27-årige Amina Yasin Abdi går på lærerseminarium (3. år). Hun siger, at Tovshøjskolen (Gellerup, Aarhus) ikke gør nok for eleverne og især somaliske elever, selv om elever dér ellers koster 2½ gange så meget som gennemsnittet af elever i Aarhus kommune.Man kan vist ikke være i tvivl om, hvad det er fr. Abdi vil have, at en dansk skole skal gøre for hendes landsmænd, som bliver stadig flere bl.a. ved hjælp af "uledsagede børn" og familiesammenføringer.Hun er nemlig også frivillig livredder på et kønsopdelt sharia-svømmehold. Hun går altså ind for et Danmark, hvor piger bader i den "rette" påklædning, dvs. muslimske dragter med lange ærmer, og hvad der ellers hører til indenfor Sharia-loven, som hun tydeligt ønsker skal stå over dansk lov.Vi ser hende her i sharia-uniform:http://www.gellerup.nu/aktuelt/nyheder/arkiv/dato/2016/november/11/amina-en-fantastisk-frivillig/Ja, hun skal såmænd nok få en fantastisk frivillig-pris af de dummeste danskere.Hvad mener I om dette knæfald for islams sharia-lov? Atter et!
I har bare nej-hatten på, hver gang det handler om noget med islam, ikke?
Hun lyder rigtig fornuftig, især i lyset af at danmark snart bliver mere og mere præget af de gode, Islamiske værdier, der skal gøre det rart og godt at være for os alle i fremtiden.
eller blev du smidt ud ...
Tigermanden: CitérHun lyder rigtig fornuftig, især i lyset af at danmark snart bliver mere og mere præget af de gode, Islamiske værdier, der skal gøre det rart og godt at være for os alle i fremtiden."De migranter, der er kommet hertil, skal vende hjem, når deres midlertidige opholdstilladelse udløber. Islam skal ingen indflydelse have på vores samfund."Pernille Vermund, Nye Borgerlige.Det er hende, der står for fornuften. Jeg kan godt lide, at hun siger 'vores'; Danmark er nemlig danskernes land. Og vi rokker os ikke.....
Pernille Vermund roser Sherin Khankan. Jeg tror, at med den indstilling, skal du træde et skridt til højre.
homofaber: CitérPernille Vermund roser Sherin Khankan. Jeg tror, at med den indstilling, skal du træde et skridt til højre.Aha. Hvad roste Pernille Vermund hende for?Jeg tror, du er klar over, at jeg suverænt bestemmer, om jeg træder til nogen side!
"De migranter, der er kommet hertil, skal vende hjem, når deres midlertidige opholdstilladelse udløber. Islam skal ingen indflydelse have på vores samfund."Pernille Vermund, Nye Borgerlige.
De er barndomsvenner. Jeg siger bare, at hvis du tror, at NB opdeler folk i danskere og muslimer, får du en lang næse.