Forfatter Emne: Hvor mange psykopater er der her?  (Læst 4393 gange)

Psykiateren

• Gæst
Hvor mange psykopater er der her?
« Dato: November 07, 2016, 09:25:39 am »
Svaret på dette spørgsmål er, at der er materiale nok her i dette forum til en hel psykiatrisk konference.

Hvilke kendetegn er der på en Troll og/eller en psykopat?:

Svær at gennemskue
Psykiske magtkampe
Psykopatiske træk
Selvcentreret hed
Umiddelbar behovstilfredsstillelse og dårlig impulskontrol
Fejlsøgning, påtvinge skyldfølelse og nedbryde selvfølelsen
Manipulation
Løgnagtighed
Manglende empati
Konfliktskabende
Forbrug af mennesker
Magt og kontrol

Formålet er at provokere og ofte mistænkeliggøre en eller flere af debatdeltagerne.

Det handler udelukkende om at afspore en debat og gøre den til et skænderi.

Nydelsen ved at bringe andre mennesker i affekt, samt glæden ved at afspore en ellers sober og saglig diskussion.

Stort set alle trolls lider af svære mindreværdskomplekser.

Hvad skal en profil så gøre, der gerne vil have en sober debat?

Man skal ikke "fodre en troll, eller psykopat".

Det eneste rigtige forsvar mod dem er at ignorere dem - helt og aldeles.

Undlad at svare - ganske enkelt. Hold debatten på sporet, så dine meddebattører ikke bliver ofre også.

I de fleste tilfælde forsvinder en troll/psykopat igen, når han/hun ignoreres.

De tager jo netop næring af, at du bliver ked af det, vred eller direkte hidsig.

Gør du ikke det, taber de interessen. Og du KAN ikke argumentere med en troll.

Læg mærke til, at de - når de angriber - stort set aldrig angriber på det emne, debatten handler om. De plukker en lille og ligegyldig ting ud, som de så arbejder videre med for at få bid. Og det kan du ikke argumentere mod.

Eller også forsøger de på at starte en helt anden debat – deres egen debat i debatten, end den tråd starteren ønsker.

Hvilke kendetegn og faresignaler er der ved dette sociale forum?

Der er for det første ingen regler opstillet på forummets forside, til at regulere hvilke profiler der søger ind og hvad de må skrive og ikke må skrive.

Der findes dog en såkaldt registrationsaftale, men der er ingen Trolls og psykopater der overholder den aftale.

Den er ”glemt” lige så snart de har logget ind, hvis de da overhovedet har læst den.

Der er tilsyneladende to administratorer, som glimrer ved deres fravær på siden.

Den ene administrator kalder sig Gubbi, og ved nærlæsning er han den ansvarshavende leder og ejer af siden.

Problemet er kort sagt, at der til daglig ikke er en ledelse af siden, eller mindst en moderator, som kan slette og regulere i de værste kommentarer og tråd opslag.

Mange sociale sider er lukket de senere år, netop på grund af ovennævnte problemer med Trolls og psykopater.

Skal denne side være den næste?

Hvad vil I - henholdsvis administratorerne gøre ved det?

Eller skal det bare køre videre som hidtil, indtil administratorerne kaster håndklædet ind i ringen?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Hvor mange psykopater er der her?
« Svar #1 Dato: November 07, 2016, 09:40:19 am »
Der står du er nyt medlem. Men med dit kendskab til tidligere debat her, har du nok haft en profil her tidligere. Hvorfor gør folk sådan noget.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 07, 2016, 10:05:16 am »
Svaret på dette spørgsmål er, at der er materiale nok her i dette forum til en hel psykiatrisk konference.

Hvilke kendetegn er der på en Troll og/eller en psykopat?:

Svær at gennemskue
Psykiske magtkampe
Psykopatiske træk
Selvcentreret hed
Umiddelbar behovstilfredsstillelse og dårlig impulskontrol
Fejlsøgning, påtvinge skyldfølelse og nedbryde selvfølelsen
Manipulation
Løgnagtighed
Manglende empati
Konfliktskabende
Forbrug af mennesker
Magt og kontrol

Formålet er at provokere og ofte mistænkeliggøre en eller flere af debatdeltagerne.

Det handler udelukkende om at afspore en debat og gøre den til et skænderi.

Nydelsen ved at bringe andre mennesker i affekt, samt glæden ved at afspore en ellers sober og saglig diskussion.

Stort set alle trolls lider af svære mindreværdskomplekser.

Hvad skal en profil så gøre, der gerne vil have en sober debat?

Man skal ikke "fodre en troll, eller psykopat".

Det eneste rigtige forsvar mod dem er at ignorere dem - helt og aldeles.

Undlad at svare - ganske enkelt. Hold debatten på sporet, så dine meddebattører ikke bliver ofre også.

I de fleste tilfælde forsvinder en troll/psykopat igen, når han/hun ignoreres.

De tager jo netop næring af, at du bliver ked af det, vred eller direkte hidsig.

Gør du ikke det, taber de interessen. Og du KAN ikke argumentere med en troll.

Læg mærke til, at de - når de angriber - stort set aldrig angriber på det emne, debatten handler om. De plukker en lille og ligegyldig ting ud, som de så arbejder videre med for at få bid. Og det kan du ikke argumentere mod.

Eller også forsøger de på at starte en helt anden debat – deres egen debat i debatten, end den tråd starteren ønsker.

Hvilke kendetegn og faresignaler er der ved dette sociale forum?

Der er for det første ingen regler opstillet på forummets forside, til at regulere hvilke profiler der søger ind og hvad de må skrive og ikke må skrive.

Der findes dog en såkaldt registrationsaftale, men der er ingen Trolls og psykopater der overholder den aftale.

Den er ”glemt” lige så snart de har logget ind, hvis de da overhovedet har læst den.

Der er tilsyneladende to administratorer, som glimrer ved deres fravær på siden.

Den ene administrator kalder sig Gubbi, og ved nærlæsning er han den ansvarshavende leder og ejer af siden.

Problemet er kort sagt, at der til daglig ikke er en ledelse af siden, eller mindst en moderator, som kan slette og regulere i de værste kommentarer og tråd opslag.

Mange sociale sider er lukket de senere år, netop på grund af ovennævnte problemer med Trolls og psykopater.

Skal denne side være den næste?

Hvad vil I - henholdsvis administratorerne gøre ved det?

Eller skal det bare køre videre som hidtil, indtil administratorerne kaster håndklædet ind i ringen?

Tak for diagnosen..!

- jeg kvitterer med den gode gamle om 'lugten og bageriet', du ved...
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 07, 2016, 11:57:00 am »
Jamen velkommen til din-debat, hr. Psykiater Henrik Gay (øhm...Day) Poulsen! For det ER vel dig med den skarpsindige analyse de lige kom med?!

Håndtering af hverdagens psykopater - sådan gør du

https://www.youtube.com/watch?v=bKaGRrJTdJk
« Senest Redigeret: November 07, 2016, 11:59:19 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 07, 2016, 01:35:55 pm »
Hej Poul,

Jeg har modtaget dine mails. I nogle af tilfældene havde SOL-debatten allerede slettet dem.

Husk at lade være med at gå ind på debatten, og prøv at ignorere det.

Det tager et stykke tid, at få fat i en sådan kendelse.

Med venlig hilsen

Bjarne Pilborg

Politiassistent

http://koncernstyring/medielog/Delte%20dokumenter/Autosignatur/Sydsjaelland_signatur7.png

­­­­­­Lokalpolitiet i Nakskov

Nybrogade 5

4900 Nakskov

Tlf.                        +45 55311448

Mobil:                   +xxxxxxxxxxx                             

E-mail:                 bpi001@politi.dk

Web:                    www.politi.dk/sydsjaelland

cid:image001.gif@01C9F4BF.4880EEF0

-------------------------------------
jeg ved dette er groft, jeg har så streget betjentens privat nummer ud, men i teorien er der tale om psykisk terror, og sig mig engang lige, hvorfor skal jeg finde mig i det.

Prøv at se bort fra det?, god-davs-idiot, Hundested kommune og Rødby kommune gik sammen og fandt det bedst for mine børn, at de kom ned til mig, selvfølgeligt var jeg under "opsyn" fra kommunerne, det siger sig selv, jeg havde jo uforskyldt været beskyldt for en af de værste forbrydelser i verden, det at havde rørt/gjort sine/andres børn noget, hvilket jeg blev renset  for 100% ved dom i Landsretten, og jeg var den første i Danmark der fik en erstatning "kun" for at havde været sigtet i sådanne en uhyggelig sag.

Derfor gør det virkeligt ondt, at en syg person skriver sådanne noget om mig, jeg har i dag meldt både "din-debat og SOL.DK" til politiet, fordi de ikke straks fjernede de uhyggelige indlæg, der er jo tale om overtrædelse af både persondataloven, terroreloven, straffeloven, og i og med at "debatforummet" ikke straks sletter de indlæg, det gør dem i teorien medskyldige i spredningen af falske rygter.

Jeg vil så sige det, at jeg snart har fået så "hård-hud" på sjælen, at det raver mig en skid, men stadigt er det ulovligt og strafbart, og det er underligt at 1448 ikke gør mere for at få fat i den syge person.

Men Nu har I nummeret på den betjent der har sagen, også kan i jo klage til ham :) , og bare for at "JOKKE" i det, så fik "Ieet" samme besked, bliv væk fra debatforummet, og det ved jeg, jeg så det papir hvor det stod på, som betjenten havde med ned til mig efter hans måde med "Ieet".

Nå men nu er "fanden-løs-i-laksegade" :) .

De venligste Hilsner Poul Jørgensen 

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 07, 2016, 01:44:23 pm »
Hvornår fatter du at ieet ikke er her på debatten , det er dog utroligt som du er efter den mand , jeg ved godt jeg får en over nakken nu , men ieet har ikke gjort dig noget , og vel har du da ej set papir på at ieet ikke må skrive her, den skal du længer ud på landet med. Hvordan gik det med lungen forresten.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 07, 2016, 01:50:27 pm »
Ieet er her, hvornår fatter du det ?.

Spørgsmålet er bare så lige, hvilke profiler gemmer han sig under,?,.

Hvorfor prøver du at tage "Ieet" i forsvar?, en gammel mand som har overtrådt næsten samtlige love i Danmark ?, hvorfor prøver du at forsvare ham? .

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 07, 2016, 01:58:32 pm »
Jamen det er jo injurier du kommer med der , som du selv bruger, du kan ikke bevise hvem det er , også synes jeg du skulle glemme ham ieet , indti han kommer herind så han kan forsvare sig selv. :shocked:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: November 07, 2016, 02:02:28 pm »
Må jeg så spørge hvem er ieet her , du kan ikke fordrage ieet , fordi han var lidt klogere end dig , og det er jo stadig den sag der går dig på , og så ser du ieet allevegne.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 07, 2016, 02:03:04 pm »
Jeg ved godt, at jeg tit tager det for nært det der bliver skrevet, og det er jeg ked af, Måneskin skrev engang, "hvad indtager du" eller sådanne noget, hun kunne ikke forstå den måde jeg skrev på om eftermiddagen, det er forståeligt nok, jeg skriver som jeg har det, og sidst på dagen har jeg så helvedets ondt at jeg næsten ikke gider leve mere, og det giver jeg på en forkert måde udtryk for her på debatten.

Mine håndled, mine skuldre, mine albuer, min nakke og min hofte gør ondt, så ondt at jeg har svært ved at se noget positivt ved det du kalder livet, også bliver jeg angrebet at en person som ikke fejler andet end at personen er psykisk syg, bare jeg/vi kunne bytte, bare 2-3-dage om måneden.

Venlig/Kærlig Hilsen Poul Jørgensen   

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: November 07, 2016, 02:09:45 pm »
Måneskin.

Ieet og mig var venner på SOLEN, som sådanne rigtige venner, pludseligt angreb Ieet mig, fortrolige Mail: imellem Ieet og mig kom pludseligt ud offentligt, og han "klippede" i mine tekster , præcist som inde haveren at dette indlæg har beskrevet, men HVORFOR prøver du at forsvare en kriminel sjovere som Ieet, han har jo overtrådt straffeloven, persondataloven og registerloven, så han er jo kriminel på alle mulige måder, så hvorfor prøver du at forsvare ham ?.

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: November 07, 2016, 02:10:30 pm »
Derfor kan man godt skrive ordentligt . :angry:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: November 07, 2016, 02:14:19 pm »
Fordi vi ikke har hørt det fra hans side ,man skal altid høre det fra begge sider, du kan jo sagtens sidde og udstille ham , og der så er nogen der tror på dig ved jeg ikke , jeg gør ikke , og han talte altid pænt til dig.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: November 07, 2016, 02:16:22 pm »
Måneskin.

Som en i helvedet, hvis du var blevet angrebet af IEET i over 4-år, hvor han udstillede alle mulige personlige oplysninger om dig, ville du så også "skriveordentligt", som en i helvedet ville du ikke, du har set flere af IEETs angreb på mig her på "din-debat", kan du ikke se det er Ieet, så skal du godt-nok havde briller, alle andre kan se det, så igen, hvorfor prøver du at forsvare Ieet, svar på det, Tak .

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: November 07, 2016, 02:19:28 pm »
Hvem er alle andre herinde der kan se det , svar venligst.