Forfatter Emne: Atter et knæfald for sharia-loven  (Læst 1971 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Atter et knæfald for sharia-loven
« Dato: November 14, 2016, 10:15:36 am »
27-årige Amina Yasin Abdi går på lærerseminarium (3. år). Hun siger, at Tovshøjskolen (Gellerup, Aarhus) ikke gør nok for eleverne og især somaliske elever, selv om elever dér ellers koster 2½ gange så meget som gennemsnittet af elever i Aarhus kommune.

Man kan vist ikke være i tvivl om, hvad det er fr. Abdi vil have, at en dansk skole skal gøre for hendes landsmænd, som bliver stadig flere bl.a. ved hjælp af "uledsagede børn" og familiesammenføringer.
Hun er nemlig også frivillig livredder på et kønsopdelt sharia-svømmehold. Hun går altså ind for et Danmark, hvor piger bader i den "rette" påklædning, dvs. muslimske dragter med lange ærmer, og hvad der ellers hører til indenfor Sharia-loven, som hun tydeligt ønsker skal stå over dansk lov.

Vi ser hende her i sharia-uniform:
http://www.gellerup.nu/aktuelt/nyheder/arkiv/dato/2016/november/11/amina-en-fantastisk-frivillig/

Ja, hun skal såmænd nok få en fantastisk frivillig-pris af de dummeste danskere.
Hvad mener I om dette knæfald for islams sharia-lov? Atter et!
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Atter et knæfald for sharia-loven
« Svar #1 Dato: November 14, 2016, 10:37:24 am »

Tja, det viser i hvert fald at de "integrationsarbejdere" der har bragt historien frem til pressen, i den tro det var en solstrålehistorie, kæmper hårdt for deres job, men heller ikke har forstået ret meget.

Det ville have været en solstrålehistorie hvis hun havde arbejdet for ligeberettigelse og mod kønsopdelig, i stedet for det parallelsamfund hun og de såkaldte "integrationsarbejdere" arbejder for.

Det er folk som Naser Kader, Hirsi Ali og salman Rusdie vi skal holde op som solstrålehistorier, idoler og vellykket integration, og slet ikke sådan en som Amina Yasin Abdi.

Hun er til gengæld et godt eksempel på det modsatte.

27-årige Amina Yasin Abdi går på lærerseminarium (3. år). Hun siger, at Tovshøjskolen (Gellerup, Aarhus) ikke gør nok for eleverne og især somaliske elever, selv om elever dér ellers koster 2½ gange så meget som gennemsnittet af elever i Aarhus kommune.

Man kan vist ikke være i tvivl om, hvad det er fr. Abdi vil have, at en dansk skole skal gøre for hendes landsmænd, som bliver stadig flere bl.a. ved hjælp af "uledsagede børn" og familiesammenføringer.
Hun er nemlig også frivillig livredder på et kønsopdelt sharia-svømmehold. Hun går altså ind for et Danmark, hvor piger bader i den "rette" påklædning, dvs. muslimske dragter med lange ærmer, og hvad der ellers hører til indenfor Sharia-loven, som hun tydeligt ønsker skal stå over dansk lov.

Vi ser hende her i sharia-uniform:
http://www.gellerup.nu/aktuelt/nyheder/arkiv/dato/2016/november/11/amina-en-fantastisk-frivillig/

Ja, hun skal såmænd nok få en fantastisk frivillig-pris af de dummeste danskere.
Hvad mener I om dette knæfald for islams sharia-lov? Atter et!
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 14, 2016, 04:55:18 pm »
I har bare nej-hatten på, hver gang det handler om noget med islam, ikke?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 14, 2016, 05:17:23 pm »

Nejda, f eks ikke overfor en muslim der bliver oppe i sin mor. Vi har heller ikke noget imod islam i islamiske lande.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #4 Dato: November 14, 2016, 07:33:38 pm »
Hun lyder rigtig fornuftig, især i lyset af at danmark snart bliver mere og mere præget af de gode, Islamiske værdier, der skal gøre det rart og godt at være for os alle i fremtiden.
Midlerne er underordnede.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 14, 2016, 07:51:46 pm »
Blev der for kedeligt ovre på "Sol" ?? eller blev du smidt ud ... :ermm:
« Senest Redigeret: November 14, 2016, 07:55:02 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Åse Dane

• Gæst
« Svar #6 Dato: November 14, 2016, 08:07:47 pm »
homofaber:
Citér

Jo, altid.

• Gæst
« Svar #7 Dato: November 14, 2016, 08:13:42 pm »
Tigermanden:
Citér
Hun lyder rigtig fornuftig, især i lyset af at danmark snart bliver mere og mere præget af de gode, Islamiske værdier, der skal gøre det rart og godt at være for os alle i fremtiden.

"De migranter, der er kommet hertil, skal vende hjem, når deres midlertidige opholdstilladelse udløber. Islam skal ingen indflydelse have på vores samfund."
Pernille Vermund, Nye Borgerlige.

Det er hende, der står for fornuften. Jeg kan godt lide, at hun siger 'vores'; Danmark er nemlig danskernes land. Og vi rokker os ikke.....

me

• Gæst
« Svar #8 Dato: November 14, 2016, 08:13:56 pm »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.8%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 14, 2016, 08:27:41 pm »
Tigermanden:
Citér

"De migranter, der er kommet hertil, skal vende hjem, når deres midlertidige opholdstilladelse udløber. Islam skal ingen indflydelse have på vores samfund."

Det er hende, der står for fornuften. Jeg kan godt lide, at hun siger 'vores'; Danmark er nemlig danskernes land. Og vi rokker os ikke.....
Pernille Vermund roser Sherin Khankan. Jeg tror, at med den indstilling, skal du træde et skridt til højre.

Anklageren

• Gæst
« Svar #10 Dato: November 14, 2016, 08:45:37 pm »
Tigermanden:
Citér

Nye Borgerlige er nu lige netop på spærregrænsen, så de kan måske endda komme i folketinget.

Du skal nu nok ikke forvente, at en hel lavine af din "fornuft" vil skylle ind over Danmark, hvis de Nye Borgerlige får tre mandater.

Åse Dane

• Gæst
« Svar #11 Dato: November 14, 2016, 08:51:20 pm »
homofaber:
Citér
Pernille Vermund roser Sherin Khankan. Jeg tror, at med den indstilling, skal du træde et skridt til højre.

Aha. Hvad roste Pernille Vermund hende for?

Jeg tror, du er klar over, at jeg suverænt bestemmer, om jeg træder til nogen side!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.8%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: November 14, 2016, 08:57:24 pm »
homofaber:
Citér

Aha. Hvad roste Pernille Vermund hende for?

Jeg tror, du er klar over, at jeg suverænt bestemmer, om jeg træder til nogen side!
De er barndomsvenner. Jeg siger bare, at hvis du tror, at NB opdeler folk i danskere og muslimer, får du en lang næse.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: November 14, 2016, 09:13:50 pm »

Den evige snak, som kun er snak. Alle ser da gerne muslimerne "sendt hjem". Men hvordan? Find lige et land der vil tage imod. dem. Tjuhej hvor det går.

http://www.express.co.uk/news/world/629068/EU-deports-migrants-143-000-years-to-send-everyone-home-refugee-crisis-Europe
Du får ret og jeg får fred!

Åse Dane

• Gæst
« Svar #14 Dato: November 14, 2016, 09:15:07 pm »
homofaber:
Citér
De er barndomsvenner. Jeg siger bare, at hvis du tror, at NB opdeler folk i danskere og muslimer, får du en lang næse.

Ja så, Pernille V. har rost hende fordi, de var venner som børn.....
Jeg siger, at den udtalelse Pernille kom med, og som jeg citerede, tyder på en vis "opdeling" i og med at islam ingen indflydelse skal have på vores land.
Ikke?

Men jeg kender jo din facon. Indrømmer, at jeg ikke orker det i dag.