Forfatter Emne: Muslimer trænger til briller?  (Læst 2514 gange)

Sharia

• Gæst
Muslimer trænger til briller?
« Dato: November 15, 2016, 12:48:39 pm »
TV-kok fik tæsk af indvandrere: De sagde jeg ligner Trump.

Muslimer kender ingen grænser, siden de opføre sig som vil kameler?

http://ekstrabladet.dk/nationen/tv-kok-fik-taesk-af-indvandrere-de-sagde-jeg-ligner-trump/6403755

Anklageren

• Gæst
Sv: Muslimer trænger til briller?
« Svar #1 Dato: November 15, 2016, 12:53:47 pm »
Keder du dig på din egen debat?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 15, 2016, 01:03:45 pm »

Det drejer sig om en (nu omvendt) venligboer.

TV-kok fik tæsk af indvandrere: De sagde jeg ligner Trump.

Muslimer kender ingen grænser, siden de opføre sig som vil kameler?

http://ekstrabladet.dk/nationen/tv-kok-fik-taesk-af-indvandrere-de-sagde-jeg-ligner-trump/6403755
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
« Svar #3 Dato: November 15, 2016, 02:29:55 pm »

Det drejer sig om en (nu omvendt) venligboer.

GYSE - GYSE

me

• Gæst
« Svar #4 Dato: November 15, 2016, 02:40:31 pm »
Keder du dig på din egen debat?

Det gør han nok, ca. 10 svar på 2½ måned. :smile:

lyjse

• Gæst
« Svar #5 Dato: November 15, 2016, 04:21:46 pm »
Tja.. jeg keder mig da herinde, for jeg gider ikke læse side op og side ned - om Poul Jørgensens og hans problemer / spammere !

Du Anklager, kravler ned under dynen, og tror muslimerne vold og terror, så forsvinder.

Vi er nogen der tør se sandheden i øjnene, og er klar over, at der skal gribes ind - FØR det stopper !!

Anklageren

• Gæst
Hvad mener du så selv, at du/I gør for at gribe ind imod vold og terror?
« Svar #6 Dato: November 16, 2016, 12:58:03 am »
Vi er nogen der tør se sandheden i øjnene, og er klar over, at der skal gribes ind - FØR det stopper !!

Tæsker tastaturet i en debat, som muslimerne vel ikke engang ved eksisterer  :blum:

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Sv: Hvad mener du så selv, at du/I gør for at gribe ind imod vold og terror?
« Svar #7 Dato: November 16, 2016, 07:46:49 am »
Anklageren:
Citér
Tæsker tastaturet i en debat, som muslimerne vel ikke engang ved eksisterer

Umiddelbart forstår jeg ikke en sådan bemærkning.

Hvis der menes denne debat (Din-debat.dk), er det meget muligt, at de fleste muslimer ikke kender til den.
Men mere overordnet - den danske debat overalt, så ved rigtigt mange muslimer udmærket godt, at den eksisterer. De ved også, at islam er meget lidt velkommen i Danmark.

Man kan bare se, når ham Clement (DR2-debatten, torsdage) inviterer tre-fire muslimer i studiet. De virker enormt frustrerede og er i et sådant forsvar, at man kan høre de har forberedt sig på en ordentlig smøre, som de længe har glædet sig til at fyre af. (Ja, det er generaliserende, nogen virker mere aggressive end andre, men det er sådan jeg har oplevet dem.)

Hmmm. "Tæsker i tastaturet"; på forsiden ser det grangiveligt ud, som at du har tæsket dobbelt så meget som de andre.... :smile1:
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Sv: Hvad mener du så selv, at du/I gør for at gribe ind imod vold og terror?
« Svar #8 Dato: November 16, 2016, 09:19:14 am »
citere:> J Langgård -  `Tæsker i tastaturet´ på forsiden ser det grangiveligt ud, som at du har tæsket dobbelt så meget som de andre,

Ja, anklageren er skam en flittig debattør hvad er der i vejen med det?  :girl_smile:
« Senest Redigeret: November 16, 2016, 10:04:52 am af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Anklageren

• Gæst
Det er resultater, der tæller
« Svar #9 Dato: November 16, 2016, 11:10:50 am »
Det glæder dig at så noget had, og grave grøfter i det danske folk - men hvor mange muslimer vil du anslå, der er blevet sendt ud af landet på grund af det?

Anklageren:
Citér
Tæsker tastaturet i en debat, som muslimerne vel ikke engang ved eksisterer

Umiddelbart forstår jeg ikke en sådan bemærkning.

Hvis der menes denne debat (Din-debat.dk), er det meget muligt, at de fleste muslimer ikke kender til den.
Men mere overordnet - den danske debat overalt, så ved rigtigt mange muslimer udmærket godt, at den eksisterer. De ved også, at islam er meget lidt velkommen i Danmark.

Man kan bare se, når ham Clement (DR2-debatten, torsdage) inviterer tre-fire muslimer i studiet. De virker enormt frustrerede og er i et sådant forsvar, at man kan høre de har forberedt sig på en ordentlig smøre, som de længe har glædet sig til at fyre af. (Ja, det er generaliserende, nogen virker mere aggressive end andre, men det er sådan jeg har oplevet dem.)

Hmmm. "Tæsker i tastaturet"; på forsiden ser det grangiveligt ud, som at du har tæsket dobbelt så meget som de andre.... :smile1:

« Senest Redigeret: November 16, 2016, 11:12:21 am af Anklageren »

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Det er resultater, der tæller
« Svar #10 Dato: November 16, 2016, 03:16:09 pm »
Anklageren:
Citér
Det glæder dig at så noget had, og grave grøfter i det danske folk - men hvor mange muslimer vil du anslå, der er blevet sendt ud af landet på grund af det?

Næh, hadet har været der i årevis, ligesom grøfterne er det vokset. Men det er politikerne cirka 1983-nu, der har gjort splittelsen i det danske folk større og større, fordi de år efter år er blevet ved med at lukke muslimer ind i vores land, uden at folket nogensinde er blevet spurgt.

Du er vist det, man kalder en gnaven stivstikker? Hvorfor skulle det glæde mig "at så had"?
At islam er meget lidt velkommen i Danmark, er jo ikke noget jeg lige finder på. Det er faktum.

« Senest Redigeret: November 16, 2016, 03:17:49 pm af J. Langgaard-Nielsen »
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Det er resultater, der tæller
« Svar #11 Dato: November 16, 2016, 04:11:47 pm »
Anklageren:
Citér

Næh, hadet har været der i årevis, ligesom grøfterne er det vokset. Men det er politikerne cirka 1983-nu, der har gjort splittelsen i det danske folk større og større, fordi de år efter år er blevet ved med at lukke muslimer ind i vores land, uden at folket nogensinde er blevet spurgt.

Du er vist det, man kalder en gnaven stivstikker? Hvorfor skulle det glæde mig "at så had"?
At islam er meget lidt velkommen i Danmark, er jo ikke noget jeg lige finder på. Det er faktum.
Jeg tror, at du og mange andre højrenationale skal være glad for, at folket ikke er blevet spurgt, om vi skal lukke muslimer ind i landet. Indtil videre går det rigtig skidt for die hard højrenationalisterne, der helst ser et 100% muslimfrit Danmark. De lidt mere bløde højrenationale har heller ikke noget flertal, langt fra - og indtil videre er det sidste skud på stammen, Nye Borgerlige, lidt tunge i bagdelen siden de ligger lige omkring spærregrænsen.
Jeg tror, der er en del, der er kritiske overfor islam, men ikke har noget problem med muslimer, og så er der altså jer med vilde ekstreme fantasier, men vi ser aldrig noget til jer, andet end på nettet, hvor I er rigtige farlige.

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Jeg er bestemt ikke ekstrem
« Svar #12 Dato: November 16, 2016, 04:46:24 pm »
homofaber:
Citér
Jeg tror, at du og mange andre højrenationale skal være glad for, at folket ikke er blevet spurgt, om vi skal lukke muslimer ind i landet. Indtil videre går det rigtig skidt for die hard højrenationalisterne, der helst ser et 100% muslimfrit Danmark. De lidt mere bløde højrenationale har heller ikke noget flertal, langt fra - og indtil videre er det sidste skud på stammen, Nye Borgerlige, lidt tunge i bagdelen siden de ligger lige omkring spærregrænsen.
Jeg tror, der er en del, der er kritiske overfor islam, men ikke har noget problem med muslimer, og så er der altså jer med vilde ekstreme fantasier, men vi ser aldrig noget til jer, andet end på nettet, hvor I er rigtige farlige.

Debatten om indvandring af muslimer føres jo kun i ringe grad på Christiansborg. På intet tidspunkt efter ca. 2000 ville jeg have været nervøs for en sådan afstemning. For så ville alle partier have været nødt til at forholde sig til spørgsmålet og ikke, som det i reglen er gået til folketingsvalgene, kunnet snakke om alt andet.

I november 2001 vandt Venstre folketingsvalget på det spørgsmål og intet andet. I den sidste uge før valget indrykkede partiet annoncer i alle mulige blade, sågar mere "kulørte" ugeblade, med billeder af råbende unge muslimer ("fuck Danmark") på vej ud fra retsbygningen i Aarhus. Alle troede det var Dansk Folkepartis!
Det var fra den gang, der skulle have været sat ind med en skrap politik, som snart alle taler om i dag.

Os med "vilde ekstreme fantasier" ?? Der kan jeg på ingen måde genkende mig selv, og da jeg kun har skrevet en lille håndfuld indlæg (endnu), virker det mærkeligt, at du mener sådan om mig! Mon ikke, at du skulle kigge andetsteds på Din-debat for at møde ekstreme fantasier? Du må også gerne kigge indad....

Anklageren

• Gæst
Dette viser nogenlunde fordelingen i befolkningen
« Svar #13 Dato: November 16, 2016, 07:54:41 pm »
Man kan ikke sige, at danskerne ønsker flere flygtninge - tværtimod - men danskerne - som de er flest - er ret venlig stemt over for flygtninge.

Demonstration foran Christiansborg 12. sep. 2015 med ca. 30.000 deltagere byder flygtninge velkomne

Samtidig var der en demonstration ved grænsen arrangeret af SIAD.

Efter ti minutter stoppede demonstrationen mod flere flygtninge. Omkring 50 personer var mødt op. (Foto: Ole Frederiksen)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Dette viser nogenlunde fordelingen i befolkningen
« Svar #14 Dato: November 16, 2016, 08:08:37 pm »

Samtidig var der en demonstration ved grænsen arrangeret af SIAD.

Efter ti minutter stoppede demonstrationen mod flere flygtninge. Omkring 50 personer var mødt op. (Foto: Ole Frederiksen)
Det er nu alligevel flot, at SIAD kunne stille op med 50 personer, når der kun plejer at være 4-5 personer.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article4593359.ece