Forfatter Emne: Hvor mange psykopater er der her?  (Læst 5717 gange)

Offline Læser

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Hvor mange psykopater er der her?
« Svar #135 Dato: November 15, 2016, 06:12:33 pm »
Politisk Ukorrekt.

Jeg vil gerne lave et indlæg om hvad der virkeligt skete i min sag imod tryg, det kan jeg IKKE, uden at være 100% ærlig om hvem jeg er.
Jeg kan ikke skrive om min sag imod tryg, uden at komme ind på hvordan det har påvirket mig, fysisk og på anden måde.
Mit håb med det er, at nogen læser det, nogen som ved noget om den slags ting, og at nogen kan se mit problem og som kan hjælpe mig med min sag.
Jeg er ingen "helgen", men de 2 ulykker var ikke min skyld, jeg er ofret i den sag, og der er kun blevet stampet på mig fra dag 1 af, af tryg.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Been there don that.

http://www.dindebat.dk/topic/599640-forsikringssvindel-tryg/

Sol har slettet det meste af de injurier.
din egen side-
Facebook

Og nu vil du forsøge dig her, som det ændre noget,se dog i øjnene du har tabt,og intet kan stille op.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
    • Vis profil
« Svar #136 Dato: November 15, 2016, 06:16:03 pm »
Politisk Ukorrekt.

Jeg vil gerne lave et indlæg om hvad der virkeligt skete i min sag imod tryg, det kan jeg IKKE, uden at være 100% ærlig om hvem jeg er.
Jeg kan ikke skrive om min sag imod tryg, uden at komme ind på hvordan det har påvirket mig, fysisk og på anden måde.
Mit håb med det er, at nogen læser det, nogen som ved noget om den slags ting, og at nogen kan se mit problem og som kan hjælpe mig med min sag.
Jeg er ingen "helgen", men de 2 ulykker var ikke min skyld, jeg er ofret i den sag, og der er kun blevet stampet på mig fra dag 1 af, af tryg.

Så få hjælp af de venner , du har hjulpet , herinde tror jeg ikke du får meget hjælp , på en sag der er over 30 år gammel. Inviter dem da herind. :smile1:

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    65.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #137 Dato: November 15, 2016, 06:23:34 pm »
Uanset hvad der måtte være op og ned i din sag, hr. PJ, så synes jeg også at du skulle se at komme videre i dit liv. Du bruger alt for meget negativ energi på den sag og den tærrer dig op indefra, så den smule energi du har tilbage går på negativitet. Prøv at glemme sagen og kom videre - og få det bedste ud af dit otium. Dette er et velment råd - fordi jeg tror ikke du får noget ud af at fortsætte med din sag, som jo efterhånden er en gammel sag.

Om du er blevet uretfærdigt behandlet eller ej, har jeg ingen mening om, da jeg ikke orker sætte mig ind i sagen - modsat ieet, der jo har brugt år på at sætte sig ind i den he he he. Fatter ikke han gider det, men ham om det. Jeg gider ikke. Derfor har jeg ingen mening om sagen. Men jeg tror bare ikke på, at du nogensinde får retfærdighed (forudsat at du ER blevet uretfærdigt behandlet, hvad jeg så igen ikke aner noget om), så hvorfor ikke bare glemme sagen? Livet er ikke perfekt og vi oplever alle ting, vi oplever som urimelige eller uretfærdige. Det er fint nok at kæmpe imod uretfærdighed, men man skal også vælge sine kampe med omhu og erkende, når spillet er tabt. Nogle gange bliver man nødt til at bide i det sure æble og komme videre, inden man bliver ædt op af bitterhed og ødelægger sit liv endnu mere, end det måske er ødelagt i forvejen.
« Senest Redigeret: November 15, 2016, 06:25:37 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Online Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
    • Vis profil
« Svar #138 Dato: November 15, 2016, 06:42:48 pm »
Nogle gange bliver man nødt til at bide i det sure æble og komme videre, inden man bliver ædt op af bitterhed og ødelægger sit liv endnu mere, end det måske er ødelagt i forvejen.

Kloge ord, Pyramide-mand..!  :thumbsup:
'Vær varsom med dine tanker - de kan blive til ord før du aner det'....

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #139 Dato: November 15, 2016, 06:48:28 pm »
Politisk Ukorrekt.

Hvis jeg ikke havde fået mine 3 børn i 2001, så havde jeg ikke orket/gidet/haft overskud til min kamp imod tryg, i over 13-år var jeg bedøvet af morfin, pludseligt var jeg tvunget til at se livet i øjne, ja jo!, jeg kunne sagtens lægge det bag mig, hvis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, hvis jeg ikke havde ondt hver dag, ikke det at erstatningen på nogen måde vil hjælpe på det, men min retsfølelse ville gå tabt, min tro på retfærdighed i Danmark, at forbryder bliver straffet for deres handlinger, og efter straffeloven, så står det tryg har gjort til 8-år i fængslet, så ! .

Hvis jeg bare skal glemme sagen, så skal jeg glemme mig selv og mit liv, og det kan jeg ikke, hver eneste dag bliver jeg mindet om de 2 ulykker i 1985, og Pga. det tænker jeg på det tryg gjorde overfor Højesteret, og så bliver jeg "gal/sur/ked af det", det er så nemt at sige, "glem det, få dig et liv.", men sådanne er virkeligheden bare ikke.

Selvfølgeligt kunne jeg godt bruge den erstatning, selvfølgeligt kunne jeg det, men, det er ikke det der tæller mere for mig, (lige nu kom der igen et angreb på min Facebook profil.), for mig nu er det retfærdigheden i det hele der tæller, at ingen andre bliver snydt på samme måde, det har jeg sat mig som et mål her i mit liv nu.

PS:. jeg tror du tager meget fejl af "Ieet", Ieet satte sig ikke ind i min sag, han samlede oplysninger, også jagtede han mig, fra flere forskellige profiler, og han er også her på din-debat, jeg kan kende hans måde at skrive på, han popper også op på SOL.dk, men der sletter de hurtigt hans falske profiler, og mon ikke det lige var ham, der kikkede på min Facebook profil, muligheden foreligger :) , men han er for dum :) . 

Online Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
    • Vis profil
« Svar #140 Dato: November 15, 2016, 07:12:48 pm »
og han er også her på din-debat, jeg kan kende hans måde at skrive på, og mon ikke det lige var ham, der kikkede på min Facebook profil, muligheden foreligger :) , men han er for dum :) .

Poul, jeg bliver mere og mere sikker på at du passer ind under diagnosen 'Paranoid Skizofren'

Uddrag af typiske symptomer ses hér:

"Hvis man har en paranoid personlighedsforstyrrelse, er man mistroisk og har mistillid til andre. Man er følsom overfor nederlag, og man reagerer let med vrede og afvisning, hvis noget går en imod.

Som regel mener man, at det ikke er en selv der er noget i vejen med, men at det er andre der er forkert på den, eller skyld i hvis der er problemer.

Man kan også føle at man er dygtigere og mere talentfuld end de fleste andre.!

http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/paranoid.htm

- du kan naturligvis ikke selv indse noget som helst af dette - men tro mig, det kan jeg - og garanteret mange andre omkring dig..!

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #141 Dato: November 15, 2016, 07:17:13 pm »
Jeg syntes, at tryg har gjort skal frem offentligt, så andre ikke falder i samme fælde, for de bruger den fælde hver dag, imod andre ofre for ulykker som har ødelagt andres liv, og det raver tryg en skid, for dem er det kun penge, for ofrene er det deres liv der er blevet ødelagt og de har måske tabt alt, hus, kone, bil og job, men det vil tryg skide på, det er det jeg mener, sådanne noget skal stoppes.

Der er ingen tvivl, tryg fremstillede og fremlagde dokumentfalsk for Højesteret for at snyde mig for den erstatning de i 3-år havde lovet mig efter loven, sådanne noget må ikke ske, og slet ikke engang til.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #142 Dato: November 15, 2016, 07:20:15 pm »
Tørresnoren.

dejligt at havde en "læge" her i din-debat, sikke engang plader du har skrevet, jeg er ikke mistro over for alle andre, KUN DIG, for du er ikke den du udgiver dig for at være, husk på, jeg ved hvem du er og læge er du ikke :), du er snare en trol.

Poul Jørgensen

Online Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
    • Vis profil
« Svar #143 Dato: November 15, 2016, 07:34:35 pm »
sikke engang plader du har skrevet,

Det er såmænd ikke noget jeg 'har skrevet' - den slags er der fagfolk til...

- du burde måske selv besøge sådan en 'tosse-doktor'..?

'husk på, jeg ved hvem du er' skriver du...

- du ved næse i røv, gør du..! :blum:

Jeg er nemlig..............................................................................

MU-HA-HA-HA!!!!! :hyper:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
    • Vis profil
« Svar #144 Dato: November 15, 2016, 07:41:00 pm »
Jeg syntes, at tryg har gjort skal frem offentligt, så andre ikke falder i samme fælde, for de bruger den fælde hver dag, imod andre ofre for ulykker som har ødelagt andres liv, og det raver tryg en skid, for dem er det kun penge, for ofrene er det deres liv der er blevet ødelagt og de har måske tabt alt, hus, kone, bil og job, men det vil tryg skide på, det er det jeg mener, sådanne noget skal stoppes.

Der er ingen tvivl, tryg fremstillede og fremlagde dokumentfalsk for Højesteret for at snyde mig for den erstatning de i 3-år havde lovet mig efter loven, sådanne noget må ikke ske, og slet ikke engang til.

Poul må jeg spørge hvorfor du ikke blev i Tryggruppen som Claus har. :blum:  Der kunne du jo snakke med dem , der heller ikke fik deres erstatning. :ohmy:
« Senest Redigeret: November 16, 2016, 08:27:44 am af måneskin »

Psykiateren

• Gæst
« Svar #145 Dato: November 17, 2016, 11:34:55 am »
Det er meget fint det der med at ignorere trolls. Men det hjælper jo ikke så meget, når trollen bare opretter ti profiler til at diskutere med sig selv. Så hvis man ignorerer trollen, fortsætter diskussionen jo alligevel, hr. Psykiater.

Og i øvrigt har jeg det sådan, at jeg har kendt til Trollerik i ca. 15 år (helt fra Ammefar´s tid m.fl.) og jeg har efterhånden vænnet mig lidt til ham. På godt og ondt er han en del af mange danske debatter og der er ingen der har haft held med at stoppe ham. Så kan man lige så godt få noget sjov ud af det - for han skriver også mange sjove indlæg, hvis ellers man har lidt humor.

Jeg har dog også sagt fra, når jeg mener, at han er gået over grænsen (her tænker jeg på doxxing, hvor personers identitet afsløres mod deres ønske). Men så længe han laver almindeligt skørt trolleri, gider jeg skam da ikke bekæmpe det. Den slags er ikke ulovligt og hvis man ikke bryder sig om de indlæg, ja, så kan man jo bare ignorere dem, som hr. Psykiater så rigtigt nok siger. Jeg ignorerer dem dog ikke altid - mest fordi jeg faktisk har humor og nogle af dem synes jeg det er sjovt nok at lege med på. Dog bryder jeg mig ikke om personhetz og jeg er heller ikke begejstret for den hetz, der kører mod PJ.

Omvendt lægger jeg ikke skjul på, at PJ selv til dels er ude om det, da han gang på gang lader sig provokere og fortsætter med at lægge mere eller mindre pinlige detaljer ud om sig selv og sit privatliv. Jeg mener han lægger jo ligesom selv op til at blive mobbet. Ikke at jeg dermed forsvarer mobberiet, men nogle gange skal man - som hr. Psykiater også er inde på - bare tænke lidt over, hvilke signaler, det er, man selv udsender, inden man spiller offer og mener at hele verden er efter én. Hvor klogt er det, når hr. PJ flere gange har skrevet detaljeret om sit eget familieliv? Det er jo nærmest en invitation til at blive stalket...

"Det er meget fint det der med at ignorere trolls. Men det hjælper jo ikke så meget, når trollen bare opretter ti profiler til at diskutere med sig selv. Så hvis man ignorerer trollen, fortsætter diskussionen jo alligevel, hr. Psykiater."

Ja, jeg kan godt se problemet i at flere trolle og psykopater skændes indbyrdes.

Og også at de skændes med sig selv via dobbeltprofiler.

Hvilket jo så betyder at de ikke ignorerer hinanden, men bliver ved med deres Trollerier.

Her er det så at administratorerne skal gribe ind og slette dem fra forummet.

De fornuftige og gode profiler, der gerne vil en saglig debat om de emner de slår op, skal ikke svare på Trollenes og psykopaternes indlæg - de skal fuldstændig ignorere dem.

Dette er den eneste vej frem for jer.

Om så administratorerne skal slette dem ti gange på en dag, så bliver Trollene og psykopaterne til sidst træt af at sætte indlæg ind, når de med det samme konsekvent bliver slettet igen.

Men det kræver stadigt at administratorerne er tilstede på siden hver dag, og holder øje med og beskæftiger sig med deres forum.

me

• Gæst
« Svar #146 Dato: November 17, 2016, 12:24:18 pm »
Men det kræver stadigt at administratorerne er tilstede på siden hver dag, og holder øje med og beskæftiger sig med deres forum.

Administrator er også inde her hver dag. :smile:

Offline Jensen

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #147 Dato: Februar 23, 2017, 12:01:42 pm »

Hvis du har bevis for dokumentfalsk, så aflevere du eller din advokat en stævning i byretten, i dette tilfælde hvor det er Tryg,så er det i Ballerup.
Der tages der stilling til om du har en sag, eller det bare er noget du tror du har.

For at få alle detaljer på plads, så tag en advokat med ind over.
Mere komplicereter det ikke.