugt af sin egen far.

- Jeg rystede, for jeg havde et barnebarn på samme alder den gang. Men jeg kunne ikke gøre noget, jeg kunne ikke råbe og skrige, så ville det gå helt galt. Jeg skulle bare hjem hurtigst muligt og kontakte politiet, siger den 64-årige.

Han videregav de chokerende opdagelser til politiet, og derfra rullede sagen."
citat slut

me

• Gæst
« Svar #16 Dato: November 18, 2016, 03:43:39 pm »

Ja, og du er vel en efterfølger af denne. :smile:

Sharia

• Gæst
Du virker syg?
« Svar #17 Dato: November 19, 2016, 12:24:40 pm »

Ja, og du er vel en efterfølger af denne. :smile:

Og du er efterfølger af Anklageren, Tigermanden og Homofaber.

Godt, man ikke skal have noget med Jer at af gøre?

الله أكبر الله اكبر

Allahu akbar?

https://da.wikipedia.org/wiki/Allahu_Akbar_

Sharia

• Gæst
Du kan heller ikke læse?
« Svar #18 Dato: November 19, 2016, 12:39:11 pm »
Sharia-Trollen trænger til briller.

Vil du gerne fortælle, hvad lavede den MUSLIM på den adresse, hvis det kun var for at købe en motorcykel eller andet lort?

????????????????????????

Så lad os tage den én gang til for prins Knud:

Som det fremgår af dit link var han på adressen, fordi politiet have bedt ham om det.

citat:
"Dansk-tyrkeren fik også tilbuddet om at besøge Zandra Berthelsen i hendes hjem, men han takkede nej og kontaktede i stedet politiet med sine informationer. Her fik han besked på at tage hen til den unge piges hus for at se, hvad der foregik.

Næste gang vennen skulle hen til Zandra Bertelsen, fik han derfor følgeskab af anmelderen. Han gik dog ikke med ind, men fik alligevel stillet faderen et par spørgsmål, der både bekræftede, at datteren var til leje, men også at hun blev misbrugt af sin egen far.

- Jeg rystede, for jeg havde et barnebarn på samme alder den gang. Men jeg kunne ikke gøre noget, jeg kunne ikke råbe og skrige, så ville det gå helt galt. Jeg skulle bare hjem hurtigst muligt og kontakte politiet, siger den 64-årige.

Han videregav de chokerende opdagelser til politiet, og derfra rullede sagen."
citat slut

Muslimen havde tydelig interesse i pædofili, som profeten Muhammed, men fik kolde fødder og angav sine trosfæller og står derfor som en trussel i det muslimske miljø?

Man tager ikke til et pædomøde, for at stikke sine muslimske venner?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Ærlig talt Sharia
« Svar #19 Dato: November 19, 2016, 01:07:10 pm »
Muslimen havde tydelig interesse i pædofili, som profeten Muhammed, men fik kolde fødder og angav sine trosfæller og står derfor som en trussel i det muslimske miljø?

Dansk-tyrkeren behøver slet slet ikke at have lige så meget interesse for pædofili - som du har - for at melde sagen til politiet.

Desuden er han en helt, for det var farligt at være årsag til, at så mange endte bag tremmer. Det har han også fået at mærke.

Det passer dig ikke, en muslim bliver oprørt over, at en dansker misbruger sin egen lille pige - og derfor vrøvler du konstant i denne tråd.

Har du overvejet, om det tjener den sag, som du så krampagtigt forsøger at føre?

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Ærlig talt Sharia
« Svar #20 Dato: November 19, 2016, 03:17:18 pm »

Desuden er han en helt, for det var farligt at være årsag til, at så mange endte bag tremmer. Det har han også fået at mærke.

Præcis! Hvem ved hvor længe uhyrlighederne ville have stået på, hvis ikke den omtalte dansk-tyrker havde anmeldt sagen til politiet?
Så hatten af for ham, og så kan sharia-trollen ellers klappe kaje.
I'm a Troll

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: November 19, 2016, 04:39:59 pm »
Jeg vil også gerne tage hatten af for den tyrker, som anmeldte sagen til politiet.

Iøvrigt er det ikke sikkert, at han er særlig meget muslim. Der er altså en del
mennesker fra muslimske lande, der ikke er særligt religiøse.

Jeg synes, det er trist, at der er så mange mennesker, såvel muslimer som kristne
og ikke religiøse, der ikke har grebet ind.