Forfatter Emne: Hvem vil havde en BISMER-vægt.  (Læst 1463 gange)

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Hvem vil havde en BISMER-vægt.
« Svar #15 Dato: November 10, 2016, 08:22:01 am »
Hej Politisk Ukorrekt.

Du skal være velkommen :) , men jeg kan godt se det, 500-Km er langt.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: November 10, 2016, 11:30:59 am »
Hej Politisk Ukorrekt.

Du skal være velkommen :) , men jeg kan godt se det, 500-Km er langt.

Ja, ellers kunne det da skam være spændende at møde girafferne i egne høje personer. Tænk hvor spændende det dog kunne være med et topmøde mellem jeg, dig, ieet, albert, tigermanden, rudi, anklageren, carlo, trådløse og alle de andre sjove typer. Så kan vi se hvilke særlinge vi skam da sikkert alle er i virkeligheden. :crazy:

Her ses Trollerik, godt gemt væk bag sin TOR, i gang med at oprette dagens 7. profil:

"Pølle, du har jo selv lagt de der private informationer ud på nettet, så du kan sgu da ikke klage over at andre bruger dem imod dig. For resten var det ikke dig, jeg så nede i Brugsen i formiddags hvor du kom kørende på din knallert? Jeg ved godt at du skal have stegt flæsk med persillesovs i aften. Jeg skyggede dig hele vejen hjem. Og Reptiltossen, jeg ved godt at du bor i Aalborg og det er dig der cyklede rundt nede foran frimurerlogen og filmede trekanter. Jeg var i byen i går og skyggede dig i en hel time uden du opdagede det. Du trænger forresten til at få pustet luft i cyklen, kan jeg se! - Og Anklageren, jeg var oppe på Grønland i sidste uge og fandt dig ikke. Du bor sgu da slet ikke i Grønland, din løgnhals. Jeg har fundet ud af at du i virkeligheden bor i Uzbekistan. Der tager jeg for resten også snart ned og skygger dig lidt."

Her har vi Albert Johansen på vej ud på fælleden:

"Jamen ER det da ikke herligt sådan at tage ud på fælleden på en dejlig solskinsdag og hygge sig med en masse lækre unge mænd? Det er NATURLIGVIS mig der er den aktive - som den 2 meter og 10 høje tidligere bokser jeg jo er. Alle de unge negerdrenge er helt vilde med min store kødpølse. Jamen, den er da skam 28 cm. lang i fuldt erigeret tilstand. Nå, jeg må ud på fælleden. Hvis jeg finder én og udnytte i dag derude, kommer jeg i øvrigt op på 10.000 seksualpartnere. Ja, har vi det ikke herligt vi skabshomoer?!"

ieet i klovnekostume mens han forsøger at skræmme Poul:

"Jeg er i virkeligheden agent for Tryg - og min mission er at gøre Poul UTryg. Derfor har jeg klædt mig ud i klovnekostume og jeg er på vej ned til ham for at skræmme ham lidt ved at gå rundt ude i hans have forklædt som skræmme-klovn."

Og sidst men ikke mindst Reptiltossens virkelige skikkelse:

"JAMEN hør nu her, får! Verdens styres af reptilaliens, som bor i grotter oppe på Mars. Og Trump og Hillary er i virkeligheden reptiler, som gemmer sig bag et fake menneskeligt hologram. Fatter I det dog ikke, I blinde FÅR?! Nå, jeg må smutte. Jeg skal lige ud og filme dagens ration af trekanter, så jeg kan lave endnu en genial Youtube-film som afslører den reptile og sataniske magtelite."

« Senest Redigeret: November 10, 2016, 12:10:21 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: November 10, 2016, 12:24:58 pm »
Nej det dur sgu ikke , Poul ved jo ikke hvem ieet er , så alle ville få Pouls næver at mærke- Nu fik han godt nok af vide af den flinke politimand hvem ieet er, men jeg tvivler endnu engang, på 1448 udlever private oplysninger.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: November 10, 2016, 01:37:46 pm »
Måneskin.

jo!, jeg VED hvem "Ieet" er, det er 100% sikkert, han anmeldte så mange på SOL.DK til politiet så du tror det er lyv, og alle dem har jeg skrevet sammen med, men "måneskin", jeg vil aldrig lægge de oplysninger ud offentligt, sådanne er jeg godt-nok ikke, måske er jeg naiv, men jeg tror på at der er noget godt i alle folk.

PS: det billedet af den "læge", ja jo! :) , det passede meget godt af den "læge" jeg mødte i Søllested, sådanne så han virkeligt ud, også i Landsretten i NF., han var helt "væk", intet kunne han huske, sørgeligt nok, så sagde han at han tog 250-blodprøver hvert år for politiet, så er det, at jeg spørger mig selv, og dig :), hvor meget ethanol bruger den mand hvert år?.

Læge eller ej, så skal han føre regnskab over alt det bliver købt ind til han`s "forretning", og hvis han ikke kan dokumentere bruget af det ethanol, så må man jo gå ud fra at manden har DRUKKET det, et sted skal det jo være :( , nåhe ja", han bruge jo ret meget i mine blodprøver, så med 250-blodprøver om året, som lige får 0, 5-promille ekstra, så har vi årsagen til hans store forbrug af rent ethanol.

På SOL.DK hjalp jeg mange mennesker med deres forsikringssager, mange ville sende mig penge for den hjælp, jeg afslog konkret, jeg hjalp for at hjælpe, ikke for andet, jeg skrev så om at min vaskemaskine var KAPUT på SOLèn, pludseligt kom der et firma med en ny vaskemaskine til mig, der var ingen "afsender" på den, og "reklamerne" på bilen var dækket til, jeg ved det var en slags "anonym" tak fra en jeg havde hjulpet, firmaet sagde, at hvis jeg ikke tog imod den, så ville de "smide" den af i min indkørsel, for de skulle aflevere den, så jeg var nød til at tage imod den.

Hvor mange mennesker har DU hjulpet, bare den skide BISMER-vægt, den ligger stadigt ude på min postkasse, personen er nok bange for at det er en "fælde", men det er det ikke, lige nu har jeg ondt, men jeg vil prøve at se om jeg kan gå over til vejskiltet Krøngevej/Hillestolpevej og hænge vægten op der, så kan du bare hente den når du får tid/lyst.

jeg er måske/nok ret naiv, men jeg søger venner, venner som er ærlige, I kender alle mit Cpr.Nr ?, 06/12-56-XXXX, 3-4 uger, så bliver jeg 60-år, jeg ved at jeg siden jeg var 28-år ikke rigtigt har "givet" samfundet noget, men helt ærligt, det er ikke min skyld, Kurt Danesøen (Frederiksjernhandel) skar et 750-Kg tungt jernrør ned i hovedet på mig, det kunne jeg ikke gøre for selv, 2-måneder efter var der en der svingede direkte over i mig i bil, jeg havde ikke en eneste chance for at undgå den ulykke, så det var ikke min skyld, jeg blev i retten frikendt for et hvert ansvar for ulykken og følgerne af den ulykke.

Hver eneste dag skal jeg leve med følgerene af de 2-ulykker, nogle morgner vågner jeg op, UDEN smerter, også glæder jeg mig til at tage på arbejdet, men så står jeg ud af sengen, og så kommer MIN virkelighed frem, smerter, så man skulle tro der var en idiot der stod og slog søm ind i mig, også bliver jeg ked af det/livet, at jeg ikke kan få lov til at deltage i/til samfundets bedste, at passe min/et job, jeg var engang nede hos VAGNS VVS i Holeby, hvor jeg søgte arbejde, jeg blev ansat på stedet, jeg måtte så fortælle Vagn, at jeg ikke kunne, han tilbød mig et arbejde på deltid, men jeg kunne ikke, jeg kunne ikke love Vagn at jeg kunne X hver dag, det gjorde meget ondt, jeg ville så gerne havde hjulpet til i "samfundet", men sket er sket, og jeg må kikke på alle dem som har lov, til at havde et arbejde, sådanne noget er meget SURT.

X og Y ødelagde mit liv i 1985, om jeg er sure på dem ?, ikke rigtigt, jo på X, for han  smed et stykke papir væk med navne på de 3 sammeritter  der redede mit liv D:13/8-1985, han havde en forsikring der skulle betale, men han havde også en advokat som sagde til ham, smid det papir væk, det var "mine" 3 vidner på ulykken, og hvorfor den skete.

Nå men PYT, mortens aften :), i morgen skal jeg lave and, jeg opdagede det for sent at det var i dag, men anden er vel lige god af det :).

- Undgå at hænge privatpersoner ud med navns nævnelse. Kan nemt falde ind under injurier, uanset om du mener det er sandt eller ej. - GuBBi
« Senest Redigeret: November 10, 2016, 05:27:26 pm af GuBBi »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: November 10, 2016, 01:50:33 pm »
Det er ikke mig der vil have din vægt , hvor mange gange skal jeg sige det. :shocked:

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: November 10, 2016, 02:00:54 pm »

På SOL.DK hjalp jeg mange mennesker med deres forsikringssager, mange ville sende mig penge for den hjælp, jeg afslog konkret, jeg hjalp for at hjælpe, ikke for andet, jeg skrev så om at min vaskemaskine var KAPUT på SOLèn, pludseligt kom der et firma med en ny vaskemaskine til mig, der var ingen "afsender" på den, og "reklamerne" på bilen var dækket til, jeg ved det var en slags "anonym" tak fra en jeg havde hjulpet, firmaet sagde, at hvis jeg ikke tog imod den, så ville de "smide" den af i min indkørsel, for de skulle aflevere den, så jeg var nød til at tage imod den.

Sig mig, er der noget jeg er gået glip af..

- er det officiel 'von Munchausen-dag' i dag..?

Lidt uddrag fra Lægehåndbogen:

"Patienten lider af et dybt følt behov for at være syg. Det er en trang, som kan blive så stærk, at den får vedkommende til at skade eller forgifte sig selv for at opretholde illusionen om en organisk sygdom 1

Richard Asher gav tilstanden sit navn i 1951. Han opkaldte syndromet efter Baron Karl Friedrich Hieronymus von Munchausen (1720-1797). En mand som rejste vidt omkring og som blev kendt for at fortælle fantastiske og vildt overdrevne historier om sit liv"

https://www.sundhed.dk/sundhedsfaglig/laegehaandbogen/psykiatri/tilstande-og-sygdomme/oevrige-sygdomme/m-nchausens-syndrom/

'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: November 10, 2016, 02:04:28 pm »
Måneskin.

jo!, jeg VED hvem "Ieet" er, det er 100% sikkert, han anmeldte så mange på SOL.DK til politiet så du tror det er lyv, og alle dem har jeg skrevet sammen med, men "måneskin", jeg vil aldrig lægge de oplysninger ud offentligt, sådanne er jeg godt-nok ikke, måske er jeg naiv, men jeg tror på at der er noget godt i alle folk.

PS: det billedet af den "læge", ja jo! :) , det passede meget godt af den "læge" jeg mødte i Søllested, sådanne så han virkeligt ud, også i Landsretten i NF., han var helt "væk", intet kunne han huske, sørgeligt nok, så sagde han at han tog 250-blodprøver hvert år for politiet, så er det, at jeg spørger mig selv, og dig :), hvor meget ethanol bruger den mand hvert år?.

Læge eller ej, så skal han føre regnskab over alt det bliver købt ind til han`s "forretning", og hvis han ikke kan dokumentere bruget af det ethanol, så må man jo gå ud fra at manden har DRUKKET det, et sted skal det jo være :( , nåhe ja", han bruge jo ret meget i mine blodprøver, så med 250-blodprøver om året, som lige får 0, 5-promille ekstra, så har vi årsagen til hans store forbrug af rent ethanol.

Hvor mange mennesker har DU hjulpet, bare den skide BISMER-vægt, den ligger stadigt ude på min postkasse, personen er nok bange for at det er en "fælde", men det er det ikke, lige nu har jeg ondt, men jeg vil prøve at se om jeg kan gå over til vejskiltet Krøngevej/Hillestolpevej og hænge vægten op der, så kan du bare hente den når du får tid/lyst.

jeg er måske/nok ret naiv, men jeg søger venner, venner som er ærlige, I kender alle mit Cpr.Nr ?, 06/12-56-XXXX, 3-4 uger, så bliver jeg 60-år, jeg ved at jeg siden jeg var 28-år ikke rigtigt har "givet" samfundet noget, men helt ærligt, det er ikke min skyld, Kurt Danesøen (Frederiksjernhandel) skar et 750-Kg tungt jernrør ned i hovedet på mig, det kunne jeg ikke gøre for selv, 2-måneder efter var der en der svingede direkte over i mig i bil, jeg havde ikke en eneste chance for at undgå den ulykke, så det var ikke min skyld, jeg blev i retten frikendt for et hvert ansvar for ulykken og følgerne af den ulykke.

Hver eneste dag skal jeg leve med følgerene af de 2-ulykker, nogle morgner vågner jeg op, UDEN smerter, også glæder jeg mig til at tage på arbejdet, men så står jeg ud af sengen, og så kommer MIN virkelighed frem, smerter, så man skulle tro der var en idiot der stod og slog søm ind i mig, også bliver jeg ked af det/livet, at jeg ikke kan få lov til at deltage i/til samfundets bedste, at passe min/et job, jeg var engang nede hos VAGNS VVS i Holeby, hvor jeg søgte arbejde, jeg blev ansat på stedet, jeg måtte så fortælle Vagn, at jeg ikke kunne, han tilbød mig et arbejde på deltid, men jeg kunne ikke, jeg kunne ikke love Vagn at jeg kunne X hver dag, det gjorde meget ondt, jeg ville så gerne havde hjulpet til i "samfundet", men sket er sket, og jeg må kikke på alle dem som har lov, til at havde et arbejde, sådanne noget er meget SURT.

Kurt Dannesøen og Jørgen Amdal ødelagde mit liv i 1985, om jeg er sure på dem ?, ikke rigtigt, jo på Kurt Dannesøen, for han  smed et stykke papir væk med navne på de 3 sammeritter  der redede mit liv D:13/8-1985, han havde en forsikring der skulle betale, men han havde også en advokat som sagde til ham, smid det papir væk, det var "mine" 3 vidner på ulykken, og hvorfor den skete.

Nå men PYT, mortens aften :), i morgen skal jeg lave and, jeg opdagede det for sent at det var i dag, men anden er vel lige god af det :).

Du lyver igen , igår var det mig der var ieet , og du har fået at vide han var en gammel mand , og Tryg agent , og et andet sted har du skrevet at du troede det var en dommer du har haft . :shocked:Ieet er bare en der har prøvet at hjælpe dig engang , men har opgivet dig, og det forstår man jo godt- :cry:

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: November 10, 2016, 03:25:32 pm »
Måneskin.

Jeg VED hvem "Ieet" er i virkeligheden, "Ieet" arbejder for nordea/tryg og han bor i Greve, og så må du stoppe, jeg VIL IKKE udlægge personlige oplysninger om hvem "Ieet" er i virkeligheden,jeg har hans adresse, hans rigtige navn, og hans IP-adresse, men aldrig vil jeg lægge det ud offentligt, så stop nu.

Poul Jørgensen

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: November 10, 2016, 03:30:35 pm »
Måneskin.

Jeg VED hvem "Ieet" er i virkeligheden, "Ieet" arbejder for nordea/tryg og han bor i Greve, og så må du stoppe, jeg VIL IKKE udlægge personlige oplysninger om hvem "Ieet" er i virkeligheden,jeg har hans adresse, hans rigtige navn, og hans IP-adresse, men aldrig vil jeg lægge det ud offentligt, så stop nu.

Poul Jørgensen

Men nu har du jo allerede skrevet, hvor han bor og hvem han arbejder for. :w00t: :w00t:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: November 10, 2016, 03:32:59 pm »
Hold nu op , så vil det altså sige at jeg arbejder i Tryg , for i går påstod du jo at jeg var ham :shocked:Så giver jeg dig hermed lov til at fortælle hvad jeg hedder rigtigt og hvor jeg bor. Venlig hilsen Ieet.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: November 10, 2016, 03:33:48 pm »
I Gerve?, jan men sgu da ikke hans adresse og alt muligt andet, jeg tror der bor mange mennesker i Greve, hvis man kikker efter ? :) .

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: November 10, 2016, 03:36:41 pm »
Måneskin.

Poul Jørgensen
Nej for du har vist udlagt nok af dine egne data.Men igen kommer du med dine historier, jeg fik ikke af vide hvordan det gik med der sammenklappede lunge. :huh:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: November 10, 2016, 03:38:00 pm »
I Gerve?, jan men sgu da ikke hans adresse og alt muligt andet, jeg tror der bor mange mennesker i Greve, hvis man kikker efter ? :) .

Vrøvl du lyver.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: November 10, 2016, 03:42:05 pm »
Måneskin?.

Hvis du virkeligt ved hvem Ieet er/eller at du i virkeligheden er Ieet, så skal du skrive til mig på min Mail:adresse, den har du jo :( , men jeg skal havde bevis på at det er DIG der giver mig tilladelsen til at lægge dit navn  og adresse og andet ud offentligt, men lad os nu sige, at din nabo har nogle flotte røde blomster i sin altankasse :) /havde her i sommers.

Måneskin.

aldrig vil jeg være så DUM, at jeg ville lægge "Ieet"`s navn ud offentligt, det er kun Ieet/og andre der kan gøre sådanne noget.

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: November 10, 2016, 03:45:10 pm »
Hold nu op , så vil det altså sige at jeg arbejder i Tryg , for i går påstod du jo at jeg var ham :shocked:Så giver jeg dig hermed lov til at fortælle hvad jeg hedder rigtigt og hvor jeg bor. Venlig hilsen Ieet.
Kom nu Poul , hvad hedder jeg og hvor bor jeg , nej DU ER FYLDT MED LØGN: