Forfatter Emne: Louise og hendes ufødte søn dræbt  (Læst 4540 gange)

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
Louise og hendes ufødte søn dræbt
« Dato: November 06, 2016, 10:13:15 pm »
http://ekstrabladet.dk/112/louise-og-hendes-ufoedte-soen-draebt/6388180

I mandags delte Louise det sidste billede af sig selv. Det var halloween, og som en makaber spøg havde den normalt billedskønne kvinde ikke alene sminket sit ansigt ligblegt, malet munden blodig og sværtet øjnene til som en zombie. Som en del af den uhyggelige udklædning stak et skrækindjagende babyansigt med et par hænder ud af en flænset og blodig bluse.

Citat slut

Det er virkeligt uhyggeligt.

Tænk, det sidste billede på hendes Facebook-profil -  er et billede af hende og hendes ufødte barn - smurt ind i blod  :ermm:

Jeg har set det, og læst nogle af hilsenerne - under det skrækkelige  billede.

Udfordrede hun skæbnen...

Jeg syntes det halloween  gøgl, er gået helt over gevind !
Hvis det kun var et par udhulede græskar med lys, ville det være ok for mig, måske det her mord, giver stof til eftertanke...

« Senest Redigeret: November 06, 2016, 10:14:54 pm af lyjse »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Louise og hendes ufødte søn dræbt
« Svar #1 Dato: November 06, 2016, 11:09:44 pm »
Jeg er nu ret sikker på at mordet ikke havde noget med det billede at gøre.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #2 Dato: November 06, 2016, 11:14:53 pm »
Halloween kommer jo fra USA og er noget satanister har fundet på.

The Satanic Origins Behind Halloween

https://www.youtube.com/watch?v=-x45vpNcTZE

Grunden til, at Halloween er blevet markedsført så kraftigt de senere år og er blevet eksporteret til resten af vesten, er at det er Iluminati´s højtidsdag (Illuminati er satanister):

HALLOWEEN: Illuminati-Satanist High Holy Days Revealed

https://www.youtube.com/watch?v=Bt2RqNSUE5g

Desværre er folk ikke bevidste om disse ting og derfor tager de en syg tradition som Halloween til sig. Jeg fejrer det ikke - og det kommer jeg aldrig til. :JC_doubledown:

Så min tanke er, at en eller anden syg satanist måske kan være blevet inspireret. Men det er da også en mulighed, at der ingen sammenhæng er, som hr. Torsken siger.
« Senest Redigeret: November 06, 2016, 11:20:56 pm af politisk ukorrekt »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.2%
  • Country: 00
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 06, 2016, 11:18:51 pm »
På mig virker det som om du er meget overtroisk.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #4 Dato: November 06, 2016, 11:21:54 pm »
På mig virker det som om du er meget overtroisk.

Jeg ved godt at jer venstreorienterede ikke tror på det spirituelle, fordi for jer er verden kun alt det, som der er til at føle på. Men det spirituelle har skam en betydning. Jeg har jo tidligere afsløret, at dæmoner findes. Herunder også de berygtede reptildæmoner. Reptilians.
« Senest Redigeret: November 06, 2016, 11:23:55 pm af politisk ukorrekt »

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 07, 2016, 02:25:41 am »
Jeg citerer fra artiklen i Ekstra Bladet, som Lyjse linker til:

"Ekstra Bladet har været i kontakt med den dræbte kvindes familie, som på nuværende tidspunkt ikke ønsker at udtale sig."

De ord taler vel for sig selv. Et forældrepar som har mistet en datter og et endnu ikke fuldbårent barnebarn.

Ekstra Bladets artikel, som Lyjse svælger i, finder jeg usmagelig ud over alle grænser.
Har Ekstra Bladet mast sig ind på kvindens Facebook-side, eller er det veninderne, der har fået deres 5 minutters berømmelse i Ekstra Sprøjten?

Den dræbte kvindes nærmeste familie ønsker ikke at udtale sig og alligevel svælger Sprøjten og Lyjse i den tragiske historie.
Jeg siger bare: Føj for satan Lyjse!
I'm a Troll

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 07, 2016, 06:29:11 am »
Hun har da moret sig med nogle børn, med at male sig uhyggelig. Intet odiøst i det.

Hvor det bliver giftigt, er når der kommer overtro ind i billedet. Harmløst, kan man sige, når nogen tror at der er en nisse på loftet eller at man kan finde "vandårer" i jorden med en pilekvist..

Men det er det ikke altid. Pinsekirken og dens aflæggere, går højt op i at sprede og nære overtro blandt sine 300 millioner tilhængere i 3. verden, og dyrker uddrivelse af dæmoner af besatte mennesker. De forfølgelser af heksebørn vi har set i Nigeria, er ikke nogen lokal naturreligion, men grundlaget for det overtroiske grundlag for forfølgelser af heksebørn, lægges af pinsesekten og dens omegn. Ærkekristne, altså.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 07, 2016, 07:00:21 am »
Jeg ved godt at jer venstreorienterede ikke tror på det spirituelle, ....................

Nej, vi rationelle begrænser os til det der kan konstateres. Bl a fordi når man tror på noget der ikke kan eftervises, kan det være hvadsomhelst.

Vi rationelle bruger prncippet om "Occam's ragekniv".

https://simple.m.wikipedia.org/wiki/Occam%27s_razor

Citér
Men det spirituelle har skam en betydning..

Ja, oppe mellem ørerne på de troende, men absolut ingen andre steder.

Citér
Jeg har jo tidligere afsløret, at dæmoner findes. Herunder også de berygtede reptildæmoner. Reptilians.

Nej, du har ikke afsløret noget. Du har vist os nogle videoer, af den slags som enhver kan lave.

Det er sjovt som der er fut i alskens konspirationstosser i disse dage op til det amerikanske præsidentvalg. Udelukkende anti-Clinton. De appellerer nu mest til det dårligt vidende og kristne Trump bagland, som fodres med overtro. Og når vi nu ved at Trump er den mest kristne af de to kandidater og gerne promoverer sin kristendom, må vi håbe gud frelser amerika.

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: November 07, 2016, 08:43:56 am »
Lunavecchia

Citér
Jeg siger bare: Føj for satan Lyjse!

Det siger jeg faktisk også, så vi er enige !

Har du set billedet ?

Eftersom du benytter navnet Satan, går jeg ud fra, at du tror han findes.
Og dyrker man den person, kan det blive farligt.

Som politisk ukorrekt skriver, så findes dæmoner, og de kan besætte mennesker til, at gøre forfærdelige ting.
Mange sindsyge, der hører stemmer, der fortæller dem, hvad de skal gøre, er forført af dæmoner.

At du reagerer som du gør Lunavecchia, viser jo bare, at du er påvirket af det der er sket, at det sidste billede af kvinden - nu ligger på Facebook, som en uhyggelig påmindelse om det der skete.
Sket er sket, og det kan man ikke bare tysse ned !
« Senest Redigeret: November 07, 2016, 08:45:41 am af lyjse »

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 07, 2016, 08:59:48 am »
Carlo... hvem er det, der er overtroiske.. det må jo være dem, der fejrer overtroen, ved at male sig med blod, og kalke sit ansigt hvidt, som et lig.

Det er ikke kristne, der sulter og mishandler børn, i den tro, de er besatte, kristne kender Jesus, og går i hans fodspor - du ved sikkert, hvordan han uddrev dæmoner.. han bad dem om at forsvinde, og det gør de kristne også, der har fået nådegaven til, at uddrive dæmoner.

Hvad de kalder sig i Nigeria, og hvad de gør i Nigeria, kan vi ikke stå til ansvar for, vi har kristne missionærer i Afrika, og en dag vil de nå ud til alle, men heksedoktorer og trolddom, kan være svært at afskaffe helt.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #10 Dato: November 07, 2016, 12:06:53 pm »
Da jeg var barn og teenager troede jeg heller ikke på alt det med spøgelser og dæmoner. Jeg mente også, at det var overtro og havde nok lidt Carlo´s holdning til tingene. Bl.a. derfor blev jeg ikke konfirmeret, fordi jeg fandt alt det der religiøse overtroisk.

Men jeg er blevet klogere med alderen og ved nu, at dæmoner og interdimensionelle væsener eksisterer. Og jeg er blevet mere bevidst om, at der foregår en spirituel kamp mellem det gode og det onde. Derfor er det lidt ærgerligt, når folk benægter eksistensen af dæmoner, for herved mener jeg at de giver dæmonerne lov til at udfolde sig og hermed er man reelt på dæmonernes side. Om end ubevidst - men hvis man f.eks. ikke vil anerkende, at store dele af magteliten er dæmonbesatte, så giver man jo disse dæmoner lov til uhindret at fortsætte med at føre deres dæmoniske agenda ud i livet.

Mange ser blot Halloween som sjov og ballade. Men det er ikke et tilfælde, at det er satanister der står bag. De bruger Halloween til at lokke dæmoner til og til at fremme deres dæmoniske agenda. Derfor synes jeg ikke, man bør lade sine børn fejre Halloween. Men folk er så lidt spirituelle nu om stunder, at de bare ser alt, som har med dæmoner og det spirituelle at gøre som harmløst sjov og ballade. Men det er det altså ikke.

Jeg skal jeg jo være forsigtig med at kloge mig på historien fra Herlev - men om ikke andet er det et pudsigt sammentræf, at offeret havde den dæmoniske udklædning kort før drabet. Kan der ligge noget satanisme bag? Står Illuminati bag? Eller en anden satanisk bevægelse eller blot en satanist? Gerningsmanden er blevet beskrevet som gående helt i sort, hvilket er mistænkeligt....(satanister går også altid helt i sort).

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: November 07, 2016, 04:07:01 pm »
politisk ukorrekt

Citér
Men jeg er blevet klogere med alderen og ved nu, at dæmoner og interdimensionelle væsener eksisterer. Og jeg er blevet mere bevidst om, at der foregår en spirituel kamp mellem det gode og det onde.

v11  Ifør jer Guds fulde rustning, så I kan holde stand mod Djævelens snigløb. v12  Thi for os står kampen ikke mod kød og blod, men mod myndigheder og magter, mod verdensherskerne i dette mørke, mod ondskabens åndemagter i himmelrummet. Ef.B.6

Du nævnte Bilderberggruppen i en anden tråd - jeg sammenlignede med frimurerne.

- myndigheder og magter, mod verdensherskerne i dette mørke..

Og med hensyn til drabet på morderen med barn... ondskabens åndemagter i himmelrummet. = dæmoner.

Onde ånder eller.. jeg har aldrig søgt den verden, da jeg har været kristen hele mit liv, men efter vi ( jeg som 40 årig ) flyttede ind i et hus, gik det op for mig, at noget var rivende galt, og efterhånden måtte jeg indse, at i dette hus boede onde ånder.

Jeg kunne skrive en bog, om alt hvad jeg har oplevet - efter den tid.

Det sidste var, da vi lige havde fået invitation til dåb, af mit barnebarn.

Jeg har en stor tung gammel Bibel fra 1919 - stående på en hylde i soveværelset, der har den stået i meget lang tid "støt og roligt" - ikke en der lige falder ned af hylden.

Jeg havde et ærinde i soveværelset -  kort tid efter - vi havde fået invitationen, og ser med det samme, at Bibelen har lagt sig ned - skubbet til et smykkeskrin... det er umuligt !!
Næ .. ikke for de onde ånder...

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.2%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: November 07, 2016, 10:02:44 pm »
Carlo... hvem er det, der er overtroiske.. det må jo være dem, der fejrer overtroen, ved at male sig med blod, og kalke sit ansigt hvidt, som et lig.

Nej, hun har nok muntret sig med nogle børn. Intet overtroisk i det.

Citér
Det er ikke kristne, der sulter og mishandler børn, i den tro, de er besatte, kristne kender Jesus, og går i hans fodspor - du ved sikkert, hvordan han uddrev dæmoner.. han bad dem om at forsvinde, og det gør de kristne også, der har fået nådegaven til, at uddrive dæmoner.

Jeg ved det ikke. Kun at det er i det kristne område af Nigeria og at pinsesekten nærer overtro.

Dem der plager heksebørn, gør det i en højere sags tjeneste. De mener de uddriver dæmoner, altså noget ærkekristent og går i Jesu fodspor.

Citér
Hvad de kalder sig i Nigeria, og hvad de gør i Nigeria, ..............

No True Scotsman igen. Hvis de kalder sig kristne er de vel også kristne.

Citér
.......... kan vi ikke stå til ansvar for, vi har kristne missionærer i Afrika, og en dag vil de nå ud til alle, men heksedoktorer og trolddom, kan være svært at afskaffe helt.

Bortset fra det, så har Afrika plager nok. Der er ingen grund til også at plage dem med kristne missionærer.

Det drejer sig ikke om at afskaffe overtro, men at kristne nærer overtroen. Pinsesekten er særlig ondartet.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: November 07, 2016, 10:54:50 pm »
Det er et absolut rædselsfuldt mord, og jeg har svært ved at forstå at noget menneske kan gøre det ved en gravid kvinde. Tror dog ikke at hendes udklædning har noget som helst med sagen at gøre.

Ligesom jeg ikke kan se hvad "illuminati" ville få ud af at eksporterer Halloween til resten af verden, da det jo ikke ligefrem gør folk til satanister. Alex Jones er IKKE en nyhedskilde...

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: November 08, 2016, 10:37:15 am »
Carlo... vi har haft den debat før.

Hans Berntsen ( Mission Danmark)  tilhører Pinsekirken, og han hjælper f.eks. forældreløse børn  i Tanzania, hvor han med Mission Danmark står for forskellige former for hjælpearbejde: Et lille hospital, en skole for 275 børn, et børnehjem for 24 forældreløse børn og etableringen af en lille menighed med 14 familier i det fattige kvarter Majengo – hvor de hjælper familierne til at blive selvforsynende med grøntsager og til at kunne sælge majs, bønner og løg i området.

Hjælp til selvhjælp er bedst, er filosofien bag nødhjælpen. I øjeblikket er de også med til at bygge en kirke til masaierne i bushen.

https://udfordringen.dk/2010/12/humor-alvor-og-forbon/

Jeg tror nogen i Nigeria, har blandet trolddom / heksetro, med kristendom, men uden missionærer i Afrika, var de aldrig blevet klogere - i dag er der håb for børnene.