Diverse > Reklamer

Praktikant søger respons til webshop

(1/1)

FakeMarsLanding:
Hej alle debattører.

Som overskriften siger så er jeg en praktikant der søger noget respons til en webshop.
Jeg er pt. i praktik i en virksomhed der driver flere webshops. Tidligere på året startede de webshoppen www.lommelygtesalg.dk, men på grund af alt for meget at se til, har de ikke rigtig haft tid til at arbejde videre med den. Efter jeg er startet i praktik, så har jeg fået lov til at koncentrere mig om webshoppen, og sidder ellers til daglig og forsøger at forbedre den som jeg nu kan.

Mine daglige opgaver indebærer bla. at oprette produkter, arbejde på blogindlæg, forbedre sidens placering i googles søgeresultater, skabe en social marketing -og email strategi.
Mit ønske er så, at høre hvad jeres mening omkring siden er? - om der mangler en ny produkt katagori, anderledes lommelygter end der i forvejen er?
Hvad i vil syntes var interessant at kunne læse om i bloggen, hvilke nyheder der ville være spændende på vores facebook side og hvis i skulle modtage nyhedsbrevet hvad i så ville finde relevant at læse om?
Hvad der er vigtigt for jer i en lommelygte, og evt. hvordan i vil finde frem til den på nettet?

Det er i bund og grund bare jeres ærlige mening omkring webshoppen og hvad i syntes kunne gøre den mere interessant, og jeg modtager med glæde både ris og ros.

Mange tusinde tak på forhånd! :)

Philip:
At den lyser klart og langt.
Så jeg kunne godt finde på, at købe fra jeres side, når min nuværende lygte skal udskiftes.

Siden virker let og overskuelig.

Anklageren:
Det ser lovende ud, men det virker overflødigt at man f.eks. kan klikke sig ind på LED Lenser lommelygter til lave priser på to måder (både via "LED Lenser" og via "Life systems")

Derved bliver siten mere uoverskuelig, og det ser ikke ud som der er mere af den grund. Jeg ville droppe "Life systems" i menuen

Varerne bliver præsenteret godt og det fungerer intuitivt - let at finde ud af.

FakeMarsLanding:

--- Citat fra: Philip efter November 11, 2016, 06:53:01 pm ---At den lyser klart og langt.
Så jeg kunne godt finde på, at købe fra jeres side, når min nuværende lygte skal udskiftes.

Siden virker let og overskuelig.

--- Afslutning på citat ---
Det er jeg glad for at høre. Så sørger jeg for at få oprette endnu flere lommelygter, så du har noget at vælge imellem  :smile1:

--- Citat fra: Anklageren efter November 11, 2016, 07:17:04 pm ---Det ser lovende ud, men det virker overflødigt at man f.eks. kan klikke sig ind på LED Lenser lommelygter til lave priser på to måder (både via "LED Lenser" og via "Life systems")

Derved bliver siten mere uoverskuelig, og det ser ikke ud som der er mere af den grund. Jeg ville droppe "Life systems" i menuen

Varerne bliver præsenteret godt og det fungerer intuitivt - let at finde ud af.

--- Afslutning på citat ---
"Lifesystems" i menupunktet "brands" er et brand af lommelygter, som vi ikke har fået oprettet endnu. Hvis du trykker på "Lifesystems" punktet så burde du bare ende på siden over alle brands, med deres logoer og en lille beskrivelse, da der netop ikke er nogle produkter at vise.

Men uanset hvad, så er det slet ikke relevant at den side er online, nu når der ikke er nogle produkter. Den har jeg tagen offline indtil der er noget på siden, så det er godt du gør mig opmærksom på det.

Ellers fedt at du kan lide siden!

FakeMarsLanding:
Jeg arbejder på højtryk på alle fronter af webshoppen, og der indebære også den sociale medie del. For at prøve at øge kendskabet til lommelygtesalg og likes på facebook siden, så har jeg sat en konkurrence igang på facebook, hvor man kan vinde en LED Lenser 5.2 lommelygte.

Hvis det lyder interessant, så hop over på vores facebook siden og vær med i konkurrencen: https://www.facebook.com/lommelygtesalg/

Vi trækker lod blandt vores likes d. 25. dec., og da vi pt. kun har 6 så er der rigtig gode chancer for at vinde.

God jul til jer alle :)

Navigering

[0] Emneindeks

Skift til fuld version