Forfatter Emne: nævn en krig europæer ikke er med i?  (Læst 3060 gange)

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: nævn en krig europæer ikke er med i?
« Svar #30 Dato: November 24, 2016, 08:46:58 pm »
12qw

Citér
tro hvad du vil, jeg er ikke troll. krigen varede i 14 år. self har de dræbt så mange usa hader muslimer
og de er ligeglade med civile. se krigens varighed

muslimer slår jo ikke ihjel for sjov. alle de ameriakner sku røvpules dagen lang. er det mærkeligt folk hader europæer, når man ser i dræber civile siden 1400 tallet?

Du staver og skriver stadig som en med manglende skoletid - hvad har varet i 14 år pest eller kolera eller din rygkløe - du er en troll - gå du for he..... hjem til din bjerghule, og træk kampestenen for indgangen så der ikke kan komme nogle Deinonychus ("Frygtelige klo") ind til dig :scout: :scout_en: :search:
« Senest Redigeret: November 26, 2016, 09:03:54 am af El_Nino »
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Den Skaldede Hævner!

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: November 25, 2016, 08:03:25 am »
Bevis for at Anklageren er den samme som Tigermanden:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5128.0

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: November 25, 2016, 09:01:20 pm »
Krigen mellem Vestpakistan og Østpakistan i 1971. Hverken USA eller Vesten der. Et af verdenhistoriens værste massemord. Muslimske pakistanske soldater gik rundt fra landsby til landsby i Bangla Desh og stak alle ihjel med bajonetter. Der nævnes tal på 3 millioner dræbte i løbet af nogle måneder.

Jeg får det til at lyde som om det var andre muslimer de myrdede, men nu har jeg fundet ud af det var hinduer. Ja, man kan ikke stole på den slags, der foregik i historiens mørke og bag nedrullede gardiner. Men det passer godt med områdets historie iøvrigt.

https://themuslimissue.wordpress.com/2014/08/04/in-1971-muslims-murdered-2-4-million-hindus-and-raped-200000-hindu-women/

Det tyske NS-regime var en ren søndagsskoleudflugt ved siden af. De var 12 år om at myrde sølle 6 millioner jøder, men massakren i Bangla Desh foregik over nogle måneder.

NS-regimet var barnepjat i forhold til hvad der eller er foregået i historien.

Holodomor, russernes myrderier på mellem 3 og 8 millioner ukrainere, over nogle måneder i 1931 - 32, hører også til et af historiens mest koncentrerede folkemord.

Nogen der kan fortælle noget godt islam har bidraget menneskeheden med?
Du får ret og jeg får fred!