To gruned til at folk ikke forlader dette debat-forum er...... at de har tillid til administratoren med deres enge oplysninger.... at de selv nyder den mærkelige "til grænsen" debat.I virkeligheden ser det mere ud til at debatten her er blevet en "konkurrence" om at få andre til at give op med at være her.
Det er den grænse, jeg efterlyser.
Jeg er selv stoppet med personangrebene siden jeg lavede den tråd. Så jeg er ikke uenig her.
Jeg kan godt lide de frie tøjler, for er der nogen som lyver eller er fyldt med had til en befolkningsgruppe, så vil jeg have lov til at skrive det - men jeg vil gerne vide, om grænsen sættes ved injurier som "iskold psykopat" på Din-Debat?Det lader ikke til at være tilfældet, og det er bare rart at vide, hvad vi må.
Anklageren: CitérJeg kan godt lide de frie tøjler, for er der nogen som lyver eller er fyldt med had til en befolkningsgruppe, så vil jeg have lov til at skrive det - men jeg vil gerne vide, om grænsen sættes ved injurier som "iskold psykopat" på Din-Debat?Det lader ikke til at være tilfældet, og det er bare rart at vide, hvad vi må.Bare Anklagerens overskrift: "Det var ikke meningen, I skulle forsvare jer." Nej, det er vi klar over!!Men hvor var det berigende, at se Anklagerens lange indlæg, hvor han for første gang kommenterede det, vi fremlagde om hans ondskabsfulde oplæg mod J. Langgaard-Nielsen. Og kommentarerne til, hvorfor han løbende kalder moddebattører for dumme, løgnere, tosser og uegnede til demokratiet....Æh, nåh nej, det ser jeg nu, at han "glemte". Jeg slutter også min deltagelse i tråden her. Anklageren vil bestemme, hvad vi andre må skrive, mens han selv og 'loge-brødre' som Carlo, homofaber og joJO må skrive lige, hvad det passer dem. Og så er den vel ikke længere - sådan var det også i november 2016 og 2015!
To gruned til at folk ikke forlader dette debat-forum er...... at de har tillid til administratoren med deres enge oplysninger.... at de selv nyder den mærkelige "til grænsen" debat.I virkeligheden ser det mere ud til at debatten her er blevet en "konkurrence" om at få andre til at give op med at være her.Citat fra: Anklageren efter November 17, 2017, 02:20:52 pmDet er altså ikke mit ærinde - men jeg undrer mig lidt over moderationen?
Det er altså ikke mit ærinde - men jeg undrer mig lidt over moderationen?