Forfatter Emne: Angela Merkel - sidste bastion  (Læst 11441 gange)

Anklageren

• Gæst
Tyskerne ser ikke uventet helt anderledes på det spørgsmål
« Svar #30 Dato: November 21, 2016, 12:01:45 pm »
Det er meget overforsimplet at analysere den politisk situation ud fra et enkelt spørgsmål.

Alternative für Deutschland står kun til at få omkring 12% af stemmerne.

CDU/CSU står til at få omkring 34% - og er dermed det suverænt største parti i Tyskland efterfulgt af SPD med omkring 23% af stemmerne.

Det giver Merkel en solid chance for at blive genvalgt.

http://www.wahlrecht.de/umfragen/
« Senest Redigeret: November 21, 2016, 12:05:17 pm af Anklageren »

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    12%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Tyskerne ser ikke uventet helt anderledes på det spørgsmål
« Svar #31 Dato: November 21, 2016, 01:26:22 pm »
Anklageren:
Citér
Det er meget overforsimplet at analysere den politisk situation ud fra et enkelt spørgsmål.
CDU/CSU står til at få omkring 34% - og er dermed det suverænt største parti i Tyskland efterfulgt af SPD med omkring 23% af stemmerne.

Nu skrev jeg ikke, at jeg tror, at hun er chanceløs. Og jeg vil gerne tilføje, at jeg også tror, at hun har en solid chance for at blive genvalgt.
Forskellen på dig og mig er, at det har du det fint med, mens jeg synes det er sølle. En tragedie for det tyske folk.

Hvorfor har hun mange tilhængere blandt almindelige tyskere som åbenlyst lider under den vanvittige indslusning af muslimske indtrængere?
Det strider jo mod al fornuft.

Det er muligvis slet ikke muligt for en dansker at forklare. Men jeg tror, at en delforklaring findes i, at det tyske folk har været kujoneret i mange år. Tyskland - eller grupperinger i landet - har ikke kunnet blot henånde noget, der mindede om fædrelandskærlighed, national selvbevidsthed eller skepsis mod indvandring før hele den internationale politiske korrekthed var der: "Den nye Hitler", "neonazisme"...ikke sandt?

Vi har selv siddet og set på deres kuede opførsel, som har været så stor, at den har kunnet aflæses i, at tyskerne ikke blot har betalt milliarder og atter milliarder i "erstatning" til et land, der ikke eksisterede i 1945!
Eller i det små: Aldrig kunne drømme om ikke at give Israel en stor karakter i det internationale Melodi Grand Prix.

Der lever kun få, der var gamle nok til at være politisk interesserede under 2. Verdenskrig. Tyskerne skulle efter 1945 gøres til super-demokrater - og det blev de. Så meget, at de lige siden har været bange for deres egen skygge!

Og nu holder mange af dem krampagtigt fast i en kansler, de måske så noget godt i for tre valgperioder siden.
Jeg tror imidlertid ikke på, at alle Merkel-tilhængerne går ind for hendes indvandringspolitik. Der er sikkert nogle andre årsager.

"Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Blotteren, stalkeren, narkohandleren og butikstyven Carlo Klam på Din-debat.dk)

Anklageren

• Gæst
Sv: Tyskerne ser ikke uventet helt anderledes på det spørgsmål
« Svar #32 Dato: November 21, 2016, 01:44:05 pm »
Anklageren:
Citér

Nu skrev jeg ikke, at jeg tror, at hun er chanceløs. Og jeg vil gerne tilføje, at jeg også tror, at hun har en solid chance for at blive genvalgt.
Forskellen på dig og mig er, at det har du det fint med, mens jeg synes det er sølle. En tragedie for det tyske folk.

Fint og fint.

Jeg er ikke kristen-konservativ, men jeg har svært ved at se et alternativ.

Det ville være en katastrofe at få en kansler, som kun gik op i indvandrerpolitik.

Offline 12qw

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Angela Merkel - sidste bastion
« Svar #33 Dato: November 21, 2016, 01:53:53 pm »
Jeg kan ikke forestille mig at hun bliver genvalgt, sådan som hun har ageret marionetdukke for Illuminati´s New World Order med sin skumle agenda om at infiltrere Europa med horder af muslimer, så nationalstaterne kan blive opløst indefra - og derefter kan Illuminati få deres New World Order med deres One World Government. Jeg tror ganske enkelt, at tyskerne er for kvikke til at at lade sig narre igen af den Illuminati-marionetdukke.

Hun ligner nu sin far meget godt.... :w00t:

du er så svinsk at du synes mobning er iroden fordi mobberne måske har det skidt?

før det første kan du ikke bevise det, alle andre med dårlig barndom har ikke mobbet
for det andet er det ingen unskyldning. jeg har sparket min mobber. de skal have gængæld. så skider jeg på dere4s dårlige barndom

Offline 12qw

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: November 21, 2016, 02:27:29 pm »
du er så svinsk at du synes mobning er iroden fordi mobberne måske har det skidt?

før det første kan du ikke bevise det, alle andre med dårlig barndom har ikke mobbet
for det andet er det ingen unskyldning. jeg har sparket min mobber. de skal have gængæld. så skider jeg på dere4s dårlige barndom

Jeg går bestemt ind for at mobbe dig, fordi du er så dum, at man skulle tro det var løgn. :blum: :blum: :blum:

Først siger du at du ikke mener ,at det er undskyldning at mobbe andre fordi man har haft en dårlig barndom.
Men samtidig skriver du sådan her til mig:

Citér
ved du hvad jeg har haft en barbarisk barndom med vold og svinheder, jeg har sguda aldrig mobbet nogen, så det er løgn, og det forklare det ikke. hvorfor må jeg så ikke mobbe nogen? had med min grusomme barndom? jeg har da ikke mobbet nogen

for det andet, så skal de stadig ha gængæld. jeg behandler dem ligesådan. de skal ikke slippe. der har været kolonisering i mange landeverden over, de menensker har ikke gjort andre ondt, så den påstand holder ikke

du retfærdiggør jo mobning, ved at påstå de har det skidt, det vil jeg skide på. det rager mig ikke, jeg er fløjtene ligeglad med deres barndom. jeg slog min mobber og sparkede, det er iorden, så er ejg ligeglad med hendes barndom, det har jeg lov til, fordi hun skal ikke mobbe

hvorfor skal man ikke gøre gængæld mod dem der mobber
?

Du skriver jo HER at du går ind for, at DU godt må mobbe andre, fordi du har haft en dårlig barndom. Så er du jo ikke bedre end de, der har mobbet DIG, fordi DE havde en dårlig barndom. Kan du ikke se, at du selv opfører dig præcist sådan, som du hele tiden skriver, at man ikke må opføre sig? :hyper:

Du har også lige skrevet til mig, at jeg er svinsk. Det er da skam også at mobbe. :yes:

Derfor mobber jeg dig nu.

Du er dum :JC_finger:
Du er fatsvag :JC_finger:
Du er argumentresistent  :JC_finger:
Du er jødehader  :JC_finger:
Du er troll :JC_finger:
 :blum: :blum: :blum:

P.S.: Jeg går ikke ind for mobning, men nu ved jeg jo, at du er en troll, som er totalt argumentresistent. Derfor tager jeg skam da gerne lidt pis på dig. :crazy:

jeg modsiger ikke mig selv det heder retfærdighed svans. hvorfor må alle mobbe pga dårlæig bardom? men ikke mig? hvor er hensynes for  min dårlige barndom? du støtter mobnign, du siger de må mobbe grundet dårluig barndom, hvad fanden er det for noget pis?

synes du alle der har det skidt må dræbe folk og opføre sig svinsk? så du lader alle tæve dig og kalde dig svin fordi de har det skidt? jamen hurra for dig, jeg finder mig ikke i det. jeg har sparket min mobber, med god grund

jeg skider på de har det dårligt, det rertfærdiggør ik deres handling som du støtter

du støtter dem jo. jeg mobbede, hvorfor tog ingen hensyn til min dårlige barndom?

ved du hvad du jeg har haft en hård barndom med vold og svigt, jeg har aldrig mobbet nogen.. kan du bevise de gør det pga de har det skidt? det er løgn, mange andre4 med dårlig barndom har ikke mobbet

jeg har haft dårlig barndom men aldirg mobbet, hvorfor sku det være tilfældigt det kun er mobberne der mobber grundet dårlig barndom, den holder jo ikke. stadig er det ingen unskyldning

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    12%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: November 21, 2016, 06:38:12 pm »
Summa summarum, efter Anklagerens svar på mit indlæg kl. 13.44 måtte den tråd ikke debatteres. Det skulle I nok sørge for. Er I stolte?
Hold kæft, hvor er I noget retarderet ros!
"Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Blotteren, stalkeren, narkohandleren og butikstyven Carlo Klam på Din-debat.dk)

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: November 21, 2016, 07:03:14 pm »
Der gik vist mobning i den mellem `12qw´ og `politisk ukorrekt´- man ser jo tit at en tråd afspores det har vist intet med dig at gøre,
« Senest Redigeret: November 21, 2016, 07:05:19 pm af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #37 Dato: November 21, 2016, 07:29:14 pm »
Summa summarum, efter Anklagerens svar på mit indlæg kl. 13.44 måtte den tråd ikke debatteres. Det skulle I nok sørge for. Er I stolte?
Hold kæft, hvor er I noget retarderet ros!

Roligt nu hr. Rudi. Pas på blodtrykket, for du er vist ikke 22 længere. :smile1:

Spøg til side, så kan jeg godt se at vor lille diskussionsklub om mobning afsporer emnet. Men nu har qw12 i flere indlæg i træk anklaget mig for at støtte mobning. Så følte jeg et behov for at sige fra. Du kan jo bede GuBBi slette vore forstyrende indlæg, hvis de generer dig. :wink:

I øvrigt forhindrer intet dig og anklageren i at fortsætte jeres diskussion. Bare klø på.

P.S.: GuBBi behøver vist ikke skride ind alligevel, for jeg opdagede jo lige, at man faktisk selv kan slette sine indlæg. Så jeg har lige selv slettet de to indlæg, hvor jeg besvarede trollen qw12, for ja, jeg kan godt se at de forstyrrede jeres debat. Qw12´s indlæg har jeg dog ikke magt til at slette.

« Senest Redigeret: November 21, 2016, 09:27:36 pm af politisk ukorrekt »

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    40%
  • Country: 00
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: November 21, 2016, 08:40:03 pm »

Jeg ved godt, at QW12 bare er ude på at afspore alle tråde, .........

Du afsporer da selv, med alt dit illuminati og den slags.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Anklageren

• Gæst
« Svar #39 Dato: November 21, 2016, 08:42:39 pm »
I øvrigt forhindrer intet dig og anklageren i at fortsætte jeres diskussion. Bare klø på.

Jeg synes heller ikke, at I gør det let.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #40 Dato: November 21, 2016, 09:21:37 pm »

Lige det mener jeg nu ej er afsporing, da det er min ærlige overbevisning, at Merkel er Illuminati-medlem.

Jeg vedkender mig dog, at det var en afsporing at jeg citerede qw12´s troll-indlæg, så derfor vil jeg nu slette de to indlæg, hvor jeg citerede Qw12, så disse da ikke står i vejen: :yes:

Det har du nok ret i. Derfor har jeg netop slettet mine to svar til Qw12 i denne tråd.
« Senest Redigeret: November 21, 2016, 09:25:50 pm af politisk ukorrekt »

Offline 12qw

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: November 22, 2016, 02:23:52 pm »

Lige det mener jeg nu ej er afsporing, da det er min ærlige overbevisning, at Merkel er Illuminati-medlem.

Jeg vedkender mig dog, at det var en afsporing at jeg citerede qw12´s troll-indlæg, så derfor vil jeg nu slette de to indlæg, hvor jeg citerede Qw12, så disse da ikke står i vejen: :yes:

Det har du nok ret i. Derfor har jeg netop slettet mine to svar til Qw12 i denne tråd.

du har ikke bevist at mobning sker pga dårlig opvækst. desuden er det ingen unskyldn ing som du synes. jeg skider på det. ingen skal mobbe
du ved ikke en skid om det, når du aldrig er blevet mobbet.

hvorfor sys du pædofile skal tæves men ikke mobbere? hvorfor er pædofile værre end mobbere? de begge ødelægger livet for andre

me

• Gæst
« Svar #42 Dato: November 22, 2016, 02:31:10 pm »
de begge ødelægger livet for andre

Og du ødelægger debatten. :angry:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: November 22, 2016, 10:39:01 pm »
de begge ødelægger livet for andre

Og du ødelægger debatten. :angry:

12qw er en rotte - sort-rød rotte :dinamo:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: November 23, 2016, 08:30:15 am »
Jeg har lige læst, at data fra det tyske statistikbureau Destatis viser, at 138.000 tyskere forlod Tyskland i 2015. Bureauet forventer at flere udvandrer i år.
I en artikel om såkaldt hjerneflugt, har Die Welt skrevet, at mere end 1,5 millioner, heraf mange veluddannede, har forladt Tyskland i løbet af det seneste årti.

Mon ikke denne udvandring hænger sammen med Tysklands fatale indvandringspolitik gennem de senere år. Under kansler Merkel...?
Mange tyskere har mistet forhåbningerne til deres lands fremtid.

Jeg tror udvandringen fra vestlige lande vil fortsætte og øges, hvis ikke regeringerne i disse lande, herunder Danmark, indser at der må sættes en prop i for ikke-vestlig indvandring.
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.