Forfatter Emne: nævn en krig europæer ikke er med i?  (Læst 3064 gange)

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
nævn en krig europæer ikke er med i?
« Dato: November 12, 2016, 10:53:22 am »
statistik siger de fleste krige er skabt af usa og vesten.

hvorfor skal man hade alle muslimer grundet 911?

svare til at hade alle dansker grundet muhammedtegninger?

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: nævn en krig europæer ikke er med i?
« Svar #1 Dato: November 12, 2016, 11:21:52 am »
12qw.

Du har ret, det er forkert at "skære" alle over en kam, og jeg har da også haft mange venner der var muslimer, dengang jeg kunne arbejde, og de var da fine nok, de fleste, selvfølgeligt var der nogle enkle der skilte sig ud, men hvad pokker, der er da også underlige dansker :) .

Jeg vil så ikke lige holde mig til din "statistik", altså hvis man går langt tilbage i tiden, men det er jo så længe siden at det nok næsten er løgn :) .

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 13, 2016, 12:40:24 am »
statistik siger de fleste krige er skabt af usa og vesten.

Krigen mellem Vestpakistan og Østpakistan i 1971. Hverken USA eller Vesten der. Et af verdenhistoriens værste massemord. Muslimske pakistanske soldater gik rundt fra landsby til landsby i Bangla Desh og stak alle ihjel med bajonetter. Der nævnes tal på 3 millioner dræbte i løbet af nogle måneder.

Det værste er af nogen af dem der begik forfærdelighederne lever endnu, eller har måske høje poster i Pakistan den dag i dag. Virkeligt en sag som krigsforbryderdomstolen burde tage op og Pakistan VIRKELIGT international boykottes og sanktioneres indtil de medvirkede 100 % til opklaring og få de skyldige for retten.
Du får ret og jeg får fred!

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 13, 2016, 11:17:03 am »
12qw.

Du har ret, det er forkert at "skære" alle over en kam, og jeg har da også haft mange venner der var muslimer, dengang jeg kunne arbejde, og de var da fine nok, de fleste, selvfølgeligt var der nogle enkle der skilte sig ud, men hvad pokker, der er da også underlige dansker :) .

Jeg vil så ikke lige holde mig til din "statistik", altså hvis man går langt tilbage i tiden, men det er jo så længe siden at det nok næsten er løgn :) .

men hvorfor er det kun europæer som gåri  krig?

hvorfor skal muslimer forfølges alle vegne?

Anklageren

• Gæst
« Svar #4 Dato: November 13, 2016, 12:02:01 pm »

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 13, 2016, 12:10:57 pm »
12qw.

"hvorfor skal muslimer forfølges alle vegne?".

Det siger sig selv 12qw, fordi de bruger civile som soldater, og laver militær angreb alle steder forklædt som civile, det er jo det der er fejlen, så snart det stopper, så stopper "forfølgelsen" også på de rigtige civile, så den almindelige muslim bliver nød til selv at gøre noget for at stoppe den slags "civile militære angreb" på civile i hele verden, det er den eneste løsning på det problem.

Det er forkert, at den almindelige muslim acceptere den slags "krig"/soldater, for alle andre kalder den slags "krige" for terrorisme, og sådanne noget skal stoppes med den fornødne magt, det ved jeg koster civile ofre, men det er ulempen ved at være terrorist eller at støtte den slags.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 13, 2016, 05:52:00 pm »
12qw.

men hvorfor er det kun europæer som gåri  krig?

hvorfor skal muslimer forfølges alle vegne?

Fordi - når I kommer til en land, så er integration i dette samme land helt umuligt for muslimer. Så derfor skal alle muslimer ud af EU og USA og retur til deres opr. lande - Muslimer kan ikke være i et  / hører ikke til i et vestligt civiliseret land, og jeg tror helt at krigene holder op, når islam er væk fra EUs lande, og kun finde i ørekenstaterne, hvor I så kan bekrige hinanden. :d_clock: :d_coffee:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #7 Dato: November 13, 2016, 09:10:20 pm »
Trådstarter har nok ikke 100 % ret i sine betragtninger, men meningen er god nok: Vesten har altid ført krig og især mod de fattige lande, som de har bombet sønder og sammen. Det er ikke godt nok.
Midlerne er underordnede.

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: November 15, 2016, 01:51:39 pm »
12qw.

"hvorfor skal muslimer forfølges alle vegne?".

Det siger sig selv 12qw, fordi de bruger civile som soldater, og laver militær angreb alle steder forklædt som civile, det er jo det der er fejlen, så snart det stopper, så stopper "forfølgelsen" også på de rigtige civile, så den almindelige muslim bliver nød til selv at gøre noget for at stoppe den slags "civile militære angreb" på civile i hele verden, det er den eneste løsning på det problem.

Det er forkert, at den almindelige muslim acceptere den slags "krig"/soldater, for alle andre kalder den slags "krige" for terrorisme, og sådanne noget skal stoppes med den fornødne magt, det ved jeg koster civile ofre, men det er ulempen ved at være terrorist eller at støtte den slags.

uanset hvad har de ikke ret til dræbe

sys du man erbedre hvis man svare vold med vold?

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 15, 2016, 02:34:53 pm »
12qw.

"uanset hvad har de ikke ret til dræbe", desværre har man ret til det, hele verden er imod terroristerne, terroristerne dræber uskyldige mennesker hver dag i hele verden, det skal stoppes, på den ene eller den anden måde, og det bliver det.

"sys du man erbedre hvis man svare vold med vold?", hvad skal man ellers gøre, 9/11 kostede over 2.500-uskyldige Amerikaner livet, selvfølgeligt skal sådanne noget "hævnes", husk på, det var terroristerne der startede det hele, de følger ikke spillets regler.

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: November 16, 2016, 02:45:44 pm »
12qw.

"uanset hvad har de ikke ret til dræbe", desværre har man ret til det, hele verden er imod terroristerne, terroristerne dræber uskyldige mennesker hver dag i hele verden, det skal stoppes, på den ene eller den anden måde, og det bliver det.

"sys du man erbedre hvis man svare vold med vold?", hvad skal man ellers gøre, 9/11 kostede over 2.500-uskyldige Amerikaner livet, selvfølgeligt skal sådanne noget "hævnes", husk på, det var terroristerne der startede det hele, de følger ikke spillets regler.

hvor er du dog svinsk og syg,. så du mener 2 millioner civile skal dø pga andre dærbte kun 3000 i usa?

hvad har 2 million er irakkere gjort siden de sku dø? hvorofr skal civile dø. du ved da ikke lige om de mennesker støtter bin laden

skal din familie dø pga andre dræber nogle danskere? det jo absurd logik

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: November 16, 2016, 03:02:44 pm »
12qw.

Er du gal, 3.000-i usa blev dræbt af nogle terrorister som var muslimer, ? irakkere ?, sig mig lige engang, hjalp I ikke tysken med at få jøderne fragtet til udryknings lejrene  i tyskland under WW2, så noget for noget.

Om min familie skal dø?, hvis det sker, så vil jeg DRÆBE alle mulige der har haft mulighed for at havde været ansvarlige for det, og jeg vil skide på hvor gamle de er, om det er kvinder eller gamle mænd, jeg vil dræbe dem alle, så stop alt dit LALA! og pis, du skal ikke prøve at retfærdiggøre alle de drab terroristerne gør, der er mere end bare lidt sygt det du siger, og stop så nu.

Poul Jørgensen

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    4%
    • Vis profil
Krige europæere ikke er med i
« Svar #12 Dato: November 16, 2016, 04:46:20 pm »
Så vidt jeg kan se er det småt med svar på spørgsmålet, så her er et par nuværende krige uden europæiske styrker eller direkte deltagelse.

Boko Haram krigen i Nordafrika (Islamiske terrorister der myrder løs)
Den kurdisk tyrkiske konflikt (to muslimske folk der har det med at myrde løs af hinanden)
Borgerkrigen i Somalia (Islamiske terrorister der myrder løs)
Krigen i Dafur (Muslimsk regering mod kristent mindretal og diverse oprørsbevægelser)
Krigen i det nordlige Pakistan (relativt moderate muslimer mod islamistiske stammebevægelser og terrororganisationer)
Konflikten i Sinai (Egyptiske regering mod islamistiske oprørere og terrorister)

Hvad er fællesnævneren ved de nævnte konflikter?
Fej for egen dør...
« Senest Redigeret: November 16, 2016, 09:45:55 pm af GuBBi »

Anklageren

• Gæst
Sv: Krige europæere ikke er med i
« Svar #13 Dato: November 16, 2016, 08:00:40 pm »
Så vidt jeg kan se er det småt med svar på spørgsmålet, så her er et par nuværende krige uden europæiske styrker eller direkte deltage.

Vi gider da ikke tage en troll seriøs  :ahappy:

« Senest Redigeret: November 16, 2016, 08:02:25 pm af Anklageren »

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    4%
    • Vis profil
Sv: Krige europæere ikke er med i
« Svar #14 Dato: November 16, 2016, 09:14:12 pm »
Så vidt jeg kan se er det småt med svar på spørgsmålet, så her er et par nuværende krige uden europæiske styrker eller direkte deltage.

Vi gider da ikke tage en troll seriøs  :ahappy:

Ahhrr, indimellem kan jeg ikke lade være med at bide på, og se hvor turen går hen. Kan være underholdende nok.