Forfatter Emne: Så undgik vi Hillary`s krig mod Rusland  (Læst 3898 gange)

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Så undgik vi Hillary`s krig mod Rusland
« Svar #30 Dato: November 15, 2016, 10:22:18 pm »
Nemt at få fred ved at give fjenden alt hvad de vil have.

Tror nu mere at vesten er sikker når vi tør fortælle Rusland hvor vi mener skabet skal stå, fremfor at vi sender blandede signaler, så Putin tror han kan slippe afsted med at nuppe Baltikum. Tror ikke Putin ønsker krig med vesten, men han ønsker at bluffe sig til så mange indrømmelser han kan få, og nu er der kommet en præsident der sender det signal at Putin kan få mere eller mindre hvad han peger på, og at NATO er uden betydning. Det er farligt. Meget farligt.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Det har vi allerede
« Svar #31 Dato: November 16, 2016, 01:29:44 pm »
Den orden kendte jeg ikke, men det gjorde du. Klart nok. Hvis kriteriet for at få den er "kryster- og kujonagtig militær krig mod civile, med gidseltagninger og grusomheder mod krigsfanger. Krig imod civilbefokninger " kan jeg forstå samtlige kommunister har den.

Nej, jeg tildeler dig ordenen for at tale Putins sag her på DD.

Citér
Selvfølgelig vil Rusland beholde flådebasen på Krim. Det er dem der har bygget og forsvaret den.

Jada, og den oprindelige aftale fra 90'erne med Ukraine gav også Rusland flådebasen.

Citér
Det var da også rigtig godt at "de vilde horder fra øst" hjalp Ukrainerne med at smide nazierne ud.

Muscovy smed satme ikke nazierne ud for ukrainernes blå øjnes skyld. Da Muscovy havde "befriet" Ukraine begyndte deres myrderier og deportationer.

Og i forspillet til WW II, har vi Holodomor i 1932 - 33. En menneskeligt fremkaldt sultkatastrofe mod Ukraine, som kostede 3 - 8 millioner ukrainere livet. Langt mere koncentreret folkemord end nazisternes Holocaust, da katastrofen tog mindre end et år, mens nazisterne var 12 år om at få gjort has på 6 millioner jøder.

Citér
Desuden er Ukrainerne slet ikke så vilde med vesten som du gerne vil gøre det til. I øst bor der masser af Russere, der hellere vil alliere sig med Rusland end med vesten.

Tjaeeeeeee.......... Du har det nok fra Russia Today. Den russiske propagandakanal, så effektiv at den ville får Goebbels til at blegne af misundelse.

Engelsksproget

https://www.rt.com/

Se lidt på den. Dens budskab er hvor forfærdeligt dekadent vesten er og totalt i opløsning p gr a flygtninge. Formålet er at rive og flå i Europas sømme.

Citér
Der er endda en landsdel vest for Ukraine, i det østlige moldova, der allerede har oprettet grænser med kontrol fordi de ikke vil risikere at komme med i EU men føler sig stærkere knyttet til Rusland og vil løsrive sig om nødvendigt. Jeg kan ikke huske hvad den hedder, men du kender den sikkert.

Transnistria. En lille strimmel land, som Rusland har annekteret og gjort til Eurpos værste lortehul. Deres vigtigste eksportartikel er våben til Europas rockerbander. Hvis det kan blive værre end Donbass. Du kan ikke li' kommunisme, men kan godt li' Transnistria. Landet har hammer og segl i sit flag og i sit våbenskjold, såeee ................................

https://en.wikipedia.org/wiki/Transnistria

I 2008 annekterede Rusland Abkhasien i Kaukasus fra Georgien. Se her hvilket lortehul de har gjort landet til.

http://masterok.livejournal.com/2652258.html

Jeg kan godt forstå ukrainerne er bekymrede, for sådan kommer der også til at se ud hos dem, hvis Muskovy får magt som de har agt.

Citér
Så der er stærke spændinger internt i Ukraine og omegn, og Ukrainerne er ikke alle sammen så venligt stemt over for EU og vesten som du gerne vil gøre det til.
Der er lige så mange af dem der hellere vil alliere sig med Putin .....................

Det angivelige spændinger er genereret af Muscovy og KUN af Muscovy, som har gjort befolkningen til deres zombier.

http://euromaidanpress.com/2015/03/01/russian-oppositioner-zombification-of-society-keeps-putin-in-power-but-will-destroy-russia/

Og hvis de er så venligt stemt overfor Rusland og Putin, hvorfor fucker de så ikke af til deres paradis? Og æder det stive græs som snart er det eneste Putin har tilbage at føde sin befolkning med?

Længere tysk udsendelse her, om Rusland kurs mod den økonomiske katastrofe.

http://www.ardmediathek.de/tv/Reportage-Dokumentation/Die-Story-im-Ersten-Putins-leere-Kassen/Das-Erste/Video?bcastId=799280&documentId=38229020

Citér
......................... og der ser ud til at blive flere og flere af dem.

Nej, der bliver ikke flere og flere af dem. Det er mest ældre mennesker, der drømmer sig tilbage til Sovjetunionen med social sikkerhed og god pension. Unge lever i globaliseringen og det er den vej de orienterer sig.

Citér
I den forbindelse er kommunismen den mest stendøde af alle de ideologier der nogen sinde har eksisteret.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Det har vi allerede
« Svar #32 Dato: November 16, 2016, 02:34:00 pm »

Nu prøvede jeg lige at finde det område billederne skulle være fra for at se hvordan der så ud på google earth, om det virkelig skulle være så slemt.

Jeg fandt nye moderne villaer, veje og motorveje under konstruktion, hoteller og ferieresorter, store moderne banegårde, forretningscentre og moderne fabrikker og en moderne bilpark, stort set et område i udvikling og faktisk meget få steder der ligner billederne i dit link hvor man ser kommunisttidens udslidte betonkaserner smuldre og forladte forældede fabrikker og tekniske anlæg. De fleste ser ud til at være revet ned.

Prøv selv at se på den kyststrækning kortet i dit link viser, via google earth og gå ned på gadeniveau. Det viser en levestandard der er meget højere end jeg egentlig havde forventet af området, og tilsyneladende en del højere end Moldovas. Men måske er det anderledes længere inde i landet.
Jeg har ikke været nogen af stederne, men en tur til Moldova og Lviv er planlagt i løbet af vinteren.

Dmitry Strovsky kan heller ikke tillade sig at kalde det "zombification" fordi Putin prøver at genoplive netop de kræfter i samfundet Dmitry Strovskys egen artikel mener at Rusland har mistet da sovjetunionen gik i opløsning. Putin vil give dem historien tilbage, hvis man kan sige det sådan. Han er da i fuld gang med at genoplive "de unge pionerer" og lignende grupper fra sovjettiden, men hvor hammer og sejl er erstattet af det russiske flag.

En passage i artiklen som denne her:
"For example, Strovsky says, the Kremlin has introduced the term “national traitor” into the Russian lexicon, something it could do because few know that Adolf Hitler used it in his “Mein Kampf.”   
er jo helt ude i skoven. Ordet "landsforrædder" har eksisteret længe før både nazier og kommunister. Stalin brugte det også, så det er ikke et nyopfundet ord i Rusland, men fortæller måske en del om skribenten.

Filmen du linker til viser da ganske rigtigt problemer, men de skyldes hovedsagelig problemer med omstillingen, - som da polen lige var kommet i EU og jeg så bonden i sine gummistøvler og med sin malkeskammel under armen på vej hen til det nye mejeri for at søge arbejde. Det tog også lidt tid inden han forstod hvad der foregik og fik omstillet sig.

Den orden kendte jeg ikke, men det gjorde du. Klart nok. Hvis kriteriet for at få den er "kryster- og kujonagtig militær krig mod civile, med gidseltagninger og grusomheder mod krigsfanger. Krig imod civilbefokninger " kan jeg forstå samtlige kommunister har den.

Nej, jeg tildeler dig ordenen for at tale Putins sag her på DD.

Citér
Selvfølgelig vil Rusland beholde flådebasen på Krim. Det er dem der har bygget og forsvaret den.

Jada, og den oprindelige aftale fra 90'erne med Ukraine gav også Rusland flådebasen.

Citér
Det var da også rigtig godt at "de vilde horder fra øst" hjalp Ukrainerne med at smide nazierne ud.

Muscovy smed satme ikke nazierne ud for ukrainernes blå øjnes skyld. Da Muscovy havde "befriet" Ukraine begyndte deres myrderier og deportationer.

Og i forspillet til WW II, har vi Holodomor i 1932 - 33. En menneskeligt fremkaldt sultkatastrofe mod Ukraine, som kostede 3 - 8 millioner ukrainere livet. Langt mere koncentreret folkemord end nazisternes Holocaust, da katastrofen tog mindre end et år, mens nazisterne var 12 år om at få gjort has på 6 millioner jøder.

Citér
Desuden er Ukrainerne slet ikke så vilde med vesten som du gerne vil gøre det til. I øst bor der masser af Russere, der hellere vil alliere sig med Rusland end med vesten.

Tjaeeeeeee.......... Du har det nok fra Russia Today. Den russiske propagandakanal, så effektiv at den ville får Goebbels til at blegne af misundelse.

Engelsksproget

https://www.rt.com/

Se lidt på den. Dens budskab er hvor forfærdeligt dekadent vesten er og totalt i opløsning p gr a flygtninge. Formålet er at rive og flå i Europas sømme.

Citér
Der er endda en landsdel vest for Ukraine, i det østlige moldova, der allerede har oprettet grænser med kontrol fordi de ikke vil risikere at komme med i EU men føler sig stærkere knyttet til Rusland og vil løsrive sig om nødvendigt. Jeg kan ikke huske hvad den hedder, men du kender den sikkert.

Transnistria. En lille strimmel land, som Rusland har annekteret og gjort til Eurpos værste lortehul. Deres vigtigste eksportartikel er våben til Europas rockerbander. Hvis det kan blive værre end Donbass. Du kan ikke li' kommunisme, men kan godt li' Transnistria. Landet har hammer og segl i sit flag og i sit våbenskjold, såeee ................................

https://en.wikipedia.org/wiki/Transnistria

I 2008 annekterede Rusland Abkhasien i Kaukasus fra Georgien. Se her hvilket lortehul de har gjort landet til.

http://masterok.livejournal.com/2652258.html

Jeg kan godt forstå ukrainerne er bekymrede, for sådan kommer der også til at se ud hos dem, hvis Muskovy får magt som de har agt.

Citér
Så der er stærke spændinger internt i Ukraine og omegn, og Ukrainerne er ikke alle sammen så venligt stemt over for EU og vesten som du gerne vil gøre det til.
Der er lige så mange af dem der hellere vil alliere sig med Putin .....................

Det angivelige spændinger er genereret af Muscovy og KUN af Muscovy, som har gjort befolkningen til deres zombier.

http://euromaidanpress.com/2015/03/01/russian-oppositioner-zombification-of-society-keeps-putin-in-power-but-will-destroy-russia/

Og hvis de er så venligt stemt overfor Rusland og Putin, hvorfor fucker de så ikke af til deres paradis? Og æder det stive græs som snart er det eneste Putin har tilbage at føde sin befolkning med?

Længere tysk udsendelse her, om Rusland kurs mod den økonomiske katastrofe.

http://www.ardmediathek.de/tv/Reportage-Dokumentation/Die-Story-im-Ersten-Putins-leere-Kassen/Das-Erste/Video?bcastId=799280&documentId=38229020

Citér
......................... og der ser ud til at blive flere og flere af dem.

Nej, der bliver ikke flere og flere af dem. Det er mest ældre mennesker, der drømmer sig tilbage til Sovjetunionen med social sikkerhed og god pension. Unge lever i globaliseringen og det er den vej de orienterer sig.

Citér
I den forbindelse er kommunismen den mest stendøde af alle de ideologier der nogen sinde har eksisteret.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.