Det må da være en smule skuffende, at invasionen så ulidelig let drukner i small talk om Poul Jørgensen.
Jeg opfandt GYSE-kulturen, fordi debatten blev fyldt med voldtægter fra fjerne egne for at tilfredsstille behovet, når der ikke var nok hjemlige voldtægter.
Anklageren: CitérJeg opfandt GYSE-kulturen, fordi debatten blev fyldt med voldtægter fra fjerne egne for at tilfredsstille behovet, når der ikke var nok hjemlige voldtægter.DU lyver, vanen tro."Fjerne egne"? Er det Skåne? Tyskland? Du ikke alene residerer i en meget, meget fjern egn, du er også begyndt at opfatte danskernes nabolande som "fjerne" - og det er de selvfølgelig også. For dig!Personlig kan jeg ikke huske at have skrevet om islamiske voldtægter i andet end Norden og Tyskland, men der kan da godt have indsneget sig et eksempel - og hvad så? Islam er islam helt uafhængig af geografi, ikke?Engang skrev Hellefront om Islamisk Stats sex-slaver, men det var bestemt relevant, da IS har sine tilhængere her i Danmark - og fordi selve adfærden er islam fra dens allerværste side. Jeg husker, hvordan du igen og igen har linket til et svar, som Helle skrev til en ondskabsfuld bemærkning fra Trådløse-Anna, fordi Helle væmmedes over den trådløses iskolde holdning til ofrene - en holdning, der helt svarer til din egen.Det må være frygteligt at have det sådan som jer.
Engang skrev Hellefront om Islamisk Stats sex-slaver, men det var bestemt relevant, da IS har sine tilhængere her i Danmark - og fordi selve adfærden er islam fra dens allerværste side. Jeg husker, hvordan du igen og igen har linket til et svar, som Helle skrev til en ondskabsfuld bemærkning fra Trådløse-Anna, fordi Helle væmmedes over den trådløses iskolde holdning til ofrene - en holdning, der helt svarer til din egen.
Citat fra: Anklageren efter November 12, 2016, 12:52:51 pmDet må da være en smule skuffende, at invasionen så ulidelig let drukner i small talk om Poul Jørgensen.Et år efter så er det tydligt hvem der GYSER mest. Det er dig og Carlo selv (især dig)
Her er bare en af de mest GYSene indlæg du har skrevethttp://www.din-debat.dk/index.php?topic=7117.msg94938#msg94938Målet med indlægget er at skabe et GYS.
Citat fra: Licensnægteren efter November 21, 2017, 07:56:09 pmCitat fra: Anklageren efter November 12, 2016, 12:52:51 pmDet må da være en smule skuffende, at invasionen så ulidelig let drukner i small talk om Poul Jørgensen.Et år efter så er det tydligt hvem der GYSER mest. Det er dig og Carlo selv (især dig)Over hvad da?Det er da mig, som synes godt om det danske samfund