Forfatter Emne: Ikke et´ ord om Trump ...  (Læst 10496 gange)

Niels Jyde

• Gæst
Sv: Modvægt må der til
« Svar #15 Dato: November 09, 2016, 03:00:13 pm »
Carlo:
Citér
Du ville da ellers gerne have trusserne af Hillary og kpepne hende?

Klaget over det fuldstændig urimeligt sjofle sprog - tilmed uden forudgående konflikt!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: November 09, 2016, 03:09:26 pm »
Carlo:
Citér
Du ville da ellers gerne have trusserne af Hillary og kpepne hende?

Klaget over det fuldstændig urimeligt sjofle sprog - tilmed uden forudgående konflikt!

Jeg skrev "kpepne" hende. Det er vist din tankegang der er beskidt og læser noget andet end det jeg rent faktisk skrev.

Nå, men til noget andet.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Anklageren

• Gæst
Du har altid været fjendtlig over for danskheden Niels Jyde
« Svar #17 Dato: November 09, 2016, 03:11:49 pm »
Debatsvinet:
Citér
Sørgeligt at se mainstreammedierne fedte for Trump nu han er overhovedet for Verdens mest effektive krigsmaskine

Mainstreammedier? Hvilke(t)??

Det er patetisk at se V-flæskehoveder som dig og Landboen. Når noget bliver alvor og de "velsmurte valgmaskiner" taber, så hyler I som en hel farm. En flæskegryntende farm.

Dit indlæg lader mig kold, "debatsvinet", det er intet andet end et ubetydeligt flæskefjæsgrynt.
Og din såkaldte islammodstand, som du somme tider lufter, når DerRudi har skrevet et godt oplæg, kan du stoppe et sted hen, hvor der er sort som graven.
Du vil være en af de første flæskefarmere til at sælge æg og tomater ved havelågen, når jihadfolket banker på og afgi'r ordre: "Du giv' maij dine æg. NU!"
 :biggrin:

Har du overvejet at emigrere - måske til det nordvestlige USA over til hillbilly'erne, der bedre deler dine ideer?

Anklageren

• Gæst
« Svar #18 Dato: November 09, 2016, 03:15:21 pm »
Trådløse-Anna:
Citér
DONALD ? Nånå- i er nok på fornavn nu hva?
Måske kan du få en post i hans organisation nu djævlen selv er blevet præsident i `guds eget land´ 

Efter måneder med en stygt enøjet dansk tv-dækning, hvor journalister, "eksperter", politikere og andre konsekvent har været på "Hillary" og "Trump" med de to kandidater, må der modvægt til.
Men præsident Trump  må du nok se at vænne dig til, he he.

Jeg er dog stadig glad for at være dansk og ikke amerikaner. Derfor gider jeg ikke kommentere dit pjat om "en post".

Kun 4% af danskerne har støttet Trump, men du er også reserveprøjser, så på den måde stemmer det godt nok.

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Ikke et´ ord om Trump ...
« Svar #19 Dato: November 09, 2016, 03:43:05 pm »
At så få danskere har støttet Trump viser jo bare, hvor meget danskerne er blevet hjernevasket af mainstreammeiderne. Det har været én gang pro-Hillary og anti-Trump kampagne over hele linien. Uden undtagelse. Det beviser bare, at min påstand, som jeg har fremført mange gange, er sand. Nemlig at mainstreammedierne alle er i ledtog med den globalistiske magtelite. Derfor bruger jeg fortrinsvist alternative medier.

Niels Jyde

• Gæst
Sv: Altid været fjendtlig over for danskheden??
« Svar #20 Dato: November 09, 2016, 03:44:53 pm »
Anklageren:
Citér
Har du overvejet at emigrere - måske til det nordvestlige USA over til hillbilly'erne, der bedre deler dine ideer?

Det vil nok være spild af tid at prøve at få dig til at definere danskheden. Jeg forestiller mig en lang, forskruet historie, hvor alt er modsat den virkelige verden.
Jeg tror imidlertid nok, at de fleste der har læst indlæg fra mig, vil stejle noget over, at jeg "altid har været fjendtlig over for danskheden" ??! Jeg mener, at jeg har kæmpet for Danmark og danskheden.

At du skriver "altid" virker iøvrigt underligt. Nærmest som om, vi har kendt hinanden i mange år.

Jeg kan godt lide hillbilly, men det er som musik. Har aldrig forbundet det med politik.
Naturligvis har jeg aldrig tænkt på at emigrere - sikkert til din forbløffelse har jeg lige så stor ret til at mene noget om det amerikanske præsidentvalg, som du har.

Niels Jyde

• Gæst
« Svar #21 Dato: November 09, 2016, 04:15:47 pm »
Anklageren
Citér
Kun 4% af danskerne har støttet Trump, men du er også reserveprøjser, så på den måde stemmer det godt nok.
"Reserveprøjser" -???
Hvorfor er jeg det? Jeg er ikke sønderjyde, hvis du troede det, og selv hvis det skulle forstås sådan, har det heller ingen mening, da danskheden har stor og positiv mening for mange i den landsdel, også efter 1864-1920.

Slynger du blot om dig med tilfældige øgenavne, fordi du klarer dig så usædvanlig dårligt i en offentlig debat?

Anklageren

• Gæst
En forklaring må der til
« Svar #22 Dato: November 09, 2016, 04:29:27 pm »
Anklageren
Citér
"Reserveprøjser" -???
Hvorfor er jeg det? Jeg er ikke sønderjyde, hvis du troede det, og selv hvis det skulle forstås sådan, har det heller ingen mening, da danskheden har stor og positiv mening for mange i den landsdel, også efter 1864-1920.

Slynger du blot om dig med tilfældige øgenavne, fordi du klarer dig så usædvanlig dårligt i en offentlig debat?

Årsagen er, at du går rundt med en lille diktator i maven.

De fleste "nationale" her kan komme med et hvæs, når de bliver provokerede, men de vil gerne deltage i debatten, når de bliver tiltalt ordentligt, og man kommer med seriøse argumenter.

Sådan er du ikke.

Du vil diktere, hvad andre må mene. F.eks. skrev du uopfordret til Debatsvinet under din overskrift: "Mere flæskegrynt!"

Lidt af indholdet i din kommentar: "Dit indlæg lader mig kold, "debatsvinet", det er intet andet end et ubetydeligt flæskefjæsgrynt.
Og din såkaldte islammodstand, som du somme tider lufter, når DerRudi har skrevet et godt oplæg, kan du stoppe et sted hen, hvor der er sort som graven.
Du vil være en af de første flæskefarmere til at sælge æg og tomater ved havelågen, når jihadfolket banker på og afgi'r ordre: "Du giv' maij dine æg. NU!"

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4685.msg57895#msg57895

Man skulle tro, at det var skrevet i en ophedet debat, men sådan er det ikke. Debatsvinet havde såmænd bare dristet sig til at være imod Trump - og det må han ikke for "diktatoren" = dig.

Vil du have flere eksempler?

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Jyde og diktator,
« Svar #23 Dato: November 09, 2016, 04:39:31 pm »
Jeg har lagt mærke til at de `blå´ er ret hårde ved hinanden hvis en af dem træder lidt uden for, blir der `rettet ind´ det er næsten lissom  top styrelsen i DF,  :girl_sigh:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Anklageren

• Gæst
Vi kan starte med at du er historieløs
« Svar #24 Dato: November 09, 2016, 04:58:00 pm »

Det vil nok være spild af tid at prøve at få dig til at definere danskheden. Jeg forestiller mig en lang, forskruet historie, hvor alt er modsat den virkelige verden.
Jeg tror imidlertid nok, at de fleste der har læst indlæg fra mig, vil stejle noget over, at jeg "altid har været fjendtlig over for danskheden" ??! Jeg mener, at jeg har kæmpet for Danmark og danskheden.

At du skriver "altid" virker iøvrigt underligt. Nærmest som om, vi har kendt hinanden i mange år.

Jeg kan godt lide hillbilly, men det er som musik. Har aldrig forbundet det med politik.
Naturligvis har jeg aldrig tænkt på at emigrere - sikkert til din forbløffelse har jeg lige så stor ret til at mene noget om det amerikanske præsidentvalg, som du har.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4676.msg57622#msg57622

For nogen tid siden læste jeg på DP's hjemmeside eller også var det på nationaldemokraten dk, en debat hvor nogen anbefalede at emigrere til det nordvestlige USA, hvor nogen forsøger at skabe en "hvid herredømme" stat - og hvor der er meget få ikke-hvide i forvejen.

Så tænkte jeg, at vi kunne slå to fluer med et smæk ...

Niels Jyde

• Gæst
Sv: Ja, den kom bare ikke
« Svar #25 Dato: November 09, 2016, 05:04:01 pm »
Anklageren:
Citér
Årsagen er, at du går rundt med en lille diktator i maven.
De fleste "nationale" her kan komme med et hvæs, når de bliver provokerede, men de vil gerne deltage i debatten, når de bliver tiltalt ordentligt, og man kommer med seriøse argumenter.
Sådan er du ikke.
Du vil diktere, hvad andre må mene. F.eks. skrev du uopfordret til Debatsvinet under din overskrift: "Mere flæskegrynt!"

Lidt af indholdet i din kommentar: "Dit indlæg lader mig kold, "debatsvinet", det er intet andet end et ubetydeligt flæskefjæsgrynt.
Man skulle tro, at det var skrevet i en ophedet debat, men sådan er det ikke. Debatsvinet havde såmænd bare dristet sig til at være imod Trump - og det må han ikke for "diktatoren" = dig.

Vil du have flere eksempler?

Nåååh, så jeg vil ikke deltage i debatten.... :turned:

Men ikke desto mindre så "skriver jeg uopfordret til debatsvinet." 
Ha ha! Kontakter du andre debattører først, inden du kommenterer deres indlæg, for lige at høre om de har noget imod det??
Så må du godt nok have travlt, for det er da sjældent nogen kan skrive noget som helst, uden at du skal ind og kommentere (og irettesætte).

Jeg kan ikke se, at jeg har gjort andet, end det du selv gør: Kommenterer med mine synspunkter på et indlæg. At jeg er ret ironisk overfor debatsvinet, fortryder jeg ikke; det dyrker han selv til tider og angående hans valg af navn, koketterer han ofte med det, når andre har skrevet noget om svin (de rigtige grise altså.)

Men dit "eksempel" på, at andre "ikke må mene noget for mig" er jo også bare noget gas strikket sammen til lejligheden.

Du kan ikke komme med ét eneste eksempel på, at jeg har "villet diktere" hvad andre må skrive. Naturligvis ikke.
Derfor: Nej tak. Hvis "eksemplerne" er pladder i stil med ovenstående, kan det være det samme.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Ikke et´ ord om Trump ...
« Svar #26 Dato: November 09, 2016, 05:08:33 pm »
Jyde, du har ret til at komme med et synspunkt, men det lader til at du rakker ned på en debattør uden at komme med nogle argumenter. Det har andre lov til at mene er smagløst.

Personligt synes jeg du gør præcis hvad du nok ville anklage venstrefløjen for: At kalde folk der er uenige med dig det ene og det andet, uden at bygge nogen som helst substans på. Altså forsøge at skamme folk til stilhed. Det er din ret at forsøge det, men det er i længden en rigtig dårlig taktik fordi den sætter dit eget politiske ståsted i et dårligt lys, og folk reagerer i grunden dårligt på at blive kaldt ubehageligheder. Om intet andet, har det seneste valg vist os det.

Niels Jyde

• Gæst
Sv: Vi kan starte med at du er historieløs
« Svar #27 Dato: November 09, 2016, 05:17:16 pm »
Anklageren:
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4676.msg57622#msg57622

Citér
For nogen tid siden læste jeg på DP's hjemmeside eller også var det på nationaldemokraten dk, en debat hvor nogen anbefalede at emigrere til det nordvestlige USA, hvor nogen forsøger at skabe en "hvid herredømme" stat - og hvor der er meget få ikke-hvide i forvejen.
Så tænkte jeg, at vi kunne slå to fluer med et smæk ...

....ja, eller også var det i Andeby Tidende fra 1. april 1954. Dit link til en anden tråd herinde gør vist ingen klogere på, hvad du vil sige!
Resten af dit dengse-bavl peger på en enkelt ting, som jeg synes er karakteristisk for bestemte salonkommunistiske (lidt pjattede) typer:
Racebegrebet skal helst i forgrunden. Det er tankevækkende.

PS Nå, jeg kan se at Den store Administrator kommer sin ven til hjælp. Det er tegn på, at jeg har ret i, hvad jeg har fornemmet i nogen tid: Siger man korrektheden imod, skal man snart ud af vagten. Så godt, da Åse Dane lige blev nedgjort og udskammet. Siden har hun ikke vovet pelsen med noget af betydning.
Og det er så det. Ejerskabet meldte kulør.

Anklageren og GuBBi. Kan I gætte, hvor I kan rende mig?   :bad: :JC_moon:

Mht. til Anklagerens overskrift: Nu har jeg så i dag været en "reserveprøjser" og "historieløs".
Vedrørende historie, specielt den nyere, tror jeg nu alligevel ikke, at netop du skulle skryde så højt. Det er der altså et eller andet, der siger mig.
« Senest Redigeret: November 09, 2016, 05:25:42 pm af Niels Jyde »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: November 09, 2016, 05:36:23 pm »
PS Nå, jeg kan se at Den store Administrator kommer sin ven til hjælp. Det er tegn på, at jeg har ret i, hvad jeg har fornemmet i nogen tid: Siger man korrektheden imod, skal man snart ud af vagten. Så godt, da Åse Dane lige blev nedgjort og udskammet. Siden har hun ikke vovet pelsen med noget af betydning.

Det har været klart hele tiden at Gubbi ville være almindelig debattør, ved siden af sin moderatorpost.

Og hvor er Åse Dane lige blevet nedgjort og udskammet?

Du skyder med spredehagl i alle retninger i dag. Er det valget Trump der hidser dig sådan op?
« Senest Redigeret: November 09, 2016, 05:56:12 pm af Carlo »
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Anklageren

• Gæst
« Svar #29 Dato: November 09, 2016, 05:45:09 pm »
....ja, eller også var det i Andeby Tidende fra 1. april 1954. Dit link til en anden tråd herinde gør vist ingen klogere på, hvad du vil sige!
Resten af dit dengse-bavl peger på en enkelt ting, som jeg synes er karakteristisk for bestemte salonkommunistiske (lidt pjattede) typer:
Racebegrebet skal helst i forgrunden. Det er tankevækkende.

Anklageren og GuBBi. Kan I gætte, hvor I kan rende mig?   :bad: :JC_moon:

Mht. til Anklagerens overskrift: Nu har jeg så i dag været en "reserveprøjser" og "historieløs".
Vedrørende historie, specielt den nyere, tror jeg nu alligevel ikke, at netop du skulle skryde så højt. Det er der altså et eller andet, der siger mig.

Du glemte: "... med en lille diktator i maven"  :biggrin: