Forfatter Emne: Hvor mange psykopater er der her?  (Læst 8957 gange)

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Hvor mange psykopater er der her?
« Svar #15 Dato: November 07, 2016, 02:21:54 pm »
Måneskin.

Er der ingen strøm på din "pære"/lys i lygten, er det hele korsluttet ?.

"Fordi vi ikke har hørt det fra hans side ,man skal altid høre det fra begge sider, du kan jo sagtens sidde og udstille ham , og der så er nogen der tror på dig ved jeg ikke , jeg gør ikke , og han talte altid pænt til dig. ".

Du prøver at forsvare en kriminel person som har overtrådt straffeloven, persondataloven, registerloven og terrorloven, sig mig engang lige, Hvad vil du havde, et samfund hvor de største forbryder bestemmer, det er helt galt det du skriver, ingen bør med deres fulde 5 forsvare forbryder og eller andre kriminelle, og det gælder også for dig, sådanne noget er jo strafbart.

Poul Jørgensen

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: November 07, 2016, 02:23:05 pm »
HE he?. alle andre end DIG.

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: November 07, 2016, 02:27:24 pm »
Jamen så håber jeg de stiller og siger de tror mere på dig end Ieet, det er en gang forvaklet vrøvl du kommer med sommetider. Og beviser kommer du aldrig med , men spændende at se hvem der godt kan se at det er Ieet der er efter dig.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: November 07, 2016, 02:45:26 pm »
Nåhe ja !!!!!!!!.

Penneven@mail.com, det var en mail: adresse IEET havde, og det kan du ikke nægte, eller bortforklare :).

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: November 07, 2016, 02:53:10 pm »
Måneskin.

Er der ingen strøm på din "pære"/lys i lygten, er det hele korsluttet ?.

"Fordi vi ikke har hørt det fra hans side ,man skal altid høre det fra begge sider, du kan jo sagtens sidde og udstille ham , og der så er nogen der tror på dig ved jeg ikke , jeg gør ikke , og han talte altid pænt til dig. ".

Du prøver at forsvare en kriminel person som har overtrådt straffeloven, persondataloven, registerloven og terrorloven, sig mig engang lige, Hvad vil du havde, et samfund hvor de største forbryder bestemmer, det er helt galt det du skriver, ingen bør med deres fulde 5 forsvare forbryder og eller andre kriminelle, og det gælder også for dig, sådanne noget er jo strafbart.

Poul Jørgensen
Ved du hvad Poul jeg synes du skal kontakte din læge. :shocked:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #20 Dato: November 07, 2016, 02:53:26 pm »
Ieet er her, hvornår fatter du det ?.

Spørgsmålet er bare så lige, hvilke profiler gemmer han sig under,?,.

Hvorfor prøver du at tage "Ieet" i forsvar?, en gammel mand som har overtrådt næsten samtlige love i Danmark ?, hvorfor prøver du at forsvare ham? .

Poul Jørgensen

Ieet er da ikke en gammel mand. Jeg mener at han er en yngre mand. Så måske forveksler du ham med en anden?

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: November 07, 2016, 03:07:35 pm »
Jeg er ikke inde i alt det med mail adresse , men kan Gubbi ikke se det dengang man oprettede sig, og så synes jeg at der var nogen der skrev at det ville være bedre at logge ind med nøglekort , eller har jeg misforstået noget.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: November 07, 2016, 03:30:26 pm »
Politisk Ukorrekt.

Ieet er en gammel mand, jeg har nok imod loven lagt en Mail: imellem mig og politiet ud her offentligt, den betjent viste mig papir/ dokumenter og hvem jeg var "oppe imod", og det var en gammel mand i Greve, på 2èn sal.

Jeg lagde så den Mail: ud her, for at provokere politiet til at gå ind i sagen, enten går de ind i sagen, eller også bliver d4e endnu mere skide sure på mig, men så tager jeg ned derfra.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #23 Dato: November 07, 2016, 03:35:34 pm »
Hvis han er en gammel mand, harmonerer det ikke med, at du tidligere har udtalt, at han er Tryg-agent. For så er han jo stadig erhvervaktiv og kan dermed ikke være en gammel (pensioneret) mand. Hvis han arbejder for Tryg er han jo næppe hverken 66 eller 75.

Så kan du bestemme dig for, hvad du mener? Han kan ikke både være gammel og være Tryg-agent.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: November 07, 2016, 03:42:55 pm »
Ser man det , så har jeg da skiftet køn ,Nu du siger at Ieet er mig , og gammel vil jeg nu ikke betegne mig selv som , ikke endnu da . Og de jeg var på toilettet så jeg da ud som jeg plejer, du ved dernede 

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #25 Dato: November 07, 2016, 03:44:03 pm »
Ser man det , så har jeg da skiftet køn ,Nu du siger at Ieet er mig , og gammel vil jeg nu ikke betegne mig selv som , ikke endnu da . Og de jeg var på toilettet så jeg da ud som jeg plejer, du ved dernede

Eller også er ieet trans? :w00t:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: November 07, 2016, 07:24:55 pm »
HE he?. alle andre end DIG.

Poul Jørgensen
Poul får jeg snart at vide ,hvem de andre der kan se det er ieet, og hvad det var for glas lægen brugte , venter spændt på svar

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: November 08, 2016, 07:17:33 am »
Måneskin.

De glas lægen brugte var magen til dem du lagde ud, "min" læge skruede bare låget af, da der skulle blod i glasset, nu skal du huske på at lægen tydeligt var påvirket af et eller andet, så efter han havde kommet blod i glasset, så sad han og holdte på toppen af glasset med sin tommelfinger som han lige havde vasket i rent ethanol, imens han vaskede glasset igen med et stykke papir med rent ethanol.

Det var undgåeligt at der kom rent ethanol ned i blodet i glasset, 1-promille er 1/1000-del, den almindelig øl som jeg drak Ca1-time inden jeg blev stoppet, giver en promille på 0,25, resten af promillerne sad lægen og kom i, hvilket betjenten så, han sagde bare i retten at det kunne han ikke huske, lægen kunne slet ikke huske noget, det var også tydeligt i retten at han var påvirket af et eller andet.

Der var tale om en straffesag, og i en straffesag hvor der bliver fremlagt "beviser" som bevis på "forbrydelsen", der skal der være dokumentation for "bevisernes" ægthed, og når hverken betjenten eller lægen ville stå inde for blodprøvernes ægthed, så siger det sig selv at sådanne et "bevis" ikke kan bruges til noget, det siger sig selv, forestil dig det havde været en drabssag, nej det er helt galt.

Citat fra Domstolstyrelsen.
Den tiltalte er uskyldig, indtil andet er bevist. Det er anklageren, der skal bevise,
at den tiltalte er skyldig. Retten skal frifinde den tiltalte, hvis der er rimelig tvivl
om
den tiltaltes skyld.
Citat slut.

Og når der er fremlagt beviser, som der er tvivl om ægtheden af, så er det rettens pligt at frifinde tiltalte, igen!, det siger sig selv, vi lever jo ikke i en politistat.

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: November 08, 2016, 08:24:45 am »
Nej den skal du længere ud på landet ned , sådan foregår det ikke som du beskriver .  :shocked:

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: November 08, 2016, 08:37:11 am »
Måneskin.

JO !, det er jo det der er galt, sådanne foregik det virkeligt, og betjenten nægtede det da heller ikke i retten, han sagde bare, "Det kan jeg ikke huske." , hvilket jeg tvivler på var sandt, men jeg ved jo ikke hvor dårlig den mands hukommelse er :( .

Og igen.

Citat fra Domstolstyrelsen.
Den tiltalte er uskyldig, indtil andet er bevist. Det er anklageren, der skal bevise,
at den tiltalte er skyldig. Retten skal frifinde den tiltalte, hvis der er rimelig tvivl
om
den tiltaltes skyld.
Citat slut.

Og da der var tvivl om "bevisets ægthed", så burde dommeren ikke have haft dømt mig, hverken læge eller betjenten ville stå inde for "bevisets ægthed", eller måden det blev fremstillet på, og "Retten skal frifinde den tiltalte, hvis der er rimelig tvivl
om
den tiltaltes skyld.", så dommeren dømte ikke efter hvad Domstolstyrelsen skriver at de skal tage i betragtning.

Poul Jørgensen