Forfatter Emne: Atter et knæfald for sharia-loven  (Læst 1942 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    45%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Atter et knæfald for sharia-loven
« Svar #15 Dato: November 14, 2016, 09:29:30 pm »
homofaber:
Citér
De er barndomsvenner. Jeg siger bare, at hvis du tror, at NB opdeler folk i danskere og muslimer, får du en lang næse.

Ja så, Pernille V. har rost hende fordi, de var venner som børn.....
Jeg siger, at den udtalelse Pernille kom med, og som jeg citerede, tyder på en vis "opdeling" i og med at islam ingen indflydelse skal have på vores land.
Ikke?
Ja, hun respekterer Sherins valg og roser hende for at forsøge at reformere islam.
http://www.b.dk/politiko/pernille-vermund-hylder-sin-muslimske-barndomsveninde-og-saa-gaar-hendes-foe

Anklageren

• Gæst
« Svar #16 Dato: November 14, 2016, 11:01:00 pm »

Jeg tror, du er klar over, at jeg suverænt bestemmer, om jeg træder til nogen side!

Det er bare underligt at holde det politiske ståsted hemmelig i en politisk debat :ahappy:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #17 Dato: November 15, 2016, 07:07:32 am »

Jeg tror, du er klar over, at jeg suverænt bestemmer, om jeg træder til nogen side!

Det er bare underligt at holde det politiske ståsted hemmelig i en politisk debat :ahappy:

Ja, det er underligt. Det virker ellers klart, at der er tale om stormtropperne fra danskernes parti.  :blum3:
Midlerne er underordnede.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Anklagerens ulyksalige etikette-klæberi
« Svar #18 Dato: November 15, 2016, 02:57:20 pm »
Anklageren:
Citér

Nej, det er det ikke. Jeg tror faktisk, det er det almindeligste blandt ukendte debattører på sociale medier. Hvorfor skulle disse debattører fra deres dag 1 på et forum proklamere, at de stemmer på/er medlem af et bestemt parti? Jeg har læst - ganske vist for et par år siden - at mindre end 5 % af det danske vælgerkorps er medlem af et politisk parti. Så siger det jo sig selv, at de fleste - også på Din-debat.dk også er partiløse. Men derfor kan vi da godt have nogle klare synspunkter om emnerne.

Jeg har en sikker fornemmelse af, hvad der får dig til at skrive det sludder "hemmeligt politisk ståsted."
Det skyldes ene og alene den brist du har som debattør. Hvis du ikke med sikkerhed kan få klistret en etiket med partinavn på dine meddebattører, kan du simpelthen ikke finde ud af noget. Så rabler det, og du skyder vildt med beskyldninger om nærmest at være ledende medlem af et eller andet.

At bebrejde Åse at "være hemmelig" virker naragtigt, da hun i trådens begyndelse har vist klar sympati for Nye Borgerlige. Og i andre tråde erindrer jeg, at hun har udtrykt det samme overfor personer fra Dansk Folkeparti, som har foreslået/udtalt et eller andet.
Tyder det ikke på, at hendes ståsted er til en bestemt side?

Dit vrøvl er derfor kun personchikane, hvilket du udmærket ved - det er "din stil", når du ikke kan få klæbet noget med "nynazist" og "racist" på brugerne.

Sådan har de aller fleste af os det ikke. Vi tager stilling ud fra hvad den pågældende har skrevet, og så svarer vi eventuelt derfra.
« Senest Redigeret: November 15, 2016, 03:01:56 pm af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: November 15, 2016, 03:32:32 pm »
Anklageren:
Citér

Nej, det er det ikke. Jeg tror faktisk, det er det almindeligste blandt ukendte debattører på sociale medier. Hvorfor skulle disse debattører fra deres dag 1 på et forum proklamere, at de stemmer på/er medlem af et bestemt parti? Jeg har læst - ganske vist for et par år siden - at mindre end 5 % af det danske vælgerkorps er medlem af et politisk parti. Så siger det jo sig selv, at de fleste - også på Din-debat.dk også er partiløse. Men derfor kan vi da godt have nogle klare synspunkter om emnerne.

Jeg har en sikker fornemmelse af, hvad der får dig til at skrive det sludder "hemmeligt politisk ståsted."
Det skyldes ene og alene den brist du har som debattør. Hvis du ikke med sikkerhed kan få klistret en etiket med partinavn på dine meddebattører, kan du simpelthen ikke finde ud af noget. Så rabler det, og du skyder vildt med beskyldninger om nærmest at være ledende medlem af et eller andet.

At bebrejde Åse at "være hemmelig" virker naragtigt, da hun i trådens begyndelse har vist klar sympati for Nye Borgerlige. Og i andre tråde erindrer jeg, at hun har udtrykt det samme overfor personer fra Dansk Folkeparti, som har foreslået/udtalt et eller andet.
Tyder det ikke på, at hendes ståsted er til en bestemt side?

Dit vrøvl er derfor kun personchikane, hvilket du udmærket ved - det er "din stil", når du ikke kan få klæbet noget med "nynazist" og "racist" på brugerne.

Sådan har de aller fleste af os det ikke. Vi tager stilling ud fra hvad den pågældende har skrevet, og så svarer vi eventuelt derfra.

Måske føler vedkommende ikke at have noget ståsted i de etablerede "kasser" ?

Det er vist kun de færreste, om nogen over hovedet, der er 100 % enig med noget politisk parti i alle punkter.

Sådan er det desværre ofte med repræsentativt demokrati, der er oftest flere kameler at sluge end der er goder, og det ender ofte med at 5 % af befolkningen bestemmer hele politikken, som da de radigale regerede over socialdemokratiet fordi de havde de 5% stemmer der holdt socialdemokraterne ved magten. Der har været maser af diktatorer i verden med flere stemmer, - så kald den slags for demokrati - my ass.

Folk er alt for forskellige, de passer slet ikke ind i de politiske kasser pamperne gerne vil putte dem ind i.

Det eneste rigtige og som har langt mindre ulemper, og også den vej tidens pil peger, er direkte demokrati. Det får også borgerne til at sætte sig mere ind i tingene og engagere sig mere i hverdagens politik og i hvert fald stemme i de enkelte sager der angår dem selv, end når det bare er en gang hvert fjerde år, og de så bare skal stemme på en person som de med god grund ikke har gnist af tillid til, alene fordi han er "politiker".

Det er jo snart ved at være et skældsord.

« Senest Redigeret: November 15, 2016, 03:40:22 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
« Svar #20 Dato: November 15, 2016, 03:36:26 pm »
Anklageren:
Citér

Jeg hentyder ikke til et medlemskab af et bestemt politisk parti, men bare at man giver udtryk for, hvad man går ind for.

Jeg ved selvfølgelig godt, at Åse ikke kan lide islam, men hun må også have taget stilling til andet.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: November 15, 2016, 03:57:35 pm »
Anklageren:
Citér

Jeg hentyder ikke til et medlemskab af et bestemt politisk parti, men bare at man giver udtryk for, hvad man går ind for.

Jeg ved selvfølgelig godt, at Åse ikke kan lide islam, men hun må også have taget stilling til andet.

Du skriver at Åse ikke kan lide Islam.
Jeg tror ikke Åse har sat sig ind i Islam over hovedet. Det er nok snarere muslimer Åse ikke kan lide, og det er der, som hos mange andre, nok en eller flere helt andre gode grunde til.

For dem der har læst mere end lige den linie hvor Åse skriver hun ikke kan lide islam, har Åse allerede skrevet sin mening i masser af andre problemstillinger og vidt jeg kan se, passer de lige så lidt ned i de etablerede faste kasser, som mine og mange andres.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
« Svar #22 Dato: November 15, 2016, 10:44:12 pm »

Jeg tror ikke Åse har sat sig ind i Islam over hovedet. Det er nok snarere muslimer Åse ikke kan lide, og det er der, som hos mange andre, nok en eller flere helt andre gode grunde til.

For dem der har læst mere end lige den linie hvor Åse skriver hun ikke kan lide islam, har Åse allerede skrevet sin mening i masser af andre problemstillinger og vidt jeg kan se, passer de lige så lidt ned i de etablerede faste kasser, som mine og mange andres.

Gider du så godt forklare, hvorfor Åse selv mener, at hun har sat sig ind i islam.

F.eks. her:
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4325.msg50911#msg50911

• Gæst
Sv: Juhuu, undskyld jeg ikke var online
« Svar #23 Dato: November 16, 2016, 07:07:25 am »
Phil:
Citér

Inden nogen begynder at mene for meget på mine vegne, må jeg hellere lige sætte et par ting på plads.
DerRudi er jo en god iagttager, som forstår, at Anklagerens underlige bemærkninger om at jeg "holder mit ståsted hemmeligt", selvfølgelig er personchikane og brovteævl af velkendt slags.

Jeg er bare sådan en selvstændig erhvervskvinde, der aldrig har været medlem af nogen politisk organisation, ikke engang som yngre været voldsomt interesseret i politik. De senere års meget ubehagelige udvikling forårsaget af muslimer og deres "danske" supportere har imidlertid fået mig til at ytre mig imod dette, bl.a. altså her. Jeg ville formentlig stemme på Nye Borgerlige, hvis der var folketingsvalg i morgen. For 15 år siden var jeg ret overbevist om, at nu tegnede fremtiden lys, når Dansk Folkeparti fik sin meget omtalte indflydelse. Jeg blev klogere!

Jeg er ked af, at Phil ikke mener jeg har en skid forstand på, hvad islam er. Kan kun sige, at jeg efter evne har forsøgt at sætte mig ind i både hvad islam er for en lovreligion, og hvad dens tilhængere vil her. Jeg har også skrevet det herinde.

Det er forkert, hvad Phil skriver om, at "det nok snarere er muslimer Åse ikke kan lide." Det er først og fremmest den djævelske lovreligion og politiske ideologi, jeg ikke kan lide. Det er den - og dermed også koranen og andre islamiske skrifter - der står bag langt de fleste angreb på den vestlige civilisation gennem de sidste 15-20 år.
Islam er efter min mening den værste trussel Vesten og Danmark har stået overfor, sovjet-kommunismen og nazismen indbefattet.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: November 16, 2016, 10:22:12 am »
Åse Dane

Beklager hvis jeg har udtrykt mig forkert. Det jeg mener er, at masser af mennesker godt kan have noget mod muslimer på grund af deres opførsel med vold, kriminalitet og asocial adfærd og uden at kende noget til islam i øvrigt. Det er da noget underligt vrøvl at folk skulle sætte sig ind i islam, - hvorfor skulle folk dog det ?

Så jeg ved ikke om du har sat dig ind i islam, - det var det jeg skulle have skrevet, - for min pointe var at det heller ikke skal være nogen betingelse for at udtale sig om deres opførsel og adfærd.

Vi kan udmærket finde ud af at leve i fred og fordragelighed med alle andre kulturer og religioner uden at skulle sætte os ind i dem.

Er det fordi de er muslimer, eller er det fordi de er mere retarderede end alle andre at de skal have "kursus" i at man ikke bare voldtager hvem man har lyst til, eller slår på tilfældige folk i bussen ? Sjov nok er det altid ikke-muslimer det går ud over, Danskere, Tyskere, Japanere, Indere o.s.v.

Alle vi andre kulturer og religioner har ingen større problemer med hinanden og lever fint sammen, - men vi har alle problemer med muslimer.

Inden nogen begynder at mene for meget på mine vegne, må jeg hellere lige sætte et par ting på plads.
DerRudi er jo en god iagttager, som forstår, at Anklagerens underlige bemærkninger om at jeg "holder mit ståsted hemmeligt", selvfølgelig er personchikane og brovteævl af velkendt slags.

Jeg er bare sådan en selvstændig erhvervskvinde, der aldrig har været medlem af nogen politisk organisation, ikke engang som yngre været voldsomt interesseret i politik. De senere års meget ubehagelige udvikling forårsaget af muslimer og deres "danske" supportere har imidlertid fået mig til at ytre mig imod dette, bl.a. altså her. Jeg ville formentlig stemme på Nye Borgerlige, hvis der var folketingsvalg i morgen. For 15 år siden var jeg ret overbevist om, at nu tegnede fremtiden lys, når Dansk Folkeparti fik sin meget omtalte indflydelse. Jeg blev klogere!

Jeg er ked af, at Phil ikke mener jeg har en skid forstand på, hvad islam er. Kan kun sige, at jeg efter evne har forsøgt at sætte mig ind i både hvad islam er for en lovreligion, og hvad dens tilhængere vil her. Jeg har også skrevet det herinde.

Det er forkert, hvad Phil skriver om, at "det nok snarere er muslimer Åse ikke kan lide." Det er først og fremmest den djævelske lovreligion og politiske ideologi, jeg ikke kan lide. Det er den - og dermed også koranen og andre islamiske skrifter - der står bag langt de fleste angreb på den vestlige civilisation gennem de sidste 15-20 år.
Islam er efter min mening den værste trussel Vesten og Danmark har stået overfor, sovjet-kommunismen og nazismen indbefattet.
« Senest Redigeret: November 16, 2016, 10:25:10 am af Phil »

Anklageren

• Gæst
Sikke noget gylle
« Svar #25 Dato: November 16, 2016, 11:04:52 am »
Phil har nedgjort Åse - så nu skal der lægges røgslør ud  :tatice_03:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: November 16, 2016, 12:00:32 pm »
............... Det jeg mener er, at masser af mennesker godt kan have noget mod muslimer på grund af deres opførsel med vold, kriminalitet og asocial adfærd og uden at kende noget til islam i øvrigt.

Det har du ret i. Muslimer har det i sig, at være maksimalt pain-in-the-ass og behøver ikke at læse om det i koranen.
Du får ret og jeg får fred!

Anklageren

• Gæst
Mere røgslør
« Svar #27 Dato: November 16, 2016, 01:09:38 pm »
............... Det jeg mener er, at masser af mennesker godt kan have noget mod muslimer på grund af deres opførsel med vold, kriminalitet og asocial adfærd og uden at kende noget til islam i øvrigt.

Det har du ret i. Muslimer har det i sig, at være maksimalt pain-in-the-ass og behøver ikke at læse om det i koranen.

Det er en underlig bortforklaring, for kommentaren handlede ikke om alle mulige andre end Åse.

« Senest Redigeret: November 16, 2016, 01:11:53 pm af Anklageren »